Leskovac i dalje bez gradskog prevoza

LESKOVAC – Leskovčani se ne mogu nadati organizovanom i jeftinom javnom gradskom prevozu jer lokalna samouprava nema nameru da osniva preduzeće koje bi se bavilo tom delatnošću.

“Da se očekuje od grada da sad on formira neka nova preduzeća, da kupuje autobuse – nije realno, naročito u sadašnjoj situaciji”, izjavio je načelnik Uprave za finansije Dalibor Tričković gostujući jutros u programu Televizije Leskovac.

Tričković je odgovarajaći na pitanje i konstataciju gledaoca da je prevoz prepušten taksistima kojima se za jednu vožnju plaća i do 250 dinara, kazao da rešenje treba tražiti na postojećem tržištu.

“Tržište je otvoreno, postoje prevoznici koji se bave prevozom. U okviru toga treba tražiti rešenje za ove probleme, ali grad definitivno ne razmišlja o osnivanju novog preduzeća kupovinom nekih novih autobusa za obavljanje gradskog prevoza jer to ne bi bilo isplativo”, naglasio je Tričković.

Leskovac je jedan od retkih gradova u Srbiji u kome, praktično, ne postoji gradski prevoz. Neki od pet prevoznika u prigradskom saobraćaju imaju ucrtane linije na gradskoj relaciji, ali su polasci veoma retki, a vozni redovi neistaknuti.

Gradski prevoz u gradu na Veternici uništen je gašenjem preduzeća “Jugpres” pre dve decenije.

(Kraj)mil

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

17 komentara

  • Glup narod treba i da pati

  • Не разумем, шта ће Лесковачкој Паланци градски превоз ?

    • Mozda zbog toga sto je jedan od vecih gradova u Srbiji!

      • Био једном један Град… Данас паланка,где реч воде ……!

    • Ima li zaista bre braćo naprednjaci nešto što vi hoćete, što vi možete, što vi umete i što vi smete?

      Dve godine ste na vlasti, ejjjj, dve godine (za to vreme se dete rodi, prohoda i progovori, pa počne i da psuje ili recituje), a vi ne zakrpiste ni jednu rupu na asfaltu, ne očististe nigde pored puta.

      Po pet meseci ste asfaltirali četiri ulice od po 200 metara i za to vreme ste ih po tri puta otvarali i one sve nezavršene.
      Otkud pravo gospodinu Tričkoviću da donosi odluke o neosnivanju gradskog preduzeća za prevoz građana. Otkud on zna da li je to isplativo. Da li je vozio autobus ili mu je vrapče šapnulo.

      Ja bih rekla da vas braćo naprednjaci mrzi, čak, i da mislite a kamo li da nešto konkretno uzmete da skrojite i sašijete.

      Nažalost, tako je u celoj državi u kojoj caruju neznanje, poltronstvo i arogantnost, amaterizam, udvorištvo i nepotizam. Ja znam gde će ta bahatost da završi jednog dana, tamo gde i vaši prethodnici, ama meni je žao nas i naše dece. Jer ono što se uništi za jednu godinu za deset ne može da se popravi.

      I da, poštedite nas molim vas na pamet naučene pesmice o dugovanjima prethodnika, o redovnim isplatama pomoći porodiljama i jubilarnim nagradama, jer me za te nagrade, na primer, briga ko za lanjski sneg.

      Dajte bre, nešto, KONKRETENO ❗

  • Pa kada se od Leskovca veštački pravi grad košarke i rukometa koji su palanački sportovi u svakoj normalnoj zemlji i gasi FK Dubočica poruka je jasna. Palanka. Pa znate li šta bi bilo da se u Engelskoj ugasi gradski klub. Ovako Leskovčani shvatite da je lebanizacija uzela maha i da ćemo teško vratiti ugled našem mestu koje se nekada zvalo gradom u susedstvu eminentnog Mrštana.

  • Kad bolje razmislim, vecina zaposlenih na posao u grad dolazi prigradskim linijama, mozda sluzbenim automobilima, kombijima, pa i sopstvenim prevozom (ima se, moze se). Po ovome nam i ne treba gradski prevoz. Zao mi omladine koja uvece placa preskupe taksi voznje, dece kad krenu u skolu, penzionera koji taksijem odlaze na pijac, recimo, invalida (ionako njih slabo i ovi postojeci autoprevoznici odbijaju da voze, tj. nemaju prilagodjena vozila)…
    Gledajuci ovakvu situaciju u gradskom prevozu, neko sa strane bi mozda pomislio da su odgovorni u gradu, nedajboze, u dosluhu sa taksistima … 🙂

  • u Leskovcu odavno nije kao sto je bilo,sto ce teci,nekada je bilo malo demokratije,i boljeg zivota..danas samo politicari koji ne misle dobro svom narodu–nekada je Leskovac bio velegrad…a danas jeste palanka

  • Ljudi,sta ce nama gradski prevoz? Ako je cilj da kazemo da ga imamo onda je to u redu ali nasi ljudi nikada nisu koristili tu vrstu usluge. Da se neko autobusom vozi od Madere do Hotela Beograd ili od Tri Sesira do Robne kuce ili od Tehnoloskog do Zdravstvene stanice br.2 ili od Dubocice do Niske Pijace…pa oni to mogu i danas i to prigradskim prevozom. Drugacija je situacija u velikim gradovima gde je jedna linija i do 5km i veliki promet putnika,a autobusi idu na svakih 10ak minuta. Kod nas bi to bilo pomodarstvo koje bi nas skupo kostalo,a opet mali broj ljudi bi to koristio.Nasi ljudi nemaju kulturu koriscenja gradskog prevoza a siguran sam da nema ni potrebe za tim. Nego tu je ona narodna“ Cula zaba gde se konji potkivaju,pa i ona podigla nogu“.

    • A da se neko vozi od naselja Rupe do Bazena?
      Ili od Ančiki do Dubočicu?
      Kad nemaju kulturu voženja busom neka se malko prošetkaju. 6-7 km, šta je to, letnja promenadica na prijatnom suncu.

    • OK, ja ću da budem žaba jer sam video tebe da se potkivaš. Ajde izmeri dužine od vlasotinačke petlje do kraja naselja Obrada Lučića, pa od Ohridskog naselja do Solidarnosti, pa od Kumalaka do Vaskovog naselja i Dubočice, pa od Svetoilijskog groblja do Čifluk Mire, pa onda brani Daču iz Bobišta i njegovu teoriju o bespotrebnosti gradskog prevoza. Ej, ljudi, seljak iz Bobišta procenjuje potrebe ljudi iz Grada. Tragedija!

  • Od Rupe do bazena na sledeci nacin(Frenkijem do Madere,pa ponovo Frenkijem do bazena),a za liniju Anciki do Dubocice Mitic prevozom. Sve je pokriveno samo malo pre komentarisanja da se informisete….

    • Šta je to „Frenki“? Gde mu je satnica a gde stanična mesta? Ko mi garantuje da će „Frenki“ da se pridržava satnice?
      Šta je to „Mitić“? Gde mu je satnica a gde stanična mesta? Ko mi garantuje da će „Mitić“ da se pridržava satnice?

  • Kaze se iz prve ruke,ne iz „prvu ruku“ malo gramatike nije na odmetu,hahaha

  • 🙂

    Sta da se radi?

    Mnogi izgleda ne pamte, ili mozda ne zele da pamte vreme, u kome je ovaj nas grad, zaista bio grad.

    Iako je tek onda, kada je nacisto propao, dobio taj „status“ grada.

    Vazno je dakle da smo ukazom postali gradjani. A to sto nam golema kasaba, jos uvek stanuje u dusi, to je potpuno nebitna stvar.

    Mladjima oprastam. Nisu krivi sto ne znaju. Starijima neka Bog oprosti. Ne znaju sta trucaju. 🙁

    Nekada smo verovali ili ne, imali 9 gradskih saobracajnih linija u ovom nasem „gradu. Svaka tacka A, bila je savrseno i efikasno povezana sa svakom tackom B. Svi delovi grada i okolnih prigradskih naselja, bili su lako, brzo i jeftino dostupni.

    To dakle ne valja?! To je pomodarstvo? ❓

    Naravno da ne zameram ja sadasnjim vlastima zbog gubitka naseg gradskog prevoza. Dugacka je to, tuzna i prilicno zamrsena prica, koju svi veoma dobro znamo. Uostalom preziveli smo je. 🙁

    Dakle to ne zameram. Ali svakako zameram jednom prilicno zbunjenom gradskom cinovniku, na njegovom nekompetentnom mesanju u jednu veoma vaznu gradsku pricu.

    Kakvo bre trziste nacelnice?! Kakvi bre bakraci?!

    Prevoz je jedna od osnovnih potreba stanovnika svakog modernog grada. Samo polutanima nije jasna svrha njegovog postojanja i kvalitetnog funkcionisanja

    Lokalna samouprava prvenstveno postoji da bi uredila i olaksala zivot svojim stanovnicima. Zato ih valjda narod bira?!

    Ali neko po svemu sudeci ne pravi razliku izmedju VLADANJA narodom i SLUZENJA tom istom narodu.

    Ispade da je u pravu gradonacelnik Leskovca, sto nikoga od svojih saradnika ne pusta pred kamere. Umesto da cute kao zaliveni, kada na nesto ne znaju da odgovore politicki mudro, oni u etar salju lekcije o trzistu i slicne nebuloze. ❓

    Pa sta ce nam onda lokalna samouprava ako su sve potrebe gradjana, prepustene trzistu? ❓

    Sta ce nam nacelnici, ako je svrha njihovog nacelnikovanja, ispunjavanje samo njihovih potreba?

    Da li je uopste potrebno da postavim isto pitanje i za njihovog sefa? ❓

    Ovako kako sada stvari stoje, ispada da nama nije potrebno, mnogo toga sto je u drugim sredinama sasvim normalno. ❓

    Dakle:

    Sta ce nama gradski prevoz? ❓

    Sta ce nama cistiji vazduh? ❓

    Sta ce nama manje guzve u saobracaju? ❓

    Sta ce nama prazniji parkinzi? ❓

    Sta ce nama zdravija sredina? ❓

    Necemo bre pomodarstvo i tacka!

    Jer i konji su u Leskovcu odavno poceli da obuvaju patike, a ni zabe vise nece da podizu noge. 🙁

  • То што немамо градски превоз треба кривити оне који су дозволили да се „Југескпрес“ угаси.
    Интересантно је питање да ли је граду потребан градски превоз. Требало би да јесте. Међутим, за градски превоз потребне су и одговарајуће улице а не наши сокаци. Лесковац није чак ни паланка – биће више да је касаба.

vaš komentar