Dveri protiv leskovačke Roštiljijade u vreme posta

LESKOVAC –  Povereništvo pokreta Dveri iz Leskovca protivi se održavanju Roštiljijade u vreme posta i apeluju na organizatore ove najposećenije manifestacije na jugu Srbije da promene termin održavanja.„Ceneći sve aktivnosti na promovisanju grada i shvatajući značaj koju leskovačka Roštiljijada ima za Leskovac, apelujemo i molimo organizatore, gradsku vlast i Turističku organizaciju Leskovca da promene termin održavanja ovogodišnje Roštiljijade, koja je zakazana u periodu od 26. avgusta do 02. septembra 2013. godine, jer njeno organizovanje pada u periodu Velikogospojinskog posta“, stoji u saopštenju.

U saopštenju se još dodaje da je tokom ovog posta, koji se ubraja u stroge postove, po učenju Svetih Otaca zabranjene su javne priredbe i spektakli.

„Post u hrišćanstvu ne predstavlja samo odricanje od masne ili mrsne hrane, već prvenstveno ima duhovnu dimenziju – uzdržavanje od rđavih misli, reči i dela, pojačanoj molitvi, pokazivanju milosrđa i činjenju dobrih dela. Post predstavlja i uzdizanje duha nad telom, pobedu duhovne strane nad čulima, pa stoga se i nadamo da će lokalna vlast i organizatori Roštiljijade uslišiti ovu molbu“, naglašava se u saopštenju.

(Kraj)iva

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

49 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Beli Listic
25.07.2013. 14:40

A kada bi uslisili jednu drugu molbu.
Recimo da izmeste rostiljadu van grada?!

gradjanin Leskovca
26.07.2013. 10:45
Odgovor za  Beli Listic

Ljudi ajde da glasamo… Pali smo na 16. mesto…. ostacemo bez teretane….
http://www.45godinausrbiji.rs/cocacola/jubilej

Karlo
25.07.2013. 16:20

Srbija je, valjda, još uvek sekularna država…

Miša
27.07.2013. 08:52
Odgovor za  Karlo

Potreban nam je rad, red i disciplina. Zato nam i ovako ide. Treba da se zna kad se šta radi. Kad se radi, kad se odmara, kad se spava, kad se jede, kad se uživa, kad se… U vreme kad treba da radimo, mi spavamo. Kad treba da spavamo mi jedemo. Kad treba da uživamo mi pljujemo po onima što nešto rade… Živimo u bezvlašću. Živimo u anarhiji. Šta je loše i nerazumem zašto ovoliko neodgovornog negodovanja. Dveri mole i apeluju da se malo pomeri datum održavanja Parade pijanstva i prožderavanja sa argumentima, koje neznam da li razumete i ništa više od toga. Podmetanja, iskrivljivanje naslova u medijima od Dveri mole i apeluju do Dveri traže, Dveri zahtevaju, Dveri protiv, stvar su svesne manipulacije novinara u iskrivljivanju istine.

Mustafa Golubović
27.07.2013. 11:44
Odgovor za  Miša

Lepo je igrati na kartu da narod brzo zaboravlja, pa bi samo da vas podsetim da su taj i takav „rad, red i disciplinu“ koju ti promovišeš pokušali da nam uvedu gospodin Dimitrije Ljotić, u narodu poznatiji kao Mita Bogomoljac i još jedan isto tako fini i uglađeni gospodin Milan Nedić, poznatiji kao Srpska Majka.
Ništa tu nije slučajno, jer kad Srbi nadenu nadimak eksponentima odnarođene „elite“ ,tad su takvi, brajko moj, za sva vremena „nadimnuti“ .
Tek toliko da znate vi „zboraši“ iz „pokreta“ da postoje neki koji i to znaju i kojih se sve to tiče a koji nisu ponavljači iz novije srpske istorije. Ništa ne zaboravljamo, sve pamtimo 🙂

Ivana
25.07.2013. 18:34

Slazem se sa Belim listicem….mada bih ja ukinula manifestaciju na nekoliko godina…ali i premestanje van grada je u redu…davno je to prestalo da bude zanimljivo i izgubilo svoju svrhu-uzivanje u dobrom jelu a postalo puno kica i sunda…

Amitz E. Dulniker
25.07.2013. 19:27

Dveri traže da se zabrani roštiljada tokom posta. Što se mene tiče potpuno je u redu i legitimno da pokušavaš da zlostavljaš druge ljude svojim uverenjima, da protestuješ, pretiš i radiš sve ostale vrste pritiska da bi ritual koji praktikuješ počeli da praktikuju i drugi ljudi.
Pitam se samo kako bi izgledalo kad bismo mi koji ne postimo odlučili da tražimo zabranu posta tokom roštiljade, jer u nekima jedenje ćevapa, krmenadli, safaldi i ražnjića tokom posta izaziva osećaj krivice. A vole ljudi.

Peca
25.07.2013. 19:59

U duhu sekularnosti drzave bilo bi bilje da su Dveri pozvali na bojkot vernika Rostiljijade. Ovako zvuci da su drveni advokat SPC. (Osim ako se ne zalazu za versku drzavu Srbiju, a to nism video u njihovom programu)

Karlo
26.07.2013. 09:20
Odgovor za  Peca

Njih podržava i Ljiljana Čolić (za neupućene, ministarka prosvete koja je iz školskih programa skoro izbacila Darvinovu teoriju):http://www.dverisrpske.com/sr-CS/nasa-politika/strucna-podrska/okrugli-sto-o-prosveti/ljiljana-colic-kakva-nam-je-obrazovna-reforma-potrebna.php . Ne mogu da se otmem utisku da ova politička organizacija
nastupa kao političko krilo SPC.

Предраг Митровић
25.07.2013. 19:59

Дубоко ценећи све актиности на промовисању Града Лесковца и схватајући значај коју лесковачка Роштиљијада има за Град Лесковац, апелујемо и молимо организаторе, градску власт и Туристичку организацију Лесковаца да промене термин одржавања овогодишње Роштиљијаде, која је заказана у периоду од 26. августа до 2. септембра 2013. године, јер њено организовање пада у периоду Великогоспојинског поста.
Великогоспојински пост увек почиње на Свете мученике Макавеје 14. августа и траје 14 дана. Установљен је у славу Успенија Пресвете Богородице, којим се обележава дан када Богородица мирно предаде дух свој Богу и успе на небо. Током овог поста, који се убраја у строге постове, по учењу Светих Отаца забрањене су јавне приредбе и спектакли.
Пост у хришћанству не представља само одрицање од масне или мрсне хране, већ првенствено има духовну димензију – уздржавање од рђавих мисли, речи и дела, појачаној молитви, показивању милосрђа и чињењу добрих дела.
Пост представља и уздизање духа над телом, победу духовне стране над чулима, па стога се и надамо да ће локална власт и организатори Роштиљијаде услишити ову молбу.

Грађанин
25.07.2013. 21:50

Како да не…?! Због Вас ћемо сви да постимо…!!!
И цела држава ће да клекне (или да вам се клања).

Miško
25.07.2013. 22:29

Selo gori a baba se češlja. E sve nam je u gradu potaman aj sad da rešimo i roštiljijadu!!!

Добар цитат
25.07.2013. 22:32

Највише злих и мрачних лица може човек срести око богомоља, манастира и текија – Иво Андрић

d
26.07.2013. 08:27

A gde se onda mogu sresti dobra i „svetla“ lica?
Molim te uputi me (i pokaži da si razumeo velikog Andrića).

Нуне
25.07.2013. 22:39

Двери, а како би изгледало да нека група грађана, рецимо нас двадесетак што пијемо пивоипсред продавнице у улици да издамо саопштење да они који посте престану са постом током Роштиљијаде?

ДуЛе
25.07.2013. 23:14

Згрожен сам оволиком количином неразумевања, измишљања, па чак и отворене мржње, пре свега оних, који се очигледно селективно боре за равноправност и заштиту мањинских група. Двери су лепо и културно ЗАМОЛИЛЕ, да се Роштиљијада помери пар дана, као што је и одржавана до сада, ван поста. Двери као политички покрет, апсолутно поштују Устав Р.С. ( секуларност државе) и никоме и никада неће наметати верска убеђења. Доста више лажи о Дверима, доста више најгорих измишљања и вређања Двери.

Нуне
25.07.2013. 23:33

Их брее, згрожен си. Ја сам згроженији што моја шесточлана породица годинама „пости“, понекад купимо месо само за дечицу јер она расту, треба им разноврснија исхрана.
А ваше саопштење је увреда за моју породицу, није вам пало на памет да многе породице већ дуже време „посте“

СрбИН
26.07.2013. 07:52
Odgovor za  Нуне

Поштовани, Нуне, у првом коментару рекли сте „нас двадесетак што пијемо пиво испред продавнице“ а у другом сте се изјаснили да „моја шесточлана породица годинама „пости“, понекад купимо месо само за дечицу јер она расту“.
Извињавам се, мени ово једно са другим не иде.
Увек сам за пиво испред продавнице са другарима, али ако то ускраћује породици било шта. Не иде.
Надам се да ме нећете погрешно схватити.

Нуне
26.07.2013. 10:32
Odgovor za  СрбИН

Оно јесте да мрзло не спада у потрошачку корпу ал ја, рођаче, не векујем пред продавницу. А ти ли си неки дебејац исто ко онај редакторка?

ing.mas. aleksa
26.07.2013. 13:49
Odgovor za  Нуне

Слепче, како си заслужио тако си и добио. „И како хоћете да вам чине људи, тако чините и ви њима“ – Господ. А то што си изрод српских великана који су висили на „коцу и конопцу“ пре него да се Бога Живога одрекну и пређу у „турску вјеру“, па си се препустио уживањима и сластима овога века. Удави се у свом животињском стомакоугађању, кад мозак немаш да видиш шта је то „пост“. Неки не разумеју па имају „Страх Божији“ (не страх од казне, већ да се не увреди неко Ко ти дао ту децу).

Beli Listic
26.07.2013. 00:09

Roštiljijada nikog ne primorava da ne posti – koji deo ove recenice nije jasan!?
Zasto se Dveri ne oglasiše oko Kačevende,Pahomija,previsoke cene opela, krštenja, venčanja u crkvi, i šta je sa kolima koja voze sveštena lica?!

СрбИН
26.07.2013. 07:43

Сматрам да је уредништво поставило наслов којим утиче на формирање мишљења и самог тумачења целокупног „апела и молбе“ како је у тексту истакнуто.
„Против“ је тешка реч која, условно речено, боде очи и народ који чита прво ће то видети. Ред је, зарад објективности, да наслов промените у „Апел Двери за измену термина роштиљијаде“ да бисте показали да објективно информишете, што сте и формирањем овог сајта сами себи узели као обавезу.
Двери су мали политички покрет који, свидело се то некима или не, расте. Расте захваљујући форсирању политикe о здравом породичном окружењу и поштовању нас самих, онаквих какви јесмо по месту живљења и традицији својих предака.
Nисам од верских залуђеника, за своје године (а имам их прилично) ни једном се нисам причестио,нити ћу, пошто се око причешћа слажем са неким изјавама Васе Пелагића, у цркву идем само кад сечем колач за славу, због традиције, постим само на Велики Петак и Бадње Вече и то не зато што ја хоћу већ зато што тако ради моја породица јер су деца одлучила да то радимо.
У поверењу, брига ме за роштиљијаду, мени је роштиљијада сваки пут кад седнем са другарима у кафану или кад, редом, идемо од једног до другог за викенд, породично и распалимо скару или цкару, ко како више воли да је зове.
Кад сте ви, драги моји, са пријатељима организовали дружење где је свако донео оно што је могао и што је имао?
Кад сте ви, драги моји, свом комшији последњи пут рекли „добро јутро“?
Кад сте, последњи пут, ишли сами улицом и срели се са још неким ко иде сам па му назвали добар дан уместо што сте један поред другога прошли као „поред турског гробља“?
На тим темељима, чини ми се, налазе се Двери и због таквог размишљања и даље ће расти, што им од срца желим.
Анкете често умеју да слажу, најчешће буду и наручене са резултатима какве желите а ја предлажем да, ипак, баците око на резултате тренутне анкете на овом сајту. Двери имају прилично добар резултат и чисто сумњам да је то због роштиљијаде, Пахомија и Качавенде.
Породица је, ипак, на првом месту.

Шефтелија
26.07.2013. 08:36

На питање предвиђеног одржавања Роштиљијаде требала је да се огласи наша црквена општина – наиме, по мени – свештенство је то које треба да макар на најкултурнији начин, брани и штити интересе својих грађана-верника. Штавише, они православци који су то у пуној мери, могли би да поставе питање како су, од стране ТОЛ-а – дискриминисани.

У том конксту, намеће се утисак да они који раде у ТОЛ-у сами нису као верници-православци опредељени. Не могу да се сетим да ли ТОЛ слави неку славу? Уколико слави, онда би то исто лесковачко свештенство могло да доведе у питање свој одлазак да реже славски колач јер овим чином ТОЛ не може свештенствода да увери да славу, као верски моменат – поштује. Приде, директор ТОЛ-а, госпон Несторовић, не би требало да присуствује слави у СПС-у нити да као гост иде на славу било које друге странке.

Ime?
26.07.2013. 10:22

Au, Šeftelijo, Pa vi vatru gasite benzinom.
Pozvaste sveštenstvo na mobilizaciju u sveti rat protiv nevernka iz tola 🙂

СрбИН
26.07.2013. 10:54

Поштована,
не бих се сложио са вама у делу око слављења славе и поштовање верског момента. Мало је оних који славу славе из верских разлога. То је сада, сигуран сам да ћете се сложити, помодарство. Славимо зато што и други славе. Политичке партије славе да би на тај начин привукле гласаче, остале организације да би биле модерне. Црква је ту да наплати то помодарство. Што се мене тиче, и треба да наплати. Што већи колач, што више гостију то веће помодарство и већа цена. Кад већ хоће да су у колу, нека играју.
Постови и падање у несвест од глади из верских разлога је, по мом скромном мишљењу, фанатизам. Кажу, тако се стиже до прочишћења.
Ја се прочишћујем на други начин и држим се оне изреке (јесте да је изговорио неки свештеник, али је лепо речено) „какве су ти мисли, такав ти је живот“.

Шефтелија
26.07.2013. 13:25
Odgovor za  СрбИН

Драго „Име?“ – у праву сте – по мени, ТОЛ не ради оно за шта је основана и стално се меша у делатност неких других, нпр. организацијом неких концерата (које требамо да схватимо као туристички догађај) а то је и другачије не може бити – делатност ЛКЦ-а. Ово је само једна од мана ТОЛ-а, не бих даље,….

Е сад,….

Драги „СрбИН“-е, не бих се у потпуности сложила са Вама али свакако – ово јесте веома комплексно питање. Оно у чему се разилазимо је разлог слављења славе. Видите, слава је могуће за неке – помодарство. За мене рецимо – није а ја не припадам кругу верских фанатика. Друго, политичке партије славе славу, Ви кажете – да би привукле гласаче. Међутим, тиме истовремено, неке друге гласаче од себе одбијају.

Небеска Србија
26.07.2013. 14:09
Odgovor za  СрбИН

„Падање у несвест од глади из верских разлога“ , Боже сачувај.
Дечаче, кладим се да падаш у депресију, тугу и чамотињу кад останеш сам у соби. Да би прочистио те своје мисли, треба да овладаш телом. Пустиш филм, да ти буде лепо; гледаш утакмицу да ти буде лепо; једеш пљеку да ти буде лепо… стимуланс до стимуланса и без њих би ти ЛЕПО полудео.
Нпр. у затворској ћелији?

Кад ти је већ толико стало да телоугађаш, питаш ли се где ти је мозак (закмо), душа? Самоконтрола?
Ти си ЛИК Божији, значи по карактеру не по буквалном лику (физичком).

Да би ти мисли биле чисте, мораш као Бог да умом владаш, а не као прасе да се давиш у телоугађању.
А то што се ти „чистиш“ кад ниси у стању један дан без меса, је само твоја фатаморгана.
Св. Јустим и партизански комесар:

Св. Јустин: „Срби и православци су једно исто“
комесар: „нису“
Св. Јсутин: „зашто си ти СрбИН?“
комесар: „па рођен сам на српској земљи“
Св. Јустин: „па и волови су рођени на српској земљи па нису Срби“.

leskovac
26.07.2013. 08:41

ko ste vi pa da predlazete promenu kad ceo svet zna kad je rostiljijada ako verujete u boga vi nemorate tih dana tu da budete zbog vas desetak treba ceo grad i sire da ispasta sta ste vi

Предраг Митровић
26.07.2013. 10:56
Odgovor za  leskovac

Роштиљијада никада до сада, од прве, одржане 1989. године, није била заказана у термину за који је најављена ове године. Увек је одржавана касније и свакако не у време строгог поста. За Вас неупућене, који себе ословљате Србима или се представљате малим словом у име Града, кога сте деградирали својим незнањем, појашњења ради, дајем сугестију да смо замолили и апеловали да на дан смрти Мајке Божје, Пресвете Богородице и њеног Успенија, на главном градском тргу у Лесковцу, Граду Стефана Немање – Преподобног Сименона Мироточивог, не играју пијане и издрогиране малолетне гого играчице пред зајапуреним лицима пијаних „ходочасника“ нечега, што свакако,одавно није оно што би требало да буде Роштиљијада.

Silver Surfer
26.07.2013. 11:50

Čini se da jeste, prošle godine, pošto je i tada vođena slična polemika. Ako se malo dublje zagrebe u kalendaru, verskom ili nekom drugom, vrlo je verovatno da je bilo još neke.

djura
26.07.2013. 13:49

Postovani gospodine Mitrovicu

Bez ikakve zelje da izazovem Vas odgovor, moram vam reci sledece:

Siguran sam da cemo se Vi i ja, jednom zestoko sukobiti oko tog „mirotocivog“. Uostalom dobro se poznajemo, pa sam siguran da ce do razmene argumenata po tom pitanju, jednom sigurno doci. Kad tad. 🙂

Takodje sam siguran da do naseg medjusobnog neslaganja, u vezi vaseg (na vise mesta objavljenog) clanka, „Privredna drustva u Srbiji: Gubitasi i gubitnici“, sigurno nece doci.

Taj vas tekst je u dodatno ogolio ionako vec, svim mislecim Srbima veoma jasnu i potpuno razotkrivenu, istinu o diletantskoj ekonomskoj „tehnologiji“ trenutne Vlade Republike Srbije.

Sto se tice Rostiljijade i datuma njenog odrzavanja, bez i najmanje namere da vas uvredim i izazovem polemiku, ipak mislim da pokusavate da budete „veci katolik od samog Pape“.

Iako se u potpunosti slazem sa vama, da bi odrzavanje ove manifestacije u danima strogog posta, bio jedinstveni presedan, ipak ne delim vasu zabrinutost. Zar Vi zaista mislite da je Leskovackoj crkvenoj opstini, potreban posrednik u njenom dijalogu sa nosiocima vlasti u nasem gradu. Zar zaista sumnjate da postoji neki nesporazum izmedju njih?

Iako sam siguran da Vi to sigurno znate bolje od mene, podseticu vas ipak da je nas gradonacelnik (po njegovom licnom priznanju), ktitor sabornog hrama Svetog Save na Vracaru. Takodje se svi vise nego dobro secamo, da se je on upravo u hramovima te iste SPC, vise puta zaklinjao na vernost jednoj politickoj stranci.

Dakle radi se o najiskrenijem verniku i smernom pripadniku SPC. Coveku koji itekako drzi do Boga i do zakletve. Ne verujem da bi takav iskren i verujuci covek, ima i najmanju nameru da udje u tako strasan sukob sa svojom sopstvenom crkvom.

Iako je na poslednjoj gradskoj slavi, nas Vladika Jovan, predvodio gradsku litiju bez svog „opravdano odsutnog domacina“, poznata je i veoma ocigledna privrzenost naseg gradonacelnika crkvi i veri.

Dakle, duboko verujem da bi do ispravljanja ovog „malog“ nesporazuma izmedju lokalne samouprave i SPC, ipak doslo i bez vase uvazene i sasvim dobronamerne sugestije. Posle nje, uopste i ne sumnjam u to.

Kao uostalom ni Vi, zar ne? 🙂

Miško
26.07.2013. 14:11

E Predraže da su i sveštena lica kao i Vi veliki vernici možda ne bi radili ono što rade (da ne nabrajam sva njihova nečasna dela)!!!!

ema
26.07.2013. 16:46
Odgovor za  Miško

Miško, a ja znam ktitore koji su ktitovali u zamenu za grobne parcele u samom crkvenom dvorištu i to kolike! Znate, ljudi se zaborave kad trguju, pa prijave samo delo svog davanja, a uzimanja prećute. Danas u Srbiji na svakom koraku imate licemere. Najveći zaštittnici žena su zaparvo njihovi najveći ugnjetavači, najnenačitaniji su ovoga časa na mestima koja traže najpismenije, jediničari matematičari su u topu vođenja komercijale, finansija grada, države.

A o tome da je odelo navuko svako na nečistu kožu, da ne govorim. Pa tako i vera u prljavom srcu, malo šta vredi.

Исламска Србија
26.07.2013. 14:17

АЛАЛ ВЕРА!!! Батали ове крелце што ти се ругају, „они су већма осуђени“. Не разумеју своју вјеру, за разлику од неких који знају када су им преци пресекли корјене и прешли у „туђу вјеру“ па опет имају страх од православних свјетих, који једини мироточе! Благословен пост!

Правоверски Горешњак
26.07.2013. 14:30

Исламска Србија, видим да си и ти „већма“ нововерни па да и теби одржим слово:
Данас је Горешњак.
То су духови и то ватрени духови који чувају шуме.
Данас им је много врућо па иду да се купају у реке.
Тад је за људи опасно купање зато што горешњаци могу да удаве човека.
Варкајте се, тој траје од 26 јула до 2 август.
Тад се беру шумски плодови зато што тад по шуме нема горешњаци.
Ето, чисто да се зна.

ДуЛе
26.07.2013. 12:47
Odgovor za  leskovac

Лепо сте ме најсмејали… О данашњој Роштиљијади нећу да трошим речи, постала је све,само не културна манифестација и сајам Роштиља (ако желите да поједете најгору пљескавицу у Лесковцу, идите на Роштиљијаду). Грађани који истински испаштају због Роштиљијаде су они који живе у солитерима и зградама у центру града. Ти људи немају мира и сна седам дана. Испаштају и власници продавница на главној улици, који седам дана немају пазар а роба им се умирише на дим и роштиљ. На крају крајева испашта и цео град, јер је седам дана затворена главна улица и хаос је у саобраћају. Nисам сигуран да у западној Европи постоји град, који на седам дана затвори главну градску улицу и паралише град. Шта тек рећи о квалитету пљескавица које се продају „целом свету“ као Лесковачке? оне су увреда за лесковачки роштиљ и старе лесковачке мајсторе роштиља. Верујем да они такве пљеске не би дали ни мачкама да једу !

ДуЛе
26.07.2013. 12:54
Odgovor za  leskovac

Права културна манифестација за „цео свет“ !

http://www.blic.rs/Vesti/Reportaza/340724/Trbusne-plesacice-zaludele-Leskovcane

ing.mas. aleksa
26.07.2013. 13:56
Odgovor za  leskovac

А шта теби смета Творац? Ти си кукавица, која би одмах поштовала законе земаљске само да не добије неку „казницу“ или „шамарчић“, а где је Закон онога који је створио свет, па сишао са неба, узео тело човека и постао човек? Разапео се на Крсту да би крвљу својом пречистом откупио своја створења од греха (злих особина). И дао могућност да опет уђу у Царство Небеско.

Шефтелија
26.07.2013. 19:18
Odgovor za  ing.mas. aleksa

Роштиљијада – сајам роштиља и културна манифестација?
Драги „ДуЛе“, то је сигурно неки мото ….
То је неко сасвим случајно изреко, па су остали понављали, понављали,…те се неким чудом усвојило.
Роштиљијада не одговара ни ономе што би по дефиницији била туристичка атракција.
Роштиљијада је:
Вашар, тотални промашај, синоним нехигијене, раскалашности, блуда,…

Еееее, и ми оћемо у ЕУ!

Новица Маринковић
26.07.2013. 12:41

Е нека си им рекао, Предраже! Још анатему да бациш.

leskovac
26.07.2013. 13:24

sta da vam radim kad ste verski unazadjeni sa crkvom i monarhijom ova drzava i ovaj grad su davno rascistili ako vam je do toga stalo niko vama ne brani sedite i postite koliko hocete pa sad je demokratija svako moze da radi sta hoce

ДуЛе
26.07.2013. 14:21
Odgovor za  leskovac

На својој кожи смо осетили,и видимо докле су догурали и држава и град, са онима који су разчистили пре седемдесетак година… Само у анархији свако може да ради шта хоће, док у демократији постоје јасна правила понашања.

Правоверски Горешњак
26.07.2013. 14:25

Ing.Mas. Aleksa, видим да си нововерац па да ти рекне чича нешто.
Данас је Горешњак.
То су духови и то ватрени духови који чувају шуме.
Данас им је много врућо па иду да се купају у реке.
Тад је за људи опасно купање зато што горешњаци могу да удаве човека.
Варкајте се, тој траје од 26 јула до 2 август.
Тад се беру шумски плодови зато што тад по шуме нема горешњаци.
Ето, чисто да се зна.

d
26.07.2013. 14:57

Jes baš takoj, a kad bude Vratolomej tad ne smeš
da se kačiš u slube, možeš vrat da slomiš, a kad bude Usekovanje ne smeš da radiš s makaze,noževi, kose -mož se isečeš, a mladenci toj se ide da se čestita na tek venčani, itd…
P.S. Razumeli smo se, ali šala na stranu, koliko naš narod ne poznaje svoju Pravoslavnu veru od koje nema lepše!
Morao sam da zloupotrebi sv.Vartolomeja,praznik Usekovanja glave Sv.Jovana i četrdeset velikomučenika.

Nenad
26.07.2013. 17:24
Odgovor za  d

„koliko naš narod ne poznaje svoju Pravoslavnu veru…“
Jel si se zapitao zašto je tako?

ing.mas. aleksa
26.07.2013. 15:17

И какве сад то везе има са овом темом?
А што ти нешто знаш, ево све си обелио образ.
Ако славиш Горешњак, и бежиш од „духови који чувају шуме“… онда си… закаснио једно 1000 год. са тим паганизмом старих словена.

Данас је дечаче, Сабор Св. Архангела Гаврила. Весника Божијих речи! Сутра је Св. апослтол Акила, па прекосутра Св. мученици Кирик и Јулита… итд. Капиш? Нема духови ватрени. Иди и обожавај камен, или тако нешто.

DS OTPOR
26.07.2013. 16:05

Iamo mi mnogo vecih problema od tog posta. Ko posti neka posti, a Dveri niko ne zove na rostiljijadu, neka je zaobidju. Uostalom, neka apeluju da npr SPC otvori stand sa posnom hranom 😀 Ribe na zaru i slicno …