Nova kadrovska rešenja za rukovodeća mesta u Leskovcu

LESKOVAC – Direktor filijale Nacionalne službe za zapošljavanje  (NSZ) u Leskovcu Jovica Marinković smenjen je sa ove funkcije, a za vršioca dužnosti direktora postavljena je diplomiranie ekonomista Daliborka Stojanović. Prema saznanjima Jugmedie smena čeka i nekolicinu direktora državnih institucija poput Opšte bolnice, dr Zorana Ćeranića koga će, prema nezvaničnim informacijama, zameniti dr Nebojša Dimitrijević, aktuelni šef kabineta gradonačelnika Leskovca. Do smene će doći i u Zavodu za javno zdravlje u kome će dr Ivanu Mitić zameniti dr Ljiljana Veličković, Zavodu za zdravstveno osiguranje  Gorana Savića aktuelni direktor Doma zdravlja u Leskovcu dr Slaviša Božić. Još uvek se pouzdano ne zna ko će biti imenovan za direktora Doma zdravlja.

(Kraj)mt

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

57 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
DS OTPOR
24.07.2013. 00:22

Smenjuje se URS/G17+ svud redom. Nova direktorka ZZJZ je supruga ……. URS je mislio da se dobro prodao, ali ispadaju svuda i idu u istoriju ocigledno …

boban
24.07.2013. 00:55
Odgovor za  DS OTPOR

Ne prašta se lako pokušaj sedanja u fotelju i to u odsustvu. Sad će i agencija za razvoj dobiti novog zamenika

Aleksandar
24.07.2013. 09:28
Odgovor za  boban

Dr Nesa Dimitrijevic i dr Slavisa Bozic su pravi ljudi za ta mesta. Provereni su kadrovi, imaju ogromno iskustvo, vec su vodili velike sisteme, posteni bez afera iza njih, dolaze iz SNSa, stranke cije je cilj uspostavljanje reda u zemlji i unistavanje korupcije.

Stojan
24.07.2013. 11:22
Odgovor za  Aleksandar

ma nije moguce…

Karlo
24.07.2013. 13:36
Odgovor za  Aleksandar

Korisniče Aleksandar,
da li ovaj post znači da druga dva kadrovska rešenja rešenja nisu ono najbolje što je moglo da se desi?

Crveni Kmer
24.07.2013. 16:56
Odgovor za  Karlo

Miki, vrzali ste svi vi odavno napredak i budućnost grada a ne kera.
Po broju kometara ispod ovog članka i budalama je jasno da su članovi stranaka vazda bili prosta sitnosopstvenička i šićardžijska masa koju ne interesuje opšti boljitak nego sopstvene g….e (što ovaj a ne ovaj? što njihov a što ne naš? )

ДуЛе
24.07.2013. 15:53
Odgovor za  Aleksandar

Ацо, Ацо, ни сам не верујеш у то што си написао…

Karlo
24.07.2013. 22:15
Odgovor za  ДуЛе

Nadam se da će mi korisnik ДуЛе oprostiti što ovako odgovaram korisniku Crveni Kmer
A propos konstatacije o stranačkim vojnicima- crveni kmeri su vojska Pol Pota (za neupućene diktatora Kampučije sedamdesetih godina prošlog veka).

Crveni Kmer
24.07.2013. 23:03
Odgovor za  ДуЛе

Karlo, prošao si audiciju, ali kakvu?
a.) za korišćenje gugla
ili pod
b.) za dobro poznavanje novije svestke istorije?

Misliš da bi se potpisao nekim imenom za koje ne znam šta predstavlja?

Ime mi je krik upućen vama, stranačkim jurišnicima a preveden na srpski znači …

sofija
24.07.2013. 15:53
Odgovor za  Aleksandar

Da, dr Dimitrijevic je provereni strucnjak. U cemu, koga je operisao, koji je strucni rad uradio, po cemu je to on poznat. Ma kakav crni strucnjak ko dolazi preko partijske knjizice u fotelju. Vezi ti tu pricu macku o rep.
Prosli put je bio direktor ko kadar DSS, sada SNS. Birajte bre ljudi zaista dokazane strucnjake.
Pitaj tvog Dimitrijevica kako se zavrsio spor protiv zubara, za sudske anale, ajde bre Acko, nemoj si dete, bas me nasmeja.
A Bozic, po cemu se dokazao kao strucnjak, navedi Acko jedan jedini primer, kao Strucnjak Acko, ne ko partijski vojnik.
Volela bih makar jednom da budes objektivan, ovde na ovome mestu i ja cu ti udarati kasnije bez kriterijuma puseve. Do tada samo minusi.

drakče
24.07.2013. 16:12
Odgovor za  sofija

Ne vucite ga za jezik, opet će se izleti, pa će ima problem.

Mikica
24.07.2013. 23:45
Odgovor za  sofija

Dr …… ne moze da obavlja duznost hirurga i da operise pacijente kad je zavrsio specijalizaciju za nutricionistu! Ne razumem poentu tvog kometara! A Dr ……. je od kad je postavljen ya VD direktora Doma zdravlja uradio toliko koliko Dr ….. nije uspela za 3 godine! Tako da nemojte da pisete kad ne znate!

Novak Djokovic
25.07.2013. 01:20
Odgovor za  sofija

Sofija, i moj stric Goran, nikada nije udario tenisku lopticu a na bordu direktora ATPa u Indijan Velsu, izabrali ga za direktora Serbia Opena. Iako nije igrao tenis razumeli su da u dusu zna sve oko organizacije i rukovodjenja turnirom isto kao i ……… i ……………. za svoja nova radna mesta.

VESNA
26.07.2013. 17:31
Odgovor za  sofija

Za razliku od predhodne direktorke,sadašnji direktor DOMA ZDRAVLJA je i uradio nešto dobro.Direktorima čestitam i želim uspeh u daljem radu.

Bitno pitanje
24.07.2013. 21:30
Odgovor za  Aleksandar

Gospodine Aleksandre,
da li vasa stranka ima nameru da to isto ucini sa URS-ovim i DSS-ovim politickim usedelicama i vlasodrscima i u ostalim opstinama Jablanickog okruga, i kada ce taj proces promena zapoceti?

ilija
24.07.2013. 22:34
Odgovor za  Bitno pitanje

Mnogo ti on zna. Da ga je ovlastilo rukovodstvo da ih ovde zastupa ne bi se sad krio. Utronjao se jer se tako nalupao ovde svima u vezi svega, kao razume se on, čuven je po znanju, al do sad niko čuo za njega, pa rešio čovek da se proslavi preko Jugmediu, da bi se u SNS-u dokazao, nedokazani čovek. Pratio je ovde svakog s pretnjom-nećeš me se rešiti, dok mogu da pišem! Ako ti se navrzme na leđa ima da te sačekuje pred kuću. Begaj, vidiš da zakazuje sastanci da se nađe sa komentatori. Po tome znaš da on ne zna da funkcioniše ni na portalu, a ti oćeš njegovo poltičko mišljenje.

dejan
24.07.2013. 10:08
Odgovor za  DS OTPOR

Građani, ajd me podsetite, ko ono beše zaposlio enormno veliki broj ljudi u Dom Zdravlja pa zaposleni tamo jedva platu primaše? I kažite mi, molim vas, a u čije vreme, pod čijim rukovodstvom bi ona afera sa dodelom specijalizacija mimo kriterijuma?

Kad je nekada demokratska vlast jednom upotrebila to diskreciono pravo odlučivanja pri zapošljavanju i to u samom ministarstvu, ja sam poludeo, smatrao sam to nemoralnim, nekorektnim, kao oblik eliminacije kvalitetnijeg, boljeg kandidata. Čemu onda prmene partija, vlada, kad sistemi ostaju isti. Šta će to doneti građanima?

Dr Mile
24.07.2013. 17:37
Odgovor za  dejan

I DS je isto to radio,i oni su zaposljavali,i to poprilicno,imali su zna se koga,jedan Nine medicinska sestra je bio glavni,a sto se tice Neska,on je pa zaposljavao i konobare,i kuvare u DZ i koga ne jos,tako da nema nama pomoci ko god dosao na mesto direktora
A i bolnica sa Ceranicem ista prica,ako si bio G17 ili ti sada URS ocas posla sa malo suski bi bio zaposljen u bolnici,tacno se zna ko je kada primljen i gde,po imenu i prezimenu,

Mikica
24.07.2013. 23:51
Odgovor za  dejan

Prvo: svi ti ljudi koje je Dr Nesa zaposlio su REDOVNO primali platu dok je on bio direktor!
Drugo: Specijalizacije su dodeljene posle 4 godine i to ljudima koji su je zasluzili… Verujem da ih je bilo jos koji, na zalost nisu uspeli da je dobiju, ali nije bilo sredstava, nema ih ni sada.
Trece: Radnici su platu prestali da primaju sa dolaskom DS-a na vlast, zbog Ds-a je nastala i blokada, jer se niko nije trudio da ljudima na bilo koji nacin izadje u susret, vec su platu primali sve jedni isti ljudi, iz meseca u mesec – njih 15-ak i to iz DS-a, a za ostale ih je bas bilo briga.

pile
24.07.2013. 10:30
Odgovor za  DS OTPOR

Smešni su ovi njihovi parolaši. Pa je l ste samozadovoljni kadrovskim promenama? Jeste. Pa što se onda javljate? Parole su za kampanju. Građani nisu zadovoljni kadriranjima po gradu počev od zbrinjavanja cele porodice ….., koja očigledno ima velikih političkih zasluga kod gradonačelnika. Još ću da pomislim da su pakovali dokumentaciju za …?

Nego da podsetim da je onomad izbore izgubio od …. najviše zato što je vuko jaram zvani …, zbog socijalne pomoći, pošto su zajedno bili u vlasti(izvršna plus zakonodavna). To ga je koštalo dosta u životu, ali on zarad novih interesa, sve zaboravi i gura dalje. Kud li će građani stići sa takvim moralom rukovodstva grada, pitam se?

djura
24.07.2013. 00:24

Veoma sam blizu odluke da se, ako bude raspisan konkurs, javim za buduce upraznjeno mesto sefa kabineta gradonacelnika Leskovca. 🙂

pozdrav
24.07.2013. 00:53
Odgovor za  djura

Bolje bi bilo da se javiš meni.

Sun Tzu
24.07.2013. 08:48
Odgovor za  djura

hahaha, pa ako neko u ovom gradu ima iskustva na tom radnom mestu onda si to ti 😉
ajde, nek te prime pa i još nama nekolicini malo da svane!

ivana
24.07.2013. 10:00
Odgovor za  Sun Tzu

Niste vi njega zaslužili, a i mi ga ne damo vama. Imate si vi vašeg. Šta mu fali, pa oćete našeg?

Šta se zamišljaš
24.07.2013. 17:15
Odgovor za  Sun Tzu

„ha ha ha“ mnogo smešno! Pa tamo mu je i mesto, da ne mislišmožda da si za nešto bolje?

Pitajte Zonu
24.07.2013. 17:35
Odgovor za  djura

Što pa da ne budeš, dal si manje ljigaviji od prethodni. Jedino što nisi završio fakuultet al ni to nije nerešivo

žika
24.07.2013. 00:49

Pa zar na mesto direktora Doma zdravlja neće supruga Neše Dimitrijevića? A i kakva je to smena direktora, kad je ova ekipa planirana još pre više od pola godine da sedne na ta mesta, samo se čekalo. Koga zamajavaju lažnim najavama da će direktori biti zamenjeni da bi vlast bolje funkcionisala a na korist građana, kad je to ponovo na pobratimsku korist? Sad će imati samo bolje odstupnice. Pa tako, kad odu sa vlasti, neće ih više smeštati u Dom Zdravlja, nego pravac u bolnicu i dr Cvetanovića i dr Sašku i dr Božića. Pokupovaše i diplome i radna mesta. Djuro, radno mesto ti je zauzeto. Na poziciji šefa kabineta su sedela dva šefa. Svuda ih ima po troje, petoro što menadžera, što doktora. Briga njih. Zato se ljutim kad oni sebi daju pravo da viču na narod, a beskrupulozni su. Nego građani da prestanu da se zavađuju i oko istih ciljeva da se okupe, za svoj boljitak. Zar ne vidite da su se oni okupili za svoj boljitak.

Endless
24.07.2013. 01:34

Sjasi Kurta da uzjase Murta…

ivča
24.07.2013. 11:01
Odgovor za  Endless

Beskrajan, ni ja to ne bih bolje reko!

ivan
24.07.2013. 09:07

i treba da bude smena ali ne ovakva ,ma nek nas jasu dok mogu sami smo krivi nikad ovom narodu neke stvari nece biti jasne

Шефтелија
24.07.2013. 11:28

„… smenjen je… postavljena… smena čeka i nekolicinu direktora državnih institucija… koga će…. zameniti ….“.
Добро, добро,….мени је свеједно ко ће на чије место да дође а ко ће да оде. Ниједног од поменитих лично не познајем. Међутим, интересовали би ме разлози зашто се наведени смењују?

Вероватно ћете сада помислити да сам потпуно неупућена. Јесам сигурно али нисам баш у толикој мери. Међутим, ово ме интересује из другог разлога…..

Својевремено (па сад, то и јесте било давно….), када сам ја запошљена, на челу моје установе, била је извесна старија госпођа. Недуго затим, она је смењена. Говорило се – из политичких разлога. Мене и нису интересовали детаљи а и већина ствари ми није била јасна како функционише.
Међутим, игром случаја сам, а то је било пре отприлике 3 године, у потпуно неком необавезном разговору, од једног дотичног господина ( из МУП-а) сазнала да је она смењена заправо због неких финансијских малверзација.
Ееееех, ….а ја сам се њој, из пијетета што ме је запослила, увек тако срдачно јављала, сваки пут ради разговора – на улици застајала, за здравље и фамилију питала, поздрављала,…не знајући за зло које је починила.

Ето, зато бих вилела да знам тачан разлог нечије смене.

pacijent
24.07.2013. 11:28

Dragi sugrađani,

Sad slobodno mož se razboljevate, jer mi vas čekamo. Primićemo vas u Dom zdravlja, uradićemo sve potrebne anlize u Zavodu za javno zdravlje, po potrebi ćete biti smešteni u bolnicu na stanovito odeljenje, a sve vreme o vama brine Zavod za zdravstveno osiguranje. Naša parola je-DA OZDRAVIMO LESKOVAC!

Mene već nešto steže u grlu, odoh ja za čas kod- dr je element skupa. Malo li je?

Dragiša Janković
24.07.2013. 12:29

Dr Nesa Dimitrijevic i dr Slavisa Bozic su pravi ljudi za mesta na kojima su postavljeni i trebaih u potunosti podržati ( moralno i finansijski od strane lokalne samouprave u cilju razvoja ustanova na čijem će se čelu nalaziti pa samim tim i pružanja kvalitetnijih zdravstvenih usluga gradjanima Leskovca i okoline) . Kao stručnjaci u svom domenu i rukovodioci su se već iskazali u pozitivnom smislu reči.Kao ljudi su vrlo posteni i bez ikakvih afera iza njih. Dolaze iz SNSa, stranke cije je cilj uspostavljanje reda i discipline u zemlji i suzbijanje korupcije.

milivoje
24.07.2013. 13:37

Ih, a ja mislio seli da njihovoj deci profesori poprave ocene po školama da im žene lakše dođu do specijalizacije, na diskreciono pravo izupisuju fakultete studentima pa im ispite polože posle intervencije po operacionim salama, da zaposle po nekog na vezu, što se vrlo isplati, da familiji podele opštinske stanove, kad ono, oni seli da zaustave korupciju i mito u Srbiji koja se najčešće vezuje, šta mislite za koju branšu? Samo jednom smete da pogađate.
Hvala vam što me rasvestiste. Mnogo sam glup, prosto ne znam kog lekara da posetim da me pregleda. Al, mora se brknem u džep pre toga.

sofija
24.07.2013. 16:02

Aman Dragisa brate,

koji su im kvaliteti osim sto su clanovi stranke?

doktorati
24.07.2013. 16:28
Odgovor za  sofija

Svi spremaju doktorate. Knjigu ne uzimaju, praksu ne pipaju, iz kola ne izlaze, u kuću ne ulaze, al svi do jednog će doktoriraju, pa će nam se na glavu popnu s paiprići, seritfikovane diplome. Kuku nama. More da čovek uzme, što bi narod reko- …

Pera pisar
24.07.2013. 13:55

RESAVSKA SKOLA ili zakljucak gradskog odbora SNS-a 🙂

@Aleksandar

>>Dr Nesa Dimitrijevic i dr Slavisa Bozic su pravi ljudi za ta mesta.<>dolaze iz SNSa, stranke cije je cilj uspostavljanje reda u zemlji i unistavanje korupcije.<>Dr Nesa Dimitrijevic i dr Slavisa Bozic su pravi ljudi za mesta<>Dolaze iz SNSa, stranke cije je cilj uspostavljanje reda i discipline u zemlji i suzbijanje korupcije.<<

Pera pisar
24.07.2013. 14:03

RESAVSKA SKOLA ili zakljucak opstinskog odbora SNS-a

@Aleksandar

„Dr Nesa Dimitrijevic i dr Slavisa Bozic su pravi ljudi za ta mesta“.

Provereni su kadrovi, imaju ogromno iskustvo, vec su vodili velike sisteme, posteni bez afera iza njih,

„dolaze iz SNSa, stranke cije je cilj uspostavljanje reda u zemlji i unistavanje korupcije“.

@Dragiša Janković

„Dr Nesa Dimitrijevic i dr Slavisa Bozic su pravi ljudi za mesta“

na kojima su postavljeni i trebaih u potunosti podržati ( moralno i finansijski od strane lokalne samouprave u cilju razvoja ustanova na čijem će se čelu nalaziti pa samim tim i pružanja kvalitetnijih zdravstvenih usluga gradjanima Leskovca i okoline) . Kao stručnjaci u svom domenu i rukovodioci su se već iskazali u pozitivnom smislu reči.Kao ljudi su vrlo posteni i bez ikakvih afera iza njih.
„Dolaze iz SNSa, stranke cije je cilj uspostavljanje reda i discipline u zemlji i suzbijanje korupcije“.

tika
25.07.2013. 00:18
Odgovor za  Pera pisar

Bruka, bruka. A na tom sastanku im je glavni baš …….. kao …………..zamenik, pa navodno pismen, pa sve konce drži. Kad ono tamo sve papagaji. A tek o drugima oko njih u SNS-u, ne bih komentariosao, jer ovi su im vrh. Sad nam je jasno i kako će vlast vršiti, kad su tako površni, nepromišljeni, ne udubljuju se, nego samo…..

sramota
24.07.2013. 14:18

Nova stranko i sve ostale stranke, sad vidite koliko se bavite sobom, kad niko od vas nema saopštenje za javnost u kojem iznosi mišljenje o novom kadriranju. Makar ih pohvalite, ne morate kuditi.

Ali, zar vi mislite da ćutite, pa će građani vas da ture na novim izborima umesto ovih? Neće niko da glasa lezileboviće. Ovi što sad sedaju, su se barem borili, kritikovali.

Vi iz demokratskih opcija se zaista ponašate kao strine i strašno me, kao građanina, nervirate zbog toga. Nemate stav, zvaničan, jasan, kritički osvrt, obrazloženje argumentima, bolje moguće predloge, predviđanja loših epiloga usled naopakog kadriranja. Zar je moguće da vas ama baš ništa ne zanima, sem kako da sednete umesto njih baš vi, a do tad, izgleda da sedite i odista sa njima u nekoj kafani, pijuckate zajedno piće i samo se zezate sa narodom.

Novak Djokovic
25.07.2013. 01:09
Odgovor za  sramota

Kad vec spominjes Novu stranku, neznam da li ce da pohvale ova kvalitetna kadrovska resenja ali znam sta je Zivkovic danas izjavio za B92. Citiram „Građanska opcija je delovanjem DS postala malograđanska“ , Znam da ce se mnogi ovde prepoznati ali ja da vam kazem, uopste ne verujem u to sto on prica.

Bata
26.07.2013. 11:55
Odgovor za  sramota

Pa sad i Nova Stranka koja je registrovana pre par meseci kriva. Ajde kao član Nove Stranke da iznesem svoje mišljenje. Ne bih da komentarišem pojedine kandidate, već metode. Slažem se da je sramota način na koji se postavljaju kadrovi važnih institucija u gradu. Preletanje zarad funkcija i pozicija je odavno primetno u političkom miljeu grada. Nametanje kadrova jer su partijski preletači i poslušnici do sledeće promene vlasti je ogavno i bezobrazno i vredja inteligenciju svih onih ljudi koji su kvalifikovani da obavljaju ove poslove na korektan način, a posebno onih gradjana koji su glasali za SNS, URS, SPS i ostale prirepke i poverovali u beskrupulozne laži predstavnika ovih trenutnih vladajućih struktura, koji su se svi redom kleli u nepristrasnost i kriterijum kompetencije putem konkursa kada su u pitanju rukovodeće pozicije svih javnih institucija, preduzeća i ustanova. Slažem se „Sramoto“, da treba reagovati i ispravljati krive drine. Naš predlog je da se poštuje princip transparentosti i da se na taj način izbegnu ovakve nebuloze, ma ko bio na vlasti. Način na koji se sprovodi kadriranje u Leskovcu navodi na pitanje „Da li će kadidat zastupati interes partije ili će zastupati interese bolnice, zdravstvenog centra, ZZJZ-a, NSZ ili institucije na čije čelo ce biti postavljen, a ne izabran“. Kome će biti zahvalan i kome će činiti dalje usluge, čiju ce familiju zapošljavati, a kome će praviti probleme, ako nije iz iste partijske koalicije. Da li će neko morati da se učlani u odredjenu stranku i protiv svojih ideoloških ubedjenja da bi došao do posla. Lako je manipulisati u okolnostima kad vlada opste siromaštvo i kada politikanti kreiraju ambijent i koriste institucije ya manipulacije. Žalosno je što gradjani gube poverenje u ove institucije i što se kao posledica javlja nemar i nezainteresovanost da se išta nabolje promeni. Nova stranka ce uvek zastupati interese gradjana kada su ugrožena njihova prava i interesi. Za sada ovo vidim kao čaršijske priče i nadam se da će se ključni igrači, ako imaju malo pameti, u ovoj igrariji bar malo urazumiti i svoje političke igre i strasti svesti na nivo razuma i razmisliti o interesima gradjana i ovih institucija, a ne o njihovim ličnim i partijskim interesima. Mada, ako se vratimo malo unazad, tesko je da u to poverujem. Ovakvim bahatim ponašanjem se samo nanosti šteta, kako gradu, tako i strukama, a da podsetim, ako se sećam dobro i reči g. Dragana Jovanovića, uvaženog urologa izjavio je u Istinomeru „Dragi gradjani stranačkog zapošljavanja više neće biti“. I podsetimo se parole koju je SNS koristio u svojoj kampanji : Da ima za sve, a ne samo za neke. Čini se da je situacija obrnuta. Da ima za neke, a ne za sve.

Političar
24.07.2013. 14:40

A gde je pečat?

VELJKO
24.07.2013. 14:53

Pa kad su zaposlili toliko ljudi i otvorili nova radna mesta za ovo malo vremena kolko su na vlasti red je da se pobrinu i za svoje članove.

zanimanje političar
24.07.2013. 15:22

Pozivam sve stranke koje nisu u vlasti, zarad nepristrasnosti, da se odmah javno oglase povodm kadriranja. I nije važno hoće li aminovati izabrane kadrove. Hoćemo njihovo zvanično mišljenje, jer oni posle traže naše građanske glasove.

Da bi zaslužili glasače neka se prvo izjasne:

-jesu li novi kadrovi kvalitetniji od prethodnih i po čemu, ako jesu, a ako nisu zbog čega nisu
-šta građani mogu da očekuju sa ovim promenama-život na bolje ili na gore
-kakva su njihova dugoročna predviđanja o posledicama ovakvog kadriranja.

Svaka iole ozbiljna partija danas mora zauzeti stav o tome, jer su u pitanju veliki sistemi od čijeg funkcionisanja zavisi život građana Leskovca.

Tražimo da oni, a ne mi građani, saznaju sve o novoizabranima do u detalje zajedno sa svim profesionalnim propustima, kao i ostvarenim interesima-koristima od grada koje su dobili do sada i to nam saopšte, zajedno sa svojim stavom o tome da li su po njihovom mišljenju rešenja pozitivna ili negativna po našu budućnost..

A onda ćemo mi građani zauzeti stav o opoziocinim strankama u našem gradu, koje izgleda spavaju, sanjaju vlast i žele lako do glasača. Uspavali ste se, gospodo opozicijo! Ako za fundamentalne stvari nemate stavove, pa vi ste onda promašili zanimanje.

Ime?
24.07.2013. 16:42

Kakve veze ima koji je na funkciji kad su institucije u ruševinama?
Ako sistem ne valja postavi i nobelovce na direktorska mesta, sve je džabe, Ustanove iz mrtvih ne dižu pojedinci, menjaš rep dok glava truli i smrdi.
Mislim da je bilo dosta komentara u obliku apela, proglasa i otvorenih pisama.
Lepo to stavi na papir pa šalji, ili piši mejlove onima kome su proglasi upućeni. Ili još bolje pošalji redakciji kao građanin, siguran sam da bi ti jugmedija to objavila.
A i lepo bi bilo da daš svoj doprinos opštem zamajavanju građana.

Miško
24.07.2013. 20:20

Ovo je rat između SNS i URS-a t,j. G17. Valjda bi prvo oni kao oštećeni trebalo da se oglase u javnost pa tek onda ostale stranke koje nisu na vlasti!!!!

aleluja
24.07.2013. 15:40

Lele. sa ovakvi medicinski kadrovi, odma si mož zovneš i popa Slavišu za pomoćnika da ga turiš, pa da opeva građani! Samo pazi, još je on žilav, nemoj ti pravi konkurenciju. A taman si se rešio konkurencije i namirio ga s mesto u bolnicu. Ti li, ti li, jarane?

ema
24.07.2013. 22:48

Osećam večeras dok posmatram laste, ma osećam da imate 100 neobjavljenih komentara. Mora da ste angažovali prekovremeno zaposlene da pregledavaju tekstove-jesu li politički korektni. Da vam nisam u koži. Samo vi arbitrirajte između građana i vlasti za džabe. A tako dobar projekat imam koji možete ponuditi na finansiranje vlastima jer je u interesu i njima, ali i vama. Čućemo se. Jedino nigde ne vidim ni jedan kontakt, službeni, mislim.

Noc misli zvezde, dan misli sunce...
24.07.2013. 23:54
Odgovor za  ema

gos. Ema,
nastavite da posmatrate laste i da osecate…mozda cete nesto i videti sto je lepo…Na portalu su samo ,,ostre“ borbe misljenja vlasti i gradjana, koji su, vecim delom, u pravu – nadam se da i to osecate dok gledate laste…!

СрбИН
25.07.2013. 08:23
Odgovor za  ema

Ема, саслушајте један савет,
Ласте су симбол одласка и повратка. Иду за бољим па се врате, имају гнезда и тамо и овамо. За њих важи и она прича, ко их дира мајка ће му умре“. Заштићене су клетвом ко политичари имунитетом. Кад боље размислим, пуно сличности између њих и политичара има.
Лош су пример, не обраћајте пажњу на њих јер није господин свако ко обуче фрак.

ema
25.07.2013. 09:40

O, pa dobro Vam jutro, gospodine Srbine. Prijatno ste me iznenadili uz jutarnju kafu, koju pijuckam, dok Jugmediu čituckam. Na odmoru sam, van Leskovca, ali, kao što vidite, obaveštavam se.

Pa kako je tamo, šta se , po Vašem mišljenju, najbitnije događa? Jugmedia će svakako biti ljubomorna što sam Vas proglasila specijalnim dopisnikom! Hvala na lepoj priči. Nisam se usudila da Vam odgovorim na Vaš poslednji komentar, da ne budem navalentna. Držim do Vašeg integriteta.

СрбИН
26.07.2013. 08:04

Добро Вам јутро, Ема, ето почех да Вам име пишем великим словом. Навика је чудо.
Одмарам и ја, читајући коментаре. Уме да буде баш опуштајуће.
Може од ових коментара да се испише дивна прича. Препричаћу Вам један афоризам који сам прочитао у неким новинама. Кажем препричаћу зато што ме стижу године па слабије памтим.
Афористичар је, отприлике, рекао о Достојевском….да је за своја дела тражио инспирацију у данашњој Србији, неке књиге имале би више наставака.
Што се тиче навалентности, слободно будите, ето ја вам, унапред, опраштам на њој. 🙂 Освежава… а и не гоји.

ema
26.07.2013. 12:47
Odgovor za  СрбИН

Gospodine Srbine, mada uz ovo ime više leži Brate Srbine, al nema veze, nemate potrebe da velikim slovima pišete Ema. Nisam ja ni mala, al to nije moje pravo ime. Izgovorih! Šta ti je moral, on obavezuje pred ljudima, kad si sa čovekom, razume se. Ali, neka ostane tako, biću ema, takva su pravila. Ali, žensko jesam, ne brinite. Nadam se da Vi niste?! Mislim žensko.

Od jutros ne stižem da otvorim Jugmediu, mada bolje da jesam jer mi ne ide organizacija, ama baš nikako. Elem, krenem ja sa kafom na terasu skroz gornju da se sunčam, u kupaćem, pošto sam na odmoru, a ono komšija popeo šest majstora na vrh krova da menjaju crepove. Ja svima šestorma-da l ovo dobro kazah?( u školi je bilo daj ovo petma ženama, al za šest žena se ne sećam)-dakle, ja svima njima jedno glasno dobro jutro, a vala i oni meni. I nije da sam ja njima smetala što ću tu da leškarim i izvijam se, nego ko po vrućini da radi, kad pogled skreće. Pokupim se, a da i ne legnem, a oni uglas, tužni- Pa što idete, pazićemo da ne bacamo, da ne pada na Vas! Ja se nasmejem, zahvalim i vrnem u kuću. Neuspela misija! Popijem kafu unutra i sakupim snagu da krenem od šaltera do šaltera. E, to Vam ne bih opisivala. Neopisivo je! I tako, po povratku skroz izgnjurena, što bi rekli neki, padnem u foteljicu i otvorim Jugmedijicu. A tamo, Vi! Hvala Bogu, bar na Vas mogu da računam. I to je nešto, za početak. Ma, kakvi, puno je to za jedan prijatan dan. Da Vam iko poželi Dobro jutro! Sasvim dovoljno, da mi sve izgubljeno nadoknadi.

Vi ste mene već dezintegrisali, a ja moram da priznam da ne znam kako ću se izboriti sa Vama. Moraću da krenem da čitam unazad šta ste sve pisali, da Vas bolje shvatim. Samo ne znam šta ću sa tim, ako mi se dopadne?!?

Opasna ova Jugmedia. Gasite ih, odmah!!! Utiču mi na lični život. Menjam iskaz-Živeo gradonačelnik! Gore vlada!

Pozdrav!

game over
27.10.2013. 20:31
Odgovor za  СрбИН

Pravi si nestaško, ti bi da si sa svakom, jarane? Pa možeš li ti to? Mislim tebi izgleda nedostaje jedan od ona tri ljubavna hormona u braku. Jedan obezbeđuje nežnost i sigurnost, al tebi tamo manjka onaj što upućuje na akciju(feniletilamin). Lepo ja rekoh -dosada, ne do sada, već oduvek! Zato letiš s cveta na cvet. Naučno je dokazano. Netolerancija na stres te tera da ostaješ uz osobu koja te smiruje, ali te ona ne ispunjava, ne može te zadržati. Pući ćeš ako ne iskomentarišeš žensko posle svakog teksta ovde, a i u životu, što te ne čini većim muškarcem od drugih, koji su proverene veličine, takođe. Vidiš kako si pozivao na druženje u svakoj prilici?

Ivancha
26.07.2013. 11:08

Dokle bre da se ljudi vrednuju po stranačkoj pripadnosti. Za SNS nemam ni jednu reč hvale, ali ljude koji su predloženi dobro znam. Ni jedan od njih nije tatin sin, radili su dugo na terenu (Neša u Crnoj travi a Božić u Vučju). Pitajte stanovnike tih mesta kakvo mišljenje imaju o njima pa tada sudite…. Još jednom apelujem da je krajnje vreme da ljude posmatramo kao ličnosti i kvalifikacijama a ne po stranačkoj pripadnosti.
Najidealnije bi bilo da se na Lokalnim izborima glasa neposredno za Gradonačelnika (moj izbor bi bez dvoumljenja bio Bojta !!!), Načelnika policije, odbornike….
Mi smo leskovčani, i uglavnom znamo sve ljude koji se bave politikom, tako da bi imali prilike da biramo naše komšije za koje znamo kakvi su a ne da galasamo za stranačku listu u kojoj posle stranke pola ljudi sa spiska zamene nekim ljigavcima i poltronima.

trša
26.07.2013. 12:17
Odgovor za  Ivancha

Pa pošto smo Leskovčani, adekvatniji bi bio jednom neki gradonačelnik koji nije iz Jajnu, iz Brejanovce, Biljanicu, bojnički kraj i ostala okolna mesta. Dobri su bili ti iz tih krajeva, al ajd malo i nama građanima ugodite, red bi bio, ipak je ovo Leskovac. I mi živimo u njemu, bar se trudimo da ne izumremo.

Što se kandidata za direktore tiče, oni su takođe poreklom iz okoline Leskovca, pa ne znam zašto smatrate da je preporika što su bili na terenu, radili u okolini. To je dobro, zato što izvorno poznaju meštane. Ružno je kad pola osmospratnice ima plaćene putne troškove da dolazi sa sela na posao, a nezaposlenih u gradu ima kolko hoćete. Zato se ti kadrovi iz okoline i učlanjuju, da prečicom, političke sile, uđu u gradske institucije. I veoma se dobro drže zajedno. Čak i interesno funkcionišu. Zašto niko ne odgovori na postavljena pitanja koji je od njih samih kandidata direktora, kao i od njihovih rođaka, brata, dobio svojevremeno opštinske stanove. Radikalna stranka, možda?

Vidite da nije sve u struci, ima nešto i u interesu!

Ako im je bilo lepo, neka su uživali, ljudski je to, nije strašno. Al, ajd malo da drugi stručni ljudi dođu na red, da dobiju i druge porodice stručnjaka blagodeti vlasti. Pa nećemo valjda 100 godina samo pobratimske veze da forsiramo? Gde su drugi stručnjaci, vanstranački?