Ministar neće Aleksandra Ničića za direktora škole

LESKOVAC – Ministar prosvete Srđan Verbić nije dao saglasnost da profesor informatike i računarstva Aleksandar Ničić bude direktor Osnovne škole „Vasa Pelagić“ u Leskovcu.

Kako je potvrđeno Jugmedii, razlog za uskraćivanje saglasnosti je sukob interesa jednog od aktuelnih članova Školskog odbora.

Odbor je odlučivao između tri kandidata: Ničića, aktuelnog direktora Zorana Karapandžića i Dragane Mladenović.

Većinu je dobio Ničić, koji je i predsednik regionalnog centra Sindikata obrazovanja Srbije.

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

58 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Dragana
22.10.2014. 16:52

NECEMO GA NI MI!!!

Zoki
22.10.2014. 16:57

Hmmmm, pocecu da postujem g. ministra, izgleda da ima prave informacije o ovoj personi

losa karma
22.10.2014. 17:16

Hahahaha! Kakva kosmicka pravda. Glavnog strajkbrekera u prosveti ispaljuje licno ministar prosvetni!!!

Bojan
22.10.2014. 17:19

Čovek je ekstra.Jedan od retkih poštenih,koji nema putera na glavi.Mnogima je trn u oku jer je sindikalno aktivan,a možda nije i politički podoban.

miljana
22.10.2014. 17:31
Odgovor za  Bojan

Cuti molim te. Nema ga na glavi al ga ima po celom telu…….

Inspektor
22.10.2014. 17:26

Nadam se da ce sada napokon neko iz BG da proceslja racun okruznog odbora sindikata u kome je doticni lik predsednik.

Marina
22.10.2014. 17:34

Politički je neutralan i brani interese prosvetnih radnika. Kandidatura za direktora škole mu nije ni bila potrebna, s obzirom na funkciju koju ima u sindikatu obrazovanja Srbije. Da je član vladajuće ohlokratije kao mnogi direktori javnih institucija u gradu koji imaju završene podrumske fakultete, bio bi direktor i te kako.

Igor
22.10.2014. 18:01
Odgovor za  Marina

Jaaaooo, sto nam brani interese! Samo nemoj vise da nas brani! Da nisi mozda clan aktiva zena kad ga tako branis? Jbg, malo Ohrid, malo Bugarska, o trosku sindikata,ima se moze se

Radašin Raković
22.10.2014. 20:10
Odgovor za  Marina

Potpuna istina! Da je kojim slučajem izabrana protivkandidatkinja – verovatno se ministar ne bi zanimao za sukob interesa kod članova školskog odbora.

Ivica
22.10.2014. 18:04

Vala dosta je sedeo na tri stolice. Treba i ovi sindikalci iz Beograda da ga razrese.

Musa
22.10.2014. 19:19

e svasta,sindikalista pa jos i direktor da bude… dzaba si im rasturio strajk Nicicu, treba da te smene i u sindikatu!

simona
22.10.2014. 20:58

Ničić je klasični sindiklac koji je vrlo retko zastupao interese članstva, rekal bih, samo onda kada je i njemu gorelo pod noktima. No, ovoga puta ne bih da analiziram njegovu (ne)aktivnost, pošto sam to činila često.

Skrenula bih, naime, pažnju na kvaku koja se na prvi pogled ne vidi u ovom slučaju, koju, bar, niko ne komentariše.

O čemu se radi?

Treći ovde pomenuti kandidat/kinja je, zapravo, članica SNS. Mesko i kompanija su lobirali za nju, ali članovi Školskog saveta iz redova roditelja i zaposlenih nisu popustili pod pritiscima. Ministrov VETO je odgovor.

Poenta je u tome da je ovo partijska država i da niko sem člana partije ne može biti direktor.

Шефтелија
22.10.2014. 21:13
Odgovor za  simona

Аха,.. Видим добро сте обавештени колегенице „Симона“. Да ли је министар уопште одабрао неког? Такође, да ли је министар образложио некако своју одлуку? (ово последње ме занима иначе, не посевно у случају господина Ничића).

tom sojer
22.10.2014. 21:28

Ministar Verbic verovatno ima razlog zbog čega je uskratio saglasnost gospodinu Nicicu. Nije u pitanju stranka vec strucnost, profesionalnost u poslu kao i ugled, postovanje. Ne sumnjam da ce na ovo mesto doći prava osoba koja ispunjava sve uslove za ovu funkciju.

simona
22.10.2014. 21:55

Šeftelija, nije valjda da ste prosvetni radnik????
U svakom slučaju, drago mi je, ma i žao mi je.

Ako ste u prosveti, onda bi trebalo da znate da ministar ne bira. On daje ili ne daje saglasnost.

A za TOM SOJERKU – Ajde molim te nemoj da me zasmejavaš sa lošim pesmicama o stručnosti ljudi okupljenih oko Meska, to je skup marioneta, dizača ruku, klimoglavaca i anonimusa, sa bahatim vođom na čelu.

Uostalom, ne teraj me da se bavim opštim temama poput one da vaši stručni i profesionalni nisu u stanju dve godine da zakrpe ni jednu rupu u Leskovcu. Dužni ste mi, u najmanju ruku, dva kinetička zgloba, dve spone i jednu poluosovinu. Ah, da, i četiri amortizera.

Da sam na vašem mestu, glavu ne bih vadila iz peska.

Шефтелија
23.10.2014. 07:41
Odgovor za  simona

Драга „Симона“,
јесте, ја сам такође просветни радник. Не знам зашто се чудите?
Знам да министар даје сагласност на предложеног кандидата. Интересовао ме је даљи ток процедуре – шта се дешава у оваквим случајевима кад не да позитивно мишљење?
Разумем зашто се чудите – није Вам логично да постављам оваква питања. Видите, мени је (дозволићете да имам права на своје мишљење) нелогично наше системско решење постављања директора.
Наиме,
– вредност лица које се кандидује за директора понајбоље зна колектив одакле исти долази,
– вредност лица не може тако добро знати школски одбор а,
– поготову не може знати министар.
Уосталом, у актуелном друштвеном тренутку, када родитељи могу да бирају школу (разуме се – основну) и када од квалитета рада установе зависи останак у радном односу (у случају наставника је тако), наставници су ти којима је у интересу да одаберу најбољег ко ће се за исто и потрудити.
Ето толико. Претходно наведено није конкретно везано за случај господина Ничића.

Такође, хтели би да (по ко зна који пут) укажем уредништву да поведе рачуна о коментарима које одобрава. Наиме, увреда за коју се може одговарати је изрећи да је неко ко има диплому – нестручан. Разуме се, друго је питање како ко ради. Опет, и о томе се не могу изјашњавати они који па немају дипломе/сертификате сад па за тај посао.

Шефтелија
23.10.2014. 07:58

Имала сам намеру да будем кратка. Видим да сам направила један пропуст. Извињавам се. Ево једно мишљење које и ја делим:
http://blog.b92.net/text/24792/Nastavnici-umiru/#.VEeAksch3EQ.facebook

Nonsense
23.10.2014. 09:50

„увреда за коју се може одговарати је изрећи да је неко ко има диплому – нестручан“ 🙂 Stručnost/nestručnost?! Ha ha ha.

Mika
23.10.2014. 11:04
Odgovor za  Nonsense

@Nonsense,
Seftelika je u pravu. Ako imas sumnju u diplomu, izvoli se obrati fakultetu koji ju je izdao.

Seftelike, ne brini za gresku – jasno je sta ‘oces da kazes.

Nonsense
23.10.2014. 21:09
Odgovor za  Nonsense

Molim vas, kakvu to stručnost/nestručnost spominjete? Malo bi ste i vi da udarate lakirovku, zar ne? kao da svima nama nije dosta ispiranja mozga od strane Vlade pa ste nam još vi falili. Ja sam sigurna da najmanje 6 od 10 vaših kolega kuburi sa padežima, tako da je bolje da se ne otvara pandorina kutija zvana stručnost. Će izađe na veliko.

Milenko
22.10.2014. 22:35

Ne, gore u Vladi Srbije ne odgovaraju pametni ljudi, njima trebaju budaletine s kojima ce da se igraju kako hoce. Posebno iz Leskovca im odgovaraju oni koji ne znaju da sklope tri recenice a da ne pogrese u padezu, sto gluplji to bolji. E, zato im ovaj covek ne odgovara jer je inteligentan, pametan i misli svojom glavom. A sad vi koji takodje imate kompleks njega pucajte minuse.

Čičkica Famuluz
24.10.2014. 08:47
Odgovor za  Milenko

Jeste da neki od prosvetnih radnika rade samo 30% casova. Pa da im se da puna plata, da se ljudi ne zlopate…
Da dotira onda privatni sektor nešto što je u „opštem interesu“, ne bi bilo loše, zar ne?
Milioni ljudi u Srbiji iz raznih branši su jos pre 10 – 12-20 godina i ne svojom krivicom, izgubili poslove i ostali na ulici. Zato smo i nekako oguglali pa nemamo snage da očajavamo nad sudbinom prosvetara koji su došli na red. Ljudi su već valjda svuda (sem državnih službi i prosvete) navikli da im radno mesto visi o koncu. Znam da je prosveta do sada mnogima bila „životni poziv“ i jos češće „doživotno radno mesto“ ,što ne zelim da komentarišem, ali eto i njima „gadnog iznenadjenja“.
Ministar je pre neki dan mislio da ukaže da „od silna rada“ imate sasvim dovoljno vremena da se posvetite „vanškolskim aktivnostima“, iliti dopunskoj zaradi, a što kod većine vaših „kolega po obrazovanju“, koji rade u drugim branšama (privredi recimo), kojima radni dan često traje i po 10 sati i koji zbog odgovornosti i briga, redovno „nose posao kući“, nije slučaj.
Eto, drugovi prosvetari, elito nad elitama, kako god… Srećno vam bilo i čuvajte se „virusa u mozgu“!
Čujem da hara.
Neka se pripremi još elitskija elita, mafijaši i ucenjivači belih okovratnika.
Pa kad ga svi na…emo, e onda svi zajedno da pitamo Vladu za junačko zdravlje.

Stevan
22.10.2014. 22:48

E, da je on necija bivsa supruga to bi se vec lako sredilo, ovako, posto je muzevan, nema sanse…

GreMlin
22.10.2014. 22:56

Volim da čitam izmedju redova. Meni se čini da je čovek odigrao vrhunsku partiju šaha sa onima koji postavljaju direktore u gradu i da je epilog upravo ono što je možda i želeo. Ako je tako, onda svaka čast.

A što se današnjeg štrajka prosvetara tiče, on je u potpunosti organizovan protivzakonito!Znam o čemu pričam jer sam po struci dipl. pravnik.
Ako neko ko direktno pregovara sa ministrom ne gura leskovačke prosvetare u ovakav štrajk, onda sigurno ume da štiti svoje članove.

Kad je reč finansijama i putovanjima, sigurno postoje sindikalni organi a tu su i inspekcije, pa neka ispitaju stvari.

U svakom slučaju mislim da ovde nije sve kako se čini na prvi pogled. Indikativno je i to što se ovakva vest uopšte objavljuje u medijima.

Milica
23.10.2014. 15:49
Odgovor za  GreMlin

Kao prvo, oni koji postavljaju direktore po gradu ne znaju da igraju sah, a ako i znaju onda ne postuju pravila pa nije pametno sa njima igrati sah. Drugo koji ce to sindikalni organi da vrse kontrolu finansija? Isti oni koje je on birao i koji zajedno sa njim krcme imovinu sindikata? Ne, brale, dok ne vidim izvestaj nezavisne revizorske institucije ne verujem nikome.

dokle vise.
22.10.2014. 23:07

u vozd je smenjen direktor ali gde su sad inspekcije (finansijska,inspekcija rada i druge , da provere njegovo poslovanje,jer je i savest grada leskovca JAVNO objavilo sudska resenja o njegovom sramnom zaposljavanju domara koji nije ispunjavao uslove konkursa sto je i sud presudio a dir, ne postuje odluku suda vec 3-ca godina

tom sojer
22.10.2014. 23:23

Vi imate pravo na svoj stav i mišljenje i ja to ne osporavam. Ali što se tiče stručnosti ljudi u našoj lokalnoj samoupravi,verujte mi da su itekako stručni, pametni i sposobni,a Vaše izlaganje to i potvrdjuje jer se iz priloženog vidi da ste Bojtina škola jer vredjajuci druge, Vi govorite o sebi. Dosadašnjim radom direktori su dokazali svoju sposobnost, upornost, volju i želju da sačuvaju i podignu na noge ono što je godinama unistavano.

trajče
22.10.2014. 23:51

Podigli kuće i vikendice i udomili žene, ujne, strine i partijske poslušnike.

ROMeo
22.10.2014. 23:59
Odgovor za  trajče

Ko?

Ovi naši iz DS?

Il njini pomešani opet s naši preletači?

Brate, tebra, čiji rade po škole, deder zbori jasno i glasno?

Pa ja zbog takvi ne mog dokažem da u DS ima pošteni, da nesu svi uzimali, drpali, čerupali, po škole žene ugurivali, na svoj konto pare prebacivali, ete zbog takvi, što gim drugi krivi, a u našega tatka je sve bilo super?

Misliš???

Alo bre, rasvešćuj se DS svete kasvetni. Narod nema da ni oprosti. Cenzus neće preripimo, nastavite li lažno da napadjate tudjini, a od naši s golemo poštenje da prikazujete, kad znamo koje su radeli. Ne me jedi, živ ti ja.

Radivoje
22.10.2014. 23:58

Citam i ne mogu da verujem!Da li vi stvarno mislite da ce clanovi (citaj:clanice) sindikata u kojem je 90% zena glasati protiv Aleksandra Nicica, ljubitelja i ljubimca zena? Da zlo bude vece, koliko ja znam, Skolski odbor je cinilo pet ZENA!!!!

Milica
23.10.2014. 15:51
Odgovor za  Radivoje

Ljubitelj jeste, ali ljubimac nije sudeci po ovim komentarima ovde

GreMlin
23.10.2014. 00:23

Evo upravo sam detaljno pregledao sajt Sindikata obrazovanja Jablaničkog okruga. Pa ljudi, tamo je sve JAVNO! Postoje čak i finansijski izveštaji! To je obaveza javnih preduzeća koja se inače ne poštuje, ali ne postoji sindikat koji to radi. Bar ja to do sada nisam video. Zapanjen sam.
Ima tekstova i o Ohridu i o Bugarskoj, što je pomenuo „Igor“, ali ja ne verujem da bi iko objavio ono što nije odobreno ili u skladu sa nekim planom.

Tako da definitivno, ovaj tekst koji je objavljen, i linč koji se pokušava komentarima liči na nečiji naručen scenario.

Nevena
23.10.2014. 16:21
Odgovor za  GreMlin

Ej, ne lupaj molim te. I u javnu kucu je sve javno. Ja se ne bi falila tim fotkama jer ono cega se pametan stidi time se onaj drugi ponosi. Sta zakljucujemo iz tih fotki? Da su neki ljudi koji nas predstavljaju bili negde, O NASEM TROSKU, lepo se zabavljali O NASEM TROSKU, potpisali par papira koji su i ostali samo papiri. Koji su rezultati te medjunarodne saradnje? Jel su dosli makedonci i bugari da nas podrze u strajku? Ne. Dosli su samo na proslavu da jedu i piju dzabe, kao sto ovi nasi idu tamo kod njih.

Igor
23.10.2014. 16:24
Odgovor za  GreMlin

E dobro je da si pomenuo javno dostupne izvestaje. Nadam se da si ih dobro pogledao, a ako nisi da pojasnim neke stvari zbog sireg auditorijuma. Prema izvestaju za 2013. godinu, npr. ukupni prihodi ovog sindikata bili su preko 3 miliona dinara (najvise od sindikalnih clanarina 2,85miliona). UKUPNI RASHODI U 2013. SU BILI VECI OD UKUPNIH PRIHODA! ALO! Gde su nase clanarine? Ko ce mene da zastiti ako dobijem otkaz zbog strajka? Valjda je normalno da sindikat ima odredjena sredstva u rezervi za takve slucajeve? Ali posto je na sajtu sve TRANSPARENTNO ajde da vidimo gde su otisle NASE CLANARINE. Najam prostorija 223 hiljade! Lepo. Nije moglo nesto skromnije. Struja i telefon (sluzbeni, koji se koristi i privatno) 171 hiljada. PUTNI TROSKOVI 156 hiljada!!! Kancelarijsi materijal 105 hiljada! Stampa i reprezentacija (citaj samo reprezentacija) SKORO 300 hiljada. Alo!!!! REPREZENTACIJA!!! Sportske igre (okruzne) 230 hiljada. Sportske igre republicke skoro 400 hijada. ALO!!! SPORTSKE IGRE UKUPNO ZNACI 630 HILJADA!!! Seminari 260 hiljada! A sad ono sto g. predsednik najvise voli, SEKCIJA ZENA 60 hiljada (na zalost ne navodi se struktura ovih troskova pa necu da ulazim u detalje). MATERIJALNI TROSKOVI 190hiljada. Znaci sindikalni racun je u 2013. bio u minusu!!!! Pozitivan saldo je samo zahvaljujuci zatecenom stnju iz prethodne godine. Ajd sad pa ga branite, UZDRAVLJE. Eno vam ih izvstaji na sajtu sindikata pa ANALIZIRAJTE.

GreMlin
23.10.2014. 18:11
Odgovor za  Igor

Nikoga ja ne branim. Ali me užasava srpsko postupanje povlačenja u kazan onog koji štrči. Po onome što se vidi na sajtu neko u tom sindikatu radi mnogo. Možda je to pomenuti gospodin, možda neko drugi a možda i grupa aktivista.

Ako ste član Odbora, možete predložiti razrešenje predsednika, ako niste onda postanite član Odbora pa postupite tako.Ako pogledate i zapisnike sa sednica, sve odluke donosi Odbor a ne predsednik.Odbor čak analizira i usvaja finansijske izveštaje o kojima govorimo. Znači pedeset ljudi. Ne verujem da je jednostavno prevariti pedeset ljudi.

Ako ste nezadovoljni član verovatno jedinog sindikata u kome je sve JAVNO, onda se učlanite u bilo koji drugi u kome je sve TAJNO.

A ako niste uopšte član tog sindikata onda prestanite da kritikujete nekoga ko očigledno štrči (lično mislim pozitivno). Po stilu kojim pišete pretpostavljam da ste prosvetni radnik i posedujete kulturu dijaloga i zato Vam se obracam.

Sudeći po rečenicama koje je pak napisala „Nevena“, žalosna je prosveta u ako je i ona prosvetni radnik, pa tu nemam želudac za komentar.

nebojsa
24.10.2014. 16:46
Odgovor za  GreMlin

Aco Gremline, provaljen si 🙂 🙂

Marina
23.10.2014. 01:22

Slažem se sa vama. Umetnost je odigrati na kartu neuspelog konkursa i postavljanja stranačke ličnosti za direktora škole, a da pri tom ne poljuljaš svoju poziciju predsednika sindikata prosvetara, što će nadam se tako i biti.