Ruši se nadvožnjak prema naselju Ančiki, gradi se kružni tok

FOTO: Printscreen Google maps

Jedan od najopasnijih nadvožnjaka i putnih pravaca u Leskovcu koji je godinama bio neosvetljen i na kome je život u saobraćajnim nesrećama izgubilo desetak ljudi, uskoro će biti srušen, a grad planira da na tom mestu sagradi moderan kružni tok.

Naime, Javno preduzeće “Urbanizam i izgradnja Leskovac” rapisalo je javnu nabavku za izradu projekta za rušenje postojećeg nadvožnjaka i projekata kružne raskrsnice kod Ančiki. Procenjena vrednost nabavke je 850.000 dinara bez PDV-a.

PROČITAJTE VIŠE:


Još se isplaćuje nadvožnjak u Leskovcu

Bobište – naselje koje najbrže raste u Srbiji


Projektnim zadatkom je predviđena izrada projekta rušenja postojećeg nadvožnjaka preko obilaznice na ulici Njegoševoj, za koji se navodi da je izuzetno nebezbedan i izgradnja raskrsnice sa kružnim tokom saobraćaja.

Na ovu raskrsnicu će se priključiti i ulice iz radnih zona sa južne i severne strane. Kako u ovom trenutku nije izvesno vreme realizacije industrijskih zona preporučuje se relizacija raskrsnice u dve faze. U prvoj fazi bi se ralizovala raskrsnica bez industrijskih ulica, sa mogućnošću priključenja u drugoj fazi.

Krajnji rok za dostavu ponude je 22. januar 2020, a više o tenderu pogledajte OVDE

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

14 komentara

  • Ok, opasno je i treba da se nadje resenje. A jel mozda jeftinija varijanta da se postave lezeci policajci, smanji brzina, i patroliranje saobracajne policije kad je najveci protok saobracaja. Razbacujemo se nekim milionima te rasveta te trgovi te stadioni a narod se masovno odseljava.

  • pa mora bude kruzni da gazda restorana park moz da svrne gosti..sve je vec dogovoreno a na stetu poreskih obveznika…kriminal…mi da placamo njihove rabote?

  • Ja sam jedan od odseljenih ali mi je kuca u naselju Anciki, i da, treba da se promeni nesto! To nije „razbacivanje milionima“, ako ne kruzni tok onda prosirenje nadvoznjaka za istu sirinu koja je sad. Koja od te dve opcije je bolja, procenice onaj ko je ucio skolu za taj posao

  • A obilaznica neka čeka ona je dobra da se isprobaju amortizeri na auta ! ???

  • Predlazem da ga postave u gradski park kao stari preko Save. To je sad moderno u Srbiji.

  • Dobro jutro. Nis je to uradio jos pre par decenija. To ispod nije autoput, vec sada obicna ulica gde dnevno prodje par desetina automobila. Sredite i ulice u naselju Anciki, sramota je na sta lice, pa tamo su sve vasi glasaci.

  • Kako moze da bude jeftinije da patrolira policija, pa oni rade za platu ne za ljubav. Kruzni tok u je u startu skuplji, ali mnogo puta bolji i bezbedniji od starog mosta. Da zivite u naselju Anciki, i da vam dete tu prolazi 2x dnevno ne bi tako razmiljali.

    • @marko @bojan
      Losa raspodela budzetskih sredstava, prvo to neka dovedu u red pa tek onda saobracajna struka.
      Patrolira inace, samo neka promene lokaciju, vec se trosi novac na to.

  • Ne budimo u svemu negativni. Često prolazim tim nadvožnjakom. Pre nekoliko godina tu je stradao i moj poznanik. Pored toga što predstavlja opasnost, on odavno ne vriši nikakvu funkciju, posebno zato što saobraćaj starim autoputem ni izbliza nije onakav kakav je nekada bio. Kružni tok otvorio bi stanovnicima prigradskih naselja pristup severnom delu grada preko starog autoputa i značajno rasreretio saobraćaj u postojećoj ulici kod OMV pumpe.Rešenje je odlično sli nisam siguran da su planirana sredstva dovoljna.

  • pa ima mnogo precih stvari nego li ovo…svako sebe gleda..
    pogledajte svinjariju od naselja Podrum ka kvantazu i ka Vlasotincu…kilave radove.i novi kruzni…i svinjac koji su napravili kilometar ispred i iza..
    sa kamionima bez zastitne cirade+ blatiste koje razvlache
    pogledajte put Grdelica-Leskovac..rupe na 50 m od same asfaltne baze..a oni ko bajagi ne vide…za sta primaju pare za magistralne puteve kada ne odrzavaju? sta i zasto saobracajna inspekcija cuti? zasto uopste primaju platu? banda kilava!
    voda ne otice sa puta zbog travuljaka i zemlje..
    nema znakova,nema obelezja,nema kontrole, skroz zamracen i losa vidljivost..
    gine se svakodnevno,sto biciklisti sto ovi sto voze kola a misle da su u boing747 lete ko ludi…
    sve to sa onim ispred sto fali…sta su uradili ? nista
    da sramota coveka bude kad se iz pravca Vlasotinca iskljuci pa sve do pruge..
    3x godisnje krpe rupe asfaltom na kocku bez bitumena,,,i za 4 dana se odlepi..
    dobar nacin da budes na opstinsku infuziju i pare uvek a posla nigde,,isto ko ovi u osmospratnicu..i jedni i drugu su tu samo kada treba platu da uzmu…banda neradnicka!
    e zato smo dotakli dno…i bice gore sa ovim privatnim diplomama i strucnim nazovi sluzbama….
    Ni Andric ga ne bi izmislio! Nacin za pljacku veka…i rastezanja ionako nekvalitenih radova i fus materijala..
    Saobracajnoj inspekciji zelim sto pre da svi dobiju otkaze jer zbog njihovog nerada narod gine!
    A ovima sto opljackase sve da Bogda im svalerke uzele sve sto imaju!

  • Izgleda da u ovom gradu neko ne vidi šumu od drveća! Zašto? Toliko nerešenih saobraćajnih problema ovoga grada, a oni našli nešto (što u suštini i jeste problem) ali nije ključan za ovaj grad! Ajde, tačno je da je taj nadvožnjak spomenik na 70-e godine prošlog veka, da je zastareo i teško može da izdržava današnju frekvenciju saobraćaja na ovoj relaciji, ali da li je ekonomski isplativo rušiti nadvožnjak i graditi kružni tok? Sad ako mi neko kaže da će to reći struka, samo da ga pitam gde je ta struka bila kada su trabali šrpkeltovati i graditi kružni tok na taskrsnici Bulevara Nikole Pašića i Ž.J. Španca? Na onolikom prostoru napravili raskrsnicu koja više koči saobraćaj nego šta ga ubrzava! Gde je ta struka bila kada napraviše kružni tok na potpuno ravnom putu kod firme Aptiv? Od ravnog puta napravili nepotrebne krivine! Ako je radi firme Aptiv i uključivanja teških kamiona na glavni put, to je tek teška glupost. Pa ne izlazi na glavni put 50 kamiona dnevno, da bi radi njih radi kružni tok, odnosno potrošili tolike pare za ništa! Dalje, gde je bila ta struka kada na onoliko prostora kod Bibca ne uradiše kružni, kakav su kružni napravili kod Bolnice (onaj sa pacijentom iz Lebana mora napraviti ceo krug da bi ušao u Bolnicu)? Gde je kružni kod Lidla i Rode? I sada našli da ruše nadvožnjak da bi napravili kružni tok u prigradskom naselju! Izgleda da su saobraćajni strućnjaci u Leskovac sve drugo, a ponajmanje stručnjaci! I to saobraćajni (a i oni građevinski)

  • Da li je neko razmišljao kako će deca iz naselja Ančiki prelaziti peške stari auto put?

  • Procitala sam komentare i zacudila se kako ljudi komentarisu stvari o kojima malo znaju.
    Da ste jednom prosli tim nadvoznjakom jasno bi vam bilo koliko je los, rizican, frekventan, uzak, nepregledan, sa krivinom po sredini…
    A tek koliki je broj nastradalih na tom nadvoznjaku i ucestalost saobracajnih nezgoda.

vaš komentar