Strategijom „Za bolji svet“, „Knauf“ kreira zdraviju životnu sredinu

U svim fabrikama Kompanije „Knauf Insulation“ širom sveta, pa i u opštini Surdulica, ove godine je krenula primena nove strategije održivosti pod nazivom „Za bolji svet“ (For A Better World), tvrde iz ove kompanije.

O ciljevima i prednostima strategije do 2025. godine, novinarima su govorili Branislav Popović, novi direktor fabrike„Knauf Insulation“ u Surdulici i Stefan Kostić, menadžer proizvodnje.

Popović je najpre podsetio da strateški poslovni koncept – činiti dobro za planetu i ljude, za 30.000 zaposlenih u oko 250 fabrika „Knaufa“ širom sveta, nije novost.

„Ciljevi Strategije „Za bolji svet“ temelje se na četiri stuba: pre svega na ljude u zajednici i zaposlene, nultu emisiju ugljenika, cirkularnu ekonomiju i bolje zgrade u kojima živimo i radimo“, objasnio je direktor Branislav Popović.

Objasnio je takođe da je nova poslovna strategijado 2025. godine, samo nastavak intenzivnog puta razvoja zasnovanog na održivosti, koji je u Kompaniji „Knauf“ započeo 2009. godine.

Taj intenzivni put pratili su radikalni zaokreti u strategiji planiranja, tehnologiji, odlaganju otpada, ispuštanju otpadnih voda, smanjenju emisije CO2 i potrošnje energije, te usklađivanje ciljeva razvoja sa ciljevima Ujedinjenih nacija, o čemu je novinarima govorio menadžer proizvodnje Stefan Kostić.

„U našim fabrikama, već celu deceniju, fokusirali smo se na rad bez povreda, smanjenu upotrebu energije i smanjenje emisije gasova, recikliranje otpada iz proizvodnje, primenu principa cirkularne ekonomije i stalno zalaganje za bolje i održivije zgrade – rekao je Kostić.

On je precizno objasnio da je, zahvaljujući tome, u sistemu „Knauf“, od 2009. godine, za 27,7 odsto smanjena upotreba energije, 23,2%emisije gasova, 56,0%izgubljeno vreme zbog povreda na radu, čak 67,3%manje otpada na deponijama, 39,8%upotreba vode, i neverovatnih 80,7% odsto ispuštanje otpadnih voda.

Rukovodioci surduličkog „Knaufa“ su objasnili da su razlozi za započinjanje nove Strategije, obaveze prema planeti, ljudima koji su prioritet, potom prema kupcima,lokalnim zajednicama, prema vladama zemalja i generacijama koje dolaze.

Deo te Strategije je i investicija od 12 miliona evra koji će naredne godine u Surdulici biti plasirani pre svega u savremenu opremu za povećanje kapaciteta reciklaže i izgradnju novog dimnjaka visokog 75 metara sa specijalnim filterima.

Na taj način „Knauf“ će ispuniti obećanje koje je dao građanima Belog Polja i Surdulice, pa će ono ogromno „žuto brdo“, u naredne 4-5 godina, „progutati“ nova oprema za reciklažu.

Rukovodioci surduličkog „Knaufa“ su ovo istakli u susretu sa novinarima na Vlasini –učesnicima projekta „Uspostavljanje regionalne saradnje juga Srbije, Kosova iKumanovskog okruga“.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

vaš komentar