LESKOVAC – Leskovačka “Mlekara” pokreće kampanje po marketima i školama na kojima će se uz promociju mlečnog deserta “Beki” deliti vredne nagrade.
Direktorka preduzeć za prodaju i marketing Eva Major Varga, rekla je Jugmedii da je promocija Beki već počela u leskovačkim marketima.
“Ko kupi Beki automatski učestvuje u nagradnoj igri. Ovo je igra u kojoj svi dobijaju, a nagrade su: Touch pen za telefone, majice, privesci, digitroni, kišobrani, ogledalca za devojke i devojčice i još mnogo interesantnih sitnica”, objašnjava Varga.
U osnovnim školama počelo je takođe likovno takmičenje na temu mlečnog dezerta „Beki”.
Deca će u toku likovnog konkursa imati priliku da oslikaju naš dezert „Beki” u raznim zivotnim prilikama: „BEKI” u školi, na ekskurziji, sa društvom, na selu i tako dalje.
Takmičenje traje od 10. do 31. marta.
U prvom delu takmičenja biće birana tri najbolja rada iz svake škole, dok će u drugom delu takmičenja učestvovati pobednici iz svih škola, a najbolja tri rada dobiće vredne nagrade.
Osnovci će za najbolji rad dobiti na poklon IPad, II mesto dobija bicikl, III mesto na poklon dobija paket sa likovnim priborom.
„Beki“ „Samo za cool face“ jer Beki zna šta voliš, slogan je ove kampanje.
“Ovaj jedinstveni desert potiče iz Rusije i nadamo se da će ga ovde ljudi zavoleti kako ga obožavaju i u Rusiji i u svim zemljama iz tog okruženja do zapadne Evrope”, objašnajva Varga.
Beki se pravi od prvoklasnog mleka, tako što se napravi fini kremasti ukusni filing kao cheese cake, zatim se filing prelije finom čokoladom. Tri su vrste proizvoda: sa ukusom vanile, sa ukusom čokolade i sa kokosom.
“U svakom desertiću je jedna časa mleka. Znači ono je zdravi snack za decu i odrasle. Naročito je preporučljiv za decu školskog uzrasta. Na taj način želimo da decu i tinejdžere vaspitamo da jedu zdravu hranu. Naša ciljna grupa su deca školskog uzrasta 10 i više godina godina, zatim u širem smislu mame i porodice, željni zdrave užine”; ističe Varga.
Iz Mlekare je stigla i pesma o Beki:
ZAJEDNO SA BEKIJEM
POKRENIMO PLANETU
DRUGARI
Na trenutak ostavimo knjige,
stigao je BEKI da otera vase brige,
Birajmo CUL facu,broj 1
neka pokaze ko je mene vredan.
Hajde da se igramo,
drugari moji!
Ko BEKIJA voli
nek nagradu osvoji.
Kroz igru I smeh
I prisustvo moje,
brze ce vam proci vreme
do nagrade svoje.
Ja cu Vama pozirati
I osmeh Vam dati svoj,
ko najbolje mene naslika
bice junak moj.
Cetkica I papir
malo dobre volje,
na moj znak pocnimo
nek BEKI izgleda sto bolje.
Biracemo najboljeg
BEKIJA na svetu,
neka Vasa dobra masta
sad pokrene planetu.
(Kraj)
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Blago decama i namama
Sas Bekitom na planetama
Koj Beki dava
Da mu se ne poznava
Koji Beki kupu
Da mu čeljubine ne požutu
Zubarluci mlogo skupi
Numem više na ovuj glupos…
Vasiono i Vlasino, čuješ li gi?
Preduzimaj nešto, kazni gi!
Bitno je uvek opstruirati nesto, kakvi ste bre to ljudi, ocigledno je da su vam zivoti prazni i bedni kad mozete da date ovakve komntare.
Jeli bre Covek? a sta se to opstruira? Pa Leskovac jeste teska kasaba, ali ovde jos uvek ne zive teletabisi. Pretpostavljam da bar naslucujes sta je to markenting? E pa vidis, ovo gore je anti-marketing. A ti me sad demantuj, pa idi i ruckaj za mufte ono jbm li ga sta je, al jestivo nije.
Pa kako nije opstruiranje kad se odmah pljuje i prica gluposti. Dajte konkretne argumente zasto vam se ne svidja proizvod a ne tu neke gluposti. Ovaj marketing nije namenjen tebi, nego deci i naravno da se sa marketingom ide u tom pravcu. I po meni je to ok pristup. Za decu reklame bez nasilja, ekstremnih igara i kojekakvih gluposti. Ljudi izadjite malo iz vasih cipela i sagledajte stvar sa strane. Ako nemate konpetencija da komentarisete marketing jednog preduzeca u kojem rade nasi leskovčani i sirite negativnu energiju bez razloga, ne komentarisite uzaludno. Bravo za Mlekaru!!!
Bratac, jesi li ti probao to o cemu se ovde govori?
Jeste vi to skoro sreli Diogena ili sami sebi dadoste titulu?
Čokoladica je lepa i simpatična ali bih dizajneru ambalaže zabranio da se bavi tim poslom, zbog „cool face“ u sred Srbije a preispitao bih i rad marketing sektora, ukoliko postoji, šta se postiže ovakvim reklamnim sloganom.
Promocija je odavno počela tako da je teško ispraviti ovakvu grešku. Prevešću ovo u političke vode, krajem devedesetih i početkom dvehiljaditih jedna politička opcija imala je slogan Jul je kul. Znamo kako je završila.
Za Jugmediu,
zamolio bih gospođu Milicu da lično poradi na tekstovima kako bi se izbegle rečenice koje nisu dovoljno jasne.
primer: „Direktorka preduzeć za za prodaju i marketing Eva Major Varga, rekla je Jugmedii da je promocija Beki već počela u leskovačkim marketima.“
Da nisam iz Leskovca iz ove rečenice mogao bih da zaključim da se preduzeće bavi prodajom i marketingom.
Hvala, i ne zamerite na sugestiji.
Lepa akcija,lepo je ukljucivati decu u takve aktivnosti gde se razvija takmicarski duh!
A zašto da im se razvija takmičarski duh? Da budu vukovi u kravljoj koži pa da sutra na poslu jedu jedan dugog. Ako je to budućnost za našu decu onda piši propalo.
Ko nema u sebi pozitivnog takmicarskog duha nema sta da trazi od zivota.Ti ocigledno imas razvijen ratnicki duh,devedesete nisu izasle iz tvoje glave…
Primer su ti svi uspesniji ljudi i sportisti,bez tog duha si biljka i ne verujem da si nesto uopste postigo u zivotu.
U jednoj normalnoj drzavi ne bi smelo po skolama da se vrsi promocija nekog proizvoda.
Po marketima da po skolama NIKAKO.