Napuni rupu asfaltom, pa udri lopatom po njoj – nova metoda krpljenja saobraćajnica

Ovo je nova tehnika krpljenja rupa na leskovačkom afaltu, koje su nastale nakon obilnih snežnih padavina i bacanja soli i rizle na kolovozu.

Vozači i prolaznici u neverici posmatraju putare koji na ovaja način krpe rupe po leskovačkim ulicama, pa čak i usred noći, a u lokalnoj samoupravi tvrde da je reč o trenutnom rešenju.

“Normalno je da se od bacanja veće količine soli i rizle nakon snežnih padavina naprave rupe u asfaltu. To što putari trenutno rade je samo privremeno rešenje, a ne letnje održavanja. Zna se kada se ono osprovodi i tada će valjano biti sanirano sve ono što je potrebno. Putari su rešili da izađu u susret i delimično i u trenutku omoguće našim sugrađanima bolje funkcionisanje u saobraćaju”, kazao je danas gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović.

Prema njegovim rečima, grad nikada nije bio bolje očišćen tokom zimskog perioda.

Pratite JuGmediu na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

17 komentara

  • Bolje tako, nego da ostanu rupe dok ne počne letnje održavanje. S obzirom da često putujem, mogu reći da je u Leskovcu stanje mnogo bolje nego u drugim gradovima…

  • Koji li naucni metod sada trebamo izabrati za privremeno punjenje, zatrpavanje ili krpljenje rupa dok sneznih padavina jos uvek ima i ocekuju se u narednom periodu? Leskovac nije London ili Nju Jork pa da ima budzet od nekoliko miliona dolara za odrzavanje saobracajnica ili samo za krpljenje rupa tako da mi nije jasno zbog cega ismejavanje radnika koji rade napolju na minusu samo da koliko toliko nesto poprave. Normalno je da so nagriza beton, u pravu je Cvetanovic za sve sto je rekao.

  • Stvarno nerazumem urednike Jugmedie.Ako nije ociscen sneg u nekoj ulici odmah kolaps,putari nerade svoj poso.Sad nastale udarne rupe od soli,pa jesam li ja bacao tu so po gradu ili ti putari koje stalno pljujete,a sad vam i neodgovara krpljenje rupa po ovakvom vremenu,stvaro bezveze.Ako imate nesto pametnije,lepse napisite,inace kod vas sve crna hronika.A sve ovo je zbog trenutne vlasti ili buduce kad je bude bilo,nikad vama nece valjati.

  • Ljudi budimo malo realni. Ovo je najbrzi nacin da se privremeno saniraju novonastale rupe u ovim zimskim mesecima. Ne secam se da je to ranije radjeno, pa bih svakako pohvalio ovaj potez, iako ce ga zlonamerni osporavati.

  • ovakvo krpljenje je zlo a i mnogo skupo, treba u prolece opet krpiti istu rupu, neznam gde to vodi, placati dva puta isto. a neznam da su gradjevinske norme takve da se ono sto je ubaceno ne valja valjkom

  • Ma ni to ne rade. A za vas sve pohvale, u Meskovcu pisati ovako nesto, veeeeliki PLUS!

  • I privremeno se ne radi tako. Od kada se popravljaju oštećenja na minusu i po snegu. Da budem jasan, da bi bile velike rupe morale su da budu prvo male. Te male rupe se rade tokom leta i jeseni. Problem je što se ne radi kvalitetno i novo i popravke. Nova je ulica kod tekstine škole, pa pogledajte kvalitet. I to je zrelo za popravke. E , sad i to neće biti urađeno kako treba, pa ajde sledeće zime privremeno da popravimo za stalno. I sada još jedna realnost. Prijavi se profesor iz Srbije da u Beču na savetovanju održi predavanje na temu“ Sanacija udarnih rupa u užem gardskom jezgru“ . Organizatori savetovanja su tražili objašnjenje šta su to udarne rupe. Odbiju temu sa obrazloženjem – zašto čekate da rupe budu velike. A na proleće – nema para za sve ulice i opet privremeno lopatom. Živi bili pa videli.

  • Kuku lelke kakve gluposti opravdavate hitno da se javite tojagi na ispitivanje to j…….na veliko a narod ko telci bleju Svaka cast pojedincima

  • Narod je vecito nezadovoljan! Ne valja kad se popunjuju rupe, ne valja kad se to ne radi. Trenutno je najbolji nacin takav, zasto osudjujete, bar ce se saobracaj odvijati normalno.

  • „Svetu se ne može ugoditi“, naslov je jedne pričice iz čitanke… Pa umesto da pohvalimo ljude što i usred zime i po lošim vremenskim uslovima za obavljenje ovakve vrste posla popunjavaju rupe na koje se stalo žalimo, nekima od nas ni to ne odgovara.

  • Cekajte…ili putari ne bacaju so i rizlu, ili ima rupa. Ne moze i jedno i drugo, stabilisujte se !

  • Saniranje kritičnih udarnih rupa je odličan potez putara i pokazuje njihovu odgovornost za bezbedno odvijanje saobraćaja,narocito u ovakvim vremenskim uslovima.

  • Погледајте на шта личе потпуно нове улице, које су рађене за време СНС-а, неке су потпуно пропале да су више пута поправљане и крпљене (Вилема Пушмана, обилазница,мачванска…) и крпачине су пропале. Квалитет других је толико лош, да су буквално све наборане и са улегнићима. Тамо где прођу Водовод и Топлана, остају разваљене улице и тротоари, све улегло,асфалт се распао… као што неко рече, кратери настају тамо где су већ постојале мале рупе и напрснућа, где је квалитетна улица, кратер никада сам од себе неће да се направи, макар бацили тону соли и ризле…

  • Ovako je i bolje i bezbednije nego ostaviti rupu dok ne krene letnje održavanje, samo izračunajte koliko će se preduprediti šteta na automobilima gradjana i to je dovoljno da vam pokaže opravdanost ovakvog krpljenja. Pogledajte samo u drugim gradovima koji ne rade ovo koliko se gradjana zali na oštećenja automobila zbog udarnih rupa nastallih nakon zimskog perioda.

  • Ovaj Moca reče za sve pare. Prijatelju, ovo što se radi je bacanje para. Na proleće opet isto, opet posao koji će se otaljati sigurno je. Jednom je profesor iz Niša prijavio rad na simpozijumu u Beču sa temom“ Saniranje udarnih rupa u užem gardskom jezgru“. Naravno da je organizator bio zbunjen i tražio pojašnjenje šta su to udarne rupe. Kaže to su velike i duboke rupe. Ljudi lepo odbiju i kažu da je to nemoguće, jer da bi postala velika rupa – mora prvo biti mala rupa. Zašto tada nije kvalitetno sanirana da se više ne ponovi. Ovako zemlja Srbija , na proleće opet lopatom , asfalt u vodu ako treba i tako u nedogled. Zato i vozimo kola po ovakvim ulicama sa rupama i propalim šahtama.

  • Problemi moraju da se premoste dok ne bude bilo moguce trajnije resenje. Oni ce ove rupe da srede kako treba kada prestanu padavine, ovo je za nasu dobrobit, bespotrebno se dize galama…

  • Bravo Majsori. Niko nikada u toku zime nije krpio sneg koje nastaju posle soli koja nagriza asfalt. Umesto pohvale pokude, pa sramota bre

vaš komentar