Još će u Leskovcu vozovi juriti s podignutim rampama na pružnim prelazima

Skoro da ne postoji vozač u Leskovcu koji je na pružnim prelazima u samom gradu i okolini usnimio kako vozovi prolaze preko pružnih prelaza a rampe stoje podignute. Kako stvari za sada stoje, takvih situacija ćemo se još nagledati jer se popravka uređaja na pružnim prelazima planira pri nekoj novoj rekonstrukciji železnica u ovom kraju.

Tako je bar proizilazi iz današnje izjave predstavnika Železnice Srbije Ivana Stepića, koji je prisustvovao rekonstrukciji pružnog prelaza između Pečenjevca i Vinarca, a odgovarajući na pitanje novinara.

Na pružnom prelazu prema naselju Obrada Lučića 20. juna u večernjim satima rampa je bila spuštena ceo sat, a ni jedan voz nije prošao prugom.

„Ovo što danas radimo je građevinski deo i rekonstrusali smo sve prelaze od Lipovice do Karađorđevca u leskovačkom kraju, a ovo što pitate za to je zadužena Elketrotehnička delatnost u okviru Železnice Srbije“, kazao je.

Prema njegovim navodima ni na jednom od tih prelaza nisu menjani uređaji i oprema za kontolu rampi i signalizacije.

„Sve je to staro pa je normalno i da se kvari. Sa nekim novim remontom pruge najverovatnije će biti postavljena i nova oprema“, kazao je.

Gradonačelnig Leskovca Goran Cvetanović potvrdio je da je i sam bio svedok slike kako vozovi prolaze preko pružnih prelaza sa podignutom rampom i kazao da je time ugrožena bezbednost građana.

„Taj posao ne ide brzo. Ja sam sa ministarkom Zoranom Mihalović još za vreme izbora u Medveđi i direktno i pisanim putem zahtevao da se urede pružni prelazi. Kao što vidite, tek se sada završava. Naša je obaveza da vršimo pritisak, da pišemo zahteve i molbe i to ćemo uraditi“, obećao je.

Pratite juGmediu na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

21 komentar

  • Slažem se da situacija sa pružnim prelazima uopšte nije dobra, da rampe ne rade na adekvatan način i da je neophodno što pre rešavati te probleme. Verujem da će se železnica uhvatiti tog posla kao što su uredili prelaze, s tim što mislim da je neophodno što pre se prihvatiti tog posla zbog bezbednosti.

    • Ko te pa tebe sta pita?! Sta ti imas da se slazes i ne sLazes?! Razgovaracemo na centralnoj otadzbinskoj upravi zasto u komentaru nisi spomenula pohvalno gradonacelnika. Sramota!

    • Pojedincima će gradonačelnik uvek za sve biti kriv jer tako žele i tako im je najlakše. Nikad se više nije ulagalo u putnu infrastrukturu ali ne može sve odjednom i potrebno je vreme da se sve završi.

    • Svako ima pravo na svoje misljenje kao i na to da isto iznese u komentarima! Ne vidim sta to ima bilo kome da smeta! Gradonacelnik ne moze u svakom trenutku na sve da utice,a kad ima razloga,zasto ga i ne pohvaliti?!

  • Опрема која је пре око годину дана постављена у време министровања Зоране Михајловић, на пружном прелазу код Велике Грабовнице већ не ради, тачније по сат времена не диже се рампа, иако ни један воз не прође док је спуштена рампа. Људи обилазе рампу и тиме још више постаје небезбедан прелаз. Тако да тај коментар да је опрема стара, те да се није улагало, наравно са освртом на то да су криви неки од пре, а ови све сами стручњаци, не пије воду. Боље склоните ту опрему, јер ће изгинути неко!

    • Pa vidite da je rečeno da je oprema stara i da se radi na tome da se zameni. Nadamo se da će to biti urađeno što pre.

  • Lepo stoji znak stop!

  • Aman ljudi pa ima i nesto sto se zove opreznost ucesnika u saobracaju, pa saobracajni znakovi. Svuda vidim da ima znak stop pa se mora voditi racuna i biti odgovoran i svestan posledica. Bilo kao vozac ili pesak, bicilkista, svi moramo pratiti znakove i tako paziti i stititi sebe i druge ucesnike u saobracaju.

    • Zasto ste toliko jadni i bedni vi Sns botovi?

    • A zasto vama smeta svaki komentar koji nije u skladu sa vasim razmisljanjem? Pustite ljude da pisu sta misle bez da ih neko vredja i omalovazava zbog toga!

    • Covek je samo naglasio da svi mi moramo, kao ucesnici u saobracaju, da budemo oprezni svaki put kad se negde krecemo i zbog toga je bot?! Mislim…a verujem da ce se u zeleznicu i te kako ulagati u narednom periodu,jer je pre toga dugo bila zapostavljena!

  • Dokle vise sa tim prelazima, radjeni su i radice se, na svakom prelazu postoji znak stop obavezno zaustavljanje pa i u obicnoj raskrsnici kada se udje mora da se proveri da li je bezbedno za prolazak ili ne, tako da vozaci i pesaci oprez i postujte znake i nemojte politizovati ovu vest.

  • Smatram da svako odgovara za sebe i da bez elementarne saobracajne pismenosti niko nije mogao dobiti dozvolu. Svi znamo kako se moramo ponasati u saobracaju, a verujem da ce problem biti resen.

  • Svi smo svedoci velike deonice puta koju je grad Leskovac uz pomoć Puteva Srbije rekonstruisao, biće sanirani i kvarovi na železnici i pružnim prelazima ali za to je potrebno sredstava, vremena, a pre svega uključivanje nadležnih organa! Izboriće se gradonačelnik za našu železnicu kao i za puteve, do tada strpljenja i opreznosti!

    • Da bě ¥ Isto kao i sa gradski trg.
      Će počekamo jedno 2 godine dok isprimav plate za TEŠKU rabotu i to ko za gradski trg.
      NIKO NĘJE KRIV.
      S’M DA SI MI OSTENEMO NA VLAST KOLKO GOD PODUGAČKO MOŽEMO A NJI’ KUJ GI J..E.
      Samo da neki NE pogine. Do tad Gradonačelnik ce resi sve deklarativno i demonstrativno.
      KAO i svi radikali na vlasti u Srbiji.

  • Dok dete ne zaplače, majka ga ne uzima u ruke. Ako je odgovornost Železnice Srbije, lokalna samouprava će biti što upornija i insistirati na rešavanju problema, kako bi se bezbednoste svih gradjana, vozača, podigla na viši nivo.

  • Ja sam uvek obazriv, verujem i vecina vozača, kod pruznih prelaza, ali rampe postoje da bi štitile i zato i treba nastaviti sa insistiranjem da se to sto pre i bolje reguliše

    • Za vreme sadasnje vlasti, do 2020.god rekonstruisano 700km pruge, a u toku je rekonstrukcija jos 600km, gradi se brza pruga Bg- Novi Sad, a uz sve to zeleznica je bogatija za 48 savremeno opremljenih vozova. Verujem da ce se i ovaj peoblem uspesno resiti!

  • Ni u Evropi ni u Srbiji rampe nisu obavezne, premnogo je pruznih prelaza da bi se svi pokrili prugama. Svaki vozac ili drugi ucesnik u saobracaju treba da stane i pogleda da li voz nailazi i uz postovanje zvucne ili druge signalizacije predje prugu.

  • “Ni u Evropi ni u Srbiji rampe nisu obavezne, premnogo je pruznih prelaza da bi se svi pokrili prugama”?! TONI jado šta napisa, molim te objasni ovu samo rečenicu, očito nisi znao da prepišeš što su ti drugi dali da napišeš. O ovom drugom ne treba ni diskutovati, jer je neviđena nebuloza.

    • Lepo je covek napisao da nisu nigde rampe obavezne na pruznim prelazima, a osgovarajuca signalizacija mora da postoji. Problem sa rampama ce sigurno biti u skorije vreme resen, a do tada moramo postovati znak stop koji je na svakom prelazu.

vaš komentar