Grafički dizajner iz Leskovca Dušan Kitanović uspeo je da svojom kreativnošću, u velikoj konkurenciji, pobedi na konkursu za novi logotip firme „Neoplanta“ iz Novog sada, spojivši Petrovaradinsku trvđavu s pogledom na Dunav i most.
Naziv nagradadnog konkursa bio je “I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad”.
„Velika je čast što će tako stara i poznata firma nositi moj logo. To je za mene i jedan vid reklame“, kaže za JuGmediu mladi dizajner koji je na ovom konkursu osvojio nagradu od 3.000 evra.
Novosadski mediji prosto izražavaju čuđenje što je jedan južnjak uspeo da pobedi na tako važnom konkursu, a o Kitanovićevom idejnom rešenju pišu sa puno hvale.
„On oseća “natenane” ritam ravnice i zna kakvo je uživanje u kvalitetnoj i bogatoj trpezi za koju je dobrodošao svako, jer su široka srca ovdašnjih domaćina. Razumeo je kakvo je uživanje gledati na Dunav sa Petrovaradinske tvrđave i šta ona predstavlja za sve Novosađane. Zna kakav su gubitak pretrpeli za vreme bombardovanja 1999. godine, kada je porušen Žeželjev most i kakvu nadu vide u novom mostu preko moćnog Dunava. Upravo taj spoj tradicije i istorije, Dušan je ispreplitao sa simbolom novog vremena i nepobedivošću duha svih Novosađana i Vojvođana. Zato je žiri doneo odluku da baš njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol Neoplante“, piše portal „Luftika“.
Dušan Kitanović ima samo 24 godine. Završio je Školu za tekstil i dizajn u Leskovcu, a malo zbog finansijskih nemogućnosti, više zbog toga što na državnim fakultetima nije bilo čisto dizajnerskog smera, nije upisao fakultet.
„Kasnije sam malo studirao filozofiju,ali odlučio sam da prekinem i da se praktično bavim onim što od rane mladosti volim i što sam usavršio u srednjoj školi. Vremenom sam naučio sve što bi mogao i na samom fakultetu“, objašnjava Leskovčanin, koji u svom gradu radi u jednoj marketinškoj agenciji.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Bravo imenjače, svaka ti čast!
Bravo decko!
Moram da primetim da je znak je u duhu ovog „naprednog vremena“, a sem toga podseća na kutiju od bombonjera.