„Nevena“ nije falsifikovala „Kosili“

LESKOVAC – Rukovodstvo Hemijske industrije „Nevena“ i predstavnici sindikata odbacili su danas sve špekulacije koje su se u javnosti pojavile o novoj kolekciji „Nevena bejbi“, pod nazivom „Kosalija“

Direktor Miljan Miljković naveo je da su već godinu dana zakoniti nosilac prava na taj žig koji je registrovala pred Zavodom za intelektualnu svojinu Srbije. Tvrdi i da je ova firma nosilac prava i na dizajn ambalaže.

Svoje tvrdnje Miljković je i dokumentovao i podelio novinarima svu dokumentaciju vezanu za ovaj slučaj.

„Prema oceni nadležnih ne postoji istovetnost ili sličnost znaka „Kosalija“ sa bilo kojim drugim registrovanim žigom uključujući i žig „Kosili“. U pitanju su domaće i međunarodne registracije pod Svetskom organizacijom za zaštitu intelektualne svojine iz Švajcarske. Iz svega se vidi da je dizajn plastične boce u koju se stavljaju proizvodi nove „Nevena bejbi“ kolekcije i receptura za te proizvode isključivo rezultat rada našeg razvojnog tima zbog čega „Nevena“ jeste i mora biti jedini nosilac intelektualne svojine – rekao je Miljan Miljković.

On je pokazao i bocu sa kojom je „Kosili“ došao u „Nevenu“ i bocu koju je ova leskovačka firma, prilagođavajući se tržištu, tokom godina stvorila.

Miljković je naglasio da do sada niko nije pokrenuo bilo kakav spor kojim bi se, na zakonit način, dokazalo da njegovi navodi nisu tačni i ocenio da to niko i ne čini jer zna da nema šansu za uspeh.

„Protivno dobrim poslovnim običajima švajcarska kompanija „Hemoflor“, koja nas optužuje za falsifikat, se nije obratila nama već je naše poslovne partnere upozorila na potencijalnu odgovornost i gubitke, a mi još uvek ne znamo da li su oni legitimni nosilac žiga „Kosili“ – rekao je Miljković i dodao da ovakav način postupanja prate i „pritisci na svim nivoima“.nevena sindikat

„Nevena“ je o svemu obavestila nekoliko nadležnih ministarstva i Agenciju za privatizaciju očekujući da, u okviru zakona, podrže njeno nastojanje da posluje uspešno, jer je stala na zdrave noge i povećava obim proizvodnje. Najavljeno je i da će biti pokrenuti svi neophodni postupci kako bi „Nevena“ zaštitila poslovne interese koji su ugroženi, kako je rečeno, klevetama.

Sindikalne organizacije u „Neveni“ su podržale napore svog poslovodstva i naglasile da veruju „Vladi Srbije da će sprečiti pritiske pojedinaca iz državnih organa i neformalnih grupa na pravosuđe i da će tako radnicima obezbediti pravo da rade i da žive od svog rada“. Oni su ukazali da su pre deset godina na sličan način ostali bez licence za zubnu pastu „Kolinos“ koja se sada proizvodi u Mađarskoj.

(Kraj)

Pratite JuGmediu na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

16 komentara

  • sram vas bilo. što niste dali tih 600 hiljada evra za produženje licence. lakše vam bilo da zatvorite fabriku.
    Pa vi ste bre rušitelji a ne graditelji karlobag…..

    • Gospodo iz Nevene,
      Vas proizvod i kolekcija su malo stilizovanija kopija brenda Kosili,mene bi bilo sramota da uveravam potrosace,da to nije to,nego je ovo…
      Popicete tuzbu i zatvorice Vam fabriku ,zato sto ste marketinski nepismeni i nevidite dalje od kruga fabrike.
      Dobice Vas na nekom sudu glat!!! Neznam kome cete tada da se pravdate,ukljucite mlade dizajnere,da Vam osmisle novi logo i brend,pa se ukljucite u trzisnu utakmicu,ako ste toliko sigurni u kvalitet istog.A trziste ce samo reci ko je bio u pravu.
      Tako je to na zapadu!!!

  • Udružena zavera CIA-e, Vatikana- tako radikalski. Aman, zar ne možete bar da budete originalni?

  • Razlikuje se zatvarac. Malo je zavijeniji, a i boja ambalaze nije blago pink, nego lagano pink. A i ime uopste nije isto. Samo su 5 slova ista… Originalan proizvod…

  • Kako može biti falsifikat kada je ovaj brend i ambalaža registrovana kod državnog organa? Valjda su oni kad su registrovali KOSALLIU gledali da li ima sličnosti sa Kosilijem. Da ima, sigurno je ne bi registrovali.
    Verujem da su „gospoda iz Nevene“ „malo“ pametniji od nepismenog Staniše, koji ne zna ni prosto proširenu rečenicu da sklopi, a pametuje svojim komentarima.
    Najbitnije je da ti ljudi rade,zarađuju svoju platu, što se ne može reći za nijednu drugu firmu u restrukturiranju u našem kraju. Kome to smeta, zašto ih jednostavno ne ostave na miru da rade? AKo je proizvod kvalitetan kao što kažu u Neveni, prodavaće se sigurno, i to bolje nego Kosili.

    • Dragi moj,
      Fabrika treba da radi i ti ljudi treba da zarade za platu,samo se bojim da o brendu i marketingu nemaju pojma,bas kao i ti!!!
      Brend je zasticen,i veruj mi,Nevena ce na zalost platiti veliku kaznu,zbog ovih pokusaja plagijata. Toliko ima primera,da samo ako pozelis mozes iste da pronades,potseticu vas na situaciju sa KraftJacobs i cokoladom Milka,kada se neki vispreni srbin setio da proizvodi istu,tj.iste boje i pod slicnim nazivom.
      Inace podrzavam napore da Nevena opstane i ponovo postane ono sto je nekada bila,ali ne na ovaj nacin.
      pozdrav

  • Renomirane firme Panaosanic, Abidas i Sani mogu samo da pozavide marketinškim genijima iz Nevene…

  • Zapitajte se ko stoji iza ovih napada na Nevenu, kome je stalo da prigrabi ovo što je ostalo. Vidi se da Nevena dobro radi i ostvaruje dohodak a vi koji pljujete pomislite šta će biti sa ovo malo radnika koji žive od Nevene i na čijoj ste strani. Ako Nevena opstane to će biti dobro i za njene radnike i za jug Srbije.

    • Сви заједно у Лесковцу морамо да бранимо Невену и њене раднике. То је оно што нам недостаје – јединство, бар у Граду. Најбоља одбрана интереса радника Невене била би да бар свака друга лесковачка фамилија купује и користи њене производе. Многи слични производи нису много квалитетнији од наших, лесковачких. Упамтите!

  • Nevena je ostala jedina svetla tačka na jugu, prestanite da pričate gluposti. Njeni proizvodi su stvarno kvalitetni i ova nova kolekcija će sigurno biti.

  • Sramota me je kad citam ove komentare , ljudi se trude iz petnih zila da stave Nevenu na zdrave noge a vama i to ne valja ja se pitam sta ste vi kriticari uradili za ovaj grad pa mozete da kritikujete ove ljude koji se stvarno trude .

  • Sotire svaka ti se pozlatila!!!

    Ljudi iz Nevene su mučenici i heroji. Ostavljeni na milost i nemilost. Molim sve kritičare da obrate pažmju na prvobitnu ambalažu Nevene, pre nego je stigao Kosili. Pitajte mame i tate, babe i dede.

    Zaista, vam maolbrojnoj družini hvala što pokušavate da zadržite proizvodnju , da se preko kapije , kao nekada, šire mirisi.

    A tvoja Sotire stranka – SNS valja beše i ona Sotire što je pljuješ – DS beše, za vas duple nule. Prstom niste hteli da maknete,a obilazili i obećavali, slikali ste se. O bogo! Dokle više.

    Sram vas bilo. Sprcaste onoliku lovu po Šumadiji i zapadnoj Srbiji a niko na Nevenu na JUGU SRBIJE i ne pogleda.

  • Nazalost Nevena jeste jedna od retkih fabrika u Leskovcu koja radi. Ali takodje na zalost vec na prvi pogled se vidi da je ovo i prevelika slicnost. Bojim se da ako ih svajcarci budu tuzili ima da zatvore i ovu retku fabriku koja ovde radi. Samo me zanima ko ce onda da bude kriv za to?

  • ..kakva genijalna ideja..evo novih: head&shouldersL-ovo L na kraju znači Leskovac tako da mogu da proizvode šampon za kosu koji nema nikakve veze sa nekim tamo head&shoulders šamponom…evo još: palmoLive-ovo veliko L znači Leskovac tako da mogu da proizvode sapune, šampone i kupke koje nemaju nikakve veze sa tamo nekim Palmolive proizvodima..Johnsonić&Johnsonić-ovde ono ić asocira na srpsko poreklo pa ovi neprijatelji iz tamo neke firme johnson&johnson nema šta da se bune, može proizvodnja recimo dečijih kupki i šampona…

  • Ljudi su mudro hteli da iskoriste nekad uložena sredstva za osvajanje tržišta pa su povukli granicu da proizvod ne bude više isti, ali da liči na onaj koji tržište jasno prepoznaje, da asocira na brend, jer Kosili je to bio. Svaka nova priča, bila bi promašaj bez budžeta za kampanju osvajanja tržišta- I to je prava istina. Da se zabašuri da sredstava za marketing nema, a da se istovremeno pravimo da ulaganje u marketing nije nimalo značajno, pa da dezavuišemo stručan svet kome je ovaj pokušaj sasvim providan. E, a to već da je naša fabrika i da nam je žao što će propasti, to je druga stvar. I žao nam je. Al pare se najpre izdvoje svuda za marketing, a posle za sirovinu, ambalažu, mašine, servis, transport, kontrole. Jer sve možeš da napraviš, al ti sve džaba kad nemaš kome da prodaš. I ko bi kupio proizvod koji pravi neka Nevena koju je Ležnjak unapređivo? Je l živ taj čovek, mislim dobitnik Oktobarske nagrade za te dve valjda fabrike koje zapusteše polako-Zdravlje i Nevena?

vaš komentar