Leskovčanima stigli trostruko veći računi za vodu bez očitavanja vodomera

Pojedine Leskovčane je početkom ove godine zateklo neprijatno iznenađenje kada su dobili trostruko uvećane račune za vodu, a u gradskom “Vodovodu” priznaju da u zimskim mesecima ne vrše očitavanja brojila.

Vidoje Đorđević u letnjim mesecima, kada najviše troši vodu zbog polivanja baste u dvorištu, račun plaća maksimalno 700 dinara. Pre nekoliko dana mu je stigao račun od 1.700 dinara.

“Da li mistilite da je normalno da neko u zimskim mesecima potroši 20.000 litara vode? To nije realno”, komentariše ovaj Leskovčanin.

Za glavu se zbog astronomskog računa hvata i Ivan Janjićijević iz Donjeg Stopanja.

“U proseku plaćam vodu po 1.000 dinara. Sada mi je stigao račun  na 2.500”, žali se.

Direktor JP “Vodovod” u Leskovcu, Branislav Stanković, priznaje da radnici ovog preduzeća u zimskim mesecima uopšte ne očitavaju vodomere.

“U zimskom period se ne vrši očitavanje već akontiranje u odnosu prethodnog perioda. To znači da uzimamo prosek potrošnje, uglavnom iz letnjih meseci, i na taj način naplaćujemo račune”, objašnjava Stanković.

On kaže da se očitavanje potrošnje vode trenutno ne vrši zbog hladnog vremena.

“I eventualnog snega. Ne smemo da otvaramo šahte. A onda se na proleće, kada se prolepša vreme, sve svede na pravo stanje”, navodi.

Stanković dodaje da je “Vodovod” u obavezi da “čita” vodu četiri puta godišnje, ali da njegovi radnici inače to rade mnogo češće.

U svakom slučaju, zaključuje, građani koji sumnjaju da su im računi enormno povećani ili da je došlo do greške prilikom obračuna, mogu sami da očitaju svoje vodomere i da prijave problem na šalterima ovog preduzeća.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

58 komentara

  • I da su stigli tridesetostruko veċi računi oni moraju da se plate. Kome se ne sviđa neka ide da radi u Nemačku ili neka čeka Đilasov vruċ sendvič.

  • Ispred zgrade u Ilije Strele 6 već nekoliko meseci teče voda koju niko ne popravlja. Stanari kažu da je prijavljivano ali da iz Vodovoda neće da dođu da saniraju kvar. Ako ne verujete idite i pogledajte trotoar ispred te zgrade a nekoliko meseci je tako.

  • Ako nije rec o usamljenim slucajevima tj.ako ih ima vise od 50, zatim ako nijedan prosek od bilo koja tri meseca u celoj godini ne iznosi kao sadasnji ispostavljeni racun(ne postoje 3 meseca u 2019. koja kad se saberu i podele sa 3 ne daju nikad sadasnji iznos), rec je o klasicnoj nameri zloupotrebe polozaja, zbog cega organi hitno treba da reaguju. Naravno iz izjave se vidi da je odgovorno lice u toku, da nije finansijska radila sama na svoju ruku. To prakticno znaci da zele da uzmu gradjanima unapred pare, da gradjani plate trostruku potrosnju za tri meseca unapred, da bi povecali prilive, da stabilizuju destabilizovano poslovanje vodovoda. Ovde se radi o necem vecem. Ocekujemo da se ovim povodom oglasi neko iznad direktora, vecnik za komunalne delatnosti ili nadzor recimo iz uprave za komunalnu delatnost. Duzni su da provere koliko ovakvih gresaka ima, ako ih je vise od 50, odmah prijaviti slucaj. To je to laziranje rezultata poslovanja o kojem se prica po Leskovcu. Cak se secam da su ranije akontirali samo ako su minusne temperature, tada inkasanti nisu citali da ne popucaju stakla na vodomerima, sto sada nije slucaj. Ne zasluzuju da prime platu. Sramota da ocekuju da gradjani izdrzavaju zaposlene.

  • Kraj godine. Rade se popisi. Njima je velikaa razlika između proizvedene i fakturisane vode. Kako to rešiti? Najbolje po leđima i novčaniku građana. Naprave tri puta veće račune od potrošnje da pokriju gubitke vode na godišnjem preseku i rešili su problem do kraja ove godine. SRAMOTA i BEZOBRAZLUK. Januara kada ljudi imaju najmanje novca oni rade ovakve mahinacije da bi pokrili njihov nemar. I ja mogu potvrditi slučaj ulice Ilije Strele. Njima je tu istekla voda za potrošnju preko 100 domaćinstva. Gde su sad odbornici da postave pitanje gradonačelniku i direktoru vodovoda

  • Срамота!Ем сте ме изнервирали због оног календара за 2020.годину,који ми службенице нису дале, а упутиле у канцеларију бр.4, а мој отац редовно измирује рачуне за утрошену воду, ем сад ово паушално рачунање утрошене воде.То говори о Вашој небризи за треће доба, за савесне грађане, за Вашу нестручност и алавост на паре.И бригу једино за Ваше џепове.Само да знате да сте смењиви, Браниславе,и много савеснији претходници нису овако аљкаво радили, а то јадање на шалтеру за рекламације, Ви вежите мачки о реп!

  • Zakon o zaštiti potrošača, član 91.: „Trgovac je dužan da u računu za pružene usluge od opšteg ekonomskog interesa navede elemente koji potrošaču omogućavaju da:
    1) proverava i prati iznos svog zaduženja;
    2) ostvaruje uvid u tekuću potrošnju radi provere ukupne potrošnje prema pruženom kvalitetu usluge… “
    U ovom slučaju, primenjujući navedeni Zakon podneti nadležnoj tržnoj inspekciji prijavu, jer je ovde sve jasno. Jel može neko da vam prodaje gorivo odokativnom metodom? Ne može, naravno! I šta mene kao krajnjeg korisnika briga što s ne čita vodomer? Jel pao sneg? Nije! I zašto nisu očitana merila? Bilo ladno, a? Gde to ima da vam neko nešto proda, a piše račun na otprilike? Ni u Iraku! E pa gospodo iz Vodovoda, ovde treba netko i da popase disciplinsku radi neobavljanja poslova i radnih zadataka, jer za to čitanje uredno prima platu. Ne sećam se nešto da je neko dobio manji račun, samo veći. Primer, pre neku godinu mojim roditeljima došla očitana potrošnja za stan od 50 kvm, za svoje starih ljudi, 53 kubna metra, odnosno 53.000 litara. Nisu ni hteli da razgovaraju samnom, izbacio ne njihov šef iz kancelarije, uputio na Inspekciju. A onda tri meseca nakon toga stanje potrošnje bilo 0. Ali uzeli ljudi pare za 3 meseca unapred. Dok ih Inspekcija ne odere po džepu, stanje će biti isto.

    • Tako negirate sami sebe. Je li dosao racun aa 0. Znaci niko nije pokrao nista.

      • Vi očigledno ništa, Nataša, ne razumete! Ako vam neko napiše da ste za mesec dana potrošili 53.000 litara vode ( a u stanu žive dvoje 80-godišnjaka), taj ili je napisao potrošnju otprilike ili je lud. Zar vi verujete da dvoje ljudi mogu potrošiti 53.000 litara vode za mesec dana, ili oko 1.750 dnevno? Znači, momčina koja očitava vodomere je to merenje uradio u nekom kafiću. I kada je to uradio, Vodovod je uzeo unapred pare od krajnjeg korisnika koji je platio uslugu koju nije ostvario. Vama j to normalno? Meni nije. A ako vam je normalno, da vas pitam, da li vi plaćate struju, recimo, tri meseca unapred pa ste onda tri meseca voljno, ili čekate da vidite potrošnju, pa onda platite? Nastavite da glođete vaš sendvič, Nataša!

  • Odgovor direktora Vodovoda je jasan i rešava sve nedoumice.

    • Zar i u komentarima na ovu vest trebaju botovi objašnjavati nešto nespojivo s razumom. Treba akontirati prosečnu potrošnju iz predhodne godine a ne trostruke vrednosti. Niko se ne bi bunio da mu je naplaćena prosečna potrošnja. Da li trebamo da im na početku godine platimo za celu godinu pa da imaju malo pare za trošenje. Ovo je ljudi prosto rečeno PLJAČKA.

    • Jel nas posao, gospodo iz vodovoda, da ocitavamo vodomere..? Sta ce Vasi radnici onda da rade..? Dajte njihove dnevnice ljudima koji zele sami da ocitavaju vodu i racuni ce biti ispravni…

  • Direktor je lepo istakao da svi koji imaju neke nedoumice mogu da se pozale na salterima ovog preduzece. Takodje, ukazao je na uslove rada u zimskim mesecima, tako da je suvisno bilo sta komentarisati.

  • Pa ako vec postoji mogucnost da gradjani prijave na salterima eventualnu gresku, ne vidim u cemu je problem, prijavice i greska ce se otkloniti.

  • Ne vidim da je ovo toliko veliki problem jer greska moze da se potkrade, ali isto tako i ispravi. Stanje na vodomeru svakog od vlasnika pokazuje potrosnju i lako se moze utvrditi pravo stanje.

  • Gospodo osim kritika treba nesto i da znamo o radu javnih preduzeca. Svuda u svetu se utrosak vode cita jednom eventualno dva puta godisnje a radnici vodovoda citaju 7-8 puta godisnje i opet ste nezadovoljni. Korisnici mogu sami da ocitaju potrosnju i posalju mejlom ili donesu u preduzece. Ako tezimo tom svetu treba i tako da se ponasamo.

  • Budimo realni. U svakom radu, postoji mogućnost da se pogreši… Možda neki račun i bude već i neka potrošnja viša od realne ali se to na kraju svede na realno stanje… Ne vidoh nikog da se pobuni kad mu stigne manji račun od onoga što je potrošio… Kao što kažu, obaveza vodovoda je da 4 puta godišnje vrši očitavanje, ali i da na kraju godine ima tačno svedeno stanje…

  • Treba imata u vidu cinjenicu da je mreza stara preko cetrdeset godina, da je od salonita i da ima do1500 kvarova godisnje. Ljudi to ne skrivaju vec pogledajte njihove izvestaje o radu i videcete podatak. To su pravi uzroci gubitka. Gospodo najlakse je kritikovati a brzo svi zaboravismo rekostrukciju 30km vodovodne mreze od strane vodovoda. Investicija od pet miliona eura je
    uspesno zavrsena i predstavlja obnovu vodovodne mreze samo10 procenata. Apelujem na sugradjane sve svoje probleme resavaju zajedno sa vodovodom jer je to najefikasniji i nabolji nacin.

  • Владимире, јеси и ти директор а ла Шојић;“пиши под ордевер, Лепа Брена за четри особе“!?:)

  • Ovakva naplata se vrsi u svim gradovima Srbije, a i u Evropi (bio i imao prilike da vidim). Ako se i desi da racun bude enormno veci, nije nikakav problem da pogledamo sami potrosnju na vodomeru i zatrazimo korekciju racuna. A zaposleni u Vodovodu ce, siguran sam, svakom izaci u susret.

  • Poznato je da se tokom zimskih meseci ne vrši čitanje vodomera. Uzima se prosek koji se nakon sledwćeg čitanja revidira tako da niko nije oštećen.

  • Sramota sta se pise. Otkud ovolika povika – za racun molim vas od 2500 dinara. Za telefone placate po 5000, a ne za vodu. Na racunu jasno stoji stanje- ukoliko je vise faktirisano kada se ocita platice se manje. Meni se to redovno desava, jer mi je zakljucana kapija, pa onda po dva meseca ne placam nista. Za flasu vode placate 65 dunara a za 1000 litara koliko se placa

  • Građanima je poznata činjenica da se očitavanje vodomera ne vrši u zimskom periodu. Ukoliko je pojedinim građanima stigao veći račin, to ne znači da je posredi neka zla namera, već da će prilikom sledećeg očitavanja biti u pretplati.

    • Direktor Vodovoda je lepo objasnio. Ne postoji nikakva teorija zavere. I ptice na grani znaju da se u zimskom periodu ne vrsi ocitavanje vodomera. Sve se radi onako kao je propisano i to je to. Ako neko ima bilo kakve nedoumice ode na salter i razresi to ocas posla. Pitam se pitam hoce li se buniti i onda kada za par meseci budu u pretplati.

  • Treba tražiti krivce u Kosarinim pulenima, jer je ona prva počela sa 2 kubika više fakturisanih, a prohtevi sledbenika rastu i kako prikazati 7.5 miliona nestvarne dobiti?
    Bane nije krivac jer više direktor vodovoda. Ko je?

    • Kako neko moze da vam ocita vise kada vam je vodomer u dvoristu i sami mozete da pratite stanje? Vec godinama unazad proveram sam svoju potrosnju i ocitavali oni ili ne, nekada koji kubik vise, nekada manje, sve se sravna kada se uporedi upisani stanje i stanje na vodomeru.

      • Ma ovde nije rec o 2 kubika, 2 kubika to je 100 dinara vise. Ovde je sistemski svima podignut racun vise puta. I to treba proveriti. Jer vidite da oni nisu iznenadjeni, znaci nema greske nadole, cim znaju za to. Svesno je od gore tako uradjeno iako nije zima, nije minus, a ipak nisu isli na teren i nisu procitali. Raonicu, ti napadas ljubomoran na Tanjin sektor, a bio si pasivan parkselans! Naterali ga da radi, igrao je pasijans ceo radni vek na kompjuter u radno vreme, pa sad zavidan napada Tanju. Tanja nije smela sama da dodaje, dobila je nalog. E ako je nalog usmen, ona ce popije poparu od gradske uprave, u ime osnivaca.

  • Svako ko misli da je potrošio manje, jednostavno može sam da očita stanje na vodomeru. Ukoliko je u pretplati, na sledećem računu će platiti manje.

  • Mislim da neko zlonamerno rusi ugled ovog preduzeca. U vodovodu rade lljudi koje poznajem i vredno rade svoj posao. Sramota kako se prezentuje gradjanima njihov trud i zalaganje. Da li smo nekada ostali bez vode ili je neko osto uskracen za svoja prava?

    • Ma znam da rade, al brate sto puse, stoje ispred vodovoda, ko da strajkuju. Sa svem solju kafu i cigaretu u drugu ruku i tako po celi dan. Moj se pobratim pobunio, kaze ce propusi. Sto drugi da pauziraju pola radno vreme, a on ko crnac da radi. E, ne ide.

  • Direktor je jasno definisao na koji nacin se vrsi naplata. Ovo su usamljeni slučajevi ako je istina i bice sagledani.
    Svakako u EU se ocitavanje vrsi jednom godisnje, dok se kod nas to radi više od 4 puta kako bi se mogucnost greske svela na minimum.

  • Nisam na nicijoj strani ali moram da kontatujem, da cele godine imamo vodu za pice , da jedan dan kada nema vode ne moze da se obavljaju osnovne zivotne funkcije i da je najbitnije za svakog od nas da taj sistem funkcionise a ovi neosnovani komentari su od strane ljudi koji verovatno ne shvataju znacaj vode u svetu.

    • I penzije su redovne, naravno. A to što su mizerne i nedovoljne da bi penzioner živeo životom dostojnim čoveka, nema veze, naravno. Vama je najbitnije da imate vodu, a to što vas kradu nije važno. Svemir i ljudska glupost su neistražena prostranstva!

  • Poštovani sugrađani, direktor Vodovoda Branislav Stanković rekao da se u zimskom periodu kada meteorološki uslovi ne dozvoljavaju očitavanje vodomera,vodomer se ne oćitava . Da bi se izbeglo eventualno smrzavanje vodomera ,potrošnja vode se obračunava u vidu akontacije, iz prethodnog perioda.Definitivan obračun izvršiće se posle prvog redovnog očitavanja.I tu nema ništa sporno.SVE POHVALE ZA RAD I PROFESIONALNI ODNOS, UPOŠLJENIKA PREMA NAMA POTROŠAĆIMA.

    • I ja hocu da se zahvalim posto nemam legalan objekat. Omogucili su mi da uvedem vodu. Pomogli su mi da kao divlji prikljucak legalizujem, iako nisam imao nikakav prijkljucak. Izvarasmo drzavu.I moje komsije su isto uradele. Svaka cast.

  • Koliki mi je račun za telefon je moja stvar ali pošto se neki ovde služe zamenom teza da pojasnim: nije 5000 din već 400 din maksimalno! Toliko potrošim toliko i platim. Što se tiče prenaduvanih računa za vodu nije u pitanju samo zadnji račun i nisu to sporadični slučajevi. Zaista veliki broj potrošača ima taj problem. E ssd, pošto nam se vređa inteligencija, možda bi trebali svi istovremeno da odemo da ispravljamo tuđe namerne greške.Da se razumemo, iako smo bez posla, suprug i ja vrlo redovno izmirujemo sve račune, i to ne zato što imamo novca na pretek nego zato što nemamo ne smemo da preskočimo ni jedan rsčun da se ne otme kontroli i postane nemoguće namiriti. Što smo potrošili platićemo, što nismo nema šanse a ni mogućnosti.

  • Ма нахвалисте Ви рад директора Бранислава Станковића.-Ово је тако неозбиљан и непрофесионалан пропуст.И они који се шлихтају и праве компарацју са стандардима ЕУ, благе везе с мозгом.-Ја сам на -30 целзијуса наплаћивао ђубрарину, у тадашњем ЈКП Комуналац.А када сам, направио мањак, од 400 динара, јер сам гацао по снегу од 2 метра, погубио рачун, морао сам да га одмах покријем.Ви сте господо од мог оца закинули 500 динара, од оног Рома што ми се јадао ко зна колико, и накупи се ту пристојна сума.Грешке се опраштају али оваква одокативна процена утрошене воде, и пељешење грађана , богами не.Ма молим Вас лепо каква је то пословна политика.Пијачарска, бојим се.Него, ајде да ове расправе у коментарима, оставимо у старој години.Да у Нову Српску 2020.годину уђемо са слоганом:чист рачун, дуга љубав.Важи!?Свако добро.

  • Plasiranje klasičnih neistina. Vodovod periodično šalje račune po ugledu na EU standarde. Senzacijabez senzacije.

  • Ovaj Marinkovic izgleda konkurise za N1. Sve objavljuje senzacionalno, prenaduvano i zlonamerno

  • Zbog par racuna Vi ste krenuli o teorijama zavere i masovnoj pljacki.
    Mozda se desila greska, imaju pravo zalbe.
    Istog trenutka se zaboravlja da nikada nema prekida u vodosnabdevanju, da se svaki kvar sanira u najkracem roku, da se trude da zamene sto vise km dotrajale vodovodne mreze.
    Budimo realni, ljudi rade zaista profesionalno.
    Jednostavno se stanje na vodomeru ne ocitava na zimskim temperaturama.

  • Moravac, a sto mislis da su gradjani lazovi? Zar nisu novinaru pokazali prethodni racun i ovaj sad 3xveci? I tako vise gradjana. Ko laze? Mediji? Pa vec sutra ce istina da se sazna. Niko nema interes da pravi skandal bez skandala. Znas li ti da su Gojku neki postupci moralni? A drugome nisu u redu. Isto je i za vlast. Ona cesto u liku direktora zaboravi zbog koga je tu. Gradjani su pisali da su osteceni. A botovi placeni radnim mestima svih gradjana ovde te gradjane nazivaju lazovima. Dajte, saberite se. Ovo nije stranacko navijanje. Ovo su ozbiljne stvari. Cim dopustis, stalno ce ovo da rade. Zoran je dugo vladao u lazima. Vise mandata je lagao.

  • Greske se potkradaju, ali sve se da ispraviti i resiti. JKP Vodovod je preduzece koje izlazi u susret gradjanstvu, verujem da ce se slucaj resiti u obostranu korist.

  • Novinari samo pale vatru gde su oni ovde videli trostruke račune. Pa i ako su malo uvećani to je zato što se oko slava i nove godine sigurno više troši voda. Kad se očita marta sve će biti uračunato. A zamislite kad se akontira manje, kao što bi svi želeli, pa onda marta kad se očita dođu mnogo veći računi onda je problem zašto nije akontirano više. Tako da narodu je nemoguće ugoditi.

  • Kad su istekle 2 godine po zakonu dozvoljenog rada, samo je Miljan dobio otkaz. Iako je gradjevinski inzenjer, iako vodovodu nedostaju gradjevinski inzenjeri, Miljana su otpustili, da ne krse zakon. Ali su zadrzali sumarskog inzenjera i zenu masinskog inzenjera. Iako je Miljan potrebniji procesu vodosnabdevanja, nije imao politicku vezu kao dva kandidata koje je direktor nezakonito zadrzao. Potpisao je sa to dvoje ugovor o priv.povr.poslovima cime je preksio zabranu zaposljavanja. Poveo se upravom koja isto radi, i on ide za njom, stao u red kao vd direktor da hrabro prekrsi zakon. Miljan je odlicno radio, niko se na njega nije zalio. Zbog licne netrpeljivosti, ovaj ga je isterao. Iza Miljana ne stoje ni Puzovic, ni Gasic, samo njegov rad. Zato Miljan radi u Wetrikom, na kolektor. Ovo dvoje sa politickom podrskom u drzavi sa partijskim zaposljavanjem bi bili kuci, odakle su i dosli. Niko ih ne bi uzeo da rade, ne trebaju nikom.

  • Ovo nije greška već namera. Meni su lično rekli da su zbog gubitaka vode namerno povećali račune za decembar a da će u januaru biti znatno manje. Ovo nije od slučaja do slučaja već su svim domaćinstvima veštački podigli potrošnju. Tako se štimuju završni računi, firma posluje sa dobitkom i svi zadovoljni. Novac posle ide za sendviče, autobuse, izbore….

  • Okome sada mi pricamo???O ljudima koji su mi obecali posao jos pre dve godine, i meni i mojoj drugarici koja je hemijske struke.Naravno da su kontra uslugu dobili i dobro naplatili.Receno mi je da ce u kratkom roku izvrsiti pomeranja unutar firme kako bi napravili mesta za nas i evo ,znam da su mesta napravili ali verovatno da nismo mi vise u opciji.Znaci ne verujte im nista… Srdacan pozdrav za Kosaru i drustvo .

    • Znas li ti kako se zove direktor. Izgleda ti bajat taj botovski sendvic. A ne slusas ni skupstinu. Rece Stanisa 100 su otisli. I rece da su hemicari, tehnolozi u visku i dalje. On ti je u vodovod bar jedno 5 godine. S kim li se ti svadjas, sama sa sobom. Cula si nesto se desava pa hajde da se javis. Ovde je rec o racunima za vodu.

      • Nije Stanisa direktor nego Branislav. Ljudi bi znali kad bi direktor vise izlazio u javnost a ne da na skupstinu sve Stanisa izlazi.

  • Ma juce sam bio u distribuciju da platim racun. Obicno placam oko 6000 sad za decembar treba da platim 12500 to je kradja i pljacka. Sacekajte da vidite racune za struju. Ovi iz vodovod su sitni, zato su im i plate sitne.

  • Marina, ja bas mislim suprotno. Aako pogledas godinama unazad na jugmediu, pronaci ces svake nedelje napad na vodovod. Barem dva puta mesecno. I uvek je islo korektno obrazlozenje direktora, a problemi su resavani. Poslednju godinu mi mesecima nismo culi Marinkovica da proziva vodovod. Ja bas mislim da sad stiti ovog drektora. Tesko cu da zaboravim naslov od pre vise godina: ,,Aha, radnici te ne vole!“ To prozivanje cesto nije imalo veze sa poslom. Sacekivao je ispred svake rupe, otimao izjave fizikalaca koji kopaju, da napravi vest iako vodoinstalateri postoje da bi radili taj posao. Ljutito je izvestavao o vodovodu. Sad voli vodovod i to se vidi. Uporedi, vrati se, videces. Ovaj mu se direktor svidja. Krivo zboris. Ovog direktora svi stite, pomazu mu, sagledavaju, prastaju, imaju razumevanja, ima punu podrsku.

    • Ajde ajde, zahvalite se na coveka s jedno radno mesto bez odgovornosti, da moze da izlazi kad oce s posla da radi privatno i da mu je plata veca bar 50% od oce sad direktorske. I zaboravite koj vam ga predlozi da ga uopste stavite na funkciju. Da se ne razocaravate u povrsnost okruzenja. Takav je trend.

  • Ja koliko vidim iz gore procitanih tekstova komentara, ovde ce mnoge inspekcije da imaju pune ruke posla…Od trzisne, inspekcije rada,finansijske a bogami i ljudska prava su na tapetu. Jedno me samo zanima sta ti mali …. od radnika imaju stvarno da kazu u svoju odbranu jer cisto sumnjam da su oni na svoju ruku bilo sta uradili ili ti ko je taj koji stoji iza svega ovog…

  • Vi u vodovodu imate izuzetne rukovodioce koji kad urade velike transfere novca ……….

    • Poštovani,
      kada budete u našu redakciju doneli dokaze za ovo što ste napisali, a mi obrisali, objavićemo bez pardona. Jer sve što se naveli su krivična dela, a dokaze niste ponudili. Za vaš komentar bez pokrića u bilo kom smislu, mi idemo na sud, a ne vi.

  • Sabiram: racune uvecavali, primali nove radnike uprkos zabrani, davali prikljucke nelegalnim objektima, lazirali izvrsenja. Auuuuu. Izgleda ne moze svako da bude direktor. Jos da voze sluzbeni auto i ne overavaju naloge.

  • Direktor je lepo naglasio da svi koji imaju neke nedoumice mogu da se obrate na salteru, a zaposleni ce im izaci u susret i korigovati racun. Takodje je istakao uslove rada u zimskom periodu. Tako da svi oni koji imaju zlonamerne komentare, bolje bi bilo da prvo pazljivo procitaju odgovor direktora!

  • Građanima je poznata činjenica da se očitavanje vodomera ne vrši u zimskom periodu. Svako ko misli da je potrošio manje, jednostavno može sam da očita stanje na vodomeru. Ukoliko je u pretplati, na sledećem računu će platiti manje.

vaš komentar