Adaptacija Uslužnog centra u Leskovcu koštala 6,9 miliona

Dve prostorije Uslužnog centra u prizemlju „osmospratnice“, gde se nalaze gradske službe, uređen je i uspostavljeno je jedinstveno upravno mesta, u šta je uloženo 6,9 miliona dinara, od kojih je šest miliona uložilo Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu, a lokalna samouprava 900.000 dinara.

Ovaj prostor u kome su svi službenici u novim, lepim uniformama, posetio je gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović sa saradnicima, koji je kazao da ovde decenijama nije ulagano.

„Pored uređenja prostora u koji se decenijama nije ulagalo, novina koja će pomoći funkcionisanje službe je redomat – uređaj koji svojim sistemom služi za upravljanje redovima i uštedu vremena provedenog u čekanju. Ovim sistemom su obuhvaćene i postojeća sala Uslužnog centra i nova sala Jedinstvenog upravnog mesta“, kazao je.

Projektom je obezbeđen i softver za Jedinstveno upravno mesto, kako bi se poboljšao rad i objedinili mnogi postupci, kako u Gradskoj upravi, tako i između Uprave i drugih institucija u gradu, kao i javnih i javno komunalnih preduzeća. Ovo će, rečeno je, građanima olakšati mnoge procedure i smanjiti odlazak na više šaltera, što je i suština Jedinstvenog upravnog mesta.

„Uslužni centar sada ima potpuno drugačiji, moderan izgled i prilagođen je novim tendencijama u administraciji, službenici su dobili bolje radne uslove zbog čega će biti produktivniji, motivisaniji i efikasniji, a sve da bi procedure bile pojednostavljene, i ono što je osnovni cilj svima nama, kvalitetniji život građana, odnosno, kvalitetnija i bolja usluga, što je i namena ovog jednistvenog mesta“, istakao je gradonačelnik Cvetanović.

Kristina Vasiljković, šef Odeljenja za pružanje usluga građanima, objasnila je da se u Uslužnom centru nalaze šalteri Gradske uprave, Odeljenja za opštu upravu i zajedničke poslove, kao i naplatni šalteri gradskih preduzeća i objasnila šta je sve rađeno.

This slideshow requires JavaScript.

„Demontitran je stari plafon od pvc lamperije i zamenjen plafonom od vatrootpornih knauf ploča, urađen je pregradni zid. Zamenjena je zastarela električna mreža i mreža za rasvetu, kao i računarska mreža, koja je od suštinskog značaja za obavljanje administrativnih poslova. Uređen je enterijer, sala je brendirana, a upošljenici Gradskog uslužnog centra su dobili radne uniforme. Posebna važnost ovog projekta ogleda se u tome da će građani na jednom šalteru moći da dobiju što više usluga, a svi njegovi benefiti će se osetiti u narednom periodu, budući da je Stalna konferencija gradova i opština raspisala konkurs za paket podrške lokalnim samoupravama u uspostavljanju Jedinstvenog upravnog mesta, a Gradski uslužni centar konkurisao i dobio podršku“, naglasila je Vasiljkovićeva.

Ona je dodala da je cilj da se Gradska uprava poveže sa drugim institucijama i da se klijenti na jednom mestu upute u sva prava koja mogu da ostvare.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

23 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
SONY
20.01.2023. 16:16

Ovo je vredna investicija koja je neophodna našem gradu zbog pružanja usluga građanima. Prijatan i modernizovan ambijent je nešto što je neophodno u svakodnevnom radu sa građanima koji ovde svakodnevno cirkulišu. Bravo.

Harry
21.01.2023. 09:10
Odgovor za  SONY

Da li je investirano u zaposlene (ne mislim na uniforme, već na obrazovanje)?

Sanja
22.01.2023. 10:50
Odgovor za  Harry

Znate da zaposleni redovno imaju seminare i stručna usavršavanja, znači da se ulaže.

Za Harry
21.01.2023. 18:15
Odgovor za  SONY

Ako misliš na kupovinu diploma onda jeste. „Investitori“ su bili različiti.

Bojana
20.01.2023. 16:17

Sve na jednom mestu i vrlo lepo urađeno i korisno za građane koji ne moraju da iz jednog kraja grada u drugi kako bi završili obaveze.

Leskovac u Qatar
20.01.2023. 21:55
Odgovor za  Bojana

Jesu li se svi prijatelji partije uhlebili u tih 6,9 miliona ?
Jel imalo tu za sve ili samo za neke?

Mare
20.01.2023. 17:05

Prvo, da li je moguće da ne može da sastavi dve prosto proširene rečenice već čita što mu je neko napisao, drugo, odvratna siva boja uniformi i treće, zašto i radnici uprava nemaju pokretni jonizator vazduha nego samo on nosi oko vrata? El je to snobizam!?

Almira
20.01.2023. 17:13

Leskovac se razvija i uređuje u svim segmentima.

Amunga
20.01.2023. 17:15

Lepo, uzdravlje!

Amunga
20.01.2023. 17:16

Lepo, samo napred!

SER
20.01.2023. 17:17

Ovim putem aktuelno rukovodstvo grada Leskovca na čelu sa gradonačelnikom dr Goranom Cvetanovićem, po ko zna koji put dokazuje kako se domaćinski ophodi prema prostorijama koje su u službi svih građana Leskovca. Uslužni centar je služba kroz koju svakodnevno prođe ogroman broj ljudi i zaista je prijatno kada su javne prostorije ovako lepo uređene.

Nikolic Zoran
20.01.2023. 20:12
Odgovor za  SER

Ser seres bre brate ko niko samo da dobijes neki poen kod meska. Nije ti rekao sef da moras jos malo da se sagnes.

kole
20.01.2023. 18:38

Ako bi nam novinari pomogli, kada će doći voda u delu naselja Slavka Zlatanovića, ispred šatora jer je sramota da se na broj tel. dežurne službe niko ne javlja
ovo nije normalno

maja
20.01.2023. 18:50

što više „adaptacija“, svega i svačega da kspne još po neko milionče u džep
baš ste ga rešili ej..
stadion nije dovoljan
što se ne setite za Dečji dispanzer, ruglo

Baš lepo
20.01.2023. 18:53

Kakve stolice imaju ove iz uslužnog ko da su ministarske. Dok ostali upošljenici gradske uprave sede na polomljenim iz praistorije.

Napredno nema šta
20.01.2023. 19:31
Odgovor za  Baš lepo

Naravno da su ko ministarske. Šteta što im i školska sprema nije u tom rangu. Kad se otvorio Uslužni centar većina njih je imala srednju školu eventualno višu. U međuvremenu su napredovane po ubrzanoj proceduri.

Marijana Ana
20.01.2023. 19:26

Uslužni centar sada izgleda moderno a jos bitnije je da je prilagođen novim tendencijama u administraciji, da su službenici dobili bolje radne uslove i da ce procedure biti pojednostavljene i samim tim bolja usluga

Slave
20.01.2023. 21:52

Brže, lakše, jednostavnije, bez nepotrebne birokratije i čekanja, sve usluge lokalne administracije na jednom mestu. Obećano = ispunjeno! Uvek u interesu svih građana Leskovca!

Dragan
21.01.2023. 00:39

A zidovi neokrečeni. Lepo se vidi na ovoj donjoj galeriji slika.

bata
21.01.2023. 02:11

ako su knauf plafon radeli kao u hotelu beograd… vodite si red, gledajte u plafon dok čekate red. b

bata
21.01.2023. 02:14

lopovi, ulažite u decu i sve što se tiče dece, badava vam sve ovo kad ljudi masovno beže iz ove prćije.

Jovan
21.01.2023. 14:08

Ma da li će ikada ovi školovani rukovodioci naučiti srpski pravopis i shvatiti da se ne kaže „upoŠLJenici“ nego u upoSLEnici. Ili pravilnije, ZAPOSLENI.
Što se tiče uslužnog centra, pozdravljam napor da se olakša građanima da na jednom mestu obave admin.poslove ili tzv. „One stop shop“. Ali 50k evra za ovo..hmmmm.

Za Jovana
21.01.2023. 18:18
Odgovor za  Jovan

Kako su se školovali – tako su i naučili.
Neke stvari se ne mogu savladati po ubrzanim procedurama.