Rekonstruiše se pružni prelaz između Pečenjevca i Lipovice

Zajedničkim ulaganjem Infrastrukture Železnice Srbije i preduzeća Putevi Srbije od 2,5 miliona dinara, jutros je počela rekonstrukcija prelaza preko železnice između Pečenjevca i Lipovice kod Leskovca i ona će do kraja dana biti završena.

Reč je o deonici na magistralnoj pruzi: Beograd-Niš-Preševo-državna granica

U međuvremnu saobraćaj se odvija alternativni parvce na relaciji: Brestovac-Zaplenjska Toponica. Gradanica-Razgojna-Brejanovce i Pečenjevce.

Radove je obišao gradonačelnik Leskovca sa saradnicima i ocenio na konferenciji za novinare da su ovo jedan od dokaza dobre komunikacije između grada Leskovca i republičkih preduzeća.

„Železnice Srbije su na teritoriji našeg grada uredile sve prilaze osim ovog. Jedan je kod Bogojevca, u blizini Capiatol parka, na ulazu u naselje Podrum, kod fabrke Mladost i u selu Grabovnica. Današnjim radovima je čitava teritorija našeg grada na ulštanju, kako loklanih, tako i državnih puteva, sa prugama pokrivena savremenim pružnim prelazima“, kazao je Cvetanović, dodajući da je reč o jednom od najfrekventnijih puteva.

Direktor JP „Ubanizam i izgradnja“ i predstavnik Puteva Srbije Ivan Stepić objsnili su da se ugrađuju novi pragovi i postavljaju šine, te da će se asfaltirati prelaz, kao i prilazi od 300 kvadrata, a svi radovi se izvode na ranije upućen Cvetanovićev zahtev državnim preduzećima.

Železnički saobraćaj danas je obustavljen, a na konstataciju novinara da je ovaj pružni prelaz i dalje nepregeledan, rečeno je da je pored njega privatna parcela urasla u korov i šiblje i da malo toga može da se uradi.

Pratite juGmediu na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

7 komentara

  • А брза пруга која је најављена за следећу годину. Па неће ваљда ово што се сада гради да се тада руши и поново прави.

  • Sa brzom prugom ce tu da dodje nadvoznjak. Ako se ja pitam. A ne pitam se.

  • Prelazi preko pruga su sada potpuno savremeni i adekvatno uređeni. Ranije kada ste kolima prelazili osećaj je kao da gume upadaju u šine, a sada je potpuno drugačije. Pored kolskog saobraćaja koji je bolji prilikom prelaska pruga, čak je i važnije povećanje brzine železničkog saobraćaja zbog rekonstrukcija pruga. Železnica u svetu je jedno od boljih prevoznih sredstava, trebe i Srbija da osavremeni ovaj tip saobraćaja na čemu se, kako vidim, vredno radi.

  • Vazno je ulagati u sve segmente. Raduje me zavrsetak ove deonice.

  • Vesti koristim ovaj pravac, posebno od kada je rekonstruisan put, kada se uredi i ovaj prizmi prelaz bice još bolji

  • Vožnja vozom je jedna od najprijatnijih vožnji tako da nas raduje vest da se radi ovaj pružni prelaz, to će itekako poboljšati kvalitet i kretanje vozova u ovom delu.

  • У то можеш да се увериш када воз прође поред тебе. Ако видиш више од два путника онда се може рећи да је гужва у возу. Не лупајте бре више. Ко се вози возом. Ови што хвале овакав превоз никада нису сели у воз.

vaš komentar