Tražiće se produženje pritvora za bivšeg gradonačelnika

LESKOVAC – Viši tužilac i istražni sudija tražiće produženje pritvora za petoro osumnjičenih u slučaju „avansi“ sa bivšim gradonačelnikom Leskovca Slobodanom Kocićem na čelu.

Prema nezvaničnim informacijama, tužilaštvo i sudija su predložili saslušanje 8, a saslušana su  četiri svedoka. Postupak istrage, kaže izvor Jugmedie, odugovlači se i zbog zahteva advokata da se izvrši grafologija nekih potpisa.

Dragana Stossich direktorka direkcijeJedmomesečni pritvor Kociću, kao i bivšoj direktorki Direkcije za urbanizam i izgradnju Dragani Stošič, dvojici službenika te agencije i jednom od šefova u preduzeću „Produkt“ , ističe 28. aprila, u nedelju.

„Produženje pritvora ćemo zatražiti i zbog opasnosti da će njihovim oslobađanjem doći do uznemirenja javnosti. Međutim, odluka je na tročlanom Veću Okružnog suda. Oni imaju poslednju reč“, objašnjava sagovornik Jugmedie.

Petoro pritvorenih se terete da su oštetili budžet grada za oko 74 miliona dinara tako što su davali avanse za nedovršene infrastrukturne poslove.

Pred istaržnim sudijom u slučaju „avansi“ vodi se postupak i protiv dvojice biznismena u odsustvu – Radovana Jovanovića, vlasnika „Produkta“ i Aleksandra Čogurića, vlasnika „Energosistema Čogurić“.

Za njima je izdata interna poternica, a Jugmedii je nezvanično potvrđeno da je jedan policajac suspendovan zato što je uručio poziv jednom od ove dvojice.

Kako je objašnjeno, policajac je suspendovan zbog tuđe greške jer je poziv biznismenu uručen u ruke kao građaninu, a ne kao osumnjičenom licu. Sumnja se da je biznismen sutradan umesto u policiju otišao u inostranstvo.

Inače, prema, takođe nezvaničnim navodima, Slobodan Kocić i Dragana Stošić prebacuju odgovornost jedno na drugo, gradeći tako svoje odbrane.

(Kraj)

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

60 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
dača
21.04.2013. 16:12

DA SMO ZIVI I ZDRAVI JOS GODINA STO- ali bez Kocic Slobodana

Aleksandar
22.04.2013. 12:28
Odgovor za  dača

Ocekivano produzenje, kao sto gradjani ocekuju i nove krivicne prijave za brojne nepravilnosti.
Ovo je za gradjane jako dobra stvar, zbog toga sto ljudi koji su sada na vlasti, moraju da strogo postuju zakone. Nece se vise nikom gledati kroz prste.
Ovi iz DSa bi da nametnu da je hapsenje politicko. Zivkovic i Marinkovic posle hapsenje bili u kabinetu gradonacelnika Cvetanovic, kakvo politicko hapsenje. Jos pre izbora je ceo grad brujao o nezakonitim radnjama u mnogim slucajevima, i sada kada je pocelo procesuiranje jednog dela njih, politicki progon. Ma da.
Slobodan Kocic nije iskoristio priliku nijednom da se pojavi u skupstini. Od cega ga je bilo sramota? Zato sto je unapredio grad, pa on sam bi o tome najbolje govorio a ne da ga brane na komentarima. Zna on dobro sta je radio, nije izasao ni na jedan javni duel sa nekim politicarem.Sada se to isto desava sa svim odbornicima DSa, a neko hoce na komentarima da gradi odbranu Slobodana Kocica. Sto se tice zdravlja, iskreno mu zelim sve najbolje ali da mu nisam sada u kozi.

milan
22.04.2013. 17:02
Odgovor za  Aleksandar

Nadam se da ćeš podrzati hapšenja vučića i nikolića zbog najgrubljeg kršenja Ustava Srbije.
Kako te nije sramota?
Pišeš o nepoštovanju zakona, a vučić i nikolić ne poštuju najviši pravni akt države Srbije.

Aleksandar
23.04.2013. 01:00
Odgovor za  milan

Milane, a kako tebe nije sramota? Odjednom si i pravnik i pravednik. Mozda se preporucis preko komentara da te Bojta uzme za advokata. Ima da mu ukines pritvor cas posla, samo kazes nije po ustavu.
Sve sto ti nije jasno u vezi KiM vec sam ti rekao u proslim razgovorima, nemam sta da dodam. Ovo je tema o produavanju pritvora Kocicu pa ako imas nesto o tome da dodas mozemo da pricamo.

milan
23.04.2013. 12:31
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandre,
Ovde si pisao da je neko krsio zakon i da zbog toga mora da odgovara.Slazem se u potpunosti i podrzavam 100%.
Tvoji toliko dragi i bezgresni vucic i nikolic su na najgrublji nacin prekršili najviši pravni akt i treba da podržiš sutra i njivovo hapšenje.
Mislim da je posle svega neukusno da vi iz sns komentarišete i suditite ko je kršio zakon.
Veruj mi, da cu uvek, kad god budem imao prilike i vremena, da te podsećam na VELEIZDAJU tvojih tako omiljenih i bezgrešnih vučića i nikolića.

Aleksandar
23.04.2013. 13:38
Odgovor za  Aleksandar

Milane, ja i ti na razlicite nacine gledamo na tu stvar. Ovo je strateski najbolja moguca pozicija koja je mogla da se obezbedi.
Ja nikada nisam rekao da su Nikolic i Vucic sveci, vec da su sa svim svojim manama i vrlinama, najbolje sto Srbija trenutno ima.
Pricati o nekakvoj veleizdaji gde je preko 2/3 poslanika podrzalo sporazum nije po meni opcija.Cak je i uvredljivo za Srbiju ali ti imas pravo na svoje misljenje i mozes ispod svakog mog posta to da stavljas.

caki
23.04.2013. 07:53
Odgovor za  dača

Bićes ti živ još hiljadu godina ali zdrav tesko jer to već nisi.Takvi kao ti ni na onom svetu nikom ne trebaju. JADNIČE

Aleksandar
23.04.2013. 11:04
Odgovor za  caki

Caki, mozes ti mene da vredjas jos hiljadu godina, neki komentari ce ti proci, neki ne. Sto se mene tice urednistvo ima moju dozvolu da pusta tvoje postove o vredjanju ako ti to pricinjava zadovoljstvo.
Jedno je sigurno, to nece popraviti tvoje kapacitete. Moras umreziti u mozgu sto vise sinapsi da bi mogao nesto smislenije da kazes. Nazalost po tebe to se ne povecava samo vredjanjem, tako mozak koristi jedan isti deo dok su ostali zapostavljeni.

djura
23.04.2013. 14:08
Odgovor za  Aleksandar

Acko prijatelju moj dragi 🙂

Nemas pojma koliko mi je zao sto cu sada morati da obesmislim ovu tvoju fantasticnu repliku. 🙂

Covek uopste nije replicirao tebi. To znaci da ne postoji normalan razlog da mu ti uzvratis i da ga pri tom jos i dobrano izvredjas? ❓

Ako malo bolje zagledas polozaj njegovog komentara a i ako obratis paznju na tekst istog, bice ti jasno da je caki odgovorio na komentar lika koji se odaziva na dača .

Imajuci u vidu da ti ovo nije prvi previd ovakve vrste, odnosno da tebi vec ulazi u praksu da odgovaras cak i onima koji ti se nisu obratili, ja cu ti predloziti resenje za ovaj tvoj problem. Ne, ne mogu ti pomoci po pitanju tvog razumevanja procitanog, ako si na to pomislio. Ali ti mogu predloziti da kupis lenjir ili gradjevinski visak (jos bolje 🙂 ).

Postavi kupljenu alatku na ekran u liniji tvog posta i skroluj tekst na dole. Pa svemu onome sto ti se nalazi sa desne strane te zamisljene linije ti odmah repliciraj. 🙂

Sve ono sto ti se nalazi sa leve ili u istoj liniji sa tvojim postom, nije obracanje tebi pa nema potrebe da odgovaras. 🙂

Molim te da ovo moje obracanje shvatis krajnje dobronamerno jer je zaista takvo. Ja sam samo hteo da pomognem da se na kvalitetu i smislu tvojih postova nista ne izgubi.

Ipak ti ovde predstavljas vladajucu garnituru, pa je samim tim ne uobicajeno, da nabedjujes, napadas i vredjas potpuno nevine ljude, kao sto je recimo caki . 🙂

Aleksandar
23.04.2013. 22:12
Odgovor za  djura

Djurice, samo da se razumemo, ja ne predstavljam ovde SNS vec podrzavam napore da izbave zemlju iz stanja u koje je uvalio DS.
Meni je zao sto cu morati da obesmislim tvoj kometar o obesmisljavanju mog komentara :-), kao sto sam obesmislio i sve ostale komentare od tebe.
Sto se tice samog javljanja na komentar, gde mi se ljudi ne obracaju, tacno je da se to desava ali bi ipak rekao da si ti sampion u toj disciplini. Zar nije i ovaj tvoj komentar takav?
Nazalost kada se citaju kometari na telefonu, ne vide se nikakve linije vec su poredjani jedan ispod drugoga, a ono sto je jos bitnije u mom slucaju, poredjani su po vremenu. Cakijev komentar se vidi malo posle mog na samom kraju a kako sam u svom postu spominjao zdravlje izgledalo je kao da se meni obraca. E sad zaboravi i da si ovo procitao, racimo i da sam puno pogresio, smisao komentara u potpunosti ostaje, bez obzira kome se caki javio.
Takodje desava se cesto da se odgovori oduze, a posle odredjenog broja gubi se opcija odgovor pa si prinudjen da kliknes na opciju odgovor na prvi sledeci gore. Tu ces samo da se pogubis sa viskom i lenjirom.
U svakom slucaju lenjir cu da kupim i poklonim ga tebi. Koliko vidim, ne pomazu ni pricice, ni komentari, ni pesmice, pa bi mogao mozda nesto i da nacrtas ovde. Kada od reci nema vajde, mozda nepravis neki poen za DS linijama.
Ako budes dobro izvlacio linije, ne plasi se ako DS skorz pukne, a deda Zika ode u penziju, Cedomir Jovanovic te sigurno zove da branis njegove interese. 🙂
Kao sto sam i ja shvatio tvoje obracanje dobronamernim, molim te da isto tako shvatis i ti moje.

djura
23.04.2013. 23:07
Odgovor za  djura

Imas od mene plus za izvlacenje. Podsecas me na predsednika nase drzave, koji kad se izvlaci, obavezno se zaplete ko pile u kucinu. Ne bi me iznenadilo da ste kolege po obrazovanju. Garant neko menadzerisanje, sudeci po visoko izrazenoj snalazljivosti. 🙂

Coveku koga si greskom okrivio i izvredjao mu sinapse (WOW 🙂 ), se ne izvinjavas, ali zato slazes pricicu kao seherezada. Ti kad god zabrljas, smisao tvog besmislenog i nicim izazvanog komentara, po tebi ostaje neokrnjen. Pa u pravu si, jer tvoji komentari sve cesce nemaju nikakvog smisla. Nije mi drago zbog toga jer si ti moj omiljeni sagovornik. 🙂

Slazem se da je DS napravio dosta stete. Siguran sam da ja tu stetu bolje razumem od tebe. Nacin na koji se medjutim, tvoji lideri napinju da izbave zemlju iz stanja do kojeg je doveo DS, ja ipak ne bih nazvao naporima.

To se svuda na svetu zove prosto receno VELEIZDAJA. Tako bar pise u Ustavu Srbije, na koji je diplomirani menadzer Tomislav Nikolic polozio zakletvu.

Aleksandar
24.04.2013. 00:03
Odgovor za  djura

Djurice, moj diplomira menadzer je pokazao govorom u UN tvom magistru Tadicu kako treba da se ponasa predsednik drzave. Da li je i to veleizdaja? Ili je mozda veleizdaja ne cinjenje nicega da se popravi stanje ljudi koji zive na KiM, potpuno izolovani od svega bukvalno bodljikavom zicom. Kad je problem izvucen iz tepiha, pa poceo da se resava, veleizdaja. Podseticu te da je Tomislav Nikolic i pored govora koji su bili nacionalno opredeljeni, stalno pozivao Tadica da ukljuci opoziciju i druge stranke iz vlasti u pregovore da bi se dobio siroki konsenzus za tako neku vaznu odluku. Sada postoji najsiri moguci konsenzus oko tog sporazuma,
Veleizdaja je kada se ljudi koji zive dole, koriste za dnevnopoliticka prepucavanja, bez iskrene zelje da im se omoguci iole bolji zivot i neka nada da ce biti mira.
Sta je bolje, da im se kaze, pravite barikade, nista od sporazuma. Sadasnja vlast zeli da im omoguci mir jer je on osnov svakog napredka. Ne znam kako ce sve oko sporazuma da se zavrsi ali ako se Srbi na KiM budu slozili sa tim na kraju, ne vidim kako to moze nekom u Srbiji da smeta. Ukoliko se na budu slozili, i to je OK, njihovi su zivoti u pitanju i imaju puno pravo. Stanje na KiM je takvo da se tamo ne mogu primeniti ni ustav ni zakoni otkada se povukla nasa vojska. Kako sve to do sada nije bila veleizdaja a sada odjednom kada je neko rekao stanje kakvo je, jeste?

Aleksandar
24.04.2013. 00:09
Odgovor za  djura

Samo da dodam, sto se tice izvinjenja za Cakija. Pa djurice, procitaj mu komentar. Ako treba da se izvinim sto sam greskom mislio da se meni obraca, veliko izvini Caki. Bez obzira na to, sam smisao komentara ostaje jer se odnosi na vredjanje i za to nema izvini.

djura
24.04.2013. 08:28
Odgovor za  djura

Da zavrsimo ovu rundu za sada.

Razloga za to ima nekoliko. Jedan od njih je sto sam ja izgleda mazohista, pa volim da mi ti svojom ingenioznoscu „obesmisljavas“ komentare pred sirokim auditorijumom. Kao sto ti je vec sigurno jasno, ovo ovde je vec bajata tema i nema publike.

Kao drugo, ne svidja mi se sto si otvoreno poceo da zaobilazis istinu. Pricas mi pricicu o telefonu i kako se ne vide nekakve linije, pa si iz tog razloga pogresio ali u stvari nisi pogresio? ❓

Acko, zapetljavas se bez preke potrebe. 🙂 Taj komentar si pustio u 11.04 casova. U tom trenutku si se nalazio u svojoj stranci, SNS-u. Zar vi u vasoj stranci nemate kompjutere, nego bijete stranacke bitke preko telefona? Insajder mi jos rece, da si na sebi u momentu pisanja tog cuvenog komentara o sinapsama, imao sive pantalone i crnu koznu jaknu. 🙂

I garant si predsednikov kolega cim izbegavas odgovor o tome. 🙂 Ja bre kao da sam se na Boga gadjao kamenjem, pa ceo zivot zakasavam sa raznoraznim menadzerima. 🙂

Aleksandar
24.04.2013. 09:44
Odgovor za  djura

Djurice, vidis ko god da ti je rekao da predsednik omladine SNSa Acko pise ove komentare, uzgred sjajan momak i veliki pozdrav za njega, izlagao te je. On ima puno pametnijeg posla od prepucavanja sa djurom preko komentara.
Zaista sam mislio da si malo bolje informisan ali kao i mnogo puta do sada jos jedan corak.
Ponudicu ti jos jedan predlog, dacu ti priliku da vidis ko sam ja, dovescu te u moj dom, pokazati telefon i kompijuter sa koga pisem, da mozes da proveris da li sam nesto lagao, ako za tim ima potrebe i zelis da resis neke svoje dileme. Mene zaista ne zanima ko si ti, ne samo ti, nego bilo ko odavde, ne zelim da gradim argumentaciju na diskreditaciji necije licnosti. Znam da nisi sada nikoga diskreditovao, ali isto tako znam cemu sve ovo vodi.
Ako mislis da nema potrebe, ja te molim da ne licitiras sa mojim indetitetom, jer ja to ne radim sa tvojim.

bamberg
21.04.2013. 16:27

sramota!!!! ja bih voleo i mesko i gojko tako da zavrse kad sidju sa vlasti, a svi znaju da nekad moraju da sidju

Milos
21.04.2013. 16:39

Tuzilac bi umesto ovoga trebao da proveri kako je za gradnju Visoke poslovne skole potroseno 3,7 miliona evra a zgrada je povrsine 3600 m2, sto znaci da 1 m2 kosta preko 1000 evra. …..a zgrada je toliko dobro odradjena da je pao betonski blok ispred kancelarije sekretara skole, ….i mogao je nekog da usmrti. Odstupilo se od projekta direktor je bio predsednik tima za imlementaciju projekta. Takodje nije zavrsen skolski restoran, 2 racunarske sale i klimatizacija skole. Takodje je izostala klimatizacija u olucima, tako da se sneg ne otapa na ravnom krovu. Kvalitet radova je vrlo sumnjiv

Nikola Popovic
21.04.2013. 17:18

Pustite coveka ,ovo je politicki proces!Ista je prica bila i u Vlasotincu.Cilj je ukaljati casne ljude a ne nikakva dokazana krivica.

Шефтелија
21.04.2013. 18:48

Госн Поповић, могуће да сте у праву. Разуме се, да кажем у лесковачком жаргону – крај ће каже.
Међутим, ја при том одлично знам да су поједини људи, из претходне владајуће гарнитуре, на потпуно идентичан начин, учествовали, организовали и осмишљавали сценариа укаљивање образа опет па неких других.

blam
21.04.2013. 19:05

Razumem potrebu Jugmedije da bude ekskluzivna i prva, ali mislim da ova vest prelazi mere ukusa. Ovaj čovek je u zatvoru iz političkih pobuda i razloga i to je jasno i pticama na granama. Vi prognozirate, prejudicirate. Ovo možda čitaju i njegova deca, koja čekaju oca 28. Ovo čitaju maloletna deca žena i majke, možda i deca drugih pritvorenika. Ovo ne trebate raditi.
Dačo, zlobni Dačo, ko god da se, ti si možda neki šraf u mašineriji SNS, pa nisi u situaciji da potpisuješ i upravljaš što znači da te za nešto slično ne može niko optužiti. Nego, kada se jednog dana vlast promeni, mogu te optužiti da si ukrao metlu, usisivač, papir formata A-4, kokošku ili tarabu. Dakle, pljuni, što bi reko naš narod, u pazuhe, i ćuti.

dača
21.04.2013. 20:42
Odgovor za  blam

blame da li ste ti i tvoj Kocić za četri godine jednom pljunuli u svoj pazuh

Bimba
21.04.2013. 19:14

Mogu oni da ga drže i šest meseci po zakonu, ma mogu i da ga ne puste uopšte nego iz sudinice u zatvor. A zašto da ne, kada te kadija tuži i kadija sudi.
Pa ko sme da povratnika tužilaca, istražnih sudija i sutrašnjih sudija povratnika u postupku koji će uslediti, da ne osudi glavnog političkog rivala ……, čoveka koji je vratio Leskovac iz mrtvih gradova, čoveka koji je počeo da vraća nadu i veru, gradonačelnika koji je imao i šestoku paraopoziciju u plaćenim telalilma.
Ma samo im s ečini da mogu sve. Pašće kada misle da su najači, kao Milošević.

djura
21.04.2013. 19:38

Uznemiravanje javnosti je toliko sirok pojam da je za njega nemoguce postaviti iole precizniju definiciju. Pod takvu „ocenu“ moze da podpadne i sve, a i nista. Tako da izvor ove informacije ocigledno nema sta da kaze.

Ako se radi o cuvenom Djovaniju Falkoneu Leskovacke pravde ili njegovom okruzenju, onda je obrazlozenje sasvim razumljivo. Taj covek ima zadatak da posto poto odradi posao, ne birajuci sredstva. Posto se ocigledno radi o coravom poslu, potrebno mu je jos vremena. Potrebno mu je izgleda sve vreme ovoga sveta. Gospodin se izgleda sa ovakvim nacinom rada i svojim tumacenjem pravde, na najbolji moguci nacin kandiduje za haski tribunal.

Podseticu da je i u svom predhodnom istraznom predmetu takodje trazio produzenje pritvora ali sudijska trojka nije imala razumevanje za produzavanje bespotrebnog i jalovog zatocenistva. Ne radi se dakle o profesionalcu kome je zakonski odredjeni rok, dovoljan za sakupljanje dokaza u cilju podizanja optuznice, ili za utvrdjivanje cinjenicnog stanja da takvi dokazi ne postoje.

Radi se o njegovoj ustaljenoj praksi da pokusava da produzava stanje kobajagi „krivice“ po svaku cenu.

Ne produzavanje pritvora bi javnosti reklo sledece :

Slobodan Kocic nije kriv i bez razloga je drzan u pritvoru iz cisto politickih razloga. Tuzilastvo nema validne dokaze protiv njega.

Produzavanje pritvora moze da govori sledece:

Oni koji su trebali da obezbede dokaze, nisu uspeli u tome, jer su ili nesposobni ili tih dokaza za sada nema, pa im je potrebno dodatno vreme.

Da je krivica Kocica dokazana i potkrepljena cvrstim i nedvosmislenim dokazima, dodatno vreme ne bi bilo trazeno. Dakle, nema se dokaza, ili su na toliko slabim nogama da bi podizanje optuznice bilo smesno. Zbog toga je potrebno uci u fazu mrcvarenja i ljudi i pravde.

Zbog toga je potrebno spinovati javnost takozvanim „nezvanicnim navodima“ po kojima se Slobodan Kocic i Dragana Stosic, svadjaju u pritvoru kao mala deca. Kocic nema karakter koji bi mu dozvolio da ucestvuje u takvom glupiranju. Za Stosicevu ne garantujem. Poznata je po „lojalnosti“. Ja sam u jednom svom predhodnom postu, upravo i predvideo ovakvu mogucnost. Porazavajuca okolnost za Kocica je samo to, sto je doticna bila njegov licni izbor.

Lokalni Djovani Falkone i njegovi nalogodavci se u nedostatku cvrsto izgradjenog slucaja, ocigledno sluze najjeftinijim mogucim trikovima koji nam prikazuju njihovu nemoc. Ne pamtim slucaj ni u Leskovcu ni u Srbiji, kada su se takve debilne informacije probile iz istraznog postupka u javnost.

Nezvanicne informacije iz istraznog zatvora??? Gde bre to ima??? U Kolumbiji???

U istom ovom tekstu citamo o suspendovanom policajcu koji je kaznjen zbog tudje greske. To sto je jadnik na pravdi boga suspendovan je izgleda sasvim normalno? Pa naravno da je urucio poziv u ruke kao gradjaninu. Sta je trebalo? Da repetira pistolj? Da im zandarmerija uleti u kucu kroz prozor?

Tuzilastvu bi sada najveci problem trebalo da bude to, sto ove koji su sada prakticno na sluzbenom putovanju (formalno ne u bekstvu), ne moze da ganja preko interpola. Ti ljudi nisu nikada validno osumnjiceni, vec su samo pozvani na informativni razgovor. Tuzilastvo naravno ne moze da raspise medjunarodne poternice za licima koja nisu ni optuzena niti su u sudskom postupku. Takve radnje su u ingerenciji suda. Sad su izgleda svi ucesnici u predstavi malkice zbunjeni, pa prebacuju krivicu jedni na druge za svoj totalni amaterizam.

A mozda i nisu zbunjeni? Mozda je ovako bas i planirano?

Uostalom, zapitajmo se u cijem je interesu nedostupnost dva kljucna svedoka. U Kocicevom sigurno nije. A ako nije u Kocicevom, u cijem je onda???

Ali ne cudi nista. U ovom slucaju je sve izgleda normalno. Curenje poluinformacija iz „nezvanicnih izvora“ o istraznim radnjama od strane tuzilastva i istraznog sudije je takodje izgleda u potpunosti u skladu i sa zakonom i sa uobicajenim normama.

Da se vratimo na razlog trazenja produzenja pritvora.

Opasnost da ce oslobadjanje dovesti do uznemiravanja javnosti?!?

Zbog cega bi javnost bila uznemirena? Dali ovde mozda imamo teroriste, narko dilere, serijske ubice, silovatelje, pedofile, Koza nostru???

Lokalni Djovani Falkone se je po svom ustaljenom obicaju, bar malkice zaneo. Nije ovo Palermo, kao sto nikada nije ni bilo atentata na ….

Uznemiravanje javnosti?!?

Sta to u uopste znaci? Dali se mozda misli da ce Slobodan Kocic po oslobadjanju, proslavljajuci svoju slobodu, pustati preglasnu muziku? Ili se mozda misli da ce gradjani biti uznemireni iz razlicitih razloga? Mozda zato sto im je neverovatno da nevin covek bude toliko dugo odvojen od svoje dece? Doduse i narucioci posla bi bili veoma uznemireni jer su nameravali da ga ukazamate na duze vreme. Oni se nadaju na bar jos 60 dana.

Kada je planirana ova operacija, njen cilj je planerima izgledao na dohvat ruke. Plan je medjutim od samog starta poceo da pokazuje svoje manjkavosti i svoju neodrzivost. Sada se ide na grubu silu. Imamo klasicnu kupovinu vremena, pre nego sto svima bude jasno da je ovo jedna velika politicka brljotina.

Taj trenutak se blizi. Prva ispit, naruciocima i izvodjacima radova ce biti iduce nedelje.

Onaj koji hoce da nekoga osudi, mora prvo da dokaze da je taj neko kriv. Da bi ga proglasio krivcem, prethodno moras da pronadjes dokaze. A da bi pronasao dokaze oni moraju da postoje. Kvaka 22 je u tome da ako dokazi postoje, onda ih ili imas ili nemas.

Po svemu sudeci, „Lokalni Djovani Falkone i kompanija“ nemaju potrebne dokaze. Zato i traze dodatno vreme, jer ne smeju da priznaju da dokazi zapravo ne postoje.

Na njihovu veliku nesrecu, u igru ulaze igraci koji nikada nisu bili opcinjeni ovakvim stilom rada. Troclano vece Okruznog suda.

Ja nisam covek koji ce prejudicirati bilo kakvu odluku tog veca. U svakom slucaju verujem da se radi o hrabrim i strucnim profesionalcima. Verujem da su imuni na pritiske vremena u kome rade i da ce doneti pravednu odluku. Ni jedna odluka me nece iznenaditi. Bez obzira kakva ta odluka bude bila ja cu je pozdraviti i protiv nje necu reci nijednu jedinu rec.

Ako je Slobodan Kocic zaista kriv ja mu iskreno zelim da odgovara. Ako se to bude pokazalo tacnim, voleo bih da svi vidimo dokaze koji nedvosmisleno ukazuju na njegovu krivicu. Naravno da sumnjam u to jer vreme u kome i nacin na koji se sve odvija, nepobitno navode na pomisao, da se ipak radi o najprizemnijem politickom obracunu.

Ako se sve okolnosti uzmu u obzir, sanse su mu jako slabe. Barem za sada. Kasnije cemo videti. Pravda ume da bude spora. Ja se nadam da u slucaju Slobodana Kocica, nece previse kasniti. Kao sto sila boga ne moli, tako je i ovde sve moguce. Za mene je samo jedno sigurno. Slobodan Kocic nije lopov.

Bez obzira na krajnji ishod ovog slucaja, ja mu kao covek koji ovog vikenda uziva u okruzenju svoje porodice, zelim da buduce prvomajske i uskrsnje praznike, provede sa svojom porodicom.

Deca ce biti na raspustu. Previse su bila sama.

Jasmina
21.04.2013. 22:41
Odgovor za  djura

Djuro,
Leskovačkog Djovanija Falkonea je, na žalost sada vidim tvoju ili ljudi tvoje opcije, izmislila ili usavršila stranka DS, stranka kojoj očigledno pripadaš.
Slažem se s tobom, ako sam te dobro razumela, da je ovaj tekst možda suvišan.
Isto kao i ti verujem da iza pritvaranja stoji politika u ovom slučaju.
Isto kao ti verujem da Slobodan Kocić nije lopov, ali ponavljam, i tvoji su vršili pritisak na sudstvo i to strahovit.
Gojko Veličković je za 10 miliona dinara osuđen na 10 godina zatvora. Što se mene tiče, sve najgore o njemu, no zar ti tu ne smrdi na nameštaljku, pa nije čoveka ubio. Sada nova vlast javno najavljuje njegovo totalno oslobođenje, što znači da se sve verti u krugu. Zato se ja ne bih uzdala u predstojeće odluke Trojke.

pedja
21.04.2013. 23:00
Odgovor za  djura

djuro majstore, djuro legendo. hvala ti sto govoris u ime nas uplasenih i istraumiranih. p.s. moja zena sa nestrpljenjem ceka svaki tvoj komentar, ali ljubomoru gutam jer licnost poput tebe nigde nisam sreo. a sve se tesim da si star i da me, eventualno, makar izgledom neces ugroziti.

djura
21.04.2013. 23:39
Odgovor za  pedja

🙂

Futur
21.04.2013. 19:47

Sta li misle,cemu li se nadaju kad jednog lepog,suncanog dana sidju sa vlasti?!Jao,jao…

Max
21.04.2013. 19:54

Politicki progon nego sta?! „Uznemirice javnost“, kakve budalastine,pa zar ne uznemiruju javnost i ovi iz SNP-a, DVERI, oni sto napadaju policajce, siluju decu, ubijaju i tuku zene itd. itd. Potpuna kontrola medija, pretnje, strah, prodavanje magle, unapred se osudjuju ljudi bez da su procesuirani, to je vladavina ove Vlade ……….ji Leskovca.

Nikola Popovic
21.04.2013. 20:14

Seftelija@ Mozda mislis da pripadam DS-u?Ne ja sam clan SPO-a i to cu ostati dok zivim ali kao zrtva politickog progona uvek cu se protiviti ovakvim (Kafkijanskim)smesnim procesima.Osecam se kao pocetkom devedesetih kada je uperen prst ili izvestaj dousnika mogao nekoga kostati slobode ili ne daj booze i glave.Osecam pravnu nesugurnost da lebdi u vazduhu.

300
21.04.2013. 20:22

Pozdrav od 300 otpustenih radnika iz opstine 🙂

Pera
23.04.2013. 22:51
Odgovor za  300

A šta je vas 300 uopšte radilo u opštini i kako ste se zapošljavali? Izmišljali ste zamenike načelnika, zamenike šefova, zamenike zamenika šefova, po petoro ljudi iz iste porodice je radilo… Trebalo je još da otpuštaju

Aleksandra Vučinić
21.04.2013. 21:40

Nedopustivo je da se o eventualnim potezima tužilaštva,pogotovo u pogledu istrage,produženja pritvora i osnova za isti piše na ovakav način.
Zakon o krivičnom postupku je jasan:

Član 3

(1) Svako se smatra nevinim dok se njegova krivca ne utvrdi pravnosnažnom odlukom nadležnog suda.

(2) Državni organi, sredstva javnog obaveštavanja, udruženja građana, javne ličnosti i druga lica dužni su da se pridržavaju pravila iz stava 1. ovog člana i da svojim javnim izjavama o krivičnom postupku koji je u toku ne vređaju druga pravila postupka, prava okrivljenog i oštećenog i nezavisnost, autoritet i nepristrasnost suda.

Objavljivanjem ovakvog teksta direktno se utiče na rad suda, tj. sudskog veća koje je jedino nadležno da odlučuje o produženju ili ukidanju pritvora i o osnovima za isto.Pominjanje “uznemirenja javnosti“ je osnov kojim se zapravo javnost poziva unapred na “uznemirenje“, koje se ovde ogleda u navijačkim komentarima na štetu okrivljenih.

Sa druge strane, pritvor nije kazna, već procesna mera koja služi da bi se obezbedili dokazi u postupku i treba da bude sveden na najkraće moguće vreme.U suprotnom, bez dokaza i pravosnažne osudjujuće odluke, a uz pritvor, država Srbija plaća debelu štetu. To jest, SVI PORESKI OBVEZNICI.
Zato, dobro razmislite svi, i novinari, i navijači.

straukoske
21.04.2013. 22:49

De, de, advokati bre. Će utiče na rad sudstva. Pa vi,li mislite da sudije šetkaju po internet i baš ubodev ovaj sajt. Nek se piše, nek se zna. Ne uterujte stra u koske jer jedino ovde se može nešto pročita novo. Ja nisam video da je rečeno da je neko kriv, vi ko da gledato u krivo ogledalo, svašta.

Pogled u budućnost
21.04.2013. 22:22

Ja mislim da će posle teške odluke, mnogo teške odluke, tolko teške odluke u Briselu biti novih hapšenja da bi se preusmerio gnev nacionalista i glasača koji su podržali pojedine stranke u vlasti. Dakle držte lopove. Korupacijaaaaaaaaaaa, javne nabavkeeeee, pronevereeeee. A sad kad se glasačko telo lomi i kad pada podrška ispod cenzusa sa 40 posto na tri baš me zanima šta će biti.

straukoske
21.04.2013. 22:51

A I IME ŠTO STE IZMISLILI. ĆE UTERATE STRA U KOSKE S OVOJ IME, JAO ŠTO STE SMEŠNI. NE TRESU SE SVI, KO VI, NA POMEN IME GORE POMENUTO. SVAŠTA, SMEŠNI STE.

I_C
21.04.2013. 22:51

Smatram da je za mesec dana bilo sasvim dovoljno vremena da se sve eventualne nepravilnosti i mahinacije temeljno istraze i dokazu. Verujem da je aktuelna vlast na tome uporno radila, ali ocigledno da nisu dosli do nikakvog rezultata, Mozete produziti pritvor u nedogled, ali ako nema dokaza, nema ih i tacka. Ljudi, ovo je politicki progon usmeren na coveka koji je uradio toliko stvari za Leskovac za vreme svog mandata, to je svima jasno.

1312
22.04.2013. 01:28

Hvali im gojko da bude društvo kompletno

Шефтелија
22.04.2013. 09:19

Да не бих и даље имала сумњу кад је реч о госпон Коцићу, молила бих све оне који знају да ми одговоре на следеће питање:
Да ли неко тамо, у згради (немам појма којој – скупштине или општине?) води рачуна (запошљен је на том и таквом радном месту) о поштовању процедура приликом обављања рада, између осталих – највише градоначелника а онда и свих осталих по чијим одлукама и потписима се финансије негде даље усмеравају?

Možda
22.04.2013. 10:58

svi njegovi saradnici i pomoćnicu su pomagali delili savete sad peru ruke pišu pisma podrške ko ovaj gore Blam a najviše ….m

Možda
22.04.2013. 11:23

električar banderaš

Шефтелија
22.04.2013. 14:40
Odgovor za  Možda

Hvaka kolega „Možda“. Pretpostavljam da je svako od tih saradnika ili pomoćnika bio predviđen za određenu oblast. Evo, ja ću ponovo,…ljubaznije,…

Poštovane kolege komentatori,
dа ja, kao i još poneki odavde,
i dalje ne bi imali sumnju u ispravnost postupaka gospon Kocića, molila bih da one koji znaju, odgovore na pitanje,
Ko je odgovoran za nepostupanje po propisanoj proceduri i da li takvog uopšte ima?
Naime, svaka čast svima ali argumete koje ovde nalazim, za mene nisu dovoljno relevantni. Tačka.

Ivancha
22.04.2013. 12:50

Gospoda su potpuno u pravu, mozemo da se uznemirimo, nego sta! Zato se ne popravljaju ulice, ne jure poslodavci kojima ljudi rade kao robovi (na crno), uvode lokalne takse potencijalnim investitorima (jasna poruka da nisu dobrodosli), a sve to da se ne uznemiri javnost!!!
Alal vera!
Opet cu da glasam za vas (namerno malo slovo), al malo sutra!