Ivana Ilić prešla iz DS u NDS

LESKOVAC – Odbornica Demokratske stranke Ivana Ilić prešla je u redove Nove demokratske stranke (NDS), kojoj je to osmi predstavnik u lokalnoj skupštini.

Čelnik NDS Nenad Zdravković rekao je Jugmedii da očekuje golazak još dva odbornika, veoma brzo. NDS nije, inače, učestvovala na poslednjim lokalnim izborima.

Svi odbornici ove novoformirane stranke dolaze uglavnom iz redova DS-a.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

50 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
1244
03.06.2014. 23:06

DOBRODOSLA !

Jovanča
03.06.2014. 23:07

Ništa spektakularno. Ovi odbornici se ionako kreću u istom krugu, u istoj ekipi.

Demokrata
03.06.2014. 23:17

DS nije nista izgubio njenim prelaskom.Stavise,na dobitku smo.Daleko joj lepa kuca,bas me zanima,kako ce sutradan, pogledati svoje stranacke kolege u oci . Ili ce verovatno to uciniti bez imalo morala i stida , kao i ostali preletaci koji su napustili Demokratsku stranku iskljucivo iz licnih interesa .

Aleksandar
04.06.2014. 10:47
Odgovor za  Demokrata

Posto vidim da se razumes u materiju, ako mozes nabroj mi postenu inteligenciju koja je ostala kod vas, bas da vidim u narednom periodu koliko ces biti u pravu.

poštena inteligencija
03.06.2014. 23:24

U ovom slučaju NDS “nit luk jeo, nit luk mirisao“

Dusan
04.06.2014. 07:53

Očigledno da JuGmedia oskudeva sa vestima. Žena apsolutno nije vredna pažnje. Demokratska stranka je bila nepažljiva u izboru kadrova pa joj se desila i Ivana Ilić. Postoji samo nekolicina ljudi u svim strankama u gradu koji su dobili toliko privilegija kao dotična ……

djura
03.06.2014. 23:25

Dobar trenutak za napustanje DS je prosao i vec je za nama.

Ovo sto se desava sada, tumacim kao neciju politicku slabovidost, koja uopste ne iznenadjuje.

Mada, rekose da je gospodja lojalna. ❓

Kome?

Obecanjima. 🙂

A Nesa se ponosi, bas kao da su mu prisle Goca Comic i Ruzica Djindjic licno. 🙂

Neso prijatelju, rece jednom da uvazavas ono sto govorim.?!

Nadam se da ces uvaziti i sledece.

Ove tvoje nove „rodno ravnopravne“, ne da ne donose glasove, vec upravo suprotno. 🙁

Srecno ti bilo sa njima.

I zelim ti da DS-u „preotmes“ sve sto mozes od clanctva, a narocito od odbornika.

Bas da vidimo koliko ces da se usrecis i politicki profitiras? ❓

Aleksandar
03.06.2014. 23:43
Odgovor za  djura

Prijatelju, kad pogledam ovu sliku gore, setim se sta si rekao kada je prvi put objavljena uz neki tekst.
A one i dalje pristizu kod Nesu. Nema sta majstor.
Od tebe slaba vajda. 🙂

djura
04.06.2014. 00:18
Odgovor za  Aleksandar

Nesa majstor za starlete. 🙂 Secam se kako da ne. 🙂 Samo mu jos Soraja i Stanija nedostaju. 🙂 Ali nikad se ne zna. Nesa je to. 🙂

Nego gde si bre ti nesreco? 🙂

Nema te kad god ON ode negde.

Da li to znaci da i tebe vodi sa sobom, ili ne smes da se javljas da te ne bih pitao gde ti je gradonacelnik?

Ajde necu da te diram, da mi ne pobegnes opet. Ionako se retko javljas.

Vidimo se na koncertu. 🙂

Aleksandar
04.06.2014. 01:20
Odgovor za  djura

Nemoj tako dok su bile kod vas intelktualke a sada starlete. Kazi lepo nismo znali da ih cuvamo i kraj. 🙂
Sto se tice putovanja vec sam odgovarao iz mog ugla, Cvetanovic ima i suvese bogato zivotno iskustvo da bi sada koristio putovanja zarad licnog zadovoljstva. Ako se secas jos na pocetku nase prepiske, kada si prvi put hteo da kritikujes njegovo putovanje, a kritikovao si svako, ko da treba samo da sedi u kabinet i ne izbija iz njega, spominjao si i zabrane iz centrale a ja sam ti rekao da to nema nikakve veze sa tim vec sa poslovnim potrebama gradonacelnika. Nekada ce povezati i nekoliko dana a nekada nece putovati i nekoliko meseci.
I dalje stojim iza tih reci.

djura
04.06.2014. 01:55
Odgovor za  Aleksandar

Batali bre „intelektualne starlete“. Nisu vredne pomena.

Nego reci ti meni jedan jedini benefit, koji je Leskovac imao od tih silnih putovanja.

I ako mozes usput, takodje mi kazi zasto je u Pazinu zajedno sa gradonacelnikom, boravio i visoki predstavnik parlamenta Srbije? ❓

Sta je pa on trazio tamo? ❓

Bratimio Grdelicu sa Portorozom mozda? 🙂

I ko njemu uopste placa troskove? ❓

Grad Leskovac ili mozda Narodna skupstina Republike Srbije? ❓

Aleksandar
04.06.2014. 10:35
Odgovor za  Aleksandar

Gle, da podjemo od pretpostavke da zaista nije bilo nikakvih benifita, bilo ih je a i tek ce ih biti, ali da skratim raspravu, evo nama ih.
Mislim da gradonacelnik duguje gradjanima da pokusava dok god postoje sanse, to je kao u velikom biznisu, niko nije uspeo iz prve.
Ja verujem da gradjani prepoznaju napore gradonacelnika i da on zbog toga i uziva veliku podrsku u narodu.
Sto se druge osobe koje pominjes tice, ne znam zasto su isli zajedno bas na ovo putovanje ali znam da na neka druga nisu bili. Sigurno je, ako je tako kao sto kazes, da je postojala neka potreba.
Ono sto takodje znam je da ti od samog pojavljivanja te osobe u okolinu gradonacelnika imas nesto protiv nje. Ne znam cime te je Z…. to zaduzio pa odvajas dobar deo svog zivota misleci o njemu.
On je svoju politicku inteligenciju iskoristio i na vreme se nasao na pravoj strani a usput je pokazao da poseduje i dosta dobre organizacione sposobnosti. Mnogi su se od samog pocetka smejali u njegove procene, narocito kad je bio na listi poslanika 166, ali su se one pokazale kao ispravne. I kada je pomagao Cvetanovicu kada niko nije hteo, jos dok nije bio gradoacelnik i kada je znao da na listi SNS nikada nisi pro forme radi.
Iz mog ugla, to sto je on poslanik je razlog da pruzi i ono vise od javljanje za rec i pricanje o problemima u Leskovcu. Sportska karijera i politicka posle toga, sigurno je da je tokom zivota upoznao i puno ljudi i puno institucija iznutra i kao takav moze da da svoj doprinos razvoju grada Leskovca.
Isto tako verujem da bi i neki poslanici iz DS uradili istu stvar ukoliko bi bili u mogucnosti, retko ko bi odbio da pomogne gradu da je u mogucnosti, sutra recimo dr Stojkovic ide sa gradonacelnikom na put i ja sada treba da osporavam njegove namere. Pa ima mnogo boljih stvari za politicke poene on toga.

djura
04.06.2014. 11:11
Odgovor za  Aleksandar

@Acko

djura
04.06.2014. 11:12
Odgovor za  Aleksandar

@Acko

Oprosti mi molim te, ali zaista nisam mogao da odolim. 🙂

Aleksandar
04.06.2014. 11:42
Odgovor za  Aleksandar

🙂 , sto se tice snimka. slazem se sa tobom jedino ako se odnosi na sve koji pisu komentare pa i na tebe, u suprotnom gubi smisao. 🙂

djura
04.06.2014. 11:52
Odgovor za  Aleksandar

I ja se slazem. 🙂

Posebno za nas dvojicu. 🙂

/NDS/
03.06.2014. 23:44
Odgovor za  djura

Dođu tako vremena kada pametan zaćuti, budala progovori a neko mora da kaže Đuri da je …….

djura
04.06.2014. 00:10
Odgovor za  /NDS/

A da razmislis ti malkice, sta si rekao bas pre nego sto si kazao djuri? 🙂

Nego dok razmisljas, nesto bih te pitao?

Ima li mozda ovo tvoje javljanje ima ikakve veze sa belosvetskim putnicima, koji su se upravo vratili iz Pazina, Pirana i Portoroza?

A gde su naravno boravili o trosku Leskovackog budzeta.

Podseticu te da se radi o trojici lokalnih mocnika sa kojima su lideri te tvoje „rodno ravnopravne“ stranke, u veoma idilicnim odnosima.

Koliko sada odbornika ima vladajuca vecina?

Znas li?

Ili mozda ipak ne znas, jer je „soping“ odbornika jos uvek u toku?

deckonja
04.06.2014. 11:22
Odgovor za  /NDS/

Novinari u Leskovcu!!!
U gradu na Veternici, novinarski posao postaje sve lakši i lakši.Vesti su godinama iste, rade se na istom šablonu.Postaje dosadno da ih čitamo.Čudno je da nema nekih novih,mladih fakultetski obrazovanih novinarima u Leskovcu.Ili neko zabranjuje svežu krv u ovoj profesiji?
U jutarnjim programima svih televizija, koje finansira grad Leskovac, pozivaju goste i postavljaju im laka pitanja, gosti su iz svih sfera života, i ispada da cvetaju ruže u našem gradu, da neko gleda sa strane, takav bi utisak stekao.Umesto da počnu da se bave istraživačkim novinarstvom, da postavljaju nezgodna pitanja za goste, ono što gradjane zanima, oni po nekom ustaljenom šablonu, pitaju jedno te isto.I tako ispadne da taj direktor odlično radi posao, da ta JP ili institucije nikad bolje nisu radile, da ti gradski većnici ili predsednici političkih partija, su tu samo za gradjane Leskovca i za njihov boljitak.A boljitka nema decenijama ….
Na portalima isto, bave se ko je bacio kontejner na keju ili da li će biti sunca ili kiše.Neki napišu nekad o nekoj pol. partiji nešto, al obavezno pišu o pravima nacionalnih manjina, a ne daj Bože da neko dirne u ona ženska prava ili one žene iz rodne ravnopravnosti, koje finansira Soroš i neke zapadne zemlje.To odmah mora da izadje u medije.U rodnu ravnopravnost,žene u crnom i ove neke žene protiv rata ili kako se već zovu NIKO NE SME DA DIRA.
Umesto da pišu o propalim fabrikama, a ne paušalno kao što rade, nego istraživački, da se bave time danima, mesecima.Pa da dobijemo neke izvaredne tekstove u vidu kolumni ili neki serijal emisija na lokalnim televizijama o propadanju nekih leskovačkih giganata.Jok, to njih ne zanima.Njima je bitno ako je neko viknuo jače na ženu i to je nasilje u porodici i danima ćemo o tome.
Istraživačko novinarstvo traži ozbiljan rad i tu nema kompromisa, tu te ne zanima ko je u kojoj partiji, tu te zanima samo ISTINA.Pa zašto ga nema u Leskovcu?Pa napravili ste neku palanku od našeg grada, u koj se pitaju za sve došljaci, odnosno ljudi koji su se doselili u ovaj grad zadnjih nekoliko decenija.Rodjeni leskovčani, čije porodice žive ovde vekovima i po nekoliko generacija, su doskriminizovani, za ništa se ne pitaju, povukli su se u ilegalu, iako su te familije, stvarale ovaj grad, bili začetnici te velike industrije, koje više nema .
Onda dolazimo i do političkih partija i njihovih predsednika.Nijedan novinar ne sme da piše ništa protiv njih.Ne smeju da pitaju, gde se nalazi naš…

deckonja
04.06.2014. 11:22
Odgovor za  deckonja

Nijedan novinar ne sme da piše ništa protiv njih.Ne smeju da pitaju, gde se nalazi9 naš gradonačelnik?Zašto ima desetine inostranih putovanja a nema nijedne investicije u gradu?Čemu služe ta putovanja, koje plaćaju gradjani Leskovca?Ne smete reč jednu da mu kažete a niste smeli ni prethodnicima.Pa kakvi ste vi to novinari?Zar ja koji veze nemam sa novinarstvom, to mi nije ni struka, da pišem o svakakvim prevarama i nepotizmu u ovom gradu?Da sami gradjani pišu po društvenim mrežama o putovanjima našeg gradonačelnika?Zar nas plaćaju gradjani Leskovca, da ih istinito izveštavamo ili vas?Ne, ne trebam ja, ne treba niko, vas plaćaju leskovčani za to i radite svoj posao kako treba!Počnite već jednom, ugledajte se na neke hrabre kolege iz drugih gradova,država,regija …
Postavlja se pitanje, zašto nema kritike vlasti,direktora,institucija od strane novinara.Odgovor je lak.Pa novinare plačaju političke partije.Kako ih plaćaju?Pa lepo, odbornici većine izglasaju na sednici skupštine grada, koliko koja Televizija dobija novac, koliko koji portal i zaključak je neminovan, vas plaćaju političke partije na vlasti i ne možete nikada biti neutralni, ama baš nikada.Ako biste počeli da se kritički odnosite prema vlasti, vama bi ukinuli to finansiranje a vi gospdo bi ostale bez plata, tako da vam se ne isplati da kritikujete.Ali tako rušite kodeks novinarstva, ako je ikad i postojao kod vas!
Znači normalnog izveštavanja, bez ikakvog navijanja, neće biti dok postoji ovo finansiranej iz budzeta.To je fakat!
A istraživačkog novinarstva?Na to moramo da čekamo, dok ne dodje neki neustrašivi mladi momak ili devojka, koja se neće plašiti nikog i boriti se za istinu i samo istinu.A do tada može da prodje godina,decenija a možda i ceo vek.
Uzdravlje!!!

JUGMEDIA
04.06.2014. 17:36
Odgovor za  deckonja

Kacin: Bez slobodnih medija nema uspeha u pregovorima o …
Evropskom parlamentu: U uslovima krize nema slobodnih …
Bez slobodnih medija Srbija ne može u Evropu
Stari ALO! – Nema demokratije ako mediji nisu slobodni!!!
Српски новинари европском парламенту: У Србији нема …
Tasovac uverava da su mediji u Srbiji slobodni – 24sata.rs

Ovo je samo deo naslova, i to u situaciji kada valst nije iskoristila ni pet posto svoje moći.
Ako im OEBS ne moše ništa, strukovna udruženja, medijske zvezde, Zaštitnik gradjana,,,,šta očekivati od malog lokalnog novinara.

Mi smo odlučli da ne pišemo o pritiscimna i pretnjama, bar ne sada.

Nismo htele da potenciramo pretnju hapšenjima, činjenicu da je Jugmedia skinuta sa budžeta, samo zato da ne bismo brkali u očima našim čitaocima koji mesečno žive sa po pet hiljada dinara.
Svih godina informisali smo, u zavisnosti od naših mogućnosti i sposobnosti, bez obzira što su nam davali na kašičicu, i oduzimali je kada se naljute.

Slažem se sa vama da je novinarstvo doživelo najveći pad u poslednjih 5 decenja. Nikada više zaplašivanje i dirigovanja, nikada veće autocenzure.

A o tome šta se nama događa, nećemo ovoga puta. Oni koji treba da znaju – znaju!

djura
04.06.2014. 11:48
Odgovor za  deckonja

Komodo prijatelju

Sta da ti kazem osim BRAVO?!

Ti si od danas za mene, sto se Leskovackog lokalnog novinarstva tice, PROFESORKA RAJNA.

A NOVINARI, neka slusaju ako imaju usi. Mada im za ovo sto im ti predlazes, ipak trebaju neki drugi, takodje parni organi.

Sve sto je trebalo da kazes, ti si rekao. Ja tu nista ne bih diro! 🙂

Osim par malih „amandmana“, za koje se iskreno nadam da neces zameriti. 🙂

Izmedju ostalog ti kazes sledece:

„U rodnu ravnopravnost,žene u crnom i ove neke žene protiv rata ili kako se već zovu NIKO NE SME DA DIRA“.

U pravu si u potpunosti. Ja cak mislim da je to njihovo prilicno nervozno i nezenstveno ponasanje, upravo posledica toga sto ih niko i ne dira. 🙁

Da te podsetim takodje da je portal Jugmedia na kome upravo pises, odlukom gradskog veca, PRONTNO skinut sa liste finansiranih medija u gradu Leskovcu.

Sta mislis ZASTO?

deckonja
05.06.2014. 09:29
Odgovor za  djura

Hvala Djuro, prihvatam kritiku, na mestu je!
Hvala Jugmedia.A u ovom gradu novinari imaju mnogo tema da istražuju i to kvalitetno i kako treba a ne paušalno.Pa mi imamo lokalne televizije, koje nemaju nikakav program.Imaju kao jutarnji program, gde dovedu neke goste, koji bi trebali biti rastrgnuti sa pitanjima a pni odu iz emisije, kao da su najbolji na tom direktorskom mestu u istoriji grada.Primer direktor Vodovoda, nisam mogao da se uključim u program, a hteo sam, verovatno bi prekinuli vezu, kada bi počeo o korupciji.
Tema nepotizam, i da se počne od 2003 na ovamo, može hiljade strana da se napiše a desetine emisija na TV da se napravi ali za to treba da imaš volju da radiš, budeš profesionalac u svom poslu i da ne ne bojiš nikoga.
Tema privatizacija fabrika u Leskovcu.To je izvaredna tema, i ja en verujem da se niko nije bavio time.Možda su se bavili ali paušalno, pa imate hiljade radnika, koje možete intervjuisati i tako sklapati kockice, imate dostupna dokumenta o tim fabrikama, uporediti kako su radili do 1990, pa od tog perioda do privatizacije i vreme psole privatizacije, sve to lepo uporedjivati i doći do zaklojučka, ko je kriv za propadanje.
Tema otpremnine.U Leskovcu su muškarci sa 39 i 40 a žene sa 34 i 35 godina, dobijali ogromne otpremnine, u pitanju su JP i neke institucije.Kretale su se od 7,8 000 do čitavih 20 000 eura.Dodje lepo direktor, sklopi dil sa radnikom koji treba za 6 meseci u penziju, proglasi čoveka tehnološkim viškom, ovaj dobije otpremninu i posel podele novac od toga.To je krivično delo, tako je pljačkan grad Leskovac, od tih para smo mogli izgraditi vrtiće,škole,asfaltirati ulice, one su otišle u privatne džepove.
Ima još mnogo vrhunskih tema, koje se trebaju obraditi ali enma ko da uradi to.Mi nemamo novinara za to, nijedan se ne bavi istraživačkim novinarstvom, jedan priča javno ako da je on taj, neustrašivi,jedini ispravni ali u praksi nije to tako, možda na fb ili u priči sa prijateljima, praksa je sasvim nešto drugo …

djura
05.06.2014. 13:24
Odgovor za  djura

Komodo prijatelju

Ne pada mi na pamet, bas ni jedan neustrasivi novinar iz Leskovca. 🙁

Osim ako si mozda mislio na Miska?!? ❓ ❗ 🙂 🙂 🙂

preletači
04.06.2014. 08:58
Odgovor za  djura

Sada će preci i Perisici.Izgubio je Djilas i oni idu u nds ili sns.Tako da ce DS biti totalno ociscena partija i moze da belezi dobre rezultate.Bolju vest nisam cuo godinu dana na ovom portalu …

DSovac
04.06.2014. 12:20
Odgovor za  preletači

A od kada su Perišići za Đilasa? Nastavi da osluškuješ, pa kada iskrsne dobra vest, a ti hop ,povratak u budućnost 😉

deckonja
05.06.2014. 15:39
Odgovor za  preletači

E upravo taj Miško 🙂

Ratko
03.06.2014. 23:28

Bravo!!! Još da se otkačimo od Kaldijeví i biće nade za DS u Leskovcu.

Dusan
04.06.2014. 08:41
Odgovor za  Ratko

Bolji od Kaldija je Saša Pešić i ostali intelektualci !

djura
04.06.2014. 11:25
Odgovor za  Dusan

Dusane Pesicu

Ovo ti Sale nikada nece oprosti.

Da znas!

Ako ne pazis sta radis!

Stici ce te „Murphy’s law“. 🙂

Muku si imaš
04.06.2014. 12:23
Odgovor za  Ratko

Ti im non-stop u leđa i gledaš. Skupi hrabrost, pa ih u oči pogledaj.

Perić
04.06.2014. 00:02

Ja se izvinjavam a koja je to persona? Da li uopšte zaslužuje da se pomene? Koga uopšte briga gde je i odakle je prešla?
Izgleda da je najvažnije da pijaca radi.Pa dal na kilo ili đuture,svejedno.

DA 100 posto
04.06.2014. 00:33

I ona će da vaspitava decu?

Prevaren
04.06.2014. 01:17

Kad bi znali kod koga prelaze. Pa ovi ce i najrodjenije da prevare zarad licnih interesa. Prevarili su silne ljude dok su bili celnici LDP-a. I ja sam jedan od njih, na zalost. I mene su zeznuli. Pricali bajke. O ujedinjeju opozicije, borbi protiv SNS-a. I sta bi? Odose u NDS, a SNS ne pomenuse, a u medjuvremenu jedan od njih postaje nacelnik. Interes. Zeljni vlasti. Ostavili nas na cedilu u LDP-u. Sada isto to rade. Pricaju bajke. Ni braca Grim im nisu ravna. Ali neka, neka ovi koji prelaze vide sa kim imaju posla. Srecno im bilo.

bildovanje istine
04.06.2014. 02:01

Zaista ne znam o kakvom ti to bogatstvu pričaš Aleksandre. Pa nejgov tata, bog da mu dušu prosti, nije bio industrijalac, nego vlasnik mesare. Čovek koga kuješ u zvezde, tvoje pravo, je političar, a ne industrijalac, a zna se kolike su plate tamo, 100 hiljade, gore dole. Jedino ako nije nasledio ćup zlata od dede ili ima ili je imao ujku u Ameriku. Smanji malo doživljaj ko boga te molim. Ne brani neodbranjivo. Crno ne može biti belo. Bar mi Leskovčani znamo i vidmo, nismo bunike jele. I istina se ne može sakriti diktatom i uterivanjem straha. Za… da nas bilduješ. I molim cenzore da puste komentar pošto su tri obrisana. Ako ovako nastavite da i vi ćete uskoro biti obrisani…

djura
04.06.2014. 02:34
Odgovor za  bildovanje istine

A sto mu duso odgovaras iz te daljine?

Neces pored mene?

Ne podnosis moju blizinu mozda?

Sklonicu se ja, da ne smetam.

Odmah ako treba!

Samo ti reci. 🙁

boldovanje bildovanja istine
04.06.2014. 12:33
Odgovor za  bildovanje istine

Tacno je da njegov otac nije bio Rokfeler ali je bio privatnik kada ih je bilo jako malo u Leskovcu, i mogao je svom sinu da obezbedi putovanja u dovoljnoj meri da ne postane pacenik za njih u svom srednjemm dobu, kao oni sto ga sada kritikuju a jednio sto zele je da budu na njegovom mestu. Mi Leskovcani i to znamo.

pravnica
04.06.2014. 02:44

Pametan čovek ima i može… Neka lete odbornici iz Ldp-a u Ds,iz Ds-a u Nds…ali u svakom slučaju na kraju svima su otvorena vrata Sns-a! Ocekujemo Vas.. Znate onu našu- kad ne možeš protiv jačeg,onda mu se pridruži 🙂

djura
04.06.2014. 10:13
Odgovor za  pravnica

Uh pametno moje. 🙂

rokiiii
04.06.2014. 03:08

Od DS u Leskovcu,ostalo je samo slovo D!!!!

Krscko
04.06.2014. 17:49
Odgovor za  rokiiii

Od Demokratske stranke sada kad odu oni koji se ne osecaju demokratama i koji su iz interesa u DS lakse ce da se dise.Slazem se da treba da odu jos neki i da stvar bude cista.A vi svi ostali gledajte vase strake i strancice jer ce doci vreme da se raspadate po svim savovima da nece moci da vas skrpi ni Bog.Zato vi koji ste do juce bili u Ds cutite i gledajte vase stranke.Niste se pronasli i otisli ste i nema vam NIKADA vise vracanja pa makar Ds ne prosla ni cenzus vise.Sramota je da se pljuje stranka u kojoj ste gradili karijere,dobijali posao za siru i uzu rodbinu itd…Nemam nista ni protiv koga ali cutite vise…cutite i pokrij te se da vas niko ne gleda.A o ovoj plagijat stranci nema potrebe da trosim reci…:)cekamo novi doktorat…:)

Ne veruj u idole
04.06.2014. 23:45
Odgovor za  Krscko

Druže članu partije „Krcsko“, počeo si da prevrcssckuješ? 🙂

djura
05.06.2014. 08:00
Odgovor za  Ne veruj u idole

Otkad se je preselio za Novi Sad, naprasno je poceo svasta da radi. 🙂

jes vala
04.06.2014. 07:50

Razumem da smo mali grad i da nema dovoljno vesti i dešavanja i da sve i svašta treba da se objavi da bi narod bio upućen u dešavanja pa čak i ovakve stvari.
Predlažem novinarima Jugmedie da se, zarad tačnog i potpunog informisanja čitalaca, bave istraživačkim novinarstvom, pa da kod ovakvih prelazaka uvek navedu sve stranke čiji su članovi bili gospoda preletači ili prevrtači, ko kako više voli da ih nazove.
Dovolja je jedna rečenica, na kraju teksta. Pre stranke iz koje je prešla (prešao) XY bio(la) je član još i ……..
Nije teško, a narodu će biti zanimljivo pa ćete biti još čitaniji.

Gags
04.06.2014. 09:33

Who is Ivana Ilic? 🙂

Peca
04.06.2014. 20:44
Odgovor za  Gags

Vi koji brinete tudju brigu, da li ste culi za pticu Feniks ?

http://sh.wikipedia.org/wiki/Feniks

daca
04.06.2014. 10:51

Djuro, pravnice, rokiii spijete li vi uopste. Pa po cel noc alujete bre. Vampiri li ste pa pisete komentare u 3 sata preko noc. Koja je toj bolest od koju bolujete. Rabotite li negde sem u osmospratnicu.I kako toj rabotite kad po cel noc samo tepate po tastaturu. A seks pravnice kd, zatoj si jos gospodjica. Kad nema bolje, a Ti tastaturu pa tepaj m…….ciju.

baba lepka
06.06.2014. 00:07

ziveo ZIKA ZMIGAVAC

Milenko
06.06.2014. 02:05

Jel to bivsa direktorka gimnazije,
……..
……….Sto da se ne maje po stranke, ona si je zavrsila svoj pos’o,…….napravi prostor Milijani iz Ekonomske da vrslja, tu se umuvase i ucitelji da menjaju smene, nagrdise deci skolstvo, al’vazno ucitelji sad mogu da rucaju kuci. Samo nemoj na ovo da likuje nova direktorka gimnazije, ona je posebna prica kako je dosla na to mesto. Dakle, svi su do jednog (nece mi objave komentar sko kazem sta su) i zato ih ne cenim za crvljivu sljivu. Nekad su ljudi na takvim mestima bili gospoda i prave dame, a ovo sad samo smuti i prospi… svako si gleda samo svoj interes. Hvala Jugmediji sto, eto, mozemo da budemo informisani o svemu pa kad ovi politicari rade to sto rade makar svi znamo, da ne glume ludilo, da misle da mi nista ne znamo. Znamo sve al terajte vi svoje pa se cimajte nocu od nemiran san, ako imate savest.

Шефтелија
06.06.2014. 09:39

Покушаћу у завијеној форми да искажем моје мишљење о поменутој појави. (Надам се да неће следети тачкице када будете читали овај коментар).

Нећу ништа друго да изјавим сем да не бих волела да будем у кожи брачних другова ових који од негде – негде другде прелазе. Верујем да је њихова стрепња свакодвнева и велика. Нешто ми пада на памет да би, приликом учлањивања у неку странку требало увести некакву заклетву која би садржала оно из брачне …. „и у добру и у злу“ као и питање „да ли си се обећао/ла неком?“