Burna rasprava na Kriznom štabu o tome da li pijace u Leskovcu treba da rade ili ne

Gradonačelnik Leskovca i komandant kriznog štaba  Goran Cvetanović zamolio je nadležne službe da više ne dozvole da se ispred kvantaške pijace, dok traju mere zabrane rada svih pijačnih objekata, formiraju divlje tržnice, o čemu je prekjuče pisala juGmedia.

On je na sednici Kriznog štaba Jablaničkog okruga istakao da do sada nije kažnjen nijedan poljoprivredni proizvođač, da postoji tolerancija, ali jej zamolio predstavnike MUP-a i komunalne policije da pojačaju nadzor.

„Propisi moraju da se poštuju, fleksibilnost mora da postoji i molim vas da malo više energije i pažnje usmerimo na to“, kazao je Cvetanović.

Njemu se suprostavio predstvanik Vojske Srbije koji je prisustvovao ovom sastanku i zamolio da se otvore pijace u Leskovcu, na šta je Cvetanović odsečno reagovao.

„Ja očekujem od vojske, koja se čvrsto pridržava svojih pravila, da sada kada su neki drugi u pitanju ne sme da odudara od tih pravila. Ovo su najosetljivije nedelje i ja kao lekar sigurno ne mogu da se složim da se pijace u ovom trenutku otvore, iako za tim postoji potreba. Postoji potreba za još mnogim stvarima, ali u ovom trenutku to ne može tako. Ako već imamo toliko negativnih rezultata na korona virus prilikom poslednjeg testiranja, tako pozitivnu sliku ne smemo da ugrozimo“, naglasio je gradonačelnik.

PROČITAJTE VIŠE:


U Leskovcu ukupno 107 zaraženih koronsa virusom


Kako je izgledala ova rasprava, pogledajte na linku ispod:

Iako su rešenjima Vlade Republike Srbije i lokalnih samouprava zatvorene sve kvantaške i zelene pijace, pijačnim prodavcima omogućeno da trguju preko elektronskih pijaca, pijačare to nije sprečava da pronađu nove načine da plasiraju svoje proizvode takozvanim “bliskim kontaktom treće vrste”.

Kvantaška pijaca u Leskovcu je zvanično zatvorena, ali ispred nje i na starom grdeličkom putu nikla je nova improvizovana koja često blokira i usporava saobraćaj na ovoj deonici. Slična situacija je ii na takozvanoj Niškoj ulici u centru Leskovca ispred zatvorene Zelene pijace.

Parkirani automobili i kombi vozila prepuna robe, vreće sa krompirom nasred starog autoputa su dokaz da je najstariji način trgovine u Leskovcu i pored svih zabrana i alternative nemoguće uništiti.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

98 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Z
16.04.2020. 13:46

Molim nekog pametnijeg od mene, da mi objasni ovu rečenicu gradonačelnika Cvetanovića:“Ako već imamo toliko negativnih rezultata na korona virus prilikom poslednjeg testiranja, tako pozitivnu sliku ne smemo da ugrozimo“, naglasio je gradonačelnik. Da li je slika na virus negativna, ako jeste šta to „pozitivno“ možemo da ugrozimo? Molim Vas za pojašnjenje, meni ovde ama baš nije jasno, da li je negativno ili pozitivno, ili da negativno treba da ostane negativno da ga ne bi pokvarili pozitivnim. Bože me sačuvaj, i zasuta molim za pojašnjenje.

Beli
16.04.2020. 14:28
Odgovor za  Z

Veruj mi ni njemu nije jasno 🙂

A sta
16.04.2020. 21:24
Odgovor za  Beli

Je jasno,da vidimo.
-marketi rade,jura radi i jos mnoge ,,domace“ firme
-nije kaznjen nijedan ,,SELJA“ koji ako ne proda ne moze ni jedan racun da plati,a ni da ulozi u poljoprivredu (znaci da ce biti gladi vestacki izazvane).
-austrija nam vraca emigrante (teroriste ISIS-s) koji nisu dobili azil.
https://www.nachrichten.at/politik/innenpolitik/asyl-regierung-will-abgelehnte-fluechtlinge-nach-serbien-schicken;art385,3250924
-prodavci ,,sanduka“ dzabe trljase ruke ova ,,pandemija smrtonosna“ se mnogo obruka,jedino ,,vi“ i ,,opozicija“ se slazete oko toga ( tu vec prdite u istu tikvu,kao)
-spremate prisilno vakcinisanje
-zabranili ste najveci Hriscanski praznik (i jos ste ponosni) i obrukali nas ko naciju.
-sad imamo drustveno uredjenje ko severna koreja
-vojska i policija nisu dali zakletvu ,,jednom coveku“ vec narodu ( bolje da se ne proseravate).
-doveli ste ,,dr.kona“ kao strucnjaka (nema bolji?) iako ima iza sebe aferu ,,svinjski grip“ i jos ga unapredili i obrukali se dodatno (to vam ide extra).
-e i ovo ce proci,to sto mislite da su bil gejts i soros jaci od planete nije tacno ( to su mislili svi veliki zlikovci i diktatori).Ovo s biotech vakcinama nece proci kao ni 5G kontrola svega i svih.
-duvajte se jos malo,gotovi ste!!!!!

Teodora
16.04.2020. 16:32
Odgovor za  Z

Pozitivno je to što ima sve manje obolelih u Leskovcu i ako ne budemo poštovali mere koje je država propisala na preporuku stručnjaka taj pozitivni trend može da se naruši. Ne mogu da verujem da predstavnici vojske traže otvaranje pijaca iako znaju koliko bi to bilo rizično za gradjane. Sramota, verujem da je u pitanju mišljenje pojedinca, pametnije bi bilo da ga je zadržao za sebe.

Jug
16.04.2020. 21:08
Odgovor za  Teodora

Pijaca na otvorenom ne može da radi. Ali zato lidl u zatvorenom može. Što da zarade domaći proizvođači, kad mogu Nemci.

Teodori
17.04.2020. 09:21
Odgovor za  Teodora

Vi očigledno ne znate kako komandant funkcioniše! U sve se ugrađuje godinama, pa kako ne kapirate da u prodaju poljoprivrednih proizvoda ne može da se ugradi. Pijac odvlači kupce marketa koji je isporučio jeftine pakete plaćene parama iz gradske kase, to jest našim parama. Forsiraju se pojedini marketi koji su pod patronatom komandanta. Da je vinograd spreman u paketu bi stavili i groz od 2 kg. po ceni od 10 kg. Tako ide njegova računica. Ne znam samo dokle će da ga trpi građevinska mafija jer njegovi apetiti su toliko porasli da ima veću dobit od svih njih zajedno. Kad bude uveden red i zakon, ako nekada ovo postane uređena pravna država, a onda se obelodane svi njegovi poslovi, ja ne znam šta će ti vi najsrozanije ljudske tvorevine, to jest botovi, da radite i kome će da se uvlačite, jer ovakvo zlo više majka ne rađa. S verom u Srbiju i pravdu, pozdrav svima na kojoj god da ste strani!

Petar
17.04.2020. 13:06
Odgovor za  Teodora

Je li Tea jesi ti okej? A sta je sve otvoreno u gradu, prodavnice tehnike, marketi gde se prodaje uvozna roba, fabrike gde su ljudi na pola metra jedan od, drugog. A ovo ticsmeta. Ma daj molim te. Ako si ti pudlica ove vlasti i moras ovo da radis tj komentarises onda te razumem. Ako nisi onda uopste ne korostis mozak.

KoKo
16.04.2020. 16:42
Odgovor za  Z

Ocigledno ne pratite dovoljno vesti, od ukupnog broja testiranih, kada je veliki broj onih koji nisu pozitivni, hvala bogu, na virus, svakako je pozitivna situacija. Ne znam da li bi vi voleli da je stanje drugacije, pa ne razumete nesto ovde, ali sve je jasno.

Vesti
16.04.2020. 21:39
Odgovor za  KoKo

Ne pratim,ogavne su i prepune lazi,ali nauku i strucna lica iz te sfere vrlo rado pratim.I svi ti se slazu ,,smrtonosna korona“ manje smrtna od obicnog sezonskog gripa.Mozda bih,ali mozda gledao ,,SRPSKI PARLAMENT“,ali nema,ne moze da se sastane i nine mi jasno zasto????.Ako rade marketi,fabrike,bolnice,donacije (Leskovac koliko ima respiratora),lepo je rekao Nemacki strucnjak,prestanite s testovima i imacete obican grip.

Student
16.04.2020. 16:48
Odgovor za  Z

Nadam se da se samo salis da nisi shvatio, jer u suprotnom odlicno se pridrzavas preporuka i drzis distancu ali je problem sto drzis distancu sa IQ.
Biti negativan na koronu jeste pozitivna slika! Svako dobro.

Z
16.04.2020. 21:22
Odgovor za  Student

Hvala STUDENT na pojasnjenju, a i ostalim botovima kohi su pokusali da mi objasne, hebuloznu recenicu gradocalnika. Shvatio sam veoma dobro na sta je mislio, ali misliti i cvece brati nije isto. Za obicnog gradhanina, a i sebe smatram da sam taj, njegova recenica je nebuloza i neshvatljiva, a za jednog lekara neprihvatljiva. Da bi ga razumeo svako trebao je valjda reci: „imamo poxitivnu situaciju, jer je od ukupnog broja testiranih, veliki broj negativnih nalaza, a manji broj pozitivnih, i da ne trebamo otvaranjem pijaca, pokvariti tu situaciju, zbog opasnosti prenosa virusa, zbog veceg broja kontakata. Ovako kako je on rekao, mozemo se vise cuditi i smehati da ne trebamo kvariti nesto sto je negativno. Jos hednom hvala na pojasnjenju.

A kako
16.04.2020. 21:44
Odgovor za  Student

Bi bilo da odrze konfereciju za medije vodje SPS i SNS u Leskovcu.Bilo bi HIT na jutjubu oborili bi po gledanosti i koronu,bila bi prava smehotresna olimpijada.A tek deljenja na fejsu.

vitez koja
16.04.2020. 17:02
Odgovor za  Z

I ja nisam razumela kada je na tv izjavio da imamo lekare koji rade 30 decenija. Ovo je valjda naprednjacki jezik gde se samo medjusobno razumeju.

Dragoljub
16.04.2020. 19:15
Odgovor za  vitez koja

Jeste li Vi culi za lapsus??? Ili ste nepogresivi?
Aman ljudi. Da se slucajno bolest rasirila pijacom onda biste svi trazili da zatvore. Nikad da vam se ugodi.

Dragoljub
16.04.2020. 17:33
Odgovor za  Z

Nije preneto sve sto je gradonačelnik rekao, isla je uzivo sednica na nekim portalima, moglo se poslusati.
Testirano je preko 220 uzoraka u poslednjem krugu, od toga tridesetak pozitivno, na to se misli. To jeste pozitivna stvar u ovoj situaciji i ne treba se pokvariti. Uostalom, situacija oko pijaca je odluka Vlade RS, ko misli da ne valja, neka se obrati na tu adresu.

dejan
16.04.2020. 21:20
Odgovor za  Dragoljub

a kako to da radi beogradska kvantaška pijac,radi pijac u jagodini,šapcu

Mirko
16.04.2020. 23:55
Odgovor za  Dragoljub

Dragoljube, modernim jezikom ovi što im se nikako ne može ugoditi zovu se, hejteri,bilo šta da je rekao gradonačelnik(a rekao je za pametne sasvim razumljivo ,,što više negativnih situacija je pozitivna)ne bi bili zadovoljni.
Pogrešio je gradonačelnik jedino što se pre obraćanja nije ogradio i naveo, da se obraća normalnima i dobronamernima a ne hejterima. Šta ćeš pojedinci sve što znaju u životu je hejt i takvi će živeti do sudnjega dana.Pomoći im nema.
I ponovo debilna retorika,za svakoga ko pokaže imalo razumevanja za legitimne i legalne vršioce bilo kog nivoa vlasti, momentalno ,,Bot,,.Pa znaš li ti debilu Z: jos nešto u životu i šta očekuješ od us.anog istog,da jednog dana postanes vlast, pa sto puta sam ti rekao,nikad se to neće desiti,svetlosne godine te dele od toga, nisi normalan,.

Z
17.04.2020. 01:37
Odgovor za  Dragoljub

MIRKO, malo si se zbunio sinak. Mene vlast uopste ne interesuje, niti politika, to prepustam sposobnim ljudima koji imaju i smisla i dara a i znanja da rade. Sinak, molim te objasni ovom narodu sta je hejter, a sta bot. A mene mozda i dele svetlosbe godine od vlasti koju ne zelim, jer nisam bolesnik koji se pali na ti, da bi nesto postigao u zivotu, ali tebe dele milioni svetlosnih godina i od vlasti i od razuma. Za razliku od tebe koji godinama l…es dup.. tvojim vodjama i prodahez guzicu za sitne pare, ja sam slobodan, bez gazda koje moram da hvalim i uvlacim im se, sa bi mi bacili kosku kao poslasticu i pomazili me jer sam bio dobar, a ti dobijes sve to i jos senis od srece zbog toga. Ja i ti sinak smo udaljeni zaista svetlosnu godinu, samo je ta tvoja u mraku, a moja he svetlosna. A posto vidim da baratas dobro stranim pojmovima, kao sto su hejter itd, molim te objasni mi i sta he svetlosna godina i cime se meri. Hvala unapred svepaneri bote Mirko.

Zoca
16.04.2020. 13:57

Sada se moram složiti sa gradonačelnikom Cvetanovićem. Kome je sada do pijace….

Konačno
16.04.2020. 14:15

Beše nekad virus N1H1 (svinjski grip).U jeku njegove najveće epidemije tadašnja struka je kao i danas govorila o opasnostima , ali gle čuda, pola Beograda izađe da isprati našeg Patrijarha Pavla u večnost .
Od tada više taj virus niko nije spominjao. Duh našeg po mnogima i sveca nas je vodio i vraćao veri.
——-Konačno da neko nešto na sastanku kaže ovom požutelom radikalu faraonskog shvatanja ,videlo se to i na maskenbalu,a ipak i na žalost gradonačelnika koji je kao dr nauka od medicine pokazao šta zna kada je leskovačka bolnica u pitanju u vezi COVIDA-19.
Svaka čast gos.koji je predstavljao našu vojsku jer se videlo da argumentovano priča,pa da se nastavi tako i još jače.

Faraonsko
16.04.2020. 20:51
Odgovor za  Konačno

Koje shvatanje,ima mozak ko stiglica.

JOACHIM
16.04.2020. 14:17

Podsetiću da će se uskoro održati lokalni izbori. Pamtite svo ovo neznanje i bahatost- trebaće.

Ŝomi
16.04.2020. 16:48
Odgovor za  JOACHIM

Ako kako je to briga za zdravlje i dobrobit svih nas, bahatost i neznanje!? Cvetanović argumentovano kaže da okupljanje većeg broja poljoprivrednih proizvođača na delu kvantaške pijace i zelene pijace doprinosi povećanju rizika od širenja bolesti. Razumem poljoprivrednike, pokušavaju da zarade od svoga rada. Ali čemu zarada ako se pritom zaraze, ako zaraze svoje porodice!?

Petar
17.04.2020. 13:11
Odgovor za  Ŝomi

A u markketima nece da se zaraze, u juri u kojoj ljudi rade na pola metra udaljenosti. Molim te ako si dovoljno pametan neces da branis gradonacelnika kad je ovo u pitanju.

Student
16.04.2020. 16:50
Odgovor za  JOACHIM

Otkad se to briga za sugradjane zove neznanje i bahatost?!

JOACHIM
16.04.2020. 20:25
Odgovor za  Student

Videli smo tu „brigu“ u bolnici , na KZŠ kriznog štaba… treba još?

Z
17.04.2020. 21:13
Odgovor za  Student

STUDENT, od uvek se to zove bshatost i neznanje, jer izraziti deklarativno brigu, a ne znati kako tu brigu materijalizovati u razumnu meru je jednostavno nesposobnost i neznanje. Student, ko je zapalio zito?!

kako da ne
16.04.2020. 17:03
Odgovor za  JOACHIM

Srbi nemaju pamcenje.

otac vojnika
16.04.2020. 14:21

Vrlo drsko od strane predstavnika vojske. U ovom momentu on odgovara komandantu Štaba za vanredne situacije. Pitam ja njega sme li u normalnim okolnostima da se taj komnadatnt štaba meša Vojsci u njen posao? Ne sme, naravno. Kada uđeš u kasarnu, prođeš 10 kontrola i to samo da posetiš vojnika. Staneš gde ti kažu i šunel. Ma nemoj, komnadujte tamo za šta ste zaduženi, sramota!

Castrol GTX
16.04.2020. 14:28
Odgovor za  otac vojnika

Botino, nastavi da ližeš svoj sendvič i pijuckaš gratis sokić! Ti se razumeš u Vojsku ko Marica u… badminton!

Građanini
16.04.2020. 15:07
Odgovor za  otac vojnika

Prvo oče, on nama nije komandant niti će ikada to biti! Lekar, svi znamo da on zna medicinu koliko zna i srpski jezik! Sada će ovaj gospodin, za nepismenog komandanta, čovek,a komandant,niti je čovek, niti će to ikada biti, trpeti poniženja, uvrede i ko zna šta sve. Hvala Bogu da počinju da mu se suprotstavljaju!

BOT
16.04.2020. 20:15
Odgovor za  Građanini

GRAĐANINI znam ovog vojnika pitanje je na mestu morao je neko da ga postavi a naravno mora neko i da odgovori.Svi mi pa i ti sam znas da je otvaranje pijace rizicno…tako da odgovor gradonacelnika je sasvim ispravan i normalan a vojnik sigurno nije od onih koji ce da se uvredi ako mu neko da takav odgovor jer je on na kraju odgovoran covek koji ume da ceni ako mu neko ukaze da je pogresio…

Bote
17.04.2020. 11:00
Odgovor za  Građanini

Odgovor je zvucao kao pretnja tuzbom,bar sam tako razumeo.

Sava
16.04.2020. 14:23

Onda zatvorite i velike markete gde je zatvoreni sistem ventilacije.Ili organizujte otkup ranog voca i povrca a i cveca.Sve to se vec organizuje po nekim gradovima u Srbiji pa i pijace.Al treba da se ima ,ona stvar.Ovde tu stvar izgleda ima samo vojska,ostalo su samo sledbenici.

Castrol GTX
16.04.2020. 14:26

Kakav nadmeni nastup dr gradonačelnika, komandanta! Pijaca ne može da radi, ali Lidl, Roda, Idea i sl. mogu i tamo je normalno da se u zatvorenom prostoru guraju i tamo nema rizika, dok je to nad pijaci izuzetno opasno! E struko, struko… A onda opet kada bude potrebna dezinfekcija gradskih ulica vi zovite Vojsku, gradonačelniče! Da sam nas mestu potpukovnika Milića, usmerio bi vas nas Lidl, Rodu ili nekog od većih lanaca marketa, pa neka vam oni to rade. I još nešto: otkad je to nadležnost Policije da zabranjuje prodaju poljoprivrednih proizvoda oko pijace? A načelnik PU Leskovac ćuti ko nem! Smejurija živa!

Fredy
16.04.2020. 17:38
Odgovor za  Castrol GTX

A da li ce taj gosn. oficir da snosi odgovornost ako se ljudi masovno zaraze? Ko ce tad biti kriv? I oni jadni doktori imaju decu i porodice. Zašto da se oni zaraze zbog takvih… Zbog neodgovornosti su se toliko ljudi zarazili. Dajte da sprecimo, ljudi nam umiru. Citam ovde i ne verujem sta pisete. Pitajte porodicu iz Vlasotinca da li je bitan pijac ili one zarazene ljude na infektivnom. Daj Boze da budemo zdravi, imacemo i pijace i sve,samo da prezivimo.

MORAVAC
16.04.2020. 14:51

Merama koje su doneli vlada, ministarstva i gradski štabovi, a sprovodile gradske uprave i službe: kroz dozvole za kretanje, elektronske platforme i savetodavnu delatnost poljoprivredni proizvodjači su nesmetano obavljali svoju delatnost, našli kanale distribucije tako da njihova roba i pored uslova vanrednog stanja ipak dolazi do krajnjih potrošača. Na internetu je osvanulo i nekoliko grupa i stranica sličnih grupi Pijaca Leskovac na kojoj se takodje susreću ponuda i tražnja za poljoprivrednim proizvodima. Životi ljudi su slažem se sa gradonačelnikom na prvom mestu.

ANASTASIJA le
16.04.2020. 17:44
Odgovor za  MORAVAC

Gradonačelniče, bravo. Ovim gestom ste pokazali da volite svoj grad i gradjane Leskovca! Kao komandant štaba treba da nas zastitite od ovog virusa, a Vi to radite upravo onako kako ocekujemo od Vas. Hvala Vam u ime svih odgovornih Leskovcana kojima je zdravlje svojih porodica bitnije od svega. Hvala do neba! Ne nasedajte na sitne provokacije neodgovornih ljudi. Mi Vam verujemo.

Vlastodržac
16.04.2020. 18:18
Odgovor za  MORAVAC

Pa ti samo to i znaš, da se slažeš sa gradonačelnikom. On je uvek u pravu i nalazi najbolja rešenja za sve. Moš misliti…

TAMARA CICA
16.04.2020. 14:56

Gradonačelniče svaka čast. Životi su najbitniji! Ovo je odgovorno ponašanje jednog komandanta štaba. Ne osvrćite se na različite zlurade komentare. Zarazu treba sprečiti na svaki način u granicama svojih ovlašćenja a vi to radite kako treba. Da se kojim slučajem zaraza proširi po pijacama svi ovi kritičari bi pevali drugu pesmu!

Doktor covid 016
16.04.2020. 15:46
Odgovor za  TAMARA CICA

Ovo je ispiranje mozgova. Ovo sto nam radi vrhovni vodja je 10x gore od korone

SMAJLI
16.04.2020. 20:39
Odgovor za  Doktor covid 016

A vi ste, gospodine, verovatno stručni isto toliko koliko ste „doktor“?
Kakav vrhovni vodja, cime se vi bavite u ovim momentima? Ceo svet se bori sa ovom pošasti, i jedan je jedini cilj: da sve ovo prodje sto pre i da bude sto manje zrtava! Manite se trabunjanja u prazno, uradite nesto, pa onda komentarisite!!!

Ja
16.04.2020. 15:12

tamara cico ,veze nemaš šta pričaš.Čak je i onaj nesrećni Vesić u Beogradu lepo organizovao pijace da rade sa maksimlnom zaštitom,i opet će biti otvorene.Tako može i ovde.I šta misliš gde ćeš da se razboliš prvo na otvorenom ili u zatvorenom objektu sa veštačkom ventilacijom.

Jelena
16.04.2020. 15:54

Razumem ja prodavce što su ogorčeni jer ne radi pijaca gde bi mogli da plasiraju svoje proizvode i zarade ove godine ali verujte, život nema cenu. Gradonačelnik poštuje mere Vlade jer ako nesto ne daj Boze krene po zlu, on će biti odgovoram, ni Vojska ni policija, vec samo on. Setite se direktora Doma za stare u Nišu koji je izlazio ljudima u susret i nije poštovao mere Vlade. Sada je odgovoran za mnoge živote i preti mu kazna do 12 godina zatvora. Nisam pročitala negde da je neko stao u njegovu zaštitu jer je “ činio ljudima “ da vide svoje voljene već ga svi osuđuju jer nije poštovao ono što su stručnjaci naložili. Ja podržavam gradonačelnika i imam poverenja, sigurna sam da će sve uskoro proći. Biće prilike da zaradimo novac, sad je najbitnije da sačuvamo život.

Jelena cuti
16.04.2020. 18:06
Odgovor za  Jelena

On postuje sta si ti zeno jela bunike pa pojma on nema sa zivot niti ti oko njega Bolnica nista nije imala niti je bila spremna za prihvat bolesnika lagali su za stanje bolesnih i jos vise doprineli sirenje korone sram ih bilo Oni snose odgovornost i treba da odgovaraju za smrt diktorke i svh ostalih oni neka ih nose na dusu izigravaju tu neke velicine a zaostali su za 100godina Gospodinu svaka cast sto je postavio pitanje a faraon nije znao da odgovori adekvatno vojnice ziv nam bio jos mnogo godina Dvaput nedeljom i treba dase otvori pijac ako njima donose kuci mrtvi senajeli nama niko me daje bolje je kupiti od naseg proizvodjaca nego lidli ili ideja Ti Jelena cuti mozda i ti jedes tudju muku i proklinje te neko

Jelena
16.04.2020. 19:14
Odgovor za  Jelena cuti

Razmisljala sam da li treba odgovarati na ovako nesto…zaista je zanimljivo kako neki ljudi koji nemaju ni cetiri osnovne daju sebi sa pravo da vredjaju gradonačelnika, lekare, zdravstvene radnike a ne daj Boze da se desi zlo, iste te lekare gledamo kao Boga, cak su nam i servirke i cistacice mile i ocekujemo i od njih pomoć. Žalosno je što smo loši ljudi, sto u vreme ovakvog zla koje nas je snaslo, ne trudimo se da zastitimo porodicu, da iskazemo zahvalnost lekarima koji svoj zivot izlazu opasnosti da bi spasili upravo takve kao sto ste Vi, vec kritikujete, osudjujete, vredjate… Zelim Vam svako dobro, nastavite da zivite u svom svetu pohlepe, mrznje i bezobrazluka i pustite ljude da rade svoj posao najbolje sto umeju zbog nas ostalih koji smk zahvalni i cenimo njihov trud i zalaganje.

BOT
16.04.2020. 19:25
Odgovor za  Jelena cuti

JELENA CUTI Jesi li cuo obavestenje kakav je virus usao u Srbiju i kako da se zastitis od njega?Mislim da jesi i onda sta sad,nisi poslusao strucne ljude zarazio komsiju koji je taj virus preneo nekom trecem pa on nastavio dalje i dokle smo dosli..?Krivimo lekare da su nam oni krivi sto imamo ovoliki broj zarazenih…Jadno sa nase strane…Sto se tice pijace smatram da nije dobro da budu otvorene,bar ne sada kad smo u spic ove zaraze,oni se i sada lako snalaze sa plasiranjem svoje robe preko e pijace i mislim da lepo funkcionisu.

Zoran
16.04.2020. 18:23
Odgovor za  Jelena

Jelena,Jelena,zaraza nije ušla u staračke domove preko posetilaca,već preko zdravstvenih radnika koji rade honorarno ili po ugovoru u tim ustanovama.Niko ne kontroliše to privatno angažovanje a posledice su katastrofalne.To je posledica neuredjene i neorganizovane države.Da se virus tako lako prenosi posetama običnih gradjana,ima li bi na hiljade zaraženih kasirki i radnika u trgovini.Mislite malo o tome.Oni koji su trebali da nas brane,lošom organizacijom i nesposobnošću postali su najveći izvor zaraze.Rad pijace može da se organizuje da bude bezbedan za sve.

Jelena
16.04.2020. 19:33
Odgovor za  Zoran

Postovani Zorane, ajde Vi budite strucniji od svetskih naucnika pa nam objasnite kako se to virus prenosi ako ne posetama, dodirom i kapljicnim putem? I sami znate da je virus u Dom usao prilikom poseta rodjaka i sramno je sa Vase strane sto optužujete zaposlene da nisu adekvatno brinuli o starim licima. Bilo bi dobro da se utvrdi Vas identitet pa da na sudu dokazete to sto ovde pisete jer je van svake pameti i cist bezobrazluk. Drzavi hvala jer nas stiti upravo od takvih sto misle da nesto znaju a i sami su svesni količine gluposti i neistine koje su izneli. I nije drzava kriva vec prost narod, a Vi ste dokaz toga. Stidite se svake napisane reci!

BOT
16.04.2020. 19:34
Odgovor za  Zoran

ZORAN Drzava je dala preporuke kako treba postupati kako bi se sprecila zaraza a to sto neko u nekom momentu ne poslusa to i zarazi drugo lice nije ona kriva nego taj sto je bio neodgovoran a posto imam clana porodice koji je u dom mogu da kazem da niko od radnika ili bilo kog drugog osoblja privatno angazovanih ne moze uci ako nije adekvatno pregledan i dezinfikovan.A u pravu si da u dom staraca udje neki zarazen lekar i pored kontrole jer koliko sam ja dobro razumeo zarazen covek ovim virusom moze da zarazi drugu osobu 48h pre nego da i on sam sazna da je zarazen.Tako funkcionise ovaj virus i zbog toga je on mnogo opasan i zbog toga svi moramo da budemo jedinstveni i odgovorni prema sebi i drugima i da izbegavamo kontakte kako bismo sprecili sirenje ovog virusa.

Zoran
16.04.2020. 21:20
Odgovor za  Zoran

Poštovana Jelena,nisam siguran da li branite Vaše stavove po zadatku ili iz ličnog vidjenja borbe protiv Corone.Kako god,za Vas je tragično i jedno i drugo.U drugim komentarima klasifikujete ljude po obrazovanju,vredjate ih,nazivate neznalicama a meni čak i pretite.Mora da se osećate veoma moćno kao član elite i najveće pameti u gradu.Upravo su ta osećanja i nadmenost opasnost za ovo društvo.Ja sam uputio kritiku na način kako je društvo organizovano i kako se sprovode mere za zaštitu od Covida.Gomila propusta,pogrešnih odluka,pogrešnih ljudi na važnim mestima..a u najvećoj meri se optužuju gradjani.To nikako nije u redu.Vama bih savetovao da budete pristojniji i odmereniji u svom ophodjenju prema onima koji misle drugačije…pa makar vat to i bio partijski zadatak.Srdačan pozdrav.

Татјана
16.04.2020. 16:00

Велики маркети утицали да униште пијаце. Ко код њих уопште купује поврће и воће,све је увек бајато? Да ли је нормално да идеш у затворену продавницу и купиш поврће ко зна одакле или на отвореном купиш поврће из Лесковца? Као да није могло неко обезбеђење да стоји и пушта људе на пијацу, јер исто то раде у продавницама. Ионако има прекобројних у Спортском центру Дубочица, већина се воде као обезбеђење ангажовано преко фирме нашег председника скупштине!

Joca
16.04.2020. 16:15

Samo pokusava da bude veci Vucic od Vucica!

Profesorka
16.04.2020. 16:17

Ako vec postoje elektronske pijace, ne znam zasto se neki prave pametniji od drugih, pa valjda je u interesu svih nas da kontakt izmedju ljudi bude sveden na minimum.

Milica
16.04.2020. 16:21

Zatvoreni prostori kao sto su marketi mogu da rade i da unutra ima po 10coveka a pijaca koja je na otvorenom ne moze.

Kalisi
16.04.2020. 19:22
Odgovor za  Milica

Zatvoreni marketi su odgovorni za sprovodjenje higijene, dezinfekcije i uostalom svoje zaposlene ukoliko se nesto desi.
Na pijaci svako ima svoju tezgu, sto znaci da treba kontrolisati svakog prodavca ponaosob, jednostavno ne treba rizikovati. Svima je tesko i poljoprivrednicima i malim preduzećima i velikim i tako je svuda u svetu, ne samo u Leskovcu.

Nika
16.04.2020. 16:25

U marketima postoje mere bezbednosti, pusti se određeni broj građana, drži se odstojanje. Na pijacama nije tako, da se ne lažemo!
U vreme ove pošasti trebalo bi da slušamo stručnjake, ne da sami izvodimo zaključke. Potrebno je još samo malo strpljenja, kako bi imali čemu da se nadamo.

Marija Mišić
16.04.2020. 16:28

Slazem se u potpunosti, jer su pijace zaista jako rizicna mesta. Razumem i proizvodjace, ali eto ima i alternative. Koliko znam formirana je grupa na internetu preko koje se moze doci do svih poljoprivrednih proizvoda.

eddy67
16.04.2020. 16:34

Misljenja sam da treba otvoriti pijace,jer ta proizvedena roba u koju je ulozen novac i rad-mora i da se vrati onome ko je radio na toj proizvodnji.Pitanje hrane je pitanje opstanka i drzave koje su nam izvozile robu mozda i nece ni moci ni hteti da izvoze,jer ce gledati sebe.Dakle,trebamo zastiti domaceg proizvodjaca.Ljudi koji bi na svojim tezgama prodavali robu,imali bi maske i stitli bi kako sebe,tako i kupce.Ionako su nam redovi u megamrketima ciji su vlasnici stranci,ide se sa maskama i niko ne odustaje od neophodne kupovine.Tkdj.treba reci da Cvetanovic nije covek koji se bavi medicinom,nego se vec duzi niz godina bavi politikom.

Caffetin
16.04.2020. 16:34

Slazem se sa gradonacelnikom. Tako treba da bude. Ako je donesena odluka da pijace ne rade do daljeg, nema potrebe ni za improvizovanim pijacama. Razumem i poljoprivrednike da trpe, ali neka oni razumeju da ta okupljanja u vidu improvizovanih pijaca mogu naskoditi nasim sugradjanima. Sto se tice predstavnika vojske, ako se ne varam, njegova duznost je da stiti zivote naroda, a ne da podrzava ugrozavanje istih time sto ce svoje frustracije leciti suprotstavljanjem coveku koji brine za svoje sugradjane. Podrska gradonacelniku!

sima strahota
21.04.2020. 13:50
Odgovor za  Caffetin

a u juru miz da idu 3000 a na pijac ne mogu 300 duse na otvoreno a? tolko ste nepismeni da vam luka iz dupeta viri

Bk
16.04.2020. 16:48

Cvetanovic je potpuno u pravu i jasno je rekao kakvo je stanje sa ovom opakom bolescu u Leskovcu, ko naravno hoce da razume, a bas neprijatno i nikako nije na mestu izjava i trazenje da se pijace otvore od strane nekog ko prvi treba da bude primer discipline i postovanja pravila.