Grad Vranje troši 55.000 evra na prazne diskove, tonere, bušače za papir, albume za vizitke

Za oko 180 toner-kaseta, 1.200 podloga za papire (ataše mapa sa klipsom – „klipbord“), baterije, „profesionalne albume za vizit karte“, bušače za papir, žičane čaše za olovke, čak 2.000 komada praznih diskova i ostali kancelarijski materijal građani Vranja izdvojiće 6,5 miliona dinara, odnosno oko 55.000 evra, kolika je ukupna procenjena vrednost dve javne nabavke koje je raspisala Gradska uprava grada Vranja.

Nakon vesti o izdvajanju 80.000 evra za promotivni materijal, stižu nove milionske javne nabavke, ovog puta dve gotovo istovremeno – nabavka toner-kaseta za štampače, za šta se od novca građana izdvaja 2 miliona dinara i druga, nabavka kancelarijskog materijala u vrednosti od 4,5 miliona dinara, piše Slobodna reč.

Svi podaci su dostupni na Portalu javnih nabavki, a koliko se može videti iz dokumentacije, grad nabavlja blizu 180 „OEM“ toner-kaseta za 46 različitih modela štampača.

Kupuje se 32 tonera za HP p1102, čija je cena u maloprodaji za dva komada oko 18.900 dinara, 17 tonera za model HP 285A, koji u maloprodaji košta oko 750 dinara, 10 kaseta za HP 1018, koje u radnjama koštaju oko 890 dinara po komadu, 7 toner-kaseta za model Brother HL 1112E, koje takođe u maloprodaji koštaju oko 750 dinara za komadu i još preko 100 toner-kaseta za različite modele. Za ostalih četrdesetak modela štampača nabavlja se po nekoliko toner-kaseta. Za tonere, Vranjanci će izdvojiti 2 miliona dinara.

Kada se radi o kancelarijskom materijalu, rukovodioci u Gradskoj upravi su procenili da im nedostaje čak 1.200 podloga za papir/dokumentaciju, zvaničnog naziva „ataše mapa sa klipsom“ ili „klipborda“, 2.000 praznih kompakt diskova, od kojih oko 1.000 takozvanih „piši-briši“ (CD-RW) i oko 1.000 „običnih“ (CD-R), na spisku su i baterije, A4 planeri-agende, „profesionalni albumi za vizit karte“, ading rolne, bušači za papir, žičane čaše za olovke itd.

Sve će to građani Vranja platiti 4,5 miliona dinara, kolika je procenjena vrednost nabavke

Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku kancelarijskog materijala objavljen je 24. februara, a kao rok za dostavljanje ponuda naznačen je 4. mart. Istovremeno je objavljen i poziv za nabavku toner kaseta, ali je rok za dostavljanje ponuda pomeren za jedan dan i sada je 5. mart.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare