Do kraja iduće, 2022. godine, u poptunosti će biti rekonstruisan Sarajevski most na ulazu u Gredeličku klisuru, koji je bio porušen kada je NATO avijacija bombardovala voz pun putnika na železničkom mostu u neposrednoj blizini i on će biti osvetljen kao sada već čuveni Vrla most kod Vladičinog Hana, izajvio je danas gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović.
On je na naučnom simpozijumu u Narodnom muzeju u Leskovcu kazao da će za rekonstrukciju Sarajevskog mosta i njegovog osvetljena Vlada Republike Srbije izdvojiti četiri milona evra.
„Zato što istorijski trenuci i vreme kroz koje smo prošli, naročito u novijim savremenim ratovima, pokazuju da je to mesto stradanja naših učenika, studenata, sugrađana i tamo gde je bombardovan voz u NATO bombardovanju, treba da se taj most potpuno rekonstrušie i osvetli“, kazao je.
Cvetanović je dodao da će osvetljenje ličiti na ono koje ima Vrla most iznad reke Vrle, a taj most jeste jedan od najdužih u Srbiji i noću je osvetljen u bojama zastave Republike Srbije.
„Biće osvetljen, možda ne bolje od mosta Vrla u Vladičinom Hanu, ali sasvim sigurno u istom nivou, a možda i više, jer žrtve i naš narod, kroz šta smo sve mi prošli, tako nešto i zaslužuju“, zaključio je gradonačelnik tokom svog govora.
Sarajevski most je i posle bombardovanja železničkog mosta, na kome je pogođen voz i u kome je stradalo 15 putnika, a ranjeno na desetine, bio oštećen tog tragičnog 12. aprila 1999. godine, a kasnije još više puta, sve dok ga NATO avijacija nije onesposobila za saobraćaj.
Vlada Srbije i vlasti u Leskovcu su taj most gotovo filmskom brzinom ponovo podigli odmah po završetku tromesečnog bombardovanja, ali je primetno da je on već „sazreo“ za rekonstrukciju.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Spomenulo se ne povratilo se. Ovde se desila belika tragedija i gubitak neceg najvrednijeg, zivota, a porodice i danas osecaju bol i tugu. Po pitanju infrastrukture gotovo da nema vise dileme da se kontinuirano ulaze kako u ulice tako i u rehabilitaciju pruznih prelaza i mostova u interesu stvaranja sto boljih uslova za njihovo koriscenje i povecanje nivoa bezbednosti saobracaja.