Brendiranje grada na pola puta

Projekat „Brendiranje Vranja“, koji podrazumeva izradu strateškog dokumenta sa jasno definisanim specifičnostima grada, koji će pomoći njegovom privrednom i društvenom razvoju, ušao je u drugu fazu.

Ova faza podrazumeva niz konkretnih aktivnosti  koje obuhvataju istraživanje fokusnih grupa, kao što su investitori, privrednici, turisti i građani, o temeljima reputacije i imidža grada koje su prisutne u njihovoj svesti.

Definisani su ciljevi, sastavljeni su upitnici, a utvrđen je plan i metoda istraživanja sa definisanim rokom i budžetom.

Budžet predviđa štampanje upitnika i prezentacije, kao i pokrivanje troškova svih instrumenata istraživanja.

Istraživanje će biti sprovedeno kroz dvadeset dana od strane „Vranje brending tima“ čiji će fokus biti na iznalaženje  brenda koji je potpuno vranjanski, neke osobenosti koje nema u drugoj sredini.

Ovaj tim predstavlja skup od trideset,  pretežno mladih ljudi iz javnog sektora, koji su uspešno prošli obuku tokom prve faze projekta „Grad kao brend“.

Rok za potpunu realizaciju istraživanja postavljen je kraj oktobra.

Projekatom su predviđene još dve faze koje podrazumevaju implementaciju  i kontrolu strateškog plana.

Projekat „Grad Vranje kao brend“, sprovodi se u saranji lokalne samouprave sa Visokom školom  modernog biznisa iz  Beograd

(Kraj)

 

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar