Konačno: Počinje rekonstrukcija Bulevara Nikole Pašića (režim izmene saobraćaja)

Posle dužeg najavljivanja, konačno počinje rekonstrukcija i proširenje Bulevara Nikole Pašića u Leskovcu, na trasi državnog puta II-A reda br. 158, saopšteno je danas iz preduzeća za izgradnju i održavanje autoputeva „Srbijaautoput“, izvođač radova. Radovi počinju 19. aprila i završavaju se na jesen, odnosno, 30. septembra, kako je predviđeno planom.

Zbog pomenutih radova, a u zavisnosti od dinamike radova, biće poremećaja u režimu saobraćaja u navedenom periodu.

U prvoj fazi radova saobraćaj će se odvijati u obe saobraćajne trake, dvosmerno sa suženjem desne kolovozne trake, u smeru od raskrsnice sa ulicom 28. Marta ka Mačvanskoj, bez smanjenja broja saobraćajnih traka. Zona radova se nalazi pored puta sa desne strane.

U kasnijim fazama biće režim potpune obustave saobraćaja o čemu će ovo preduzeće naknadno obaveštavati.

Inače, priča o proširenju i rekonstrukciji ovog tranzitnog puta i kapitalne investicije, vredne, po ranijim najavam, 250 miliona, aktuelna je nekoliko godina. Ta investicija bila je deo plana grada Leskovca za 2019, pa 2020.godinu, kada je dato obećanje da će se realizovati ove godine.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

26 komentara

  • Ovaj deo grada stvarno je bilo potrebno srediti, polako deo po deo se sredjuje i grad dobija novi lepsi izgled.

    • I to je to? Ajde ponovo malo duzi komentar. Pa jel vas tako uce u centralnoj otadzbinskoj upravi. I pitanje, koliki je deo ovog novca za bratiju iz Bosne i lokalnog serifa?

    • Spas za saobraćaj na tom delu puta bila bi dva kružna toka, jedan kod ABC prodavnice i drugi ka se izlazi iz Tekstilne ulice kod Zoljevo pumpe. Na tim raskrsnicama se stvaraju ogromni redovi na bulevaru u vreme smena radnika koji idu iz Yure, Falke, Autostop..

    • Apelujem da se na pomenutom bulevaru izgrade dva kruzna toka, jer je to najbolji način da se izbegnu saobraćajne guzve na toj relaciji koje u vreme smene radnika u fabrikama budu od hotela Hajat do semafora kod ABC prodavnice.
      Nije nam daleko Niš, tu najbolje vidimo kako je pitanje saobraćajnih guzvi rešeno izgradnjom kružnih tokova.

  • Zaobilaznica će svojim završetkom dobiti na značaju kada se Bulevar proširi. Vozačima kamiona će biti mnogo lakše a i nama koji svakodnevno tu prolazimo.

  • Krenuće se sa realizacijom jos jednog krupnog projekta i to ce biti jos jedan povod kriticarima iz zavisti da pisu protiv vlasti. Ovaj deo grada ce nakon rekonstrukcije biti jedan od lepsih. Ovo je jos jedan dokaz da gradonacelnik dr Goran Cvetanović uvek ispuni datu rec.

    • Šargarepo da li si ti videla da na bulevaru ima jedna građevinska mašina i 6 radnika obučeni za snimanje nije ništa počelo da se radi ako ovako se bude radilo bulevar će biti gotov 2028.Sto tiče kamiona tu i nebi trebali da prolaze jer će da ga unište za godinu dana. I Šargarepo ne hvali više gradonacelnika on ne radi ništa badava.

  • Ako se izvodjenje radova na Bulevaru bude oduzilo ka nagradskom trgu TESKO NAMA , sa ovakvim STRUCNJACIMA iz vlasti !!!

  • Alal vera,redno je i bilo.

    • Rekonstrukcija ove bitne saobraćajnice je zavisila od republičkih institucija. Ne znam kako većina komentatora ne razume da se radi širom Srbije i da su verovatno postojali prioritetniji projekti. Ne umanjujem važnost Bulevara Nikole Pašića, niti sporim da je za grad Leskovac veoma bitan, ali moramo razumeti da se Republika mora jednako posvetiti svim teritorijama. Važno je da rekonstrukcija kreće. Da će ulaz u grad biti mnogo bolji i lepši i najvažnije bezbedniji.

  • Ovaj drzavni put broj 158 ostao je svuda, samo je porusen od Predejana do Dzep. Sta iz Srbijaautoput misle o tome. Pitaju li se gde prolaze mestani u tom delu Srbije. Za tu deonicu nemaju sredstava da izgrade taj poruseni put a imaju da na istoj toj relaciji novog autoputa menjaju asfalt koji star samo dve godine.

  • Jačanjem putne infrastukture jačamo naš grad i našu ekonomiju. Za ovo kratko vreme u našem gradu dosta toga je urađeno po pitanju putne infrastrukture. Mogu da kažem da sam prezadovoljan na sve što je do sada urađeno i smatram da treba samo ovako nastaviti ovo je velika investicija koja će dati velike rezultate. Sve pohvale na racun rukovodstva grada na celu sa gradonacelnikom Cvetanovicem.

  • Gde su sada svi oni kriticari koji slobodno mogu reci ,,navijaju,, da se u gradu nista ne radi pravi? Hteli da priznate ili ne Leskovac je postao gradilište!

    • Jeste – ne mož´ da iskrpe rupe po putevima. Kad nadleću Leskovac piloti se krste umetničkim delima u stilu Mondrijana na svakoj od gradskih ulica! Bukvalno ne postoji ulica koja nema rupe ili zakrpe (inače u ovoj utakmici rupe vode)!

  • Jos jedna velika kapitalna investicija o kojoj se dugo samo mastalo krece u realizaciju. Rekonstrukcija Bulevara Nikole Pasica ucice ga modernim bulevaram kakav zasluzuje da ima grad Leskovac i on ce zajedno sa svim drugim sadrzajima koji se grade levo i desno od njega u potpunosti izmeni prilaz i izgled ovog dela grada ucinivsi Leskovac modernijim i lepsim mestom za zivot.

  • Ne zanima me politika a ovo što ću reći procenite sami. Trasa državnog puta br. 158 ide Bulevarom Nikole Pašića od kružnog toka od ul. Niške do „Bibca“ odnosno do ul. 28.Marta i dužina te trase iznosi tačno 1000 metara čija je vrednost rekonstrukcije 250 miliona dinara ili nešto više od 2 miliona evra, sa dužinom radova više od 5 meseci. Da podsetim da je rekonstrukcija vlasotinačkog puta u dužini od 6 km trajala godinu dana. Ako se rekonstrukcija ulica vrši ovakvom dinamikom, i sa ovoliko para, više ćemo imati razorene i iskopane ulice nego one kvalitetne. Da podsetim i to da su za rekonstrukciju „zrele“ ul. Vlajkova od Radničke ka zatvoru koja je takođe državni put, zatim Jug Bogdanova, Južnomoravskih brigada od semafora do kružnog toka, Dimitrija Tucovića, Milana Momčilovića ka Vinarcu i još manjih ulica u gradu. Što se tiče prigradskih naselja poput Vučja, Brestovca, Grabovnice, Turekovca i drugih mesta mislim da nikada neće stići na red za asvaltiranje. A što se saobraćaja tiče nesmem ni da pomislim gde će ići oni silni autobusi i kola koji prevoze radnike u Falke, Auto stop, Džinsi, Juru i Aptiv kad bude totalno zatvoren Bul. Nikole Pašića.

  • obilaznica koje prolazi kroz grad….

  • Naravno da je dobro kad se nešto gradi, ali ne znam zašto še to počinje dok se trg ne završi. A vi botovi, jadni li ste i tužni. Pa jel možete posle ovakvih aktivnosti sebe u ogledalu da pogledate. 😪😪

    • Kakve veze ima trg sa rekonstrukcijom ovog bulevara? Veoma značajna saobraćajnica u gradu se kompletno rekonstruiše, koju mnogi sugradjani koriste, i trebalo bi da budete zadovoljni. Trg će se takodje izgraditi samo treba vremena,i biće prelep.

  • ISKRSI SVE KOLA TU, AMA SVE. SAD CE PREPRAVLJAJU, SETILI SE POSLE MILION GODINA OVO DA SREDE. POSLE VAM TRAZE ISPRAVAN AUTO NA TEHNICKOM. L O P O V I S V E !!!

  • Kružni tokovi bi bili spas i to jedan kod „Rakićevih semafora“, drugi kod Zoljevo pumpe. Takođe i proširenje trotoara u delu od Rakićevih semafora stranom gde je ABC trgovina prema raskrsnici Tekstilne i Proleterske ulice, jer tu deca iz celog tog naselja idu u školu, koristeći onaj uzani trotoar. Takođe Bulevar treba u tom delu opremiti i onim usporivačima ili kako se već zovu, da upozore vozače da uspore brzinu. Valjda će konačno da se reši ogromna gužva na Bulevaru

  • na trasi puta br.158 je i Most preko neprokopanog i nezavrsenog kanala Tulovske reke u Gornjem Guberevcu :

    a kad ce to da bude uradjeno posto ste 2 x sekli vrpcu svecanu?
    radovi su krenuli pre 2 godine…i zadnjih 200 m ni milimetar se ne pomeriste od zadnje otvranje 20 decembra!

    lazovi jedni,opet je neko stavio nesto u stek!

  • Bulevar bice za ponos grada i svih nas koji gravitiramo tamo.

vaš komentar