Na 25. sednici Skupštine, danas je usvojena Brend strategija grada Vranja za period od 2018. do 2023. godine, koja sadrži osnovne podatke o gradu, rezultate izvršenih istraživanja i informacije o stubovima na kojima treba razvijati brend grada.
Ovim dokumentom predviđen je dvocentrični koncept održivog razvoja Vranja kao turističkog i industrijskog grada, a spajanjem starog i novog, usvojena etapa razvoja zasnovana je na korišćenju prirodnih potencijala, negovanje tradicije i kulture, jačanje uslova privređivanja kao i isticanju vrlina Vranjanaca.
Prof. dr Aleksandar Dejanović iz Visoke škole modernog biznisa u Beogradu, istakao je da je Vranje prvi grad u Srbiji, čija Skupština razmatra ovaj strateški dokument koji je rađen više od godinu dana.
„Brend strategija ima 10 poglavlja, a četiri stuba na koje je postavljena su prirodne lepote i bogatstva, tradicija i kultura, ljudski potencijal i uslovi privređivanja. Slogan do kojeg smo došli je „Vranje, grad koji ima dušu“, otkrio je Dejanović.
O značaju Brend strategije govorio je i zamenik gradonačelnika Nenad Antić, koji se zahvalio Dejanoviću i celom timu na angažovanju ističući važnost daljeg delovanja, i to pre svega kroz industrijalizaciju i jačanje turističkih potencijala.
Brend strategija grada napravljena je na osnovu rezultata istraživanja u okviru projekta „Grad Vranje kao brend“ koji su pokazali da je Bora Stanković najvažnija refleksija Vranja i jedan od stubova brendiranja grada.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Pohvale za Vranje.