VRANJE– Levica Srbije u Vranju pozvala je danas predstavnike političkih stranaka i organizacija u ovom gradu da se u narednim predizbornim aktivnostima pridržavaju zakona i osnovnih moralnih načela i, kako tvrde, ne zloupotrebljavaju humanitarne akcije u marketinške svrhe.
U Levici kažu da se članovi pojedinih političkih stranaka u prethodnom periodu ističu svojim“humanitarnim“ aktivnostima, dokazujuću to na sasvim pogrešan način, kršeći normative nekoliko zakona.
Oni podsećaju maZakon o političkim strankama koji već u članu 2. kaže da je „Politička stranka u smislu ovog zakona organizacija građana slobodno i dobrovoljno udruženih osnovana radi ostvarivanja političkih ciljeva demokratskim oblikovanjem političke volje građana i učešća na izborima“.
“Dakle, političke stranke se ne formiraju radi ostvarivanja humanitarne delatnosti. Takođe, Zakon o finansiranju političkih aktivnosti u svom članu 19. jasno propisuje da se „sredstva za finansiranje redovnog rada političkih subjekata koriste za: rad sa biračima i članstvom, troškove prevoza i održavanja skupova, troškove promocije, reklamnog materijala i publikacija, troškove istraživanja javnog mnjenja, obuke, međunarodnu saradnju„, ističu u Levici Srbije.
Iako Levica Srbije u potpunosti podržava ljudski i humani napor svakog pojedinca da pomogne drugome u nevolji, oni najoštrije osuđuju „medijsku humanost“, u ime sticanja jeftinih političkih poena, što dovodi do flagrantne političke zloupotrebe same humanitarne akcije i ljudi kojima je ona, naizgled, bila namenjena.
“Sa žaljenjem konstatujemo da se u tome posebno ističe „jedan Savet jedne stranke“ u Vranju, koji svoje, zakonski upitne, „humanitarne“ aktivnosti potkrepljuju desetinama fotografija na zvaničnom FB profilu, na kojima se mogu videti i paketi sa hranom za bebe, igračkama, garderobom, a vrlo često i lica najmlađih kojima je ova „humana“ pomoć i namenjena”, ističe se u saopštenju ove stranke.
U Levici Srbije pozivaju sugrađane da ne nasedaju na ovakav vid kampanje, a predstavnike te stranke da se uzdrže od medijske samozaljubljenosti u svoje „humanitarne“ aktivnosti.
(Kraj) dum
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!