Leskovac: Vruća sednica Skupštine grada

LESKOVAC – Sednicu Skupštine Leskovca obeležila je danas žustra polemika, tokom koje su se čuli i detalji o imovinskom stanju gradonačelnika Leskovca Gorana Cvetanovića, o čemu se mesecima spekuliše.

Povod za neuobičajeno vruću sednicu bio je zahtev Udruženja „Rupska reka“ iz Grdelice, koje u svom dopisu tvrdi da je gradnjom hidroelektrane iznad vodozahvata napravljena ekološka katastrofa. Traži da odbornici pronađu rešenje za vodosnabdevanje, ali i odgovorne za izdavanje dozvola za gradnju elektrane.

Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović objasnio da taj predlog ne može biti uvršten u dnevni red po članovima 65,66, 120 i 121 člana Poslovnika Skupštine grada.

skupstina - vruca 1

On je u svom podužem izlaganju rekao, između ostalog, da će problem vodosnabdevanja Grdeličana biti rešen najdalje za dva meseca. Angažovan je stručnjak i nadležne gradske službe za izradu projekta i obnovu postrojenja koje direktno iz Rupske reke distribuira vodu za piće.

Ponovio je da je većina dozvola i rešenja za gradnju elektrane izdata u vreme bivših lokalnih vlasti i osvrnuo se na tvrdnje o ekološkoj katastrofi.

„Na osnovu svih papira koje smo nasledili, 19.6 2013. godine rešenje o građevinskoj dozvoli potpisuje Žikica Stojanović, a Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede izadje rešenje o vodnoj saglasnosti. Šta ja da radim. Niti tvrdim da je uzrok problema, niti tvrdim da nije. Sve što se potpiše, pre ili kasnije podložno je proverama“, kazao je Cvetanović koji je rekao da ne veruje pričama o ekološkoj katastrofi.

„Štrajkači, izleda, imaju dovoljno novca za marketing, naročito na autoputu odakle se šalje ružna slika o Leskovcu“, komentarisao je Cvetanović.

Reagovao je odbornik Bratislav Perić iz opozicione Narodne demokratske stranke, uz tvrdnju da gradonačelnik Cvetanović pokušava da ublaži problem.

„Desetak dana pokušavao sam da zakažem prijem kod vas oko problema Rupske reke i vodosnadevanja u Brestovcu, ali nisam uspeo. Odbor SNS je bio kolektivno na odmoru u Grčkoj, ili su se otvarala razna gradilišta u gradu i razvoj turizma na Vlasini“, bio je sarkastičan Perić.

skupstina - vruca 2

Cvetanović je odgovorio da u toku mandata nije bio ni jedan dan na godišnjem odmoru.

„Ako mislite da sam bio bilo gde, fraktura ruke, noge, neki metabolički procesi, nisam bio nigde, tako da vas molim da ne iznosite neistine. Što se tiče zahteva, naučio sam da sve što dolazi od Nove demokratske stranke uglavnom kada tražite prijem je lične prirode“, odgovorio je gradonačelnik i dodao da je procena da se iz grdeličkog vodovoda snabdeva oko 12.000, a ne 15.000 građana, kako se tvrdi.

Perić je ponovo tražio reč, rekavši da je problem ozbiljan i da je na Rupskoj reci načinjen genocid i dodao: „Znam da bi mi i šećer od vas bio gorak. Nisam ništa tražio od vas“.

O problemu Rupske reke govorio je i šef odborničke grupe DS Ninoslav Stankoivć, tražeći formiranje anketnog odbora koji bi utvrdio odgovornost oko izdavanja dozvola za gradnju elektrane, kao i Dejan Mitić iz Reformističke stranke, koji je predlagao decentralizaciju vlasti.

Peckanja su nastavljena i posle usvajanja dnevnog reda, na kome se nije našla Rupska reka.

Polemični tonovi obeležili su i raspravu oko usvajanja izmena programa rada Direkcije za urbanizam i izgradnju, gde se moglo čuti i to koliko kuća ima gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović i kako je do njih došao.

Odbornica DS Mirjana Perišić je, naime, u jednom trenutku ocenila da je gradonačelnik domaćin jer ima kuću na Hisaru, da je napravio kuću na Svetoilijskoj ulici i vikendicu na Vlasini.

skupstina - vruca - protest

„Znači, gradonačelnik je domaćin, ne iznosi iz kuće, on stvara kuće. Verujem da veliki broj Leskovčana nema takvu mogućnost“, kazala je Perišećeva.

Usledio je odgovor. Cvetanović je kazao da, za razliku od mnogih, nije „komunističko dete“, te da je od svog oca nasledio nekretnine, ali i da je svojevremeno i sam imao svoj biznis.

„Na Svetoilijskoj ulici, to je meni očevina oduzeta od strane Komunističke partije Srbije sedamdesetih godina. Četredest godina bilo vlasništvo Doma i vraćeno u restituciji. Žao mi je što to moj otac nije dočekao. Kuća koju je stvorio i sredio.. .Ako je mnogo ’89. godine, kada niste ni znali šta je privatni biznis, da pokloni 40.000 maraka za Hram Svetoga Save, mogao je i da napravi kuću“, kazao je.

I sam se, dodao je, bavio privatnim biznisom. Ispred Doma sindikata imao je pre 25 godina „prvi kafić otvorenog tipa“, bio prvi u proizvodnji sokova i roštilj mesa, a trgovao je i lekovima.

Godinu dana sam u Grčkoj, kao gazda, prodavao apartmane gde je Gojko Veličković u prvom mandatu kao predsednik opštine bio moj gost. Moji gosti su bili predsednik Privredne komore Goran Jović, od Joce Vučković, Vlaje Cap-cap…“, nabrajao je gradonačelnik, koji se pohvalio da mu je još jedna kuća u Leskovcu pripala u nasleđe.

U raspravu se uključio i Perić.

„Gradonačelniče, budite sigurni da nije sve tako dobro kao što ste ste rekli, vi ste sada u oblacima, ali se vrlo brzo, brzo silazi s oblaka. Kada se pada, pada se daleko“, ocenio je.

skupstina leskovac - vrca

„Za razliku od vašeg gradonačelnika, ja sam uvek ovde da odgovaram na sva pitanja. Ja nisam u oblacima, samo sam realan“, ogovorio je Cvetanović.

U isto vreme ispred sedišta grada odvijao se protest radnika preduzeća „Interlemind“, i predstavnika Udruženja „Rupska reka“ i Udruženja trafikanata. Oni su tražili prijem kod gradonačelnika, ali je posle dvočasovnog protesta primio predsednik Skupštine grada Živojin Stefanović.

Sednica Skupštine grada nastavljena je poslepodne u sličnoj atmosferi.

(Kraj)mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

88 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Dacko
22.08.2014. 17:54

Sigurno je i drugim naslednicima vracena imovina koja je nekada konfiskovana!

turista
22.08.2014. 19:10
Odgovor za  Dacko

Da, vracena je. Procesom restitucije porodica Sop-Djokic je dobila nazad svoju imovinu koja se nalazi na Masarikovom trgu, ne vidim zasto je cudno sto je i porodici Cvetanovic vraceno ono sto im pripada.

Anonimus
23.08.2014. 11:56
Odgovor za  turista

PORODICI SOP-DJOKIC JE VRACEN SAMO MALI DEO IMOVINE, A ZA OSTALO VIDECEMO.

Зоран
24.08.2014. 08:32
Odgovor za  turista

Čudno je upravo zato što im NE PRIPADA!

Obilic
22.08.2014. 21:42
Odgovor za  Dacko

Imovina je vracena svima koji su imali odgovarajucu i urednu dokumentaciju, bez obzira na stranacku pripadnost!

Zabrinuta
22.08.2014. 18:07

Kako kaze gradonačelnik nije istina da se vodom snabdeva 15000 hiljada ljudi već 12000. Zvuči li vama ovo kao olakšavajuća okolnost? MANJE JE STRAŠNO što je 12000 ljudi mesecima bez zdrave pijaće vode i što će, po njemu , bez vode za piće biti još najmanje 2 meseca.Blago nama sa tako brižnim gradonačelnikom.

Obilic
22.08.2014. 21:46
Odgovor za  Zabrinuta

Gradonacelnik intenzivno radi na resavanju ovog problama koji se svesno preuvelicava, od cega stetu ima samo ugrozeno stanovnistvo. Samo se pitam sta cete pricati kad se bude dokazalo da ste vi zuti odgovorni za ovaj problem!

Mara
22.08.2014. 22:55
Odgovor za  Obilic

Obiliću, promenite ime kojim se ovde potpisujete!

Radomir Djokic
23.08.2014. 00:09
Odgovor za  Obilic

ti Obilicu da promenis ime u Brankovica.Ne skrnavi ime velikog junaka,nije fer.Gradonacelnik je u zabludi,nezna covek sta govori,i samo jedan covek da zivi gde je ugrozeno podrucije kao sto je Grdelica sa okolinom u normalnoj drzavi i sa normalnom lokalnom samoupravom iz zatvora nebi izasao taj ko je napravio ovakvu katastrofu sa prirodom, a da ne pricamo o 12 ili 15000 stanovnika.cinizam nevidjeni.

djura
22.08.2014. 18:13

Mozda gradonacelnik Jagodine ima vise kuca od naseg.

Ali zato sirotan ima samo jednu zenu. 🙂

Aleksandar
23.08.2014. 01:56
Odgovor za  djura

Prijatelju, gledam tvoj komentari i smejem se u sebi, ali ne samo zbog duhovitog komentara, sve razmisljam nemoj neko da prozove glavnu urednicu da se poliva ladnom vodom, ne gine ti kupanje, a ni meni verovatno. 🙂

Anonimus
23.08.2014. 11:59
Odgovor za  Aleksandar

Pozivam G-dina Gorana Cvetanovica da se poliva ladnom vodom, ali sa ledom.

P.S. Cuo sam….ize.

NRS
22.08.2014. 18:31

Novi radikali su raniju „galamdzijsku“ retoriku zamenili onom narodnom „Tiha voda breg roni“, a nije im strano ni gebelsovsko „Tri puta ponovljena laz postaje istina“ … Dok gradjani negoduju, oni rade po svome i vremenom svi „legnu na rudu“. Tako ce biti i i ovog puta dragi moji Grdelicani. Proci ce i tih dva meseca, sklepace nesto na brzinu, ubacice klicu razdora medju gradjane i bice „i vuk sit i ovce na broju“. Zao mi je, drugi put razmislite pre nego sto zaokruzite nekog na glasackom listicu.

Mara
22.08.2014. 22:01
Odgovor za  NRS

Svako ko je danas pažljivo pratio sednicu Skupštine, mogao je da shvati da Grdeličani govore istinu uprkos tome što nas gradonačelnik indirektno naziva lažovima, lopovima i kriminalcima. Sve vreme se trudio da umanji naš problem, da ga skloni u stranu i zataška, a onda, gle čuda, sam je sračunao da je 3000 priključaka puta četiri člana domaćinstva jednako 12 000 ljudi. A mi i dalje kažemo da je 15 000 ljudi. Draga Zabrinuta, uzeste mi reči iz usta, ali hvala na podršci, po gradonačelniku manje je strašno što je u pitanju samo 12 000 ljudi. Zašto nije dozvoljeno da se problem naše vode uvrsti u dnevni red? Ako je sve u redu, nemaju čega da se plaše, a odbornici i javnos(t) bi konačno dobili priliku da čuju i drugu stranu, a ne samo tvrdnje gradonačelnika. Udruženje Rupska reka poseduje slike i snimke sa terena, dakle, nema rekla-kazala, već korpus delikti. Baš me zanima da li je gradonačelnik, što bi bilo sasvim prirodno, otišao da vidi šta se dešava na terenu s obzirom da tvrdi da nema ekološke katastrofe. Ah da, setila sam se, poslao je on neke ljude i preneli su mu kakvo je stanje na terenu. Zna on to odlično kao što i mi znamo. Danas je takođe rečeno i to da niko ne može da tvrdi da će voda za piće biti ispravna kad proradi (ne dao Bog) elektrana. Upravo o tome danima govorimo. Udruženje Rupska reka ima predlog da se naš vodozahvat izmesti iznad hidroelektrane i to bi bilo neko najbezbolnije rešenje. Ali ne, gradonačelnik tvrdi da je voda koja prođe kroz hidroelektranu i ode u naš vodozahvat, koji je za sada ispod nje, sasvim bezbedna. Još kad joj se doda malo ulja iz turbina, možda bude i lekovita kao što je lekovito i ovo blato u našoj vodi koje, danas čusmo, nije blato već je to peskovit teren; to je znači pesak. E sad, otkud pesak u planini, pa čuda se dešavaju. Još mnogo toga čusmo danas po sistemu JA pa JA i svet počinje od nas. Znam da će se sada javiti branioci po službenoj dužnosti, ali ponavljam, svako ko je hteo danas da čuje, čuo je i shvatio je. Pravda je našoj strani i mi nećemo odustati jer su u pitanju naša deca!

jaooo
22.08.2014. 18:32

Aha..’oce to tako.. 🙂 I ministar Stefanovic,i Sinisa malecni..sve sami bogati naslednici..Cuvali pare po ‘slamaricama’ dvadeset godina,i bas u poslednje dve odlucise da prave i kupuju kuce,vile,medijske kuce..Ma,slucajnost.. 🙂

Šaka Zuluf
22.08.2014. 19:29
Odgovor za  jaooo

Moj moto je: ne faćaj se za tuđe roditelje(i decu) da se sutra ne bi faćali za tvoje. Gledam malopre u 19h panoramu i čudom se čudim – ko su svi oni odbornici? Crveni, zadrigli, sa rđavim izborom košulja. U deliću sekunde uhvatih u jednom od kadrova druga Lešnjaka i mogu vam reći da je posle svega u poređenju sa većinom fizionomija u Skupštini drug L. pravi gospodin

deckonja
22.08.2014. 18:45

Razočaran sam.Prvo Aca Pampur izlazi i izlaže ideju za gradnju stadiona i bukvalno citira onaj moj komentar od pre 5 dana na Jugmedia i kaže da je to njegova ideja.Svi znamko da je to moja ideja, ali nebitno, bar je reko javno, šta treba gradu.Odgovara mu gradonačelnik i kaže da su izgradili 3 terena za male sportove!!!Alo, ovde je reč o projektu od strateškog značenja za grad, kakve veze imaju igrališta za male sportove sa stadionom?Ko vas gradonačelniče savetuje u vezi sporta?Ko vam daje ideju da finansirate palanačke sportove tipa košarka a da gasite fudbalkse klubove?Sutra se gasi fk Dubočica a samo jedan odbornik je pola minute spomenuo to!Nema više smisla, ja neću da gubim živce sa nepismenim ljudima, vi niste svesni da možemo da uložimo kao grad 40-50 miliona dinara a da dobijemo vrhunski stadion.Da bi sve do dinara vratili odmah, preko lokala na tribinama.Pojma vi nemate o ničemu.Šta će te dobiti od toga što dajete košarkaškim i plivačkim klubovima 14 miliona dinara?Još 4 puta po toliko i dobijamo stadion, vrhunski stadion!Rekonstrukcija Niškog Čaira je koštala oko 700 miliona, oko 290 miliona je koštala rekonstrukcija stadiona Borca iz Čačka.Preko E.U fondova i FSS bi dobili možda i 90% sredstava.Posle izgradnej stadiona dobili bi superligaša, razne sponzore i kompanije u grad.Mogli bi da organizujemo razna medjunarodna takmičenja i kao grad počnemo da zaradjujemo milione eura.A vi dajete na gluposti po 10-20 miliona dinara a za ovo gde bi nam se sve vratilo i imali bi konstantnu zaradu nećete ni dinar da date.
Druga stvar, kako bi se košarkaši,plivači,rukometaši i drugi osećali da se stavi katanac na Halu kad dodje neka druga vlast?E pa moji dragi sportisti gde je vama sportska solidarnost sa fudbalerima i fudbalskim klubovima?Ova vlast je izvršila GENOCID nad fudbalskim klubovima u Leskovcu, pravi genocid.
Aleksandre ovo nema više smisla, ja ne znam ko ga savetuje za sport ali očigledno se gase fudbalski klubovi, sutra se gasi Dubočica, prekosutra Lemind,Sloga,Morava.
Bataliću ja sve, ne mogu više da se ubedjujem sa ludacima, pa ljudi, da li vi imate neke ideje za budućnost?Pa ne živi se samo ove godine, moramo da gledamo unapred da bi nešto uradili, ali vi jok, vi imate košarkaše u SNS i samo košarka a drugo će gasimo!!!

Mishale
22.08.2014. 23:49
Odgovor za  deckonja

Molim te odgovori argumentovano
Zasto bi takvo zdanje bilo dobro za grad. Leskovac nikad nije imao jak fudbalski klub, tj.klub koji se takmici u nekada saveznom nivou takmicenja.
Mislim da, a generacije su to dokazale, je Leskovac grad rukometa, kosarke, gimnastike, atletike, borilackih sportova, odbojke, stonog tenisa…iz svih tih sportova Leskovac ima dobre rezultate i sportiste, tako da je mislim da je mnogo bolje napraviti veliki sportski centar opremljen salama za rukomet, kosarku, odbojku, sale za borilacke vestine i gimnastiku, i adaptirati neki prostor za atletiku…zaboravio sam na plivace koji svakog dana osvajaju medalje (barem ja imam takav utisak prateci Jugmediju).
Ulaganja u izgradnju stadiona, kakav je odbornik Aca naveo je neisplativo, necelishodno i jednostavno nije korisno. Napraviti takav objekat, dati tolike milione, a sa tim parama mozete obezbediti odlicne uslove za sve ostale sporove.
Da sam ja neko ko se ovde pita u ime Grada, ja bi svim snagama podrzao MOravac iz Mrstana, da ostane stabilan prvoligas, i izvrsio fuziju sa Dubocicom pod uslovom da Joca Orion renovira stadion naravno uz pomoc grada

Aleksandar
23.08.2014. 00:53
Odgovor za  Mishale

Mishale, i po meni je ovo najbezbolnija opcija za nas, s tim sto mislim da za stadion moze da se napravi projekat i da se renovira sredstvima UEFE, a deo da daju Orion i grad.
Zoki, bas si me nasmejao sa ovim da je stadion tvoja ideja. Pa to su imali i ovi iz bivse vlasti samo sto Bojta nije voleo sport, to ako radi neko uradice sa detaljnom analizom a ne jer si ti napisao na internetu, ne preteruj. 🙂
A preterujes i za fudbal, imamo drugoligasa. Kada smo ga imali, pre koliko godina? A taj klub je dotle dosao izmedju ostalog i zato sto je u pravo vreme podrzan od strane gradskih vlasti. Kadeti Sloge igraju prvu ligu.
Rukometni klub Dubocica se gasio tri puta, slicna je situacija i sa Zdravljem. I klubovi iz drugih sportova su se suocili sa situacijom u kojoj je i Dubocica u fudbalu, pa i sama Dubocica pre izvesnog vremena. Sada je problem sto kada bi se uradila nova fuzija, rukovodjenje bi pripalo onom uspesnijem a ne onom ko je urusio jednu instituciju.
A nije fudbal sve u zivotu, to ti kaze jedan veliki ljubitelj istog, zasluzuju i drugi sportovi ulaganja.

deckonja
23.08.2014. 12:40
Odgovor za  Aleksandar

Acko, nisu oni imali nikakvu ideju.Pre 12 godina smo počeli da pričamo o ovome.Ako si pratio skupštinu juče, vido bi da je od A do Š na govornici iznesen moj komentar od juče.Pa ja sam juče napisao da ispod severne tribine idu lokali a ispod istočne hotel sa restoranom, za smeštaj igrača sa strane.Ali to je nebitna stvar.Ako grad Leskovac uloži do 50-60 miliona dinara, a UEFA,FSS I onaj fond E.U ostali novac, grad dobija za te pare i lokale i moderan stadion i superligaša.Ako pogledamo ulaganja FSS u stadione, gde su krenuli sa renoviranjem, taj klub je ušo u superligu.Njima ništa ne znači Donji Srem i Metalac iz Milanovca.To su po 500 gledaoca, a ovde bi imali po 10 000.Nismo mi Čačak ili Subotica , gde se superliga igra 20-30 godina i da su navijači navikli na taj fudbal, mi smo Leskovac gde se 2 liga ne igra 20 godina a pre 15 protiv Čukaričkog bilo 10 000 ljudi za ulazak u drugu A ligu.
Finansijski mi samo možemo da zaradimo, svi ovi projekti do sada što su radjeni i završeni nemaju nikakvu zaradu.Ovaj stadion manje košta od onog nadvožnjaka ili mosta kod Leteksa(možda lupam).Ulaganjem mizerne sume od 50.ak miliona, grad Leskovac dobija smao u lokalima mnoog više od uložemnog.A plus dolazak stranih kompanija u grad.Pogledajte Jagodinu, stabilan klub, prodaju našeg Leskovčanina za milion eura.A mi nismo uzeli ni onih 5%.Nemam ja ništa protiv košarke,rukometa i plivanja ali tih 12 miliona za 6 meseci ili 24 miliona za godinu dana je ogroman novac, znači za dve godine mi ulažemo u ništa i ode bespovratno tih 48 miliona, umesto da tim parama finansiramo izgradnju modernog stadiona i nešto ostane iza nas za decu ovog grada.SRC Dubočica ima ko zna koliko radnika, prebacivanjem dela radnika na stadion bi imali i odrzavanje istog a i neki dinar bi zaradili ti radnici, to je još jedan plus!Tako da ovaj gore nije u pravu kad kaže da je to bacanje novca.
I najvažnije, ne znam ko savetuje gradonačelnika ali ako on podrži ovaj propjekat, za 5 godina na sledećim izborima bi zapušio usta svim pol. protivnicima, samo bi reko, polgedajte šta je ostalo iza mene i to sam podario deci ovog grada.A ovako može samo da se fali brojkama, kao dali smo klubovima 25 miliona za 6 meseci (svim klubovima u opštini), to je samo prazno slovo na papiru.I ako se počne sa projektom, moraju da se spreče sve mahinicije i ugradjivanja ali ako to finansira uefa,fss,e.u oni to rade transparentno, pa nećemo imati probleme.I plus koliko bi radnika i Leskovčana bilo zapošljeno ovim…

deckonja
23.08.2014. 13:01
Odgovor za  deckonja

Tako je, detaljan plan i projekat.Fudbalski savez Jablaničkog okruga samo zgrće pare a nema ni projekat za stadion.Taman posla da bi preko pisanja na internetu neko izgradio stadion.Pisanje služi da nekome nametneš stvari, zašto treba da se gradi, kako bi to izgledalo, koja je korist za grad i gradjane Leskovca, kako bi to okvirno izgledalo i ta ideja da se pretvori u ozbiljuan projekat.Neozbiljno je da ja mislim da sma ja nešto zaslužan, ja poslednja rupa na svirali tu, odreko bi se svega i mene više ne zanima šta će radi sns ili Spasovdanci politički, kao da ja ne znam da bi i drugi isto to radili, možda malo bolje ili malo gore, ali definitivno isto!
Ja sam podobnik da iza svakog gradonačelnika ostane nešto.Juče čitam kako Mesko izlaže one stvari oko finansiranja i ja mislim da njega neko laže oko situacija u sportu.On da zna sa kakvom infrastrukturom raspolazu fudbalski klubovi, da je memla po kupatilima, da je izvor zaraze tamo, da se naša deca tamo tuširaju, sigurno bi dao neke pare da se renoviraju kupatila.Taj deo oko Dubočicinog stadiona, je blago koje imamo, skoro centar grada i ogroman prostor.Iza Lemindovog je djubrište, cigani pale gukme non-stop, cirkus.Veternicin u rasulu, Lemindov solidna trava ali svlačionice haos.Sve manje dece na stadionima, očajni treneri, nikakav uspeh na državnom nivou.I pored svega toga onaj dečko koji je poniko kod Civuna u Lemindu, poa Dubočica,Jagodina sada Fulham.Izgubismo milion eura.Ko je došo u Dubočicu, došo je da potroši gradske pare, sa nikakvom vizijom za budućnost.I za to je Mesko u pravu.Ali ne može SNS, pošto ima oko sporta u partiji sve ljude naklonjene košarci da gasi fk Dubočicu!Danas se gasi, greota i sramota!Tuga.Bio je problem pešić, on ode pre godinu dana, ko je sada problem?Ako Sloga prelsazi na gradski i uzima ime Dubočice, grad Leskovac ostaje bez još jednog kluba, savez ćuti, Joca orion nudi 15 igrača i kotizaciju da plati, oni ludaci iz saveza ne prihvataju, kakve su bre to igre???I plus savez je nelegalan, nije iamo dozvolu saveza grada Leskovca za formiranje FSJO.Ima tekst na Jugmedia gde to sudija opštinskog suda Novica sve do reči objašnjava.Znači Jablanički fudbalski savez vode Lebane saq 3 i Vlasotince sa 5 kluba a 50 kluba iz Leskovca se ne pitaju ništ.Sramota.
Fudbal u gradu, mora da vode ljude sa vizijom, ko Joca Orion a ne neki koji pojma nemaju, pa jednog zonaša da vodiš je ozbiljna stvar a kamo li superligaša.

deckonja
24.08.2014. 16:55
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre, sve je tačno što si naveo.Ovi ti po navici daju minuse, dovoljno da vide nick i to je to.
Reko si da je Bojta bio protivnik sporta.Jeste, apsolutnos e slažem.Ali vi ste po meni gori od njega.Rekli ste da imkate program da izvadite sport iz krize.Kada sam ja vido da oćete nešto da uradite, odma sam napisao na Špakin informator, da morate da imate prioritete u finansiranju.Tamo sam imao raspravku sa nekim vašim članom i on se složio sa tim.Posle nedelju dana vi stvarno iznosite plan i program i prioritet i to Zdravlje,RK Leskovac i FK Moravac kao delimično FK Slogu.Za Dubočicu kažete dok je Pešić tu ne damo ni dinara.To je bilo prošlo leto.Dade Pešoć ostavku, mislim oktobra i vi najavljujete, fuziju Moravca i Dubočice, psole se videlo da nema ništa od toga.Izbegavate Dubočicu i juče je gasite.
Ne možeš da uporediš RK i KK sa jednim fudbalskim klubom i gašenjem istog.Vi ste ugasili dušu ovog grada.Bez obzira što se slažem da su svi koji su bili u Dubočici kao predsednici bili očajni i bez vizije, vi niste smeli da je ugasite.Još uzimate Acu Petkovića bivšeg velikog demokratu, da tu prljavu rabotu završi.Taj isti Aca Petković, dok smo sedeli u Meridijan kladionici pre 10 godine, kao veliki demokrata je iamo viziju velike Dubočice, posle 10 godina on je gasi, kao nelikvidna a ostali nam klubovi likvidni.Nebuloza.
Ja sam reko i Joci Orionu i svima da bilo koji klub, koji dodje na gradski stadion da igra, neće imati publiku, taj klub mora da se zove Dubočica!Mora.
Da li znaš ti Acko, da ste vi prepisali finansiranje klubova od prethodne vlasti.Ceo model je prepisan.Samo ste par klubova, gde imate vaše predstavnike ubacioli na spisak za više para.Dajete nepostojećem FK Rudaru 60 000 a gradskom, sirotinjskom i prepunom talenta Lemindu smešnih 30 000.Greota.Sam kaži, nije li greota?Pa ostali klubovi sa sela koji dobijaju kao i lemind istu cifru, uzimaju i od M.Z i od meštana novac pa nekako izadju na kraj, a deca iz Leminda prošle sezone išla biciklom u Gložane na gostovanje.Ti ako voliš sport, otišo bi u taj klub i svojim sposobnostima omogućio toj deci da imaju za osnovne potrebe.Ista situacija je i u Moravi i Vternici, koju vodi čuveni SNS potencijal Rajko ciganin.Onaj koji psuje Srbe kada ima iza sebe stotine pomahnitulih Roma.Od svih poštenih Roma, vi ste uzeli najgoreg medju njima.
I šta dobijamo sada.Imamo Slogu, koja se održava zbog izdavanja stovarišta, imamo Lemind,Moravu i Veternicu prede gašenjem.To je genocid nad fudbalskim Leskovcem!!!

Šaka Zuluf
23.08.2014. 13:13
Odgovor za  deckonja

I šta sad The Dečkonjo? Ti bi da ideju naplatiš, jel da? Ti kao da ne znaš da političari na pantalonama nemaju džepove. Umesto da budeš srećan što tvoja ideja ima 0,000000000001 % šanse da se realizuje, ti samo kukumavčiš.

deckonja
23.08.2014. 20:24
Odgovor za  Šaka Zuluf

Da li si ti normalan?Gde si skontao da ja želim nešto da naplatim?Kako te nije sramota da pišeš tako nešto.Dok si bio na vlasti sa žutima krao si šakom i kapom a sada prozivaš ovde bez ikakvih argumenata.Ja tačno znam ko si ti i sutra ću ti se javiti na FB !
Koliko vidim po postovima, vi žuti kukumavčite I ŽIVI SE JEDETE ŠTO NISTE NA VLASTI.A mene ste našli da prozivate, što apelujem vlastima da urade nešto za ovaj grad.Pogledajte se u oči i pročitajte šta ovde pišete mesecima, napadate Meska i naprednjake, za sve i svašta, kao da bi vi bili bolji od njih.Pa te bajke možete da puštite nepismenima a meni sigurno ne.Lik ladno meni piše da kukumavčim, kakav retard, ja objašnjavam koja je korist za grad od projekta, šta bi sve dobili i kako bi to izgledalo a ovaj pacijent skontao da bi ja da se ugradim.PA NISAM JA NI ŽUTI LOPOV NI NAPREDNI LOPOV DA SE UGRADJUJEM, TO STE VI U OVOJ DRŽAVI POČELI DA RADITE A NE OBIČNI GRADJANI, KOJI NEMAJU VEZE SA PARTIJAMA.SRAM TE BILO!!!

Šaka Zuluf
23.08.2014. 22:06
Odgovor za  deckonja

Nisam „skontao“ da želiš da naplatiš ideju, već sam, priznajem, bio malo prebrz na tastaturi. Pre bih rekao da si ti jedan the dečkonja više za lovorike. Kažu da ima razlike između zlata i lovorika, meni je sve to isto.

I obavezno da mi se javiš na FB pa da idemo negde da se zezamo. Ako te A. izradi za onih 0,000000000001 % za ideju, onda ću ja, žutajac-žutko, morati da ti ustupim deo opljačkanog plena sobzirom da si me raskrinkao.
🙂

deckonja
24.08.2014. 00:18
Odgovor za  Šaka Zuluf

Ti redovno repliciraš na moj komentar gde spominjem kako je sramno vodjenja fk Dubočica 1923, tako da nije teško da provalim ko si.Gde ti beše mozak, da ugasiš Dubočicu a dovedeš ofk Vlaotince na gradski stadion?A ja sam samo gore napisao, da Aca a i još neki smisle nešto sami, ako si gledao skupštinu vido bi da je ceo moj komentar izneo, i predstavio kao svoju ideju, zato sma se samo pobunio.Nisam ti ja za te procente, previše sam ja ozbiljan i stručan za vas, za sve ove lokalne političare, niste mi ni do kolena, ko što reče Vojvoda Šešelj.
Spopalo te neko ugradjivanje i još ponižavaš odličnu ideju da ovaj grad najzad postane grad i da nije više palanka, da grad zaradi neki dinar, ali tebi ni drugima se ne svidja ideja, pošto ne bi mogli da raspčolažete svim parama a u pitanju je veliki novac.Ubuduće preskoči moje komentare i idi piši žalopojke kako je Mesko loš a kako će ti budeš dobar čim dodješ na vlast.Kako ćeš misliti na narod i sve dobro raditi za Leskovčane, idi piši te bajke, pošto čim se dokopate vlasti, svi ste isti a mene mani, nit ti odgovaram nit me zanimaš!!!

Šaka Zuluf
24.08.2014. 01:29
Odgovor za  Šaka Zuluf

Lupaš Dečkonjo, neviđeno lupaš. Ne znam kako si došao do toga da sam ja onaj koji ne pije kad leti 🙂 Jer, niti me interesuje sport niti sam strastveni kolekcionar novca.
Ja ti se, evo, javno izvinjavam ako sam nečim uvredio gradonačelnika. Ubuduće ću paziti da mi se to više ne dešava, al ne zbog njega, već zbog tebe. I molim te, nemoj sutra da mi se javljaš na FB 🙂

sonja
22.08.2014. 18:56

Molila bih gradonacelnika da mi odgovori da li su kriterijumi za sve direktore javnih preduzeca isti kao i za direktora autobuske stanice.Sve njegove navode zbog kojih je odlucio da smeni direktora autobuske mogli bi i da okarekterisu direktora JKP Komunalac.S obzirom da je firma u jednom velikom haosu zahvaljujuci direktoru koji je i doveo do toga, zasto i dalje tolerise ovakvo ponasenje direktora Komunalca.Kao i kolega sa autobuske stanice i ovaj direktor na ime prezentacija je potrosio veliku sumu novca dok njegovi radnici ne primaju plate.Mozda gradonacelnik nije dovoljno upucen u rad ovog direktora pa stoga nebi bilo lose da se malo blize upozna sa ovim problemom

deckonja
24.08.2014. 11:23
Odgovor za  sonja

Pa ti ovde pišše da su šanse za projekat 0,000000001 %.Da voliš ovaj grad i da ti je stalo da se uradi nešto u njemu, reko bi daj Bože da se izgradi taj kompleks.Ili bi reko, mi nemamo novca ali bi lepo bilo da se neko potrudi, napravi projekat i da konkurišemo u FSS,UEFA,E.U,Rusku federaciju.Na ulazak u Leskovac stoji tabla, E.U pomaže razvoj grada Leskovca.Ako narednih dve godine, ne odopbre nijedan projekat, predlažem da skinemo tablu.Šta su oni nama pomogli, sem što su finansirali NVO i napravili svadju medju narodom?Ja kolko vidim E.U ne finansira ništa, već Vlade Holandije,Nemačke,Belgoje,Japana.Te zemlje daju novac i za ovu fabriku za preč. otp. voda i za neke druge stvari.Ponašaš se arogantno i kažeš da ja kukumavčim.Pa zar ne vidiš da tvoje kolege, demokrate, ovde najviše kukumavče i žive se jedu što je SNS na vlasti a ne oni.Pa svako normalan to vidi.Ja sam gore objasnio da ovaj projekat ne vodi u bacanje novca poreskih obveznika, već će grad preko projekta zaraditi mnogo novca.Prvo, iz src Dubočica bi prebacili dosta radnika da rade na stadion.Dok se gradi zaposlili bi gradjevince iz opštine, kad se izgradi došle bi mnoge velike kompanije koje nas sada zaobilaze u širokom luku.Na kraju bi dobili i veliki polsovni prostor kao grad.A što je najbolje sledi zakon o privatizaciji sportskih klubova.Tako da bi nekim javnim partnerstvom ili prodajom deonica stadiona i tog nekog novog kluba dobili bar 10 puta više novca nego što smo uložili.
Ja ne znam da li treba da vam i nacrtam da je ovaj projekat za grad jako bitan i da Leskovac postaje grad a ne palanka.Svi veliki gradovi u Evropi se diče svojim fudbalskim klubovima a Leskovac ga gasi.
A ovi iz SNS nisu svesni da su napravili svadju izmedju košarkaša i fudbalera u gradu.Oni košarkaši se smeju i još pišu da treba da se ugasi fudbal u gradu, umesto da se solidarišu sa fudbalerima, pošto neka sledeća vlast može da stavi katanac na halu.Tada bi kukali i psovali sve živo.Opet kažem ti svim košarkaškim radnicima, nemojte da likujete što dobijate neosnovano toliki novac na uštrb fudbalskih klubova, vratiće vam se ko bumerang.
I na kraju gospodin Laković je ozbiljan čovek i ako je on zacrtao taj projekat, neće nikoga ni da pita već ima da počne da gradi a vi samo pokušavajte da sprečite gradnju i bićete kažnjeni kao žuti.
Nemma više snage da objašnjavam, ovde niko nema viziju za ništa, ja tačno imam u glavi kako to treba da izgleda i kako će da funkcioniše, i znam da 98% gradjana želi ovo!!!

Žongler
22.08.2014. 19:25

Ah ta čuvena vikendica na Vlasini. Ko je tamo pao na gradilištu ? Da li je tada tamo bila i svita leskovačke vlastele koja je stalno nešto išla po Vlasini, kao da i oni grade nešto ? Ili i oni grade kao neki konzorcijum ? Je l grade svoje ? Ili tudje ? Ili … Ma ništa mi više nije jasno. Totalno sam zbunjen.

lkoš
22.08.2014. 20:02

Svako ko je gledao sednicu skupštine grada Leskovac video je da nam jedan čovek kroji sudbinu svima nama.Leskovčani, ima nas i lepih i pametnih.I pripadamo različitim političkim opcijama.Ovaj čovek ne zaslužuje naše poverenje.
blefira.
slab je u mnogo čemu.
svi ste videli.jedan dokument koji je trebao biti pročitan u vezi imenovanja zabranjen je.
to moje mišljenje.demantujte me.

sotir
22.08.2014. 20:04

To sto je neko nesto dobio u nasledstvo nije nista novo. Ne znam zasto se dize oko toga prasina , ocigledno zavidite coveku.
Sto se tice Grdelice preduzete su sve mere da stanovnici iste dobiju vodu za pice nazalost morace da sacekaju jos malo.

Зоран
22.08.2014. 21:58
Odgovor za  sotir

Navedi jednu meru koja je preduzeta

jaooo
22.08.2014. 22:27
Odgovor za  Зоран

U bre,Zorane..pa,rekonstrukcija cisterne za vodu.. 🙂

jana
22.08.2014. 23:03
Odgovor za  Зоран

Za razliku od prethodnog, sadašnji gradonačelnik barem izadje za skupštinskom govornicom da podnese izveštaj za sve što je uradjeno u uproteklom periodu.

Зоран
23.08.2014. 08:21
Odgovor za  jana

Da, po Gojkovom sistemu opštih mesta: „to je priča, koja ima smisla ako je postavimo na zdrave noge“, „uvideli smo problem i razmatramo neke mere i rešenja“. Daj, molim te!

Intelektualac
23.08.2014. 11:36
Odgovor za  jana

Pa zar su i greške u padežima uslov da neko bude SNS bot?
„Izašo za skupštinskom govornicom“…
„Molim, neka dodju u 12h u ovoj skupštinskoj sali“ 🙂
Ovo drugo, nije Vaše…deo je „miljea“ Vama dobro znanog.
Trebalo bi mnogo prostora i mnogo karaktera da se pobroje svi „lapsusi“ i „frljanje s padeži“, Nedopustivo za nekog ko sebe smatra intelektualcem i vodi ovaj grad…Gde ga vodi?

Intelektualac
23.08.2014. 11:40
Odgovor za  Intelektualac

…komentar je upućen jani…ili nekom kome se tako predstavlja

sotir
23.08.2014. 12:24
Odgovor za  Зоран

Zorane za razliku od predhodne vlasti ova je unajmila ili pozvala u pomoc struku koja ce po recima gradonacelnika pokusati da sanira podrucije koje je sporno i tako omoguci Grdelicanima pijacu vodu.

Зоран
23.08.2014. 15:11
Odgovor za  sotir

Nije sporno podrucje nego hidrocentrala

Mara
22.08.2014. 22:27
Odgovor za  sotir

Sotire, jeste Vi u tom stručnom timu za rešavanje grdeličkog problema pošto ste toliko sigurni u to da se radi na tome? Mogli biste da dođete kod u Grdelicu, na jedno dva meseca, da delite našu muku sa nama i ujedno da vidite kako je to bez vode dva dana, a ne dva meseca.

Зоран
23.08.2014. 08:22
Odgovor za  Mara

Naravno da je Soti u timu, juče je zadužio pijuk, da mu bude mentor

sotir
23.08.2014. 18:09
Odgovor za  Mara

Postovana Maro,

Nikad nisam rekao da je Vama Grdelicanima lako da budete bez vode nije lako ni jednom zivom bicu na planeti , ali taj probelem postoji duze vreme i zao mi je sto prolazite kroz taj pakao . Mislim da za svaki problem treba vreme da se resi pa tako i ovaj sa pijacom vodom. Kao gradjanin bih Vas zamolio da imate bar malo strpljenja iko je proslo vec dva meseca ovaj problem ce sigurno biti resen moramo svi da verujemo u to i da svako od nas da svoj doprinos .

Mara
23.08.2014. 21:47
Odgovor za  sotir

Sotire, objasniću Vam još jedanput suštinu problema, a Vi se potrudite da shvatite. Dakle, ljudi iz Grdelice i okoline su pre četrdesetak godina putem samodoprinosa sami izgradili vodovod. Vodozahvat je napravljen na Rupskoj reci, nažalost po malo primitivnom principu, a to je princip taložnika. Tačno je da je prilikom obilnijih kiša Grdelica imala prekide u vodosnabdevanju, ali to bi trajalo po nekoliko sati dok bi se voda izbistrila. Smetalo nam je to, ali eto niko se od naših predstavnika iz Grdelice, bilo odbornika bilo poslanika, nikada nije angažovao da taj problem rešimo. Mi smo bili navikli na to i stalno smo čekali neka bolja vremena. To je odgovor na Vašu konstataciju da Grdelica odavno ima problem u vodosnabdevanju.
Drugi, mnogo veći i opasniji problem je nastao kada je počela izgradnja hidorelektrane na Rupskoj reci i to IZNAD, ponavljam IZNAD našeg vodozahvata. Dakle, da je naš vodozahvat iznad hidrocentrale, ne bismo imali problem vodosnabdevanja. Pretpostavljam da bi i u tom slučaju bio ugrožen biljni i životinjski svet. Ovako, vlasnik hidrocentrale, koji dobija povlašćen položaj u prodaji el. energije, sigurno će se potruditi da proizvede što više struje da bi zaradio što više para, a u tom slučaju bi morao da izvuče što više vode iz reke. Koliko će ostati nama? Šta mislite? Dalje, šta mislite da li je voda koja prođe kroz elektranu dobra, kvalitetna, zdrava za piće? Da li biste postavljali ovakva i slična pitanja da ste u ovoj situaciji?
Zašto najpre nije rešeno naše vodosnabdevanje, pa da se onda gradi elektrana? Zašto se sve krilo od javnosti?
Eto Sotire, ja sam se potrudila da Vam objasnim, a Vi se potrudite da ostavite malo po strani Vašu stranačku pripadnost i da razmislite onako kao čovek, ljudski. I shvatite takođe ko god da je trenutno gradonačelnik isto bismo tražili – ustavno pravo na vodu koju nam neko otima.

Зоран
24.08.2014. 08:16
Odgovor za  Mara

Maro, kako očekuješ od Sotira da misli, kada znaš u kojoj je stranci? Njih je njihov šef ubedio da se od razmišljanja dobija rak mozga i samo njemu je dozvoljeno da misli

Zabrinuta
22.08.2014. 22:33
Odgovor za  sotir

Sotire ako nemaš šta pametno da kažeš bolje ćuti ili sačekaj da ti napišu. Sve ih vise brukaš.

Šaka Zuluf
23.08.2014. 00:53
Odgovor za  sotir

Tako je čiča Sotire! Urgiraj kod Šefa da „stanovnici iste“ dobiju istu vodu za piće. Ti si jako čm.udo tamo, kod vas, u stranci.

SasaDjordjevic
22.08.2014. 21:15

Дезорјентисана опозиција напада градоначелника по приватној основи. Овако би требао наслов да гласи.
Човек има куће јер се његов отац бавио трговином и тиме стекао капитал (по свем изреченом скроман). Зар је његов отац крив што је био вредан и што је својим поштеним радом омогућио сину солидну имовину.
За Грделичане, проблем ће бити решен оног тренутка када струка да задњу реч. Не знам зашто су тако „задрти“ са нападима на градоначелника, мада разумем их са друге стране, немају пијаћу воду у сред лета. Жалосно је што их поједине патуљасте и комби странке искоришћавају и на најгори могући начин хушкају на појединца ( не на власт, него на појединца, што доводи до закључка да је маса хушкана због напада на једног човека, а то је метод стаљинистички).

Zabrinuta
22.08.2014. 22:50
Odgovor za  SasaDjordjevic

Gospodine Saša Đorđević,
stiče se utisak da ste dobro informisani i da se u sve razumete, sada se stiče utisak i da sažaljevate jadne stanovnike Grdelice,pa Vas u njihovo i svoje ime molim da se malo informišete i sve nas obavestite kada će ljudi koji su nas do postojeće situacijei doveli biti prozvani na odgovornost. Pre par dana sam zapisana za prelazak na crveno preko pešačkog prelaza, a kazna glava boli. A one koji sistematski truju i maltretiraju 12000 ili 15000 ljudi, sad više nije bitno, mnogo je, niko i ne pominje. Čak se iz petnih žila trude da ih zaštite. Opet se stiče utisak,da su i strčnjaci angažovani da zaštite njih a ne da nama obezbede vodu. Rešenje našeg problema je jasno čak i maloj deci, ali ono nažalost ne štiti one koji su sve ovo pokrenuli. Unapred zahvalna.

jaooo
22.08.2014. 23:20
Odgovor za  SasaDjordjevic

Neki su Sale,pre dve godine bili ‘zadrti’,dok nisu preuzeli vlast u Leskovcu..Sada ti isti nazivaju ‘zadrtima’ one,koji samo traze vodu u svojim cesmama..Napredujemo.. 🙂

UEFA
22.08.2014. 22:47

Bravo Deckonja

Mara
22.08.2014. 22:51

Rekoh ja, ovde bi bilo dosadno da nije branitelja gradonačelnika po službenoj dužnosti. Saša Đorđeviću, konačno i Vi shvatiste nešto, ima nade za Vas – Grdeličani se bune jer usred leta nemaju vodu za piće. Bravo! Mislite da ćemo zimus biti mirniji i da će nam voda biti manje potrebna? Međutim, još niste shvatili da ja ovde branim svoju porodicu, a Vi branite gradonačelnika, a to je neuporedivo. Ja ovde iznosim SVOJ stav, a vi nemate stav niti zdrav rezon. Pitam Vas šta biste Vi radili da vam neko upadne u kuću i otme Vam je iako ste je sami izgradili? Volela bih da mi odgovorite. Da li biste izašli bez reči ili biste se borili svim silama protiv otimača? Uporno ponavljate priču o nekakvom huškanju mase. Pre svega mi u Grdelici NISMO MASA! Mi smo ljudi koji imaju prava na život. ,,Rupska reka“ nije politička organizacija već udruženje u koje su ušli ljudi iz svih stranaka. Mi ne napadamo gradonačelnika, on se sam stalno brani od nas, ali samo preko medija, nikako oči u oči. Kad malo bolje razmislim, on stalno napada nas. Što se tiče ovog staljinističkog metoda, primetila sam da volite da upotrebljavate termine, a da im ne znate baš pravo značenje. Izbegavajte to, jer možete i da upadnete u nevolju zbog takvog manira. (Znate šta je MANIR?). Pozdrav svim braniocima.

Aleksandar
23.08.2014. 01:52
Odgovor za  Mara

Postovana Maro, evo da probam ja da Vam iznesem svoj stav. Za Grdelicane je najbolje trajno resenje koje ce uraditi neko ko je strucan za to. To je ono sto i rade gradske vlasti.
Ja se zaista iskreno saosecam sa svima koji su imali i imaju problem sa vodom i nadam se da ce u sto kracem periodu to biti reseno.
U redu je da Vi mislite kako je najbolje resenje ono koje Vi predlazete ali nije u redu reci da svi Grdelicani misle tako. Vecina Grdelicana zeli da ima ispravnu, kvalitetnu vodu za pice. Da je ima stalno i da je bezbedna pa bila ona iz Rupske reke ili Barija. Da se vratim ponovo na svoje reci sa pocetka, odakle ce ta voda doci i na koji nacin, to ce odrediti strucna lica.
Dalje, projekat hidroelektrane je legalizovan od strane proslih vlasti. Ovde se stalno spominje sadasnji gradonacelnik i trazi se od njega da bude iznad drzave i vrati sve u predjasnje stanje???
Sto se tice Vase borbe i stavljanje sagovornika u Vasu kozu mogu samo da kazem, sta god bude bilo na kraju bice ljudi koji ce biti zadovoljni a bice i onih koji ce osetiti veliku nepravdu. Takav je zivot, ne moze se napraviti da svima odgovara.

Anonimus
23.08.2014. 12:13
Odgovor za  Aleksandar

Strucno resenje po pitanju vodosnabdevanja se trazi pre pocetka gradnje, a ne nakon sto se desi ekoloska katastrofa, a nadam se da nece doci i do neke epidemije.

Strucno receno, posto imate novog pomocnika gradonacelnika iz urbanizma, investitoru je: prilikom prijave gradilista mogla je biti izrecena mera zabrane izvodjenja radova usled pomenutih okolnosti. Sta vise ta mera se moze izreci i sada, ali nisam video da je neko to uradio ili pokusao da uradi. Ta zakonska mogucnost je iskoriscena direktnim obracanjem naseg cenjenog SULEJMANA putem medija gde je ON SULEJMAN naredio investitoru da odmah obustavi radove, PITAM SE DA LI JE TO YAKONODAVNA I IZVRSNA MOC DRZAVE DA SPROVODE ZAKON PREKO MEDIJA.

Odgovor da je dozvola izdata u vreme zutih ne pije vodu, jer ako su oni izdali dozvolu, a vi samtrate da to nije u skladu sa propisima, vi mozete u skladu sa pozitivnom zakonkom regulativom da privremeno suspendujete dozvolu dok se ne ispitaju novonastale okolnosti, za sta imate potpuno opravdanje jer 15000 ljudi nema tekucu vodu.

ALEKSANDRE(KOLIKO GOD DA VAS JE, POSTO JE OCIGLEDNO DA POSTOVE NE PISE SAMO JEDNO LICE) AJDE SAD DA TE VIDIM DA ARGUMENTOVANO ODGOVORIS, PODVLACIM ARGUMENTOVANO A NE DEMAGOGIJOM I LAZIMA.

Peca
23.08.2014. 14:52
Odgovor za  Anonimus

Po onoj narodnoj o karavanima koji prolaze izgleda da je sve zavrseno. Naime, citam danas u Blicu da je mini hidrocentrala zavrsena, da ce se prostor oko nje posumiti (eto prilike za mlade SNS akcijase), … Dakle, izgleda da je usmeno naredjenje da se radovi prekinu bilo samo upozorenje investitorima da ubrzaju radove, kako bi sto pre zavrsili.
p.s. Postoji institucija Ustavne tuzbe, zalbe, pa na kraju Strazbur, ako se vlastodrsci ne dozovu pameti…

Зоран
23.08.2014. 15:13
Odgovor za  Aleksandar

Acko, dozvolu je potpisao, bar tako kaže tvoj šef, Žikica Stojanović. Nešto ne bih rekao da je on potpisivao dozvole u prošloj vlasti.

Mara
23.08.2014. 15:24
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre, nijednom rečenicom nisam tvrdila da je najbolje rešenje koja ja predlažem, ne čitate pažljivo. To je jedan od predloga koje je dalo Udruženje ,,Rupska reka“. Dakle, šta Vi mislite da li se više isplati dovoditi vodu iz Barja ili izbaciti vodozahvat iznad hidrocentrale? Šta je ekonomičnije, isplativije ako već pričamo o štednji? Takođe, ako će već da trajno rešavaju naš problem sa vodom i ako im je bitno zdravlje ljudi, zašto bismo dobijali prerađenu vodu koja najpre prođe kroz hidroelektranu. Vi verovatno niste bili na terenu i ne znate kako sve to izgleda. Ja sam bila i znam o čemu ovde pišem.
Sve ostalo Vam je veoma lepo objasnio Anonimus i ja tu dalje nemam šta da dodam. Pozdrav

Zabrinuta
23.08.2014. 22:29
Odgovor za  Mara

Danas u Blicu čitam kako Bane Pešić tvrdi da ima sve moguće dozvole i da mu niko ništa ne može. Moguće,to mi neznamo i možemo samo da sumnjamo, ali dali uz sve dozvole ima i dozvolu da izaziva ekološku katastrofu, da muti vodu, da truje ljude i da za to nikome živom ne mora da položi račune. Jer kako on reče ne oseća se krivim i nema nikakvu čak ni moralnu odgovornost. Da bi imao moralnu odgovornost čovek prvo mora da ima MORAL, koji dotični očigledno nema kao ni mnogi njegovi zaštitnici. A što bi kad mu gradonačelnik uspešno čuva leđa i KUPUJE VREME izjavom da će dovesti sručnjake da reše problem. Banče, neće Grdeličani na tvoj platni spisak, dosta silnih već imaš na njemu, oni hoće samo ono što je njihovo: SVOJU VODU.
Ljudi i ja imam vozačku dozvolu, ali kad napravim prekršaj vezan za svetla ili pojas naša ažurna policija me odmah kazni, pozdravljam kriva sam. Policija samo radi svoj posao i po direktivi gradonačelika puni gradsku kasu, tako kažu policajci, a ne ja. Zašto onda nisu i naši cenjeni ekološki inspektori tako ažurni?
Aleksandre, za Vašu informaciju, imali smo problem sa vodom i ranije i smatrali smo da je strašan, ali nikad nismo bili bez vode duže od dan, dva. Drastične li razlike. Ne mislite li i Vi tako? Nikad ne znaš koliko ti je nešto vredno dok ga ne izgubiš. A nismo ni mi glupi, bar ne onoliko koliko Vi mislite da jesmo. Reko gradonačelnik rešiće naš problem. Neće on rešii naš problem jer on sad već uveliko pokušava da reši svoj problem. Koliko god on misli da je „jak“ nije lako biti stalno prozivan za sve i svašta i to nikako bez razloga. A ISKRENO SE NADAM DA NI ONI U BEOGRADU NISU TOLIKO GLUPI; da dozvole da se nihova stranka stalno proziva i da ih stalno po blatu vuku zbog ponašnja cenjenog nam predsednika opštine. Nadam se da su pametniji od svih ovde koji uporno i grčrvito pokušavaju da ga brane i da objasne nešto što se neda objasniti.
Gospodin Saša Đorđević mi nije odgovorio iako sam ga direktno zamolila da me o nekim stvarima informiše.

Mara
23.08.2014. 15:33
Odgovor za  Aleksandar

I još nešto, Aleksandre, gradonačelnik se sam proziva i sam se stavlja u ulogu advokata investitora i izvođača. Još kada je bio prvi protest u Grdelici, on je uveče na vestima mahao papirima i objašnjavao da je sve po zakonu, sve legalno, a kako smo mi šaka kriminalaca. Na jučerašnjoj Skupštini se usudio i da nas nazove lažovima i lopovima. Vi razmislite i zaključite ko koga zapravo napada. Mi branimo SVOJE i nikoga ne napadamo. A on je sam sebe isturio u prvi plan.

Šaka Zuluf
22.08.2014. 23:05

Kakve su ovo gluposti? Sedamdesetih godina nije bila na snazi nacionalizacija, tako da ako je nekretnina u to vreme bila nekome oduzeta, to je bilo jedino moguće učiniti pravosnažnom presudom. Ako je dokazano da je stečena kriminalnim radnjama.

Karlo
23.08.2014. 05:32
Odgovor za  Šaka Zuluf

Istinu govoreći- nacionalizacija nije sprovođena sedamdesetih, već pedesetih godina (zakon donet 1958).

Šaka Zuluf
23.08.2014. 11:25
Odgovor za  Karlo

Deda mi je pričao da je za zidanje na tuđem placu sledilo ekspresno rušenje, a za „sumnjive“ nekretnine postojala je Komisija za ispitivanje porekla imovine koja je bila strah i trepet za mufljuze svih fela. Ne znam da li uopšte treba da spominjem da svom dedi verujem kidikamo više nego nekom tamo gradonačelniku, pa cenim da bi ova zapetljancija oko oduzimanja i vraćanja /kad bi živeli u nekoj barem malo normalnijoj državi/ bila jako interesantna za sud i policiju.
Dakle, pitanje bi za početak bilo : čiju su im kuću oduzeli?

Зоран
23.08.2014. 15:19
Odgovor za  Šaka Zuluf

Njima nije ništa oduzeto. Oni su prodali plac porodici Pijović (koja i dan danas ima onu veliku kuću na raskrsnici Svetoilijske (u to vreme Pasjačkog odreda) i Deligradske ulice). Kuća je sazidana na državnom zemljištu i zato je oduzeta, a malenkos je sada u mandatu „dokazao“ da je njegov pokojni otac nekakav „vlasnik“ nekadašnje frizernice i naredio prepametnom i prepismenom direktoru Doma da mu da taj lokal, što je ovaj i učinio. Sada je to ozidao bez ijedne dozvole, uzurpirao ulicu, projektant mu je bio … podneo je zahtev za legalizaciju i obezbedio se. Jer i kada bi neka buduća vlast htela da mu oduzme objekat, on može da se pozove na zakon koji kaže da „ako vrednost objekta na zemljištu u velikoj meri prevazilazi vrednost zemljišta, onda vlasnik objekta postaje vlsnik zemljišta, uz nadoknadu“.

djura
23.08.2014. 16:54
Odgovor za  Зоран

Pa cekaj Zorane

Ovde su neki branitelji gradonacelnikovog lika i dela, napisali da je njemu ta „ocevina“ vracena po Zakonu o restituciji.

Ja umalo da im poverujem. ❗

Kad ono, nije bas da je tako bilo.

Gradonacelnik je za govornicom pomenuo jos jedan povracaj njegove ocevine. Da se ne radi mozda o istom sistemu?

Moram da priznam, da je meni oduvek bilo prilicno cudno da neko stalno prica o svojoj ocevini u ulici u kojoj vecinom zive starosedeoci, a svi znamo da mu je otac iz sela koje je 10 kolometara udaljeno od Leskovca.

A taj zakon sto ga pominjes…

Pa zar je stvarno moguce da svaki silnik moze da uzurpira gradsko ili drzavno zemljiste i da na njemu na brzinu sazida neku potpuno nezakonitu skalameriju, koja po ceni nadmasuje vrednost otetog zemljista?

I da se kasnije takva otimacina legalizuje, bez obzira sto je sama izgradnja izvrsena bez potrebnih dozvola? ❓ ❓ ❓

djura
23.08.2014. 17:03
Odgovor za  Зоран

P.S.

A inace bez obzira na tackice, svi znamo ko mu je bio projektant.

Glava necesljana. 🙂

Зоран
23.08.2014. 08:24
Odgovor za  Šaka Zuluf

… ili ako se bespravno zidalo na tuđem placu …

Zabrinuta
22.08.2014. 23:31

izgleda da radi cenzura pa se odgovori ne objavljuju?

Mishale
23.08.2014. 00:08

Jedna kritika za urednike.
Skupstina je zasedala od 10h do 18h, sa dosta tacaka dnevnog reda. Osim usvajanja izmena i dopuna kojekakvih planova, budzeta i ostalog, bilo je dosta tacaka koje su interesantne za gradjane. Nije mi jasno, ja vas ne smatram tabloidom, da od toliko bitnih tema vi objavljujete vest da je Gradonacelnik prozvao Perisicku, pa mu ova odgovorila, pa onda on njoj itd. itd. itd.

Izuzetno cenim vas rad, svakodnevno vas pratim, ali da se izdvnoji ovakva trac tema od celodnevnog skupstinskog zasedanja, mislim da nije u vasem stilu.

mika
23.08.2014. 00:17


….
….a zbog preloma pa se tako odmor u pokusaju ne racuna.Po njega u grcku je dosao njegov vozac.

Зоран
23.08.2014. 08:25
Odgovor za  mika

Bolje vozač nego zubar

UPOMOĆ
23.08.2014. 01:12

Gradonačelnik stavio veto da se problem zvani Rupska reka uvrsti u dnevni red skupstine. Ne mogu a verujem. Ne predlaže li dnevni red rada skupštine prededavajući prdsednik skupštine. Zar ne trba skupština grada da prati i kontroliše rad opštinskih organa pa i predsednika opštine. A ne, biće da sam ja u zabludi. Predsednik samo dođe i zabrani uvođenje gorućeg problema u dnevni red. I on tvrdi da čini sve da se problem Grdeličana reši i da dovodi stručnjake. A oni nikako da stignu. Angažovanii plaćeni stručnjaci nisu stručni da dođu do vodozahvata. Ljudima se ne žuri. Problem je stranački napumpan, „samo 12000 ljudi nema vodu“. Ovo što se dešava je bruka I sramota sad ne vise za grad Leskovac već I za celu Srbiju. GRAĐANI SRBIJE, MA KOJE STRANAČKE PRIPADNOSTI BILI UZMITE NAS U ZAŠTITU, danas mečka igra u našem dvorištu a sutra može da zaigra u vašem-

UPOMOĆ
23.08.2014. 09:31

Bili ste u pravu Zabrinuta cenzura proradila ne objavljuju se komentare.

Грабовничанин
23.08.2014. 12:53

У 21. веку,ЈАВНА РАСВЕТА је назаменљив услов живота, рада и сигурности грађана у нормалном свету,као и у свим општинама и градовима на територији Републике Србије.
Овај елемeнтарни услов живота изгледа да није предвиђен само за грађане са терторије града Лесковца, где око 50.000 хиљада људи из околних села, већ пар месеци живи у тоталном мраку и страху за себе и своју имовину.