U Beogradu je otvoren Međunarodni sajam turizma, 41. po redu, koji je otvorio potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić i tom prilikom istakao da je Srbija u 2018. ostvarila 1,5 milijardi dolara čistog deviznog priliva od turizma, a da je za ovu godinu postavljen cilj od 1,7 milijardi dolara.
Grad Leskovac je na ovom sajmu promovisao svoje turističke potencijale, a roštilj je bio neizostavna poslastica za sve posetioce, pa je privukao i momke iz “Amadeus benda” koji su zajedno sa predstavnicima lokalnih vlasti promovisali stand svog rodnog kraja.
Otvaranju sajma prisustvovao je gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović, direktor Turističke organizacije Nebojša Kocić i predstavnici ove ustanove.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Lep nacin da se predstavi nas grad i kraj, kao i izuzetna hrana koju proizvodimo. Ipak je rostilj nas zastitni znak.
Postajemo prepoznatljivi na svim poljima. Imamo sta da ponudimo i lepo je to predstaviti i promovisati.
Kao iz dzep da je dao, stvarno ne razumem tu bahatost i nepristojnost.
Ovo je lepa prilika da se promoviše Leskovac. Vaš komentar je zlonameran i ostrašćen.
Pravi potez, ako je Leskovac po nečemu poznat to je roštilj i paprika
Čitam ove botove i pitam ih kako ih nije sramota da ne vide šta se dešava u Leskovcu. Veličaju meska i on profitira i profitira a mi a i vi botovi? Jel mislite da će da vas zaposli, i samo mislite. Po ocena pravih ekonomskih stručnjaka tipa dr Komazeca, Dagaša i drugih loše nam se piše.Ali ajmo koga briga za narod i sve drugo.. Nestaćemo i brzo i bolje.. Napredno nema šta..
Mene kao zvezdaša je uvek bolelo kada izgubi moja Zvezda. Boli u pm. Ali, još više me bolelo kada Partizan pobedi, pa makar i sjajnu ekipu Moravac Oriona.
To je suština tvoga komentara. Boli te tudji uspeh, pogotovo ako je to uspeh tvoga protivnika. Boli te više nego tvoj poraz. I sve ćeš učiniti da naružiš taj uspeh. Nije važno što je to uspeh za ceo grad, ne valja jer ga je postigao tvoj protivnik. Pljuc na tvoju logiku. Cepaj Goge.
Zašto da ih je sramota? Pa sutra će u DS, Dveri, Levicu Srbije, u Narodnu Stranku kod Jeremića…
Biće ko da ništa nije bilo.
Odlican potez. Promocija i reklama je pola uspesnog posla.
Komentar o botovima vam stvarno nije na mestu.Gradonacelnik Cvetanovic je toliko ljudi zaposlio i stalno pronalazi nacine da uposli jos vise sugradjana.Necu da se zamaram i govorim vam o tome sta sve taj covek radi iz dana u dan za nasu dobrobit.Nema potrebe da ga velica bilo ko,on je sam po sebi veliki covek i njegova dela govore u prilog tome.Ne znate ga zato tako govorite.Nekad sam i ja imala predrasude o njemu.
Slazem se sa Vama. Ne mozete da pricate ruzno o nekome a da ga pritom ne poznajete. I ne mozete da se oslonite samo na price. Ljudi izmisljaju price samo da bi ukaljali necije ime. Sva sreca da ima dovoljno ciste vode da se sva prljavstina opere.
Leskovac ima čime da se pohvali i van granica naše zemlje.Brendovi poput ajvara,sprže i roštilj mesa su nešto što svakako nas grad svrstava u red reprezentativnih.
Odlican nacin i pravo mesto za promociju turistickih potencijala Leskovca po kojima je poznat i na medjunarodnom planu.
Prava stvar za Leskovac. Roštilj je najveći simbol grada. Gradonačelnik radi na promociji Leskovca i treba ga podržati u tome!
Odlična prilika da se na najbolji način promovišu turistički potencijali Leskovca i okoline.Gradonačelnik se maksimalno angažuje da u svakom segmentu(privrede,sporta,kulture…)pomogne svojim znanjem,pozicijom,autoritetom,svakoj instituciji ili organizaciji koja radi za dobrobit naših sugrađana.
Čak i na sajmu turizma ko god ugleda leskovački štand pomisli na lepu hranu i leskovački roštilj ,naravno,po tome smo poznati svuda u svetu.
Leskovčani, svaka čast, lepo predstavljanje na sajmu turizma, štand nikad posećeniji.
Promocija grada Leskovca je bitna i od velikog značaja za grad. Svaka pohvala za marketing. Grad Leskovac je poznat po dobroj hrani. Pohvala za rukovodstvo grada koje uvek i u svakom trenutku radi na dobrom marketingu Leskovca. Sve pohvale.