Kupovina preko Interneta sve dostupnija i primamljivija

NIŠ – Za par meseci od kako su se pojavila na tržištu na desetine hiljada Nišlija makar jednom kupovalo je u akcijama „grupne kupovine“. Od tridesetak koliko ih ima u Srbiji u Nišu su aktivne tri, jedna je „domaća“, Kupina lojalti sistem, a dve su beogradske „Popusti.rs“ i „Kolektiva.rs“ koje imaju svoja „isturena odeljenja“ sa klijentima i agentima u ovom gradu.

 I pored toga što se pojedini proizvodi i usluge nude po cenama nižim od 50 do 90 posto još uvek je prisutno nepoverenje. Do sada nije bilo negativnih iskustava a savet za početnike je da pažljivo pročitaju celu ponudu.
Vesna Lazić, PR Kupine kaže da njihovu karticu trenutno ima 10 hiljada Nišlija koji mogu da pazare sa popustom u 120 niških prodavnica i firmi. Kartica košta 350 dinara a ukoliko se kupi karta za bilo koju bioskopsku predstavu u istoimenom bioskopu dobija se gratis.
„Popusti i pogodnosti su brojne a naša najveća prednost je što ne morate da popunjavate uplatnice već je dovoljno da odaberete ponudu koja vam odgovara i odete na lice mesto sa Kupina karticom, kaže Vesna i dodaje da su aktuelni vaučeri za Vrežinski bazen ili vaučeri za 3D projekcije.
Oni koji sate provode na Internetu mogli bi da od toga da imaju neke koristi. Potrebno je da samo prate šta se nudu i „dnevnim“ ili „nedeljnim ponudama“. Tako da pojedini kozmetički tretmani koji koštaju i po 3 hiljade dinara možete dobiti za 800 dinara, večera za dvoje u restoranu vas može koštati 350 umesto 700 dinara, aktuelna su letovanja, vikendi na planinama, frizerske usluge.
„Imamo tridesetak klijenata u Nišu koji nude na našem sajtu svoje usluge i robu po nižim cenama. Prvi uslov je da kvalitet onoga što se prodaje sa vaučerima mora biti isti kao i u redovnoj ponudi, kaže Miloš Simić predstavnik beogradskog sajta „Popusti“ koji je za šest meseci učlanio 40 hiljada Nišliija – Prisutno je nepoverenje ali nam ide u prilog što iznosi koji se uplaćuju nisu veliki pa su ljudi spremni da rizikuju. Naravno, rizik i ne postoji ali je to novina pa su zbog toga obazrivi.
Koristi imaju kupci, prodavci koji na ovaj način dobijaju odličnu reklamu na trenutno najvećem tržištu, Internetu. A tu su Gugl, Fejsbuk, Tviter,…
“ Prava moć Interneta i društvenih mreža tek dolazi do izražaja. Mi smo pioniri u nečemu što je u svetu postalo normalno kao da na kiosku kupujete novine ili cigarete.
Miloš savetuje da kupci pažljivo pročitaju celu ponudu da bi izbegli nesporazume. Tako je recimo jedna Škola za učenje engleskog jezika nudila upola cene članarinu za jedan mesec ali obuka traje tri meseca.
„Jasno stoji da popust važi za jedan mesec ali ste mogli da kupite još dva vaučera tako biste dobili sva tri meseca sa popustom, pojašnjava Miloš.
Sve se obavlja na Interentu gde se logujete na sajt „koletive“ ili „popusta“ dobijate na mejlu uplatnicu koju možete platiti opet onlajn ili otići do pošte. Čim novac legne na račun stiže vaučer sa kojim podižete robu ili je prilažete kada koristite uslugu.
Svakim danom su sve raznovrsnije ponude. Nudi se obično neki novi program ili usluga ili nešto što možda slabije ide ali uz pomoć „grupne kupovine“ svako roba dođe do kupca.

(Kraj)

Izvor VEČERNJE NOVOSTI

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare