Izabran slogan: Vranje, grad koji ima dušu

Na 25. sednici Skupštine, danas je usvojena Brend strategija grada Vranja za period od 2018. do 2023. godine, koja sadrži osnovne podatke o gradu, rezultate izvršenih istraživanja i informacije o stubovima na kojima treba razvijati brend grada.

Ovim dokumentom predviđen je dvocentrični koncept održivog razvoja Vranja kao turističkog i industrijskog grada, a spajanjem starog i novog, usvojena etapa razvoja zasnovana je na korišćenju prirodnih potencijala, negovanje tradicije i kulture, jačanje uslova privređivanja kao i isticanju vrlina Vranjanaca.

Prof. dr Aleksandar Dejanović iz Visoke škole modernog biznisa u Beogradu, istakao je da je Vranje prvi grad u Srbiji, čija Skupština razmatra ovaj strateški dokument koji je rađen više od godinu dana.

Brend strategija ima 10 poglavlja, a četiri stuba na koje je postavljena su prirodne lepote i bogatstva, tradicija i kultura, ljudski potencijal i uslovi privređivanja. Slogan do kojeg smo došli je „Vranje, grad koji ima dušu“, otkrio je Dejanović.

O značaju Brend strategije govorio je i zamenik gradonačelnika Nenad Antić, koji se zahvalio Dejanoviću i celom timu na angažovanju ističući važnost daljeg delovanja, i to pre svega kroz industrijalizaciju i jačanje turističkih potencijala.

Brend strategija grada napravljena je na osnovu rezultata istraživanja u okviru projekta „Grad Vranje kao brend“ koji su pokazali da je Bora Stanković najvažnija refleksija Vranja i jedan od stubova brendiranja grada.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

1 Komentar
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
ERP softver
15.06.2018. 18:02

Pohvale za Vranje.