Na putu Vučje – Brza menja se kocka stara 45 godina

Deonica opštinskog puta na relaciji Vučje-Braza u dužini od 630 metara dobiće za 60 dana novi asfalt, koji menja kamenu kocku postavljenu još 1975.godine, i taj posao vredan je 10 miliona dinara, izdvojenih iz budžeta grada Leskovca, saopšteno je danas na licu mesta.

Radove je obišao gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović sa saradnicima koji je kazao da je loklanoj samoupravi veoma važna bezbednost u saobraćaju i u vučjanskom kraju, podsećajući na ranija ulaganja u putnu infrastrukturu.

Izvođač radova je AD Kop iz Vlasotinca

„Podsetiću vas da smo 2018. godine uradili jednu lepu relaciju od 2,3 kilometra, Miroševce-Slavujevce u vrednosti od 42,3 miliona dinara. Takođe smo uradili put relacija Gornja Jajina – Bunuški Čifluk u dužini od 2,5 kilometara, vrednost investicije 20 miliona dinara, kao i kružni tok u samom centru Vučja 1,4 kilometra“, kazao je Cvetanović.

On je dodao da će se na infrastrukturi u vučjankom kraju i dalje raditi i naveo da su sada ovdašnji privrednici kupili poljoprivredni kombinat „Porečje“ iz Vučja.

„Siguran sam da će sada Vučje i Porečje krenuti novim trendovima i putevima jer je to veliki potencijal za uspešne voćare i poljoprivrednike ovog kraja“, zaključio je gradonačelnik Leskovca, dok je direktor JP „Urbanizam i izgradnja“ Novica Nikolić objasnio da će se posle vađenja kocke uslediti dva sloja tampona i dva sloja asfalta sa bankinama.

Predsednik Saveta Mesne zajednice Brza Stanko Janićijević imao je samo reči hvale za Cvetanovića i lokalnu samoupravu.

„Taj put je loš od pre 25 godina, ali zahvaljujući gradonačelniku dr Goranu Cvetanoviću i gradu Leskovcu, uprkos krizi, uprkos koroni, ozbiljna vlast polako ali sigurno rešava ozbiljne infrastrukturne probleme. Niko se do sada nije usudio da to uradi“, ocenio je starešina sela Brza.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

5 komentara

  • Ono sto nije nagleseno ovde jeste da deonica od 1 km koja je jos gora ostaje neradjena. Radi se samo jedna trecina puta a druge dve koje su jos gore ostaju nepipnute.

  • „Kao i kruzni tok 1,4km, imamo najveci kruzni tok u svetu“, sto se tice puta Mirosevce-Slavujevce mislim da se to radilo iz budzeta republike i da to ne treba prisvajati na ulaganje gradskog budzeta a da podsetim da tim putem je tranzit vrlo mali i da je smesno kakav su put tu uradili a da relacija Leskovac-Vucje je u katastrofalnom stanju i ne znam ko odredjuje prioritete ali taj nije iso u nikakvu skolu niti ima malo zdrave pameti i razuma. Ranije je pisano da ce se tih 630 m raditi 90 dana sad 60 tako da polako doci cemo do nekih razumnijih i prihvatljivijih 30 dana.

  • Bože, ima li kraja ovolikom poltronstvu i analnoj speleologiji? Gde su granice. „Ova vlast se prva „usudila“ da popravi put.“ Što se ne usude i dođu u Predejane da poprave glavnu ulicu koju je uništio bugarski TRACE teškom mehanizacijom. Istorija se ponavlja kao farsa jer je bugarska okupaciona vojska pobila grdan narod iz Predejana i okoline toko 2. sv.rata. A eto, sada su iza sebe ostavili kosine koje se ruše, asfalt koji puca i devastiranu ulicu u Predejanu. Gradonačelniče, budi frajer i dođi u Predejane da vidiš kakvo je stanje.

  • Hoće li iko ispitati gde, kod koga završava ta kocka koja se vadi, dok takva ista krasi centralne delove svetskih metropola?

  • Ajde sherloce

vaš komentar