Otvorena sezonska pijaca na Vlasinskom jezeru

SURDULICA – Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), Vlada Srbije, Koka -kola sistem i opština Surdulica završili su trogodišnje aktivnosti na promociji eko-turizma i zaštite životne sredine Vlasinskog jezera otvaranjem sezonske pijace.

U izgradnju objekta investirano je pet miliona dinara dok je UNDP, u brendiranje Vlasinskog jezera, uložio oko 230 hiljada dolara.

Potpredsednik Vlade Srbije Rasim Ljajić je naglasio da ovo nije samo završetak jednog projekta, već početak etape turističkog razvoja ovog kraja. On je rekao da je partnerski projekat afirmacija eko-turizma koji ima sve veću stopu rasta u mnogim zemljama Evrope.Picture 113

„Turizam u Evropi raste za pet do šest odsto godišnje, dok eko-turizam beleži rast od čak 10 do 30 odsto. Po svim istraživanjima ovaj turizam će u narednih 20 godina zauzimati sve veći udeo u prihodima koji će činiti i do 20 odsto ukupne zarade u ovoj oblasti. Kod nas je to za sada samo potencijal i šansa koja nije dovoljno iskorišćena i zbog toga ćemo podržavati svako ulaganje poput ovoga – rekao je Ljajić.

Turisti će na novootvorenoj pijaci da pazare plodove netaknute prirode i druge domaće proizvode, a predsednik Skupštine opštine Novica Tončev je izrazio zadovoljstvo što će novosagrađeni objekat doneti mnoge mnogo toga dobrog meštanima i turistima. On je zatražio pomoć Vlade Srbije u izgradnji kanalizacionog prstena oko jezera. Taj projekat je, kako je rekao, Evropska unija već podržala sa četiri miliona evra.

„Nije moguće imati čistiju i lepšu prirodu nego na Vlasini. UNDP je usredsređen na zaštitu životne sredine, lokalni razvoj i povezanost sa privatnim sektorom. Mi smo veoma ponosni što smo deo ovog projekta koji je primer javno – privatnog partnerstva. Taj model će se primenjivati i u drugim zaštićenim prirodnim dobrima širom Srbije – zaključila je Irena Vojačkova Solorano, Stalna koordinatorka Ujedinjenih nacija (UN) u Srbiji.

Šef operacija Koka-kola sistema za Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju Dmitri Andonov je dodao da ova kompanija veruje da treba da pomaže razvoj lokalne zajednice u kojoj posluje kako bi razvijala i sopstveni biznis.

„U ovaj projekat smo ušli sa velikim ambicijama i emocijama i iskoristili svoje potencijale i iskustvo u marketingu kako bi brendirali Vlasinsko jezero i doveli nove turiste, a siguran sam da će oni odavde otići apsolutno impresionirani lepotom prirode – rekao je Andonov.

(Kraj)

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

2 komentara

  • Prica se po gradu Leskovcu, da je velelepna kuca jednog naseg sugradjanina, koja se nalazi na Vlasinskom jezeru i koja je u ovom trenutku jos uvek u izgradnji, upravo u neposrednoj blizini ovog novootvorenog komunalnog objekta.

    Bas mi je drago sto ce ovaj nas uvazeni sugradjanin, tu moci da pazari plodove netaknute prirode i druge domace proizvode, kako to lepo rece gospodin Toncev. 🙂

    Nadam se samo da ce tom prilikom, taj nas cenjeni sugradjanin, svoju najvecu paznju ipak obratiti na dijetalne i niskokaloricne proizvode.

    Jer kako se svima nama cini, krajnje je vreme da pocne! ❗

  • Klevecu i lazu

vaš komentar