Najava „Roštiljijade“ na brendiranom autobusu u Beogradu

Na inicijativu gradonačelnika dr Gorana Cvetanovića, a u  cilju promocije predstojeće leskovačke „Roštiljijade“, Turistička organizacija grada Leskovca brendirala je autobus GSP Beograd koji 18 sati dnevno saobraća na liniji broj 31.

Polazna stanica je Studentski trg, zatim preko Trga Republike, Terazija, RK „Beograđanka“, Trga Slavija, Karađorđevog parka, Južnog Bulevara, Ustaničke, pored Šumica i Hotela Srbija sve do Konjarnika.

Linija ima ukupno 15 stanica koje obuhvataju i Dušanovac i Voždovac.

Brendirani zglobni autobus je počeo  da saobraća ovom trasom ulicama Beograda od 7. juna i saobraćaće sve do 31. avgusta 2022. godine.

U ovom periodu će 24 časa dnevno ići reklama grada Leskovca i najava „Roštiljijade 2022“ na LED ekranima unutar vozila GSP-a na sledećim trolejbuskim  linijama (19 – Trg Slavija-Konjarnik; 21-Trg Slavija-Učiteljsko naselje; 22 -Trg Slavija – Kruševačka; 28- Studentski trg-Zvezdara; 29 – Studentski trg – Medaković 3; 40 – Zvezdara-Banjica 2; 41- Studentski trg-Banjica 2).

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

38 komentara

  • Super ideja.

    1
    1

    • Ako je roštiljijada već brend zašto postoji tolika potreba za njenim plaćanjem i debelim promovisanjem? Znači li to da se ovolike pare ne daju za promociju da ne bismo imali goste i posetioce? Sa ovolikim plaćanje iz budžeta bolje da se uopšte ne održava jer je skuplja promocija nego ukupni prihodi koje ostvari.

      1
      1

  • Brendirana vozila imaju prednost što se tiče vidljivosti jer nisu pozicionirana na jednom mestu. Ovo je lep način da se istakne jedna poruka.

    1
    1

  • Leskovac ce biti ovog leta popularan i u Beogradu…

    1
    1

  • I treba promovisati Roštiljijadu .Svaka reklama privlači pažnju .Verujem da ce podstaći mnoge da posete Leskovac u tim danima

    1
    1

  • Ова траса је траса аутобуса 31,није то специјално отворена линија, него је аутобус на линији 31 брендиран,као и сви аутобуси у Београду,па ко колико плати. Добра је то идеја, само ми немамо хотелске капацитете, јер се туризам свео на Бавку и сличне локалне хотелијере, дођем ти, дођеш ми. Ових дана је приметан притисак на привреднике у виду слања маилова неких маркетинг агенција са којима поједини медији сарађују, а све да би се гостивање градоначелника на тим медијима платило новцем привредника!

    0
    0

    • Izvanredan vid promocije najposećenije tradicionalne manifestacije Leskovca. Ideja za svaku pohvalu.

      1
      2

    • Ima dosta apartmana, stanova i soba za izdavanje, tako da mogu da profitiraju i fizička lica, ne samo vlasnici hotela i hostela.

      2
      1

  • Pravi način promocije jedne tradicionalne, lepe manifestacije kakva je roštiljijada.

    1
    1

    • Kažeš pravi način promocije? E da te informišem da postoje i drugi načini promocije. Koji je pravi? Onaj koji ne skida kožu građanima, koji nije na grbači budžeta i onaj koji je najoriginalniji.

      1
      0

  • Podržavam ideju gradonačelnika Cvetanovića jer je ovo lep način da se grad Leskovac izreklamira a ujedno i poziv da dođe što veći broj gostiju.

    1
    1

    • Pa zar ih ne pozvaše u Luksemburg a plati grad iz budžeta, zar ih ne pozvaše u Larisu, takođe plati grad, zar ih ne pozvaše kad se voziše na brod nedavno, takođe plati grad, zar ih ne pozvaše…….zar ih ne pozvaše??????

      1
      0

  • Ovakva reklama Rostiljijade u Beogradu je nacin da se poveca broj posetilaca i na atraktivan nacin primovise najveca leskovacka manifestacija.

    1
    1

    • Ovakav način reklamiranja Roštiljijade je način da se optereti budžet grada. Da li znate koliko godišnje koštaju „promocije“?

      1
      0

  • Šta znači „brendirati autobus“? I da li je brendiranje besplatno ili se kao što je praksa TOLa plaća iz budžeta grada?

    1
    0

    • Roštiljijada je najveća gastronomska manifestacija na prostoru Balkana. Ova manifestacija afirmiše spremanje specijaliteta sa roštilja po čemu je i grad Leskovac poznat. Promovisanje Roštiljijade na ovaj način je u stvari poziv svima da budu naši gosti.

      2
      1

    • Ako treba da plaćamo svakog gosta da bi došao onda nemoj da dolaze. I ako je veća dara nego maslo nemoj da radimo nešto samo da bi radili. Znaš postoji razlika između raditi i uraditi. I još nešto: Nisi odgovorio/la na pitanje da li je brendiranje autobusa besplatno ili je plaćeno iz budžeta grada na grbaču građana grada Leskovca.

      1
      1

  • Najbolja moguća promocija našeg grada i naše tradicionalne manifestacije. Bravo za inicijativu i ideju!

    2
    1

  • Leskovac pao na listiTransparentnosti, pao na zaradama, pao kad su strateški dokumenti u pitanju i po kvalitetu i po …, pao na zadatku izgradnje gradskog trga i na ……Ali zato rastu li rastu troškovi „promocije“, prezentacije, šetnje, raste broj „službenih poseta“, rastu troškovi za inostrane i domaće dnevnice, raste broj deponija, raste broj plaćenih nagrada i priznanja, raste….sve ono što bi trebalo da se smanji.

    2
    0

    • Nemaš ti pojima.
      Pišeš gluposti, uostalom kao i svi tvoji istiomišljenici.
      Napred Leskovac.

      0
      1

    • Zapravo Aleksandre ti si totalno neinformisan i neupućen. Sve što je napisano je činjenično stanje za koje postoje tragovi i dokazi. To što ti ne znaš tvoja je stvar i uopšte ne znači da nije istina niti da si ti u pravu. Savetujem ti da se sledeći put informišeš i proveriš pre nego se izraziš i obrukaš ovako. I znanje i neznanje je jako vidljivo. Potrudi se, možda i naučiš vremenom.

      1
      0

  • Predlažem da se na izabranim promotivnim linijama tokom vožnje u „brendiranim autobusima“ dele i „brendirani ćevapi“ da promocija bude kompletna a doživljaj jedinstven u svetu. Ćevape mogu da dele neki od 50-oro zaposlenih u Tolu pošto po zakonu grad može da poslove obavljanja promocije poveriTurističkoj organizaciji a može i nekoj drugoj agenciji. Dakle po zakonu nije obavezno postojanje turističkih organizacija a onde gde se ipak formiraju predložen broj je 5 do 10 zaposlenih.

    1
    0

  • Verujem da će ova promocija grada Leskovca i Leskovačke Roštiljijade privući mnoge turiste.

    2
    1

  • Odlicna ideja,dobar reklamni potez.

    1
    1

  • Odlična ideja za reklamu tradicionalne manifestacije koju posećuje veliki broj domaćih I stranih turista.

    2
    1

  • U prestonici dolazi mnogo posetilaca koji bi mogli prošetati i do Leskovca!

    1
    1

  • Mnogo turista je u Beogradu. Ne znaju svi za manifestaciju- i oni koji znaju ne znaju kada se tačno održava. Ljudi žele da zarade na manifestaciji … a da bi imali odaziv -više posetilaca – promovišu svoj Grad. BRAVO

    0
    0

  • E ovako u leskovac na rostiljadu nikada vise jer ako dodjes na rostiljadu a nemas gde da se parkiras i kada se parkiras pauk ti podigne vozilo jebes njihov brend kada ti uzmu sve apre.Meni licno su digli i to na parking gde se naeplaca znaci to su grabljivci mesto da puste ljude da dodlaze da se ne naplacuje parking oni ih deru video sam jos 5 njih kome su digli auto bas na rostiljadu sramota akako da dodju ljudi kada to rade mozda cofek doveo decu sakupio za gorivo i da pojedu po jednu pljeskavicu oni ih oeru. strasno od leskovac grad.

    0
    0

vaš komentar