Na Sajmu turizma promocija Vlasotinca kao vinskog kraja

Turistička organizacija opštine Vlasotince predstavila je prirodne vrednosti svog mesta na jubilarnom 40. Sajmu turizma u Beogradu, sa velikim osvrtom na manifestaciju Vinski bal, s obzirom na to da se u isto vreme održavao i sajam vina.

Nataša Đokić Živković v.d. direktorka Turističke organizacije opštine Vlasotince, kaže da su u promociji Vlasotinca kao vinskog kraja imali veliku podršku Vinskog viteškog reda Simeon.

„Dogovorena je saradnja sa turističkim organizacijama koje, kao i mi, imaju za cilj razvoj vinskog turizma. Takođe, jedan od prioriteta će nam biti izrada Plana razvoja turizma opštine Vlasotince koji će biti smernica za afirmaciju takozvanih sirovih turističkih resursa, kojih imamo u izobilju i njihovo stavljanje u funkciju“, ističe Đokić Živković.

Prema njenim rečima, takav dokument i njegova realizacija bi mogli biti odličan početak jednog novog aspekta razvoja turizma u Vlasotincu.

Na ovogodišnjem sajmu turizma učestvovalo je 1200 izlagača iz 55 zemalja sveta, a prema rečima organizatora, bilo je oko 70 hiljada posetilaca.

Turistička organizacija opštine Vlasotince učestvovala je četvrtu godinu zaredom na najvećoj smotri turizma kod nas.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar