Svi Leskovčani koji imaju problema sa dezinfekcijom zajedničkih prostorija u stambenim zgradama mogu da se obrate volonterskom kol-centru koji će primedbe dalje preneti Odeljenju za komunalno stambene poslove, saobraćaj i infrastrukturu Gradske uprave grada Leskovca.
U Leskovcu ima 406 stambenih jedinica, od toga profesionalni upravnici upravljaju sa 237 jedinica, dok je 169 upravnika iz redova stanara.
PROČITAJTE VIŠE:
Da li su i koliko hodnici po stambenim zgradama i liftovi rizični za širenje korona virusa
„Što se tiče situacije sa dezinfekcijom ulaza stambenih zgrada, ovim putem želim da obavestim javnost i sve stanare u leskovačkim zgradama da je dezinfekcija zajedničkih prostorija dužnost upravnika zgrada. Nakon sednice Gradskog štaba za vanredne situacije, održane 16. marta, jedna od naredbi bila je da se organizuje sastanak sa svim upravnicima zgrada kako bi se organizovalo sprovođenje neophodnih mera na sprečavanju širenja virusa. Nakon toga šef Odeljenja za komunalno stambene poslove, saobraćaj i infrastrukturu održao je sastanak 17. marta sa svim upravnicima stambenih jedinica gde ih je obavestio o merama koje treba da preduzmu u trenutnoj situaciji. Upravnici zgrada su ti koji treba da organizuju i sprovedu mere i na njima je da sa stanarima dogovore uređenje i dezinfekciju zajedničkih stambenih prostorija“, objasnio je gradonačelnik.
On je kazao da je IZI SMART izvršio dezinfekciju svojih jedinica u saradnji sa firmom EKO FREŠ iz Kruševca, a da za ostale nema podataka. Što se tiče profesionalnih, sledeći sprovode upravljanje: IZI SMART, 5 upravnika, 130 jedinica; SIN KONSALTING, 1 upravnik, 30 jedinica; PEGAZ 1 upravnik, 51 jedinica; i NIN UPRAVNIK, 1 upravnik, 26 jedinica.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Zasto se zgrada u ul.Strahinjica bana 53 NE CISTI A KAMOLI DA NEKO DEZINFIKUJE STRANO ISTINA JE
isti je slučaj i sa novom zgradom u ulici učitelja Josifa u kojoj je Pegaz profesionalni upravnik. Zalepio je obavestenje u holu zgrade da se zgrada nece cistiti jer nema zastitnu opremu za čistačicu i da stanari čiste sami ispred svojih ulaznih vrata. Niti saziva skupštine stanara, niti pod milim bogom nesto radi, ne mozes doci do njega ni da ga zakonitim putem smenis i imenujes novog. Jedino je tu kada treba da ti ostavi račun za placanje. A dezinfekcija, sta je to????
Identican slucaj sa soliterom na adresi Masarikov Trg 3. Opet je Pegaz upravnik. Vidi se da on iz ovih podataka drzi gotovo duplo vise jedinica (51) od IZI smart agencije, koja ima 27 jedinica po upravniku. To sto lepi obavestenja da ima stare cistacice ne umanjuje niti ga oslobadja njegove odgovornosti.
pa kakve stare čistačice, zena koja je čistia zgradu u kojoj zivim nema vise od 35 godina. A način čišćenja je posebna priča, samo razmazuje pločice prljavom vodom, bez ikakvog sredstva. Nije ona kriva, vec upravnik koji organizuje njen rad I koji treba da joj obezbedi adekvatna sredstva za rad. Mesečno placamo 1 000 rsd, nije zakazao nijednu skupštinu stanara, ostavio je kontakt telefon na koji se javja sekretarica I gde mozete ostaviti poruku. Pa lepo pise u tekstu kako je to uradio jedan od upravnika, angazovao ovašćenu kucu iz Krusevca da izvrsi dezinfekciju, jel mu I za to treba oprema ii su mu stare čistačice? Čovek povrsno I neodgovorno radi svoj posao, ali smo mi stanari krivi sto to trpimo. On je tu zbog nas, a ne mi zbog njega, mi ga placamo I ocekujemo kvaitet usluge, a ne da nas pravi budalama nasim novcem.
Radio sam za Pegaz i znam lepo da se sve radi fuš ,.mogu li 2 radnika da uklone kvarove odjednom na 40 zgrada treba uposliti najmanje još 10 radnika da bi sve išlo svojim tokom ovako nista ne završavam na vreme