Lidl Srbija je u saradnji sa Ministarstvom za brigu o porodici i demografiju, u okviru zajedničkog projekta „Lupilu radionice ranog razvoja“, sproveo radionicu u Vranju, pri čemu su roditelji dece do tri godine, kao i budući roditelji, imali priliku da uz vođstvo psihologa i patronažne sestre, uče o važnosti psihofizičkog razvoja dece u prvim godinama života.
Nakon prve radionice održane u Beogradu, Lidl Srbija je pozvao i Vranjance da prisustvuju ovoj besplatnoj radionici u Kulutrno obrazovnom centru, i saznaju kako da pravilno pristupe detetu pri razvoju motoričkih veština, istovremeno osiguravajući sticanje navika i pravilan emotivni razvoj.
„Za svakog roditelja je vrlo važno da svoje dete izvede na pravi put, pa od prvog dana pažljivo brine o svakom koraku. Na tom putu želimo da Lidl, sa svojim proizvodima visokog kvaliteta koji su namenjeni upravo najmlađima, bude pouzdan partner onima koji o njima brinu. Zbog toga sprovodimo i današnju „Lupilu radionicu ranog razvoja“ u Vranju, u cilju dodatnog olakšavanja svim roditeljima u novoj životnoj ulozi“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.
Učesnici su uz pomoć porodičnog psihoterapeuta Nade Ristović i patronažne medicinske sestre Maje Karanović Kovačić, saznali koje su emocionalne potrebe novorođenčeta i zašto je prva godina života značajna u razvoju, kao i na koji način se partnerska dinamika menja prilikom dolaska novog člana porodice.
Radionica je obuhvatila i teme poput emocionalnog i psihološkog razvoja dece, između ostalog i kako prepoznati ponašanja koja odstupaju od uobičajenog razvoja i kada potražiti stručnu pomoć.
Osim današnje radionice u Vranju, održane su radionice i u Beogradu, Čačku, Zrenjaninu, Novom Pazaru.
Lupilu je Lidlov brend za najmlađe koji u svojoj paleti nudi paletu superupijajućih pelena i gaćica za bebe, napravljenih bez parfema i losiona, kao i širok asortiman kozmetičkih i higijenskih proizvoda koji neguju prirodnu zaštitnu barijeru nežne bebine kože, a koji su napravljene bez upotrebe sapuna, silikona i mineralnih ulja.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.
Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac
sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!