Autobuska linija Leskovac – Bojnik tek od septembra? Građani negoduju

Bojničani koji žele da dođu do Leskovca ili obrnuto moraju to da organizuju sopstvenim prevozom jer autobuski međumesni ne funkcioniše još od uvođenja vanrednog stanja i postoji mogućnost da tako ostane do septembra.

Niš-ekpres je redukovao svoje linije, za Leskovac je u potpunosti ukinuo dok iz ovog mesta do Niša voze dva puta dnevno.

„Mi kao da smo odsečeni od sveta. Radim u leskovačkom sudu i svakodnevno moram da putujem na posao. Trenutno koristim taksi, divlje prevoznike, molim komšije… Kao da su mi slomljena krila. Takos e osećam“, komentariše za juGmediu jedna Bojničanka.

Predsednik opštine Nebojša Nenadović moli sugrađane za strpljenje.

„Mi ćemo do septembra da raspišemo tender i tražićemo prevoznika na taj način. To je sve što možemo da uradimo“, tvrdi Nenadović.

Problemi sa prevoznikom na ovoj liniji počeli još pre godinu dana kada je ukinuto  stajalište u Đinđuši. Prevoznik je jošđ tada negodovaso i tvrdi kako mu se linija od Bojnika do Leskovca ne isplati.

Inače, 40 posto meštana ove opštine direktno i ekonomski zavisi od Leskovca, gde i radi, ali ne mali broj Leskovčana privređuje u samom Bojniku.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

2 komentara

  • Sta je novo ovde ajde kazite .Bojnik je prepustwn sam sebi predsednik i svi dosadasnji nista nisu ucinili da procveta ko maoa varosica na jugu Srbije.Btno je da se pljacke desavaju po selima.Gornji Brestovac .Radan se ogoliokao od divljih sumokrafica.jezwro presusilo divlje hidrocenteale mini ili pitome nije bitno jos samo hvale MIGRANTI I kraj.
    Nije bitno ko je iz koje partije stranke nista od lokal patriotizma samo sebe gledaju .pojedini putevi opkoljeni bagremom kao putem ka Radanu pored Turjjana bagrem pao na put ali nema glasaca porecima opstinslih mocnika i kaze to jevikend naselje ….pa i da jeste od takvih mesta napravite staze za biciklisteza moto kros itd umesto da Radan bude biser Juga sa Vlasinom nista Radan propada kao icela opstina onda bolje neka se spojisadrugom opstinom ukoliko ovako ne opstaje za 40 godina isti je Bojnik najsiromasniji bio u SFRJ ,SRJ I SAD U SRBIJI SAMOJ
    TO G9VORI KOLIKOSE UCINILO ZA OPSTINU NAROD

  • Od početka saobraćanja Niš Ekspresa na relaciji Bojnik-Leskovac, prevoz nije bio efikasan zbog same činjenice da je prevozniku onemogućeno zaustavljanje i prikupljanje putnika na teritoriji opštine Leskovac, što sa sobom automatski povlači činjenicu da 60% svog puta svaki autobus prolazi bez zaustavljanja i potencijalnog priliva novca u vidu karata kupljenih na teritoriji pomenutog grada. Sam broj polazaka se vremenom toliko redukovao da postojanje prevoza uopšte nema bilo kakav smisao, ukinut je prevoz nedeljom, subotom gotovo da ne postoji, a ista situacija je i tokom leta kada saobraćaju dva autobusa u jutarnjim časovima. Cene karata svake jeseni skaču, sa nekadašnjih 153 dinara na sadašnjih 250 za svega 2 godine. Privatni linijski autobus sa polascima utvrđenim sa samim meštanima Bojnika, shodno njihovim potrebama, se čini kao najisplativije, najjednostavnije rešenje sa maksimalnom efikasnošću.

vaš komentar