Televizija Leskovac dobila novog vlasnika – Radoicu Milosavljevića iz Kruševca

Dosadašnji većinski vlasnik Televizije Leskovac Vladica Jovanović iz Pečenjevca kod Leskovca juče je na berzi prodao svoj paket akcija, tako da je Televizija Leskovac dobila novog vlasnika, a to je biznismen i medijski mag Radoica Milosavljević iz Kruševca, koji je sada vlasnik većinskog paketa TV Leskovac.

Kako piše danas nedavno formirani portal Stav life, sa prodajom ove najpopularnije televizijske medisjke kuće iz nje odlazi i dugogodišnja glavna i odgovorna urednica Nataša Đorđević.

Televiziju Leskovac osnovala je 1994.godine Skupština opštine Leskovac, a privatizovana je 2007. godine.

Milosavljević je diplomirani ekonomisita diplomirani inženjer tehnologije, rođen 1948. godine u Kruševcu. 

Bio je član Socijalističke partije Srbije od osnivanja i njen funkcioner, a na izbornoj listi SPS-a za parlamentarne izbore 2007. naveo je da je po obrazovanju diplomirani ekonomista, a 2008. da je diplomirani inženjer tehnologije.

Vlasnik je, kako pišu beogradski mediji, preduzeća za proizvodnju plastične ambalaže „Sloga“. Vlasnik je klinike „Sloga medik“ koja je prema pisanju medija izbrisana iz registra APR-a. Kako kaže, suvlasnik je Više škole za menadžment, ali nije poznato koje.

Prema njegovim rečima bio je osuđen na 16 meseci zatvora i to 1978. godine zbog prekoračenja ovlašćenja na mestu predsednika Sportskog kluba Napredak.

FOTO_SPS Kruševac

U jednom turnusu kupio je 8 lokalnih i regionalih medija, jednu je sam osnovao, pa je TV Leskovac deseta, jubilarna medijska kuća u njegovom posedu.

Široj javnosti je postao poznat upravo nakon kupovine tih medija. Reč je o sledećim televizijama: RT Kruševac, RT Kragujevac, TV Pirot, RT Brus, Centar za informisanje Novi Kneževac, TV Požega, RT Dimitrovgrad i RT Pančevo.

Spekulisalo se da je kupovinu obavio za račun visokog funkcionera SNS-a, takođe Kruševljanina Bratislava Gašića, ali je on demantovao da ima bilo kakve poslovne veze sa Gašićem. Kako je jednom prilikom ispričao, jedina veza između Gašića i njega je što su iz istog sela.

„Sam odlučujem gde ću da ulažem novac zarađen privatnim biznisom. Siguran sam da smanjenjem broja zaposlenih u medijima koje sam kupio i stavljanjem ovih kuća u sistem privatnog preduzetništva, mogu da zaradim. Imam tim ljudi koji se bave medijima i koji me savetuju, a nameravam i da sarađujem sa ljudima koje zateknem u ovim kućama“, rekao je Milosavljević.

Nepoznato koliko je Radoica Milosavljević platio većinski paket TV Leskovac, ali evo cena koje je platio za druge televizije, po pisanju medija:

Vrednost prve grupe bankarskih garancija sa rokom važenja od petnaest meseci, koje je Radoica Milosavljević trebalo da dostavi Agenciji za privatizaciju je sledeća: 40.000 evra za RTV Pančevo, 150.000 evra za Radio televiziju Kragujevac, 30.000 evra za RTV Caribrod Dimitrovgrad, 30.000 evra za Televiziju Požega, 15.000 evra za RTV Brus, 14.000 evra za Radio televiziju Kruševac, 6.500 evra za Televiziju Pirot i 1.500 evra za Centar za informisanja Novi Kneževac. Dakle, kumulativno posmatrano reč je o garancijama čija je vrednost 287.000 evra.

U julu prošle godine kupio je i paraćinski Kanal M za 50.000 evra.

Prema dokumentaciji koju je prikupio ovaj portal, RTV Bačka Palanka ušla je u stečaj u martu prošle godine, proglasila bankrot u aprilu, da bi u oktobru bila prodata Milosavljeviću za 1,3 miliona dinara (oko 11.000 evra), odnosno za trećinu procenjene vrednosti

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

16 komentara

  • Ma ko zna uvec ce znati, srecna kupovina čarapani

    9
    6

  • „Mag Radoica“ ha ha ha ha. Vi polako postajete humoristički portal.

    19
    1

  • To se zove medijska okupacija Leskovca u reziji SNSovaca.

    21
    5

  • Gazdarice, a Jugmediju ka’ će prodavamo?
    Mislim, ti i ja li smo jedine budale u državu?! 😎

    24
    1

    • Pa Jugmedija li nije prodata?

      20

    • djura : Gazdarice, a Jugmediju ka’ će prodavamo? Mislim, ti i ja li smo jedine budale u državu?!
      A, Profesor? I on sa vama u isti kos. Da se otkacimo sasvim te TROJKE. Bice bolje!

      • Ne postoji „TROJKA“, niti je ikad postojala! Nas dvoje smo tandem, bolje rečeno dvojac bez kormilara. A profesor je „one man show“.
        Ponekad smo koherentni sa njim, a ponekad ne. Zavisno od toga u kakav mu je amin Čupko. 🤣

        1
        3

        • Djuro, sasvim tacno. Ko je kada, ikada, bio koherentan sa Nesicem. On je tolko svojeglav, da ni sam sebe ne slusa. Kako ga uvati amin, kako kazes, pa sta bude. Njegov Cupko je mnogo predvidljiv nego on sam. Ali ako, najbolje bi bilo za Leskovac i Leskovcane da svi u isti kos odete sa Jumediu. Za nase dobro.

          1
          2

          • Svojeglav u Leskovac najčešċe označava brata na budale. Niste mu dali kompliment, više kompirment, što bi rekli neki iz osmospratnicu.

            3
            1

  • G
    To je jedan dobar čovek i komunista.

    9
    6

  • Ни ови предходни нису били много сјајни, али ово ће бити од ,,куку на леле,,.Важиће она народна изрека ,, По јутру се дан познаје,,

  • Ne gledam tv Leskovac od njenog osnivanjs,los program,losi voditelji,losa programska politika

    7
    1

  • Svetlo su ugasili Natasa i Vladica. Voditelji koji su ostali uz tu ekipu nisu bili najbolji, bas suprotno. Misleci novinari su odavno napustili televiziju. I sigurno je i ovo politicka kupovina, da gradjani zive u medijskom mraku, jer vlast nema vise sta da ponudi sem promocije vlasti o laznim uspesima na svim poljima. Veoma tesko ce biti svrgavanje ove beskrupulozne vlasti gde su gradjani postali robovi sitnih licnih interesa i kao takvi poslusnici. I najbolja vlast kad regrutuje klimoglavce, posle par godina iscrpi najbolje iz sebe, pa u nedostatku drugacijeg misljenja, postane najgora vlast. Ljudi bez kapaciteta su poslusnici. Oni su vojnici za mitinge, glasacka masina. Oni nisu pokretacka snaga razvoja. Usled viska vremena za djavolju rabotu, predstavnici vlasti postaju samozivi, bahati, uzimaju za sebe i svoje, otimaju perspektivu gradjanima i smisljaju ovakve nacine koji ce ih sto duze zadrzati u foteljama. Drzeci zatvorene oci gradjanima. Pomocu medijskog mraka.

  • Presujetni sefovi opozicije u pokusaju, godinama rade protiv gradjana, iako se predstavljaju drugacije da rade protiv vlasti. Nikada nisu otvorili vrata za najbolje, plasili su ih se, cuvali su virtuelni jos neosvojeni plen vlasti samo za sebe. Tako optereceni buducom raspodelom privilegija, fotelja, monopola, nadleznosti, oni su se gasili, pre nego su i osvanuli na politickoj sceni. Interes ih je ubijao pre rodjenja. Tesko ce se od takvih sicardjija pojaviti cestiti ljudi, posveceni drugim ljudima, ne sebi, da povedu i pridobiju druge koji ce im verovati da vlast ruse zato sto ne radi u interesu gradjana, a ne u njihovom licnom interesu. Ljudi sa kredibilitetom nece sa interesnima, a narod nece za drugacijima, sem sebi slicnima. Kupovina medija je jos jedna mocna poluga vlasti protiv naroda. Narod zeli da gleda sve drugo osim sta vlast radi. Jer kad vlast zaista radi, to se oseti po standardu i zadovoljstvu gradjana, ne po pojavljivanju politicara u medijima. Naprotiv, gradjani vide kako licni standard politicara raste, a o tome televizije, portali cute, cenzurisu i komentare. Sloboda se svela na drustvene mreze. U prirodi je coveka da skida okove. Tako ce i ove skidati, ali ici ce mucno, tesko. Jer vise nema gde da se cuje istina.

vaš komentar