Rukovodostvo Gimnazije u Leksovcu odgovara nastavnicima: Zaista je dosta bilo!

Usaopštenju koje je stgilo našoj redakciji a potpisuje ga rukovodstvo Gimnazije u Leskovcu poručili su nastavnicima koji su se prethodno obratili javnosti sa zahtevima koji se, između ostalog, odnose na hitno sazivanje nove sednice Saveta roditelja, da je zaista dosta bilo.

I njihovo saopštenje prenosimo u celosti:

Dosta je bilo izvrtanja činjenica i maltretiranja javnosti iznošenjem poluistina i neistina o situaciji u Gimnaziji.

Dosta je bilo da grupa ljudi iz reda zaposlenih uporno maltretira rukovodstvo škole, konstantno uzurpira radni prostor direktora i naređuje svakom od zaposlenih šta će se u školi raditi, preteći organizovanjem raznih skupova i pozivanjem medija.

Dosta je bilo da se deo nastavnika meša u građevinske poslove i radi sve drugo samo ne ono za šta je angažovan od strane države, a to je da obrazuje našu decu, i da drži redovnu nastavu, a ne polovičnu ili nikakvu.

Dosta je bilo da deo nastavnika, umesto da uči, huška decu na pobunu samo zarad ostvarenja raznih sopstvenih ambicija.

Dosta je bilo da deo nastavnika ne dozvoljava Savetu roditelja da samostalno odlučuje već im, vršenjem ogromnog pritiska, naređuju kakve će odluke donositi pa su roditelji u strahu da njihova deca možda neće dobiti adekvatne ocene od tih nastavnika.

Dosta je bilo da se političke ambicije dela nastavnika predstavljaju kao briga struke za situaciju u školi i time dodatno vrši pritisak za nastavak blokade.

I na kraju, dosta je bilo da se deo nastavnika, koji drži konferencije za štampu u stranačkim prostorijama, predstavlja kao grupa stručnih ljudi i prete raznim zborovima jer je upravo njihova podrška blokadi škole dovela do toga da nije bilo fizički moguće da se urade poslovi u rokovima koji su utvrđeni propisima.

Sramotno je da se oni koji su u tome učestvovali sada upravo pozivaju na te rokove.

Gimnazija u Leskovcu je jedna od najrenomiranijih obrazovnih ustanova i molim vas da je dodatno ne urušavate.

Dovoljno ste učinili.

Toliko ste sebe promovisali prethodnih meseci u medijima kao borci za bolje obrazovanje, a bilo bi mnogo veće koristi da ste bar toliko puta u svojoj karijeri, a neki rade i po više decenija, promovisali uspehe u radu sa učenicima.

Rukovodstvo škole će učiniti sve što je u našoj moći da pruži podršku za organizaciju sednice Saveta roditelja, kako bi ovaj organ mogao samostalno da donese odluke, a ne pod pritiskom nekog plenuma nastavnika koji, već po navici, donosi odluke u ime svih organa, pa bi i sada da oni izaberu predstavnike roditelja umesto roditelja.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

72 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Одговорни грађанин
14.06.2025. 19:03

На све ово „Доста је било“, имамо само један захтев према „руководству“, поставите комплетан извештај инспекције у вези Савета родитеља, па ће јавност видети ко говори неистине. У потпуности је седница Савета родитеља и све што се десило на њој била нерегурална по том извештају просветне инспекције. Доста је било анархије!

Sudija
15.06.2025. 13:46

Ovo je zaista „odlična“ promocija kolektiva Gimnazije… pitam se ko će poželeti da upiše ovu, do skora renomiranu Gimnaziju??? Kako će blokaderi garantovati kvalitetno obrazovanje?

Mita
15.06.2025. 21:13
Odgovor za  Sudija

Pitajte direktorku Gimnazije, Draganu Cvetanovic da li se zapitala ko ce da upise Gimnaziju kada je omogućila zazidavanje protivpozarnog izlaza učenicima škole, kada je školu dovela do toga da posle svake kiše curi voda sve to prvog sprata u toaletu, kada se u kabinetu za informatiku njiše prozor na vetru, kada škole nema ni parket, ni sapun, ali ima kamere. Kada roditeljima ne dozvoljava čak ni da daju predlog kandidata za članove Školskog odbora i to i prosvetna inspekcija potvrdi. Na sve to treba dodati i izvodjenje gradjevinskih radova, bez gradjevinske dozvole. Inače, ko će da plati te radove, neka nam direktorka Cvetanovic da odgovor. Da li možda gradjani Srbije, poreski obveznici, roditelji učenika?

Драган
15.06.2025. 22:12
Odgovor za  Sudija

Блокадери ће академским пленумом гарантовати, још само да пленум постане и законско тело, само што није! Чим неко каже пленум одмах падање у несвест!

Maja
14.06.2025. 19:04

D.C. bas si besna 🙂 a bices jos vise, ovo je tek pocetak raskrinkavanja i prijava za sve tvoje zloupotrebe, krsenje raznih zakona i ugrozavanje bezbednosti ucenika i zaposlenih citavih osam godina do dana danasnjeg, a za to ti draga moja sledi krivicna prijava uskoro.
Sad te samo boli sto ne mozes da popravljas ocene kod vise od 40 profesora, vec zoves svoje ljude, kojih je malo ostalo, pa se oni jadni trude sta gde mogu da urade.

Ziveli!

Gox
15.06.2025. 12:45
Odgovor za  Maja

Znaci ,sada ce biti vise od 40 prigivora na ocenjivanje i nacin rada nezadovoljnih roditelja i ucenika .

Ivana
15.06.2025. 13:47
Odgovor za  Gox

Gox, prigovori se podnose kada postoji osnova za njihovo podnosenje. Ovde se ocigledno radi o zloupotrebi D.C. kada kao direktor skole poziva nastavnike i trazi od njih da isprave ocene dece ljudi koji su na odredjenim pozicijama u gradu, koje ona moze da naplati na jedan ili drugi nacin. Znaci Gox, zloupotreba pozicije direktora, a sto dalje dovodi do urusavanje ugleda Gimnazije i nastavnika, koji je godinama gradjen, a sada u rusevinama.

Biki
15.06.2025. 16:20
Odgovor za  Ivana

Pustite D.C. i njene zloupotrebe bolje se vi drzite nastave za sta ste odgovorni. Niste smeli sebi da dozvolite tako eminentni profesori od struke i ugleda da podlezete pritiscima jer kad ste ispravni,postujete raspored casova,zvonjenja ,Zakon o radu ona sto je urusila ugled gimnazije nista vam ne moze.

nina
15.06.2025. 19:21
Odgovor za  Biki

To je potpuno tačno, trebalo je i profesori da se odupru direktorki koja od dvojke/trojke traži peticu. Da postuju zakon o radu i da je se ne plaše. A ako krene da zloupotrebljava zakon, da reaguju i zaštite sebe. Dobro, barem su sad ustali, bolje ikad, nego nikad.

Драган
15.06.2025. 22:13
Odgovor za  Maja

Ти ћеш да јој кажеш.

Maja
14.06.2025. 19:07

I razumem te sto se toliko boris kao neplivac na brodu koji tone. Tvoji bivsi ucenici iz Vase Pelagic skole pricaju po gradu ga si na casovima citala lekcije i diktirala im – u osnovnoj skoli!!! Ti draga moja onda nisi sposobna da predajes u Gimnaziji i ti to znas. Razumem te stvarno, nekada mi te je i zao, zalutala si u Gimnaziju kao Alisa u zemlji cuda.

Sudija
15.06.2025. 13:27
Odgovor za  Maja

Zanimljivo Maja je to što se plašite da saopštite koliko je učenika Dragana vodila na republička takmičenja iz biologije i koliko su osvojenih nagrada učenici škole Vasa Pelagić doneli sa takmičenja pod njenim mentorstvom!?! Činjenica je da je to rezultat njenog kvalitetnog rada kao nastavnika. Da li vi možda možete time da se pohvalite? Sa kojim kvalifikacijama se usuđujete da procenujete tuđi rad?
Da li ste svesni koliko je dece ove školske godine bilo sprečeno blokadama da redovno uči, da se takmiči i osvaja nagrade kao prethodnih godina?

Stefan
15.06.2025. 16:04
Odgovor za  Sudija

Ja sam učenik Dragane Cvetanović ipotvrđujem da je čitala gradivo i diktirala u osnovnoj školi Vasa Pelagić. Nije se desilo da nauči lekciju i da istu objašnjava. Bilo je puno pritužbi na njen „rad“. Postoje učenici koji su išli na Republično takmičenje iz biologiji, ali sigurno ne zato što su od nje nešto naučili, već su ih roditelji usmeravali npr. bili lekari i slično i radili sa njima, kao i deca sama. Od nje, na žalost, nije imalo šta da se nauči, osim arogancije koju je nama, deci u najranijem uzrastu, demonstrirala.

Petar
15.06.2025. 16:12
Odgovor za  Sudija

Ovo je izgleda komentar seka Sneže prof.caci, zabrinute za učenje dece, a ćerki joj se četiri godine poklanjaju ocene u Gimnaziji, na intervenciju tetke D.C. Pričaju deca u Gimnaziji godinama.

profesorka
15.06.2025. 18:07
Odgovor za  Petar

Pricaju deca po gradu i gimnaziji o profesorima svasta .Kad ste toliko sigurni i sve znate kazite ko je sve od vas sedeo u njenu kancelariju lomeci ruke da pomogne za dete jer vi ste oci jedni drugima vadili,ogovarali se i svetili maltretirajuci decu.Da je vi niste terali mozda na zloupotrebu polozaja.Volela bi da o tome konacno i direktorka cuvena D.C.progovori javno i argumentovano.Sramota da vas bude ,na niske ste grane pali profesori elitne Gimnazije.

djak ponavljak
15.06.2025. 18:26
Odgovor za  profesorka

Ovo sigurna sama D.C. piše. Na osnovu svega prezentovanog, vidi se da voli ulogu žrtve i kako ona to sve zbog drugih i za „dobrobit“ dece. Dobro je „profesorka“ sto priznajete da je D.C. sklona „zavrsavanju“ ocena i vi potvrdjujete čaršijske priče. Nego, postavlja se pitanje, zašto kao punoletna osoba, koja treba da bude primer u školi, nije odbila „završavanje“ ocena? Recicu vam, ocene se zavrsavaju privrednicima i ljudima na pozicijama u gradu, a tu je interes. Trebacu ti – trebaces mi, zato D.C. nije odlučila da odbije „završavanje“ ocena.

Sudija
15.06.2025. 22:07
Odgovor za  Petar

Loša pretpostavka Petre, moje dete je njen učenik/takmičar!

Miloš
14.06.2025. 19:20

SKZ hoćeš ti iz svog džepa da nadoknadiš 500.000 bačenih u samo par dana za nelegalno rušenje škole (jer znamo da DC svakako neće da da, ona samo uzima…)? Ili baš te briga i onako su to samo bačene opštinske pare… Jesi li i ti dobila deo kolača od METLE ili su Mesko i DC sve uzeli za sebe od poklanjanja školskog dvorišta?

Родитељ
14.06.2025. 19:30

Руководство школе Ц.Д. је управо побројала све оно што је сама радила пуних 12 година у школи. Наставници су „криви“ што су ћутали и испуњавали све што им нареди. Е, сад су им се отвориле очи и неће више да трпе. А то боли…

Majka djaka gimnazije
14.06.2025. 20:08

Direktorica gimnazije“Stanimir Veljkovic Zele“u Leskovcu ,ocito nema podrsku svojih kolega .A kad nemate podrsku kolektiva ,onda budete los rukovodioc.
U ovoj visokoskolskoj ustanovi je opsti haos.To se vidi iz aviona.
Ovde mnogo toga mora da se menja.Direktorica bi iz moralnih i etickih razloga trebala konacno da da ostavku.A nastavnici kao prf.eng.Milica Dosev da svake druge nedelje ide u Englesku ,ne drzi casove i sve ostalo sto ceo grad zna.
Ima tu jos mnogo toga .
Mnogo toga tu mora da se promeni.

Majka djaka Lingua academy
15.06.2025. 13:02

Milica Dosev je mnogo jaka ,nju stiti muz Sasa tako da mogu da joj pljunu pod prozor .

Драган
15.06.2025. 15:27

Немој више да заступаш Милицу Досев! Јер можеш да је разведеш својим затупањем. Њен супруг зове се Мики а не Саша ( ко зна ко је тај Саша)! Пишете неке нетачне и непроверене информације.

Muka mi je od lažnih moralista
14.06.2025. 20:17

Možda rukovodstvo nije u svemu idealno, ali bih podsetio lažne moraliste dela kolektiva, kako sami sebe nazivaju, da im je do nedavno bilo. Bilo je uvek kada su imali ličnu korist. Mene bi bilo sramota da nekoga najglasnije pljujem i optužujem, a da trčim tamo gde se dele pare za projekte, raznorazne nagrade „najboljima“ i slično. Bilo bi me sramota i da iza zatvorenih vrata kod istog tog nesavršenog rukovodstva pregovaram oko raznih sitnih i većih ličnih privilegija. E, sada kada im to više ne treba, svi su moralni, glasni i borci za pravdu. Razumem da su se nekima pritajene ambicije otvorile, ali samo malo manje lažnog moralisanja. Poštenim građanima su se lažni moralisti smučili.

Maja
14.06.2025. 22:38

Ne radi se o idealnom rukovodstvu, vec direktorki koja vec osam godina ugrozava zivote i zdravlje 700 ucenika i oko 100 zaposlenih, svojim nepostupanjem. To je delo za koje je prema Krivicnom zakoniku Republike Srbije predvidjena zatvorska kazna.

Mirjana
15.06.2025. 00:16
Odgovor za  Maja

Osam godine i ništa se nije desilo ne preuveličvate li malo, slažem se da je gimnazija stasala za renoviranje al brate pustite ovu decu da završe školsku godinu pa se posle prepucavajtw.

Darko
15.06.2025. 12:18
Odgovor za  Mirjana

Pao plagon ucenicama na glavu proslog septembra. Pozar nije bio, kazete da je trebalo da bude? Neko da strada pa da DC ranije ode u zatvor?

Muka mi je od lažnih moralista
15.06.2025. 09:55
Odgovor za  Maja

Svi su nevini dok se ne dokaže suprotno – kaže pretpostavka nevinosti. Ako se dokaže da je neko kriv, neka za to i odgovara. Ja sam pisao o lažnim moralistima sa puterom na glavi, koji drugima morališu. A dok su koristili lične privilegije, ti isti koji su sada najglasniji, dobro im je bilo i ćutali su. O tome se radi.

Urbano
15.06.2025. 12:51
Odgovor za  Maja

Latili se pera Maja,Zika,Kurta,Mika….

Драган
15.06.2025. 16:13
Odgovor za  Maja

Пчелица Маја,
зашто се диже оволика граја?!
Да је директорка поступала по слову закона до сад би многи професори али и ученици имали кривичне пријаве! Професори зато што су ученике подстрекивали да изврше незакониту узурпацију зграде школе недозвољавајући професорима да дођу на своје радно место и држе наставу што им је Законом о Раду, Законом о Образовању и Уставом Републике Србије загарантовано. Зато што су поједини професори истеривали ученике из учионица који нису желели да иду да протестују и нису се слагали са тим одлукама ( има видео запис на школским камерама а има и ко је видео кад поједини професори истерују ученике из учионица).
Зато што професори пленумаши и блокадери нису упозорили ученике који су преко фотографију лица директорице Драгане Цветановић залепили крваву шаку, а она никога није убила, нити је покушала да убије, или су пак имали намеру да је обележе као потенцијалну мету да неко над њом изврши насиље! Ово што су ученици урадили уз прећутну сагласност присутних професора блокадера директно је подстрекивање на акте насиља над директорицом школе.
Ученици који су извршили блокаду и узурпацију зграде школе позивајући на одлуке некаквог ПЛЕНУМ-а, а тај исти појам ПЛЕНУМ он не постоји у правном систему Републике Србије тј. у ни једном закону Републике Србије, самим тим све одлуке које су донете на основу тога су противзаконите, те су ученици учинили дела за кривичне или пак прекршајне пријаве! Или директорка води службене белешке за сваког ?!
Пчелице Маја уместо да скупљаш нектар и полен са цветова ти ловиш рибице у Лесковачки „river“ и посматраш пролазнике/це на мосту да ли ће да искриве штиклу, угану ногу, разговарају телефоном, трче… Боље је да се бавиш бехаром пчелице Маја,
сметаће ти велика халабука и граја!
Свако добро.

Stojan
15.06.2025. 17:30
Odgovor za  Драган

Dragane, jel vi mislite da ce neko da se uplaši vasih komentara? Vas ćacija? Toliko je ljudi koji su ogorčeni na sva ova dešavanja ne samo u Gimnaziji vec i u društvu da se ovo individualnim pretnjama ne moze resiti. Za vas i D.C evo malo da se edukujete stihovima Njegoša „Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovijeka.“

nina
15.06.2025. 19:24
Odgovor za  Stojan

Stojane, da dopunim stihove Njegoša, nadam se da se ne ljutite.

„Vuk na ovcu svoje pravo ima,
ka tirjanin na slaba čoeka,
al tirjanstvu stati nogom za vrat,
to je ljudska dužnost najsvetlija!“

Драган
15.06.2025. 21:42
Odgovor za  Stojan

Е, Стијане, Стијане,
не видај туђе ране,
да си пажљиво текст пратио,
ти би одмах схватио,
да ја нисам ником претио,
већ само чињенице износио!
Најбоље ти је јаране
„премудри“ ти, Стојане,
да си радиш са балване
него ли што видаш туђе ране.
Ево и одговора Његошевска
да твој разум ове стихове куша
да се лечи твоја напаћена душа:
Крв је људска рана наопака,
на нос вам је почела скакати;
препунисте мјешину гријеха![…]
Спуштавах се ја на ваше уже,
умало се уже не претрже;
отада смо више пријатељи
у главу ми памет ућерасте.

Aleksandra
14.06.2025. 20:27

Pola godine deca ne idu u školu, ne zarad njihovog, već zarad interesa profesora koji su ih svesrdno u tome podržavali kako bi postigli svoje ciljeve.

Maja
14.06.2025. 22:34
Odgovor za  Aleksandra

Aleksandra, jel znas da je direktorka insistirala na online nastavi, a da su deca sama odlucila da se vrate? Cak je pobegla sa Nastavnickog veca na kojem su deca htela da saopste svoj stav. Trcala je preko mosta na Veternici, u stiklama, razgovarajuci telefonom i u jednom trenutku je nogu iskrivila u zelji da sto pre pobegne od ucenika. Inace se od cirkusa koji je napravila od poslednje sednice Saveta roditelja ne pohavljuje u skoli. Prvo je na odmoru, pa posle na bolovanju. Kad god je gusto, njen mehanizam je bezanje, kao preko mosta na Veternici. Postavlja se pitanje i po kom zakonu je na odmoru za vreme trajanja nastave, ali razumem je mnogo joj je tesko, tako nedorasloj poziciji na kojoj se nasla.

Mimics
15.06.2025. 00:18
Odgovor za  Maja

Ma to je toliko bitno što je ona trčala u štiklama znači da škola nije baš u toliko strašnom stanju kad su se deca.vratili samoonijacativno u školu.

Maja
15.06.2025. 12:01
Odgovor za  Mimics

Nije u losem stanju, nemaju protivpozarni izlaz vec osam godina – navikli su se. Objavljuju deca redovno na instagramu kako vida curi niz instalacije posle kise i pozivaju direktorku, koja bezi od ucenika i izvrce nogu na mostu na Veternici, na odgovornost. A direktorka ne bezi samo od ucenika, bezi i od roditelja. Roditelji su najavili da traze odgovore od direktorke, preko medija, a direktorka tutanj preko mosta na Veternici, na dva meseca. U misju rupu. A pre toga je bezala od nastavnika, ne sme da se pojavi ni na na „konstruktivnom razgovoru“, ne sme da stavi tacku razno u dnevni red sednice Nastavnickog veca. Pokusava nekim kontrolama nastavnika da pokaze „svoju moc“, ali se zaigrala. Nastavnici su odgovorni za nastavu, a ona za sve ostalo, uz to nastavnici u ovom trenutku imaju vise nego dovoljno materijala za krivicnu prijavu prema Krivicnom zakoniku RS (Sluzbeni glasnik 94/2024) clan 280 stav 1 i 2.

Urbano
15.06.2025. 01:43
Odgovor za  Maja

Majo,bas je vidno da imate traume sa pozarom i ….

Darko
15.06.2025. 12:21
Odgovor za  Urbano

Urbani, jel imas ti neki argument ili u slobodno vreme vredjas ljude koji ukazuju na ugrozavanje zivota dece i zaposlenih, a od strane lica koje je odgovorno za tu bezbednost.

Gimnazijalci, Bravo!
14.06.2025. 21:18

Aman Dragana, prvo ne postoji organ upravljanja koji se zove „rukovodstvo škole“ ! Drugo, imaš pogrešnu percepciju da renomirani profesori maltretiraju javnost, nego ti objasni javnosti i deci, šta tražiš u ćacilendu sa narkodilrima i ubicama(Hofman,Prijić, Mandić…) Neznanje nije opravdanje. Ako je to tvoj svet, odmah napusti gimnaziju !!!!

Boban Ilic
14.06.2025. 21:46

Stetu koju su naneli profesori plenumasi i blokaderi obrazovanju i elitnoj skoli kao sto je Gimnazija Leskovac moracemo kao drustvo da otklanjamo strpljivo a posledice godinama lecimo. Strasnije od toga je samo to, sto ce brojnim generacijama djaka takvim ponasanjem i sramocenjem jedne od najsvetijih profesija biti unistena buducnost tako sto su ih necasni profesori koristili za svoje licne politicke, antisrpske i antidrzavne pobude. Bedno i jadno da prevazilazi svaku granicu zdravog razuma, casti, moralnosti i strpljenja pristojnih gradjana Leskovca i Srbije. Puna podrska rukovodstvu skole. Dosta je vise nasilja nad ustanovama, institucijama i drzavom. Vreme je da se odvoji zito od kukolja! Sluge stranih sluzbi i neprijateljskog NVO sektora od casnih i patriotski nastrojenih ljudi koji vole svoj Leskovac, svoju suverenu, nezavisnu i slobodarsku Srbiju!

Maja
14.06.2025. 22:15
Odgovor za  Boban Ilic

Koliko si prijatelju placen da ovo pises? Dok ti detetu u Gimnaziji ne padne plafon na glavu? Ili mozda dok ne bude u kabinetu za informatiku na poslednjem spratu, a bukne pozar, pa ne moze da sidje?

Mimics
15.06.2025. 00:20
Odgovor za  Maja

A ko tebe plaća.

N.T.
15.06.2025. 05:52
Odgovor za  Maja

„Управитељка и управитељчићи! Управили у праву правину, па не знаш да ли су више прваци у правди или у праву! Па се кочопере ко да су првенци у мајке нам Гимназије!“ 

Kresoja Bil
15.06.2025. 05:54
Odgovor za  Boban Ilic

Boban Ilic, … i stetocina iz Bojnik. Pitajte u Bojnik o kakvoj se stetocini radi, a masko ga stavi za direktora.

Мика
15.06.2025. 09:27
Odgovor za  Boban Ilic

Бобане, сигурна да и сам не верујеш у оно што пишеш, ал шта ћемо… Мора да се сачува позиција и оно што је неко добио због зазиданог пролаза, односно Ц излаза. Иначе, питај ону коју браниш колико пута до сада је вратила новац предвиђен за санацију, како она воли да каже ТАРАСЕ, а пукотине на истој премазивали Сиком, због чијег прокишњавања нам се урушава плафон.

Eidan
15.06.2025. 21:26
Odgovor za  Boban Ilic

Bobane, Bobane, jadno kao i uvek. Možeš li ti nešto smisleno da napišeš? Ili si ti dopisni član Informera sa juga? Kažeš godine treba da se leče posledice zbog blokadera, plenuma i profesora. A koliko će nam trebati da izlečimo državu od vas, naprednjaka? Decenije, vekovi? Spominješ nasilje nad institucijama? Pa vi silujete svaku instituciju u ovoj državi već 13 godina i to ti ne smeta? Ti pričaš o moralu? Ti i naprednjaci pričate o obrazovanju, patriotizmu i izdaji? O tempora, o mores!!
P.S. Vi ste u slobodnom padu, a kada padnete sve će izaći na videlo pa će onda da razgovaraš sa određenim organima, samo malo drugačije od onoga na šta si navikao.

Olga
14.06.2025. 22:03

Sramota je da se ne drzi nastava, deca umesto da nadoknade propusteno imaju skracene casove. Toliko ih briga za ono sto treba da predaju, samo im je bitno ko ce direktor da bude

Maja
14.06.2025. 22:18
Odgovor za  Olga

Da to tebe mozda ne muci ko ce direktor da bude? Gubi se privilegija, jel da? Nije te briga sto deci pada plafon na glavu? Sto deca nemaju izlaz za slucaj pozara? Sto se voda sliva niz instalacije? Nista sve to, jel da? Direktor, ako moze da se ne dira? Pa ne moze, mora da odgovara za sve gore navedeno pred sudom.

Mimi
15.06.2025. 00:23
Odgovor za  Maja

Pa nikad ga nije ni bilo gospodja maja a deca sigurno nisu toliko ugrožena.ka nisu htela on lajn nastavu nego se vratili u školu. Šta ste čekali 8 godine da se bunite nego sad je postala moda da se štrajkuje i blokira, ne izigravajte žrtve jer niste nego ste džrlati školstva

Darko
15.06.2025. 12:28
Odgovor za  Mimi

U pravu ste Mimi da se predugo cekalo i da je to propust celog drustva. Kolektivno cutanje. Upravu ste u da je virus slobode zahvatio sve segmente drustva i da se vise ne cuti. Greske su tu da se iz njih uci i da se ne ponavljaju. Verujem da drustvo vise ni na sta nece cutati i dozvoliti sebi da upadne ponovo u apatiju. Sramno doba Srbije ce se to zvati u istoriji i pricace se o tome kao sto se sada govori o srednjem veku. Period vlasti D.C. u Gimnaziji je unazadio skolu u svim segmentima i bice potrebne godine oporavka.

Urbano
15.06.2025. 01:45
Odgovor za  Maja

Majo,imas i sa sudom traumu ….

M. Rakić - Lebane
15.06.2025. 00:54

 Uvek će biti nezadovoljnih ali direktor se žrtvuje za dobrobit škole i profesora i zbog toga mora da bude poštovan. Traženje dlake u jajetu je zanimacija za besposlene nastavnike na časovima i to mora da prestane. Direktorka je direktorka, tako da napadi nisu primereni.

Misa
15.06.2025. 12:15

Koji direktor se zrtvuje za skolu D.C.? Slazem se da je doticna zrtva, ali ne za skolu, vec svog gazde koji je tu i postavio. Sad joj gazda ne daje da se povuce iz price jer smatra da ce javnost to videti kao njegovu slabost. Ovako ce se DC valjati u sopstvenom blatu mesecima i hrabro trpeti, nema izbora. Sta da se radi, svako bira svoj put u zivotu.

Napoleon Bonaparta
15.06.2025. 15:24

Rakicu znamo se ,cuti I gledaj ti tvoju Gimnaziju u Lebanu,ne komentarisi nesto sto ne znas.

Ostoja
15.06.2025. 16:33

Rakicu, završi li ti ćerka fakultet u Mitrovicu ili je još držiš da predaje po školu bez diplomu?

Ivana
15.06.2025. 22:57

Pa i ti da radis i da si upoznat sa stanjem u Gimnaziji znao bi šta je sve radila dir D.C a onda nebi bilo dlake u jajetu . Da si i ti osetio neno iživljavanje na sebi ne bi tako pisao.

Мика
15.06.2025. 09:38

„Руководство школе“ односно ДЦ прво би требало да научи:
1. Да ли неког фали или хвали;
2. Да ли јој нешто хвали или фали;
3. Да ли је изашла на тарасу или на терасу;
4. Да ли су за прозоре постављени футури или футери
И још доста тога (прве речи су њене, друге су исправне). Па тек онда може да критикује еминентне, доказане и врхунске стручњаке у својој професији чији ученици имају изузетне резултате.

Gox
15.06.2025. 12:09
Odgovor za  Мика

Strucnjaci , pismeni ili pohlepni ,mozda licemerni ,bez casti i obraza .Kompleksi i ambicije kad se udruze onda dobijamo ovu samoproklamovanu elitu .Steta ,ipak je ovo je mali grad i u njemu sve se zna .Sve je prolazno a pravda spora ali dostizna .

Ema
15.06.2025. 13:25
Odgovor za  Gox

Gox, ovi tvoji su kazes, samo nepismeni, a nisu pohlepni? Na funkciji su iz altruizma? Sa misijom kako unistiti Gimnaziju i ono sto su plejade profesora godinama gradile, za samo10 godina? E moj Gox, slazem se sa tobom da su nepismeni, ali su i pohlepni i bahati i ne znaju koliko ne znaju. Sada ce D.C da proba da kaznjava svoje, ljude koje je zaposlila preko stranke na odredjeno, i pokazace koliko su/ste svi vi samo potrosna roba za njih.Tu ste da vas iskoriste i da vas odgurnu, za pokaznu vezbu.Na odredjeno vreme godinama, da vas vuku za nos kao robove. Ne bi me iznenadilo da D.C. pre osam godina, kada je omogucila zazidavanje protivpozarnog izlaza, nije ni znala da je to protivpozarni izlaz, jer nikada nije bila ni djak ni profesor Gimnazije. Moguce da je mislila – izlaz kao i svaki drugi, imamo i druge izlaze, pa sta ima veze, daj da obezbedimo coveku da radi, imacemo privillegije, besplatno mozemo da jedemo i pijemo, imas coveka. Sad je D.C umesto da trazi gradjevinsku dozvolu i ostale dozvole, raspise tender i sprovede celokupnu proceduru po zakonu, odlucila da menja spoljasnji i funkcionalni izgled Gimnazije proizvoljno i bez gradjevinske dozvole i to vodi kao tekuce odrzavanje. Naravno, to ukljucuje i privredni kriminal, a ne samo gradjevinski. Inace su i roditelji postavili pitanje, na sta se i kako trosi djacki dinar koji daju ucenici skole, s obzirom na to da ucenici u 2025. godini nemaju ni sapun u Gimnaziji u Leskovcu u kojoj je D.C. direktor. Klime su vec na nivou letecih automobila, nedostizne u Gimnaziji u Leskovcu.

Драган
15.06.2025. 22:07
Odgovor za  Мика

Ако је ти не описмениш, нико неће!

Одговорни грађанин
16.06.2025. 07:12
Odgovor za  Драган

Pa s obzirom na to da si ti profesorka srpskog jezika, pokušaj ti da je opismeniš. Al to ti je Sizifov posao, veruj mi.

Драган
16.06.2025. 10:03

Не(одговорни ) грађанине да си одговоран не би паушалне информације износио! Нити сам професорка српског језика, нити могу неком да дам ако му Бог није дао те и теби један мали савет ако прихваташ „немој нешто да говориш ако ниси сигуран у веродостојност те изјаве или “ испеци па реци“. Неодговорни грађанине не замарај се Сизифовим послом јер грудва може да те захвати и да те одвуче у провалију. Свако добро.

Gox
15.06.2025. 12:27

Citam komentare, pa za D.C.orden sa kakvim je kolektivom 12godina rukovodila.12godina ste jednoglasni bili a sad progledali .Nije problem u njoj takvoj „nepismenoj „,“nestrucnoj“,“nemarnoj“problem ste vi takvi licemerni, ljigavii ,neradni….Zato bolje se ne brukajte,pametnom dosta .Do juce dobra,najbolja ,a sad za zatvor,sud …batalite se corava posla .

Мика
15.06.2025. 12:49
Odgovor za  Gox

Чим ти је толико прирасла к срцу, нек ти буде директни руководилац само до њене пензије. Па ћемо онда писати и размењивати мишљења и ставове.

Ema
15.06.2025. 13:32
Odgovor za  Gox

Gox, u pravu si da su 12 godina cutali. Srpski narod je cutao i 500 godina pod Turcima, pa se oslobodio. Izvezbani smo kao narod da trpimo. I slazem se da smo mi problem sto smo cutali, u pravu si. D.C ne bi mogla da radi sve ovo da mi kao narod nismo naucili da cutimo. Pa pazi, ne tako davno, mogao je covek u nasoj zemlji ni kriv, ni duzan na Goli Otok da zavrsi. Sve to ostavlja posledice i one se osecaju godinama, evo ih, konstatujes ih i ti. Brukali smo se cutanjem, svi mi kao gradjani Leskovca, roditelji, nastavnici …. Dobra nikada nije bila, kao sto nisu bili dobri ni Turci. A za sud i zatvor, dajem podrsku nastavnicima i roditeljima, takvo ponasanje gde deca nemaju osam godina protivpozarni izlaz i gde plafoni padaju deci na glavu jeste za zatvor i ne treba cutati jer ce se onda nastaviti, pa ce i drugi misliti da mogu tako. Mi nemamo decu za zrtvovanje, sto smo se brukali cutanjem, brukali smo se, sad je vreme za uzimanje stvari u svoje ruke i zastitu dece, D.C. ih sigurno nece zastititla jer je za to imala osam godina i nije je bilo briga.

Biki
15.06.2025. 14:27

Kakva promocija skole za upis ,👏bice to jaka Ekonomska .Krasicu ,vrcaj se sa sve Danijelu.

Misa
15.06.2025. 16:20
Odgovor za  Biki

Kako jaka Ekonomska? U istoj su zgradi kao i Gimnazija ili nisu? Plafon je pao septembra na decu u smeni ekonomske škole ili nije?. Pozar može da bude i u smeni ekonomske škole ili ipak ne može? Meni deluje da direktorka Gimnazije pravi štetu i Ekonomskoj školi, ukoliko je Ekonomska škola u istoj zgradi. Možda bi profesori i roditelji Ekonomske škole trebalo da preduzmu korake za zaštitu svoje dece, ukoliko su u zgradi Gimnazije.

Biki
15.06.2025. 16:29

Istu zgradu koriste ekonomska i muzicka skola .Oni rade za sta su placeni a profesori iz gimnazije samo sto direktorku ne kamenuju .D.C.zuljas ih mnogo .Veliki si im trn u oku.

N.S.P
15.06.2025. 17:20
Odgovor za  Biki

Zašto optužujete profesore i roditelje Gimnazije za tako nešto? Na osnovu ovoga što ste napisali, postoji opasnost za decu tri škole: Gimnazije, Ekonomske i Muzičke. Profesori su ukazali, javno, na nepostupanje direktorke, roditelji su ustali u zaštitu svojih prava da učestvuju u predlaganju kandidata za članove skolskog odbora i vi kažete da neko ima nešto protiv direktorke? Ljudi su ustali za bezbednost svoje dece i sebe, direktorka je nebitna u ovoj priči. Ovo se ne očekuje da bude tema u normalnom društvu, gde postoji poštavanje svih aktera u procesu obrazovanja. Opasno je što direktorka ne radi na procesu korektnog rešavanja problema sa roditeljima i nastavnicima i ne preuzima odgovornost za svoje greške, već raspiruje vatru i vredja nastavnike, roditelje i decu svojim ponašanjem i postupcima. Deca su joj pisala više puta otvorena pisma o tome kako se prema njima ponaša. Pretpostavljam da je prema deci, roditeljima i nastavnicima nastupila korektno i uz postovanje, da bi se sve mirno rešilo.

Janko
15.06.2025. 22:04

Nego, jel zna neko da li se direktorka 2017. godine kada su lokalni privrednici zazidavali protivpozarni izlaz, obraćala javnosti putem medija i tražila podršku u cilju zaštite interesa dece i zaposlenih?
Vidimo da se po tom pitanju obraćaju nastavnici i traže podršku javnosti u cilju zaštite interesa dece, pa rekoh možda je to radila 2017. godine i D.C, a ne samo sad kada su sve nepravilnosti koje je radila izašle na svetlo dana i kada se radi samo o njoj lično.

Rilex
16.06.2025. 10:00

Kad neko je politicki postavljen u rukovidstvo gimnazije prica o politickim ambicijama profesora. Dno dna,bez obraza i stida. Bitna je kinta za toalete,firmirane torbice i obucu,outovanjastanovi ….!?

Kokan
18.06.2025. 21:52

I da si bila odličan direktor, a nisi vreme je da odeš. Hej 3 mandata a ti bi i četvrti Dosta je bilo! A i tvoja koleginica iz Ekonomske isto tako. I njoj vreme polako teče, ako je pametna otici ce sama. Ne mogu da budu direktori oni kojima su učenici blokirali škole.