ISPOVEST: OLIVER PAUNOVIĆ

Od čistača do marketinško-medijskog maga

Tri godine sam kao osnovac čistio ulaze u tri stambene zgrada da bi, posle smrti svoga oca, majka i ja mogli da preživimo. Tada sam se kao jedanaestogodišnjak zarekao da ću celog života raditi i da nikada više nećemo trpeti gladni

Ovako za Jugmediu počinje svoju životnu i poslovnu priču Oliver Paunović iz Niša, čovek koji je sa 38 godina postao vodeći marketinšk lider. Njegov uticaj postaje sve veći i u medijskoj sferi, pre svega preko nekoliko internet medija.

Sa 11 godina preuzeo ulogu domaćina

Kao jedinac živeo je sa majkom i bolesnim ocem, ali, ipak, kao voljeno dete u srećnoj porodici. Pre nego što se penzionisao, otac je solidno zarađivao, ali lek za njegove bubrege nije mogao da se nađe. Kada je srce  prestalo da kuca, Oliver je imao samo 11 godina.

Otac Živojin ga je učio da bude radan i dostojanstven

Te noći kada ga je odvela hitna pomoć ostao sam sam u kući. Majka se vratila sa njegovim stvarima i nije mi rekla šta se dogodilo. Tek sutradan, u dogovoru sa stricem, saopštili su mi tragičnu vest. Ceo svet se srušio pred mojim očima. Bio sam veoma vezan za njega, a ja sam njemu bio ceo svet. Verovatno osećajući da mu se bliži kraj, neprestano me je učio, ležeći u krevetu, da budem dobar i radan čovek, ali da ne dozvolim da me niko gazi. Nekako tih dana sam shvatio da sam sada ja glava naše dvočlane porodice i da moram da pomažem majci”, priča Oliver.

Oliver se bavio i sportom – borilačke veštine judo i kik boks

Nastupili su tegobni dani jer plata spremačice majke Mirjane nije podmirivila ni troškove ishrane. “Ne znam kako bismo preživeli da nije bilo pomoći majčine sestre sa sela”.

Bio je prvi razred srednje škole kada je odlučio da se prihvati četke i džogera.

Čistač stambenih ulaza

Uspeo sam da ubedim stanare tri višespratnice u Mokranjčevoj ulici da sam ja nabolji čistač, iako pre toga nisam u ruke uzeo metlu. Tri puta nedeljno sam ulaze i stepeništa čistio najpre metlom a onda džogerom. Bili su prezadovolnji, a ja zarađivao po 50 maraka, što je u to vreme bio veliki novac. Svi stanari su me zavoleli. I danas kada me sretnu zagrle me, raduju se mom uspehu”.

Dok su njegovi drugovi nosili tada hit patike marke “ribok”, on je kupovao one sa pijace na kojima posle nedelju dana istrče prsti. “Jednoga dana ću i ja postati neko, jednoga dana ću i ja sebi kupiti dobre i lepe patike”, maštao sam.

Sreća, ali u upornost, pomogli su mu da ostvari mnogo više od dečačkih snova.

Kao srednjoškolac radio je u RTV Bankeru, preko Omladinske zadruge u Banker klubu, od garderobera do raznosača kafa. Godinu dana radio je i kao noćni čuvar u “Soko marketu”. Ali, imao je sreću da se zbliži s ljudima iz produkcije – Điđijem, Batom Vasićem i Zoranom Cvetkovićem Cveletom, koji su radili televizijske i radio reklame

RTV Banker i City radio – prozor u svet

Milivoje Jovanović dizajner, sada u penziji, Oliverov najbližih saradnik punih 15 godin

Skapirao sam da mogu da se bavim komunikacijom, pa sam se i ja upustio u te vode. Mislio sam da ću ceo život provesti na RTV Bankeru, ali put me je odveo dalje, jer sam uvek težio višem cilju”.

Mogao sam da postanem propalica, na primer, ali sam u glavi imao savete svoga oca

U tome mu je pomogao Goran Radojković, koga smatra drugim ocem.

Prvi samostalni posao bio mu je izrada i prodaja “ox igrica“, drugi red vožnje gradskog saobraćaja, koji je delio na autobuskim stajalištima za po 1 dinar. Sledeći u “City radio” gde je za kratko vreme prodao preko 100 džinglova sa šaljivim i zanimljivim sloganima.

A onda pokreće sopstveni biznis. 1998. godine otvara časopis “City Šop”, kasnije menja ime u „City Magazin“ a danas se zove „City Oglasi“,  koji bez prekida radi skoro 20 godina i jedini je oglasni časopis u jugoistočnoj Srbiji.

PORUKA MLADIMA

Nije tačno da u Srbiji nema posla. Ima. uslov je da se mlad čovek pokrene s mesta, da ima ideju, da ima cilj. I da radi, da radi 18 sati, da nastavi i kada padne, jer život je jedna neprestana borba

Sopstvena marketinška agencija

Kreće sa poslovnim vodičima, sa mnografijom Niša, kakvu do tada, a i kasnije, niko nije izdao, a uz pomoć Vladimira Zaharijaševića, fotografa, i Milivoje Jovanovića, sa razgelednicima, publikacijom “Moj City, Moj Niš”, poslovnim vodičem…

Krenuo sam na sve ili ništa, pobediti ili biti pobeđen”, veli.

Pobedio je.

Sada već tradicionalni Sajam automobila u Nišu je delo njegove reklamne agencije.

Ideja je mnogima bila smešna, ali već na prvom sajmu 2009. godine izložili smo preko 50 modela, sajam je posetilo preko 50.000 ljudi i time smo pokazali, između ostalog, da Niš jeste na jugu, ali da tužan nije”, priča.

Nižu se poslovi jedan za drugim. Danas vodi uspešnu marketing agenciji u kojoj se poslovi završavaju od ideje do realizacije, producent je tri filma o Nišu koji su prikazani na Filmskim susretima 2014, 2015. i 2016. godine. Izdaje reklamne novine, otvara reklamne, ali i informativne sajtove.

Redakcija

Posebno se ponosim portalom “Niške vesti”, čija je popularnost i čitanost ogromna, a od pre nekoliko meseci i portalom “Srbija vesti”.

Rad, prijateljstvo, pozitvna eneregija –  uspeh!

Njegova supruga vlasnik je kafića ”City Cafe”, popularno mesto okupljanja u parku Svetog Save.

U marketiniškoj agenciji i u informativnoj redakciji zaposleno je 11 Nišlija.

Svi smo i saradnici i prijatelji. Kod nas nema mesta za one koji u sebi ne nose optimizam i elan za rad, a moja obaveza je da stvoram atmosferu kako bi se radilo sa zadovoljstvom”, zaključuje Oliver Paunović, marketinško-medijski mag iz Niša.

Majka Mirjana večito u srcu

Na sreću, njegova, sada pokojna majka Mirjana dočekala je da vidi i oseti uspeh svog jedinca, ali i njegovu decu, devojčicu i dečaka.

Ponosna majka

Radovala se svakom mom uspehu, a ja sam,  s druge strane, hteo da joj pružim sve ono što je poželela. Po prvi put je sa mnom i s mojom porodicom videla more, i još mnogo puta kasnije, prvi put se vozila avionom, ta ponosna žena”, priča Oliver kome po prvi put u razgovoru podrhtava glas.

Tri generacije Paunovića

Oliver Paunović je čovek koji se uvek nađe prijatelju u nevolji. Ne razbacuje se novcem i svoju decu uči da budu skromna, ali nije ni, kako to obično biva kod imućnijih, cicija. “Novac je tu da se pametno uloži, ali i da se potroši. Život je kratak”, deviza je ovog Nišlije koji je od čistača postao uspešan mladi biznismen.

Milica Ivanoivć

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar