Kako su poslanici zastupali Leskovac u Beogradu

LESKOVAC – Šestoro poslanika iz Leskovca u Skupštini Srbije ukupno je prošle godine podnelo 115 amandmana i svoje stavove javno zastupalo 135, sa replikama148 puta.

Najveći broj amandmana podneo je Aleksandar Pejčić iz opozicione DSS, čak 86, ali su samo 4 prihvaćena.

Pejčić je rekorder i po broju govora u najvišem zakonodavnom srpskom telu, budući da je mikrofon upotrebio 50 puta, uz 4 repliciranja.

“Svi moji amandmani i moji govori vezani su isključivo za jug Srbije. Zalagao sam se na primer da Koridor 10 ne  zaobiđe Motel Predejane, da se u oblasti socijale više novca izdvoji za nerazvijeni Leskovac i da se što pre završi sportska hala Partizan”, objašnjava Pejčić za agenciju Jugmedia.

Jedina dama među muškarcima, elokvetna Snežana Stojanović Plavšić iz URS-a je podnela 14 amandmana, od kojih su 3 usvojena. Ona je 42 puta diskutovala na sednicama Skupštine Srbije i 7 puta replicirala.

Skrštenih ruku nisu sedeli ni poslanici opozicione DS genetičar Miodrag Stojković i vladajućeg PUPS-a Slobodan Veličković koji je 22 puta govorio i jednom imao repliku.

Stojković je, pak, podeo 18 amandmana i samo je jedan prošao – finansiranje Komisije za akreditaciju visokoškolskih ustanova, ali ne kao njegov, nego kao amandman skupštinskog Odbora za obrazovanje, čiji je on predsednik.

“Najteže mi pada što nije prošao moj predlog dopune Zakona o visokom obrazovanju kojim sam predlagao nostrifikaciju diploma kako bi se mladi vratili u svoju zemlju. Ni do danas taj problem nije rešen”, kaže Stojković za Jugmediu.

Živojin Stanković iz DS-a, kome je ovo treći uzastopni mandat, bio je najneaktivniji predstavnik Leskovčana u zdanju Skupštine Srbije. Podneo je 4 amandmana i oni su odbijeni, a ni jednom se za godinu dana nije javio za diskusiju.

„Pokazali smo jedinstvo kada smo svi zajedno podneli amandman da Vlasotince dobije Osnovni sud. Nije prošao samo za nekoliko glasa. Inače, ove godine se nisam javljao jer na dnevnom redu nisu bili zakoni o zdravstvu i zaštiti životne sredine“, objašnjava Stanković.

(Kraj) mil

 

 

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

62 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Студент није запалио жито
09.01.2014. 22:10

Заступали су, али искључиво свој интерес и џеп…

Kokan
09.01.2014. 22:33

Pa osim g. Stojkovića koji ne spada u ovu poslaničku felu jer je ionako planiran za ministra pa je slučajno tu evo kako je moja malenkost glasala:
NIKAKO ZA NAS.
Da su nas nekako zastupali do sad bi bili narodni heroji leskovačkog kraja. Oni su shvatili da poslanik znači: poslali smo ga, ne treba nam ništa od njega, smao da se ne vraća ovde po platu (mada neki i ovde imaju primanja).
A za sebe, kako su zastupali eto vidi se po rezultatima.
Svi oni imaju lepo sređene, uredne živote.
Zadovoljni su građanima jer ih već po nekoliko puta biraju za poslanike i nemaju primedbi na rad obračunskih službi Skupštine Srbije.
Jedino je ponekad problem što se sednice završavaju kasno pa moraju da putuju noću… ili ah, da! Njih ionako ništa ne pitaju pa nije ni prisustvo obavezno na sednicama.
Tradicionalno, poslanici DS se najmanje i pitaju pa nema potrebe ni da se javljaju. A i šta bi rekao u poslednjoj godini mandata čovek koji se nije javljao prethodnih 8.
Poslanik DSS-a osim što je u finalu takmičenja ko će „mrkije“ da pogleda protivnika nema efekte u Skupštini.
PUPS ima poslanika – xa xa xa
URS ima poslanicu – neće mi nikada biti jasno kojim tajnim vezama je uspavala ali je uvek uspevala da bude na vrhu liste kandidata. Tiha voda breg roni a takvi i nastupi.
Poslanike SPS-a komentarišemo dvadeset godina pa nema potrebe ponovo – 0 (nula).
Radikale da ne gazimo po žulju, znaju oni sami.
Ako sam nekog zaboravio sada, sledeći put neću… samo nek se javi.

Heroina
09.01.2014. 23:14
Odgovor za  Kokan

Da te podestim, izostavio si SNS , mozda slucajno, mozda namerno ne vidim nista o poslaniku Giricu? Mozda zato sto mu je broj govora sveden na statisticku gresku 🙂 O LDP-u koji nikada odavde nije imao poslanika- a nikad i nece da i ne govorimo…

Kokan
09.01.2014. 23:53
Odgovor za  Heroina

Da, gospodin Girić je imao skoro i jedan vrlo zapaženi nastup kada je uspeo da zbuni javnost i kolege poslanike prilikom rasprave o Konvenciji Saveta Evrope o sprečavanju i borbi protiv nasilja nad ženama i nasilja u porodici.

Tada je tvrdio da Konvencija ne ispituje parafraziram: „u kojoj meri i koliko sama žrtva nizom postupaka i aktivnosti može da provocira nasilje prema sebi“… pa je kasnije tvrdio da je tih desetak rečenica izvučeno iz konteksta… pa jeste, iz konteksta odnosa prema slabijima iz sredine iz koje dolazi.

Napredno razmišljanje za jednog bivšeg radikala.

katarina
10.01.2014. 08:01
Odgovor za  Kokan

Da,gdin Girić je vrlo aktivan,evo u RFZO-filijala Leskovac u poslednji momenat zaposlio „prijateljicu“,navodno preko beogradske veze…tako da je aktivan i u Beogradu i ovde u svom gradu.Samo zavisi za šta….

Slavko
09.01.2014. 22:33

Neka odgovore kolike su im plate, da li imaju stan u BG i kad su ga kupili, a gospodin Pejcic ako nas zastupa kao sto zastupa i vodi DSS u Leskovcu, lose nam se pise

simulacija
10.01.2014. 07:28
Odgovor za  Slavko

I za nju, koja je provereno odlična bila, ovde važi da izvodi pesmu, kojoj reči ne razumemo, ima melodiju da bi zvučala, ali nedostaju elementi koji su takođe satavni deo pesme, da bi se razlikovala od instrumentala, kao što je dobar tekst između ostalog. Kako su naši poslanici jodlali popevke il su mrmljivo zborili ili mrljali umesto radili, vidimo danas i sami. Tek za sebe su učinili vidljiv napredak u svakom pogledu.
A Ella, ona je legenda, dokazana. Može joj se i da ćuti. Dejstvuje i tada, za razliku od ovih što su kao radili.

Svedok
10.01.2014. 08:09
Odgovor za  Slavko

Pomenuti poslanik iz DSS-a je velili kadar Leskovca. Ima ona narodna – kakav si ti takav ti je i narod koji te bira. Napred učitelju fizičkog, dok ima ćuraka biće i podvaraka.

Tinka
10.01.2014. 22:34
Odgovor za  Svedok

Takvo nevaspitanje valjda nije dozvoljeno, mislim da samo kuci mozete da kazete nekome da je ćurka..i mozda na Pijaci?

Milan
12.01.2014. 00:00
Odgovor za  Slavko

Slavko, dokle god gledamo i zanimaju nas sta i kako je u tudjim dvoristima, lose nam se pise… Cccc

sve smo vas razumeli
09.01.2014. 22:34

Milena
09.01.2014. 23:10

Mislim da je do tebe ako nista ne razumes, sve je vrlo citko i lepo objasnjeno :O

ram
09.01.2014. 23:48
Odgovor za  Milena

Je l vidite da i za Vas važi da ništa niste razumeli, Milena? Pa komentar se i nije odnosio na gornji tekst, nego na zauzimanje poslanika za građane Leskovca koje nije vidljivo. Ili Vi mislite drugačije? Zar su činjenice cifre, minuti, broj poslanika, njihove dnevnice, projektni novci što su ušli u Leskovac važni, ako sve to ne efektira? Džaba su krečili, a i mi sa njima. Jednom je davno neko pametan ovde govorio, nije dovoljno da se ima ma kakav predstavnik, da se priča ma šta i usvaja ma kakav amandman i da se troše pare na bilo šta u gradu koji je najbrže prazni stanovništvom, najmanje razvija, najbrže propada, zgodan je za izbegavanje investitorima, jer mediokriteti su na svim, ali svim pozicijama. U politiku neće oni što vrede, što su u sebe uložili puno, da bi se po blatu valjali i kaljali. Retki su se opekli, pa utekli. Opstali su imuni na pljuvanje, mazanje i kritike. Obrišu se, pa hop eto njih u sledećem mandatu ponovo.Pa samo godine rada kada im saberete u politici, jasno Vam je da su imali vremena samo da se nauče kako da nemaju tremu pred mikrofonom i kamerom, navuku odela, uplate u ski-centar provod sa više zvezdica, nažvrljaju neki amandman, koriste nož uz viljušku, stave parfem i razmišljaju kako nikad da se ne vrate u ovu rupu kojoj su sami doprinosili svakim svojim angažovanjem kao poslanici. Ili mislite drugačije? Mislite da su imali kapacitet, viziju, želju da se vrate sa svojom decom u voljeni grad? Mnogo je to za njihov RAM. Stvarno, jer mi može neko reći gde je završila gospođa B.Ristić, kad smo kod zauzimanja zarad vraćanja u voljeni grad?

Milena
10.01.2014. 11:13
Odgovor za  ram

Mislim da treba da se kandidujete za poslanika na sledecim izborima i od Leskovca napravite Las Vegas sa sve Ellom Fitzgerald 😉

I like you
10.01.2014. 12:06
Odgovor za  Milena

Rado ću podržati Vaše vizije, jer moje proporcije nisu odgovarajuće. A ni performans. Ali, dobro je da mi gubimo vreme, dok oni luduju, jupiiiiiiiiiiiii! Uživkajte sa onim što nemate, dok mene napadate, zbog onog što oni imaju. Yes! Izvinite, ne bih više trošila vreme na cinizam i sarkazam. Vaš.

traži se
10.01.2014. 12:50
Odgovor za  Milena

Mislim da drugima pripisujete sopstvene motive kritika. Svet ne čeka. Ide dalje. Mi takođe u svom pravcu sa njim. Vremena traže drugačiji profil poslanika. Danas srećete postdiplomce koji se paralelno usavršavaju na dva fakulteta. Mladi stiču iskustva u drugim zemljama, govore strane jezike ko maternje. A naši i dalje -čitaju dok nam se obraćaju. Ima i iskusnih ljudi iz struke, a nama odgovaraju sportski radnici i psiholozi? Privreda neka čeka, ima vremena. I svako se samo drži svog referata. Poslanici nemaju veze sa ovim što je grad nerazvijen, pa nisu oni krivi, ni dužni da ga razvijaju. Vaša eventualna, da ne budemo grubi iz kaprica, ambicija nije svačija. Ima onih što stvarno ne vide ni sebe, ali ni ove kao najbolje rešenje.

Stevan
10.01.2014. 00:55

Dobra ideja, neka dokumentuju sta su imali pre „poslanikovanja“ a sta sada imaju. Hahaha… a meni su najsmesniji ovi po strankama koji lobiraju za te buduce poslanike na sve strane da bi se ovi posle nafatirali. Nego, bas me briga, ja ni za jednog od njih (a ni za druge)nisam glasao pa se nikako ne osecam prevarenim. Neka o tome razmisljaju oni koji od stana do stana ubedjuju ljude da glasaju za njihovog vodju koji posle uziva sve privilegije a oni ostaju tu gde jesu. Jedino im kasnije, kad shvate za koga su toliko jurcali, pocnu da rastu rogovi.

p
09.01.2014. 22:49

Aleksandar Pejcic jedini dokazuje doslednost i moral a gde su gospoda druga . Cestitke Aci i za DSS.

Zeljko
09.01.2014. 23:21

Ovim neostvarenim licnostima, koji su verovatno isfrustrirani licnim neuspesima ni statistika koja jasno sve govori nije dovoljna, otud verovatno i zluradi komentari.
Bravo za poslanike koji se bore za svoj grad i za ljude koji to prepoznaju i cene.

Like Djura
09.01.2014. 23:52
Odgovor za  Zeljko

A može li ta tvoja statistika, meni ovako neostvarenom i isfrustriranom, da objasni odakle poštovanom gospodinu, tako eminentan i nezaboravan nadimak????

Like Sara
10.01.2014. 07:56
Odgovor za  Like Djura

Da se mi slučajno ne prezivamo isto? Vidim uzeli ste moje prezime.

Like Sara
10.01.2014. 07:59
Odgovor za  Like Djura

Da se mi slučajno ne prezivamo isto? Vidim, uzeli ste moje prezime.

Zeljko
10.01.2014. 11:06
Odgovor za  Like Djura

Mislim da ne mogu, isuvise si isfrustriran, neostvaren i maliciozan 😀 Pa sta si napeo coveka za nadimak, ako ga dobro cujem on se tako i predstavlja, istog se ne stidi niti ima zasto. Verovatno zato sto on nije iskompleksiran i isfrustriran 😀

данко
10.01.2014. 00:18

Посланик Гирић ниједном није говорио у скупштини, а његова партија чини власт, остали су опозиција!
Шта је учинио посланик снс за наш град?
Колико је фимри довео?
Може ли да се пофали бар једном инвестицијом?
Па изгласали смо човека да се бори за наш град а не да буде икебана!Како мисле ови из снс, да их гласамо а они да уживају?Па камо један фирма у град, камо реална радна места?За шта се борите као полсаници који представљају наш град, за вас или нас, за ваш џеп или наше боље сутра?Дајте да рашчистимо већ једном, реците нам, основаћемо Групу Грађана и гласати за себеа не за вас!
Александре, представнику снс, хајде нам ти реци, када ће бити и дали ће бити уопште нових инвестиција и реалних радних места?
Говорио сен пријатељу полако, тек смо дошли,враћамо дугове, касније сазнамо да со дугови у виду плата запсолених у ЈП и разним управама, па сазнамо да и даље плате касне по 4 или 5 месеци а негде 3 месеца.Зато идете на изборе, камо пара од оних Арапа, оног АЛ Зајеба, тако га зовем, зајебо нас, или није?Сада нова обећања, каже Алек 3,5 милијарди улази у Србију.Па само ли кад су избори улази новац и то виртуелно?Још видимо да је 2013 најгора по инвестицијама задњих 15 година, 300 милиона еура укупно их било, ако је и то било, онај нам обећава 10 000 милијарди еура, министар а не зна шта говори, е државо Србијо, одрекла си се Косова да те ови воде.СРАМ ВАС БИЛО!

poslanik
10.01.2014. 06:17

Zivojin Stankovic se nijednom nije javio za rec .U 2013. godini ostvari skoro 3.000.000,00 dinara kroz neto zaradu,pausal i zakup stana koji mu Srbija placa.

nisam iz DS
10.01.2014. 07:41

Gospodina Stojkovića bih da izuzmem iz svake konotacije promašaja poslaničkog delovanja, jer se kao retko ko vratio u svoj grad i kao retko ko kroz profesiju ostvario zarađujući, omogućavajući to i drugima u sklopu delatnosti koju obavlja u Leskovcu, šireći ime našeg grada i preko granica zbog prirode posla, ne libeći se da u tolerantnom razgovoru sa svim politikama godinama unazad prevazilazi poteškoće na koje je nailazio na tom putu, kako bi taj posao realizovao i učinio ga održivim, čime je zaslužio moje poštovanje, a verujem i ostalih svesnih građana. To što se našao unutar ove grupe, je pokušaj da se stvari menjaju iznutra. Ipak, nedovoljno njihovog blata pada po ovom sjajnom čoveku, profesionalcu pre svega, da bi ga uprljali. Gospodin doktor ima specifičnu težinu, oduvek. Nije stvoren kroz politiku. Ona mu je bila sredstvo da drugima život učini boljim.

Ma ajde..
10.01.2014. 11:09
Odgovor za  nisam iz DS

Stvarno? A nije imao ideju da bude ministar zdravstva i da mu klinika udje u program besplatne vantelesne oplodnje koju finansira drzava? Ma daj molim te..

pamet ćuti?
10.01.2014. 12:14
Odgovor za  Ma ajde..

Ma, da l je moguće? Ajde, reci nam nešto i o tome? Evo, ja te slušam, ja sam sparing! Oćeš da ćutim i imam tvoje mišljenje, ako ti takav odgovara? Navikao si?

Ma ajde..
10.01.2014. 16:14
Odgovor za  pamet ćuti?

Pa ne citaj komentare i ne ucestvuj ako te ne interesuju tudja misljenja.Ovde svako samo iznosi svoje.

sarađivaću
10.01.2014. 18:08
Odgovor za  Ma ajde..

Za svađu(i još ponešto) nikad nisam ljuta!

Ma ajde..
10.01.2014. 22:36
Odgovor za  pamet ćuti?

Pa ako ne bi da se svadjas onda da se dogovorimo za ˝jos ponesto˝ 😉

kolaboracija
10.01.2014. 23:04
Odgovor za  Ma ajde..

Opet ne čitaš: Za svađu nikad nisam ljuta. Znači? Čašu meda još…smiješano najlakše…al tvrd je orah…oćeš još…do sutra…a za ostalo, ne sećam se da se znamo, ali ako ti kažeš, onda ni za to nisam ljuta…dogovor. Iz koje si partije? Da ne mešamo koalicije…zbog sukoba interesa!

kolaboracija
11.01.2014. 00:04
Odgovor za  Ma ajde..

„Naravno, jedna književna nagrada, sa ugledom koji uživa ova koja je meni dodeljena, može podići oko knjige i oko njenog pisca izvesnu, kako se to kaže, prašinu, prašinu koja će se kao sve prašine ovog sveta jednog dana slegnuti, a knjiga će živeti svoj život, usamljenički, slučajni, kao što ga žive sve knjige, a osama oko nje (i njenog pisca) biće tada još veća, tišina još stravičnija“ D.K.
„Nagrade što ti ih daju prinčevi primaj sa ravnodušnošću, ali ne čini ništa da ih zaslužiš“ D.K.

Što li pomislih da će noć biti napokon mirna, da neće biti jurišanja, skretanja pažnje, nepozvanog tešenja majke nad detetom. Ne, nisam se ni nadala da spava i grli dragog svog. Taman posla, ona dežura li dežura. Posle krivim imenima nazivamo nenapasnice, mi bezobraznice što se dogovaramo preko neta ,,za još ponešto“. Vidiš i sam. Samo da si me poslušao, još pre 2 meseca sam rekla da će biti ovako.

Djordje
10.01.2014. 13:02
Odgovor za  Ma ajde..

Pa zar i za one koji su se vratili da pomognu gradu sada prozivamo!? Stojković je mogao otvoriti kliniku bilo gde u svetu, Evropi, Srbiji… A on je rešio da se vrati u Leskovac i pomaže Leskovčanim. Pa, zar po stručnosti, njegova klinika nije među najboljima u Evropi? I zar mora preko politike da se bori za to da građani Leskovca mogu u svom gradu da imaju pravo na ono što imaju u Beogradu o trošku države? Kao da mi nismo deo te države….
Stojković može biti poslanik, ministar, državni sekretar… A niko od ostalih ne može biti ono što je on… Jedan od najuglednijih i najcenjenijih naučnika u svetu.

Ma ajde..
10.01.2014. 16:22
Odgovor za  Djordje

A da malo za domaci zadatak proucite problematiku vezanu za klinike koje se bave ovakvim istrazivanjima i procesima vantelesne oplodnje shvatili bi da je Srbija jedna od retkih drzava u EU u kojoj zakonom nisu regulisane brojne eticke dileme i dozvole vezane za istrazivanja i proces vantelesne oplodnje. Tako da je u nasoj Srbiji jos uvek dozvoljena manipulacija istim, nas niko ne kontrolise i na ovom polju vlada kaubojstina kao i na ostalim. A o moralu i postenim stavovima gospodina Stojkovica mozda bi najverodostojnije misljenje trebao da da bivsi radikal a sadanji gradonacelnik koji mu je i izgradio kliniku a Stojkovic mu se zahvalio tako sto je postao clan Djilasove stranke 🙂 xaxaxa

Ma ajde..
10.01.2014. 18:30
Odgovor za  Djordje

Vidim niste mi objavili komentar. Ne znam zasto, nije sadrzao nijednu uvredu.Gospodin Stojkovic se je vratio jer u nijednoj zemlji EU nije dozvoljen veliki broj istrazivanja kojima se on bavi iz etickih razloga.I jeste mu bivsi radikal a sadasnji gradonacelnik izgradio kliniku a on mu se „zahvalio“ tako sto je otisao kod Djilasa. Toliko o njegovim moralnim vrednostima i zelji da „samo pomaze“ narodu bez licnog interesa.

žanka stokić
10.01.2014. 18:51
Odgovor za  Ma ajde..

Ne dopuštam apstinenciju kulture i nauke. Jedino oni mogu, smeju, imaju pravo sa svima, jer je to interesu drugih, pre svega

like cenzura
10.01.2014. 09:15

Ajd maslo da pustite da i mi lajkujemo, važi? Hvala

hoću-neću
10.01.2014. 09:51

Čak ste počeli i slova da nam dodajete. Umesto ,,malo“ ispalo je ,,maslo“. Jaoooo, pa to ni pas s maslom ne bi pojeo, što nam vi radite. Pozdrav, ipak. Stvarno već mesec dana niko ne može da lajkuje, da l slučajno ili namerno?

jes vala
10.01.2014. 09:59

Leskovac ima poslanike?
Mislim, neko njih naziva poslanicima?
Smešno, Tužno i Jadno….i ne mislim samo na njih, već na sve koji su u poslednjih 20 i kusur godina bili poslanici.
Srbija sa trećinom stanovništva u odnosu na SFRJ ima jednak broj narodnih poslanika. Zašto?
Zato što tako partije najlakše zadovoljavaju interese svojih istaknutih aktivista, nazovi istaknutih.
Realnost, koliko okruga toliko poslanika. Samo od te uštede silne pare bi se slile u budžet, za lečenje bolesne dece, za lečenje retkih bolesti, za beskućnike (mislim na one prave a ne na one koji su napustili stanove da bi napravili mesto sinovima i snajama a u selo ne bi da se vrate)

lepota
10.01.2014. 10:00
Kapetan Kuka
10.01.2014. 10:27

GDE JE DJURA ????????

Svedok
10.01.2014. 12:44
Odgovor za  Kapetan Kuka

Đura se nagodio sa poslodavcem i završio svoju misiju.

neka ga
10.01.2014. 12:52
Odgovor za  Kapetan Kuka

Kome on više treba? Napustio bojište u odsudnom trenutku, izneverio očekivanja, bavi se sobom, ne završava započeto, ide za većim interesom, imponuju mu poslušni, misleće izbegava, ne priznaje drugačiji pristup, sujetan kad ostali bacaju svetlo na isti događaj i ljude, hrani se podrškom, iritira ga kritika, mator za prilagođavanje i osećanja, ispunjava ga sigurnost poznatog, noviteti ga unespokojavaju, nespreman za rizik, zatvoren za saradnju, uplašen starosti svog srca pred energijom ljudi što pomeraju granice, okružen definisanim strepi pred definitivno boljima. Ne treba nam.Koga nema, bez njega se može. Ko nas neće, taj nas ne zaslužuje….dovoljno je.

leskovac
10.01.2014. 11:53

neznam koga predstavlja gospodja plavsic i u predhodnom mandatu ispred koje opstine je bila poslanik samo za sebe

Biljana S.
10.01.2014. 12:30

…ili kako je Beograd zastupan u Leskovcu.

Djordje
10.01.2014. 13:56

Čitajući sve ovo, više sam nego siguran da je neophodno promeniti Ustav i izborni Zakon. Da se poslanici, gradonačelnici, predsednici opština i odbornici biraju neposredno… Mislim da mnogi od gore pomenutih ne bi bili izabrani ni u kućni savet sopstvene kuće… Verovatno se ne bi ni kandidovali više ni za jednu od funkcija. Lepše je sakriti se na listi iza nosioca, ma ko on bio!

SASA
10.01.2014. 14:00

Bravo za POSLANIKA Pejcica,samo napred…

Mika
10.01.2014. 14:06

Ko prati Skupstinu treba da zna da gospodin Pejcic uvek stiti interese juga. Nije mi jasno zasto neko negativno komenterise?
Trebalo bi da svi budemo slozni i zajedno radimo za nas Leskovac kao Pejcic, nije bitno ko je u kojoj stranci.

p
10.01.2014. 15:00

Nije li sramota ove koji kritikuju Acu a on je od svih najaktivniji.Aco samo napred i podrska od pravih i moralnih ljudi.