Iako već deset godina rade bez vodovodne i kanalizacione mreže u Leskovcu, te da su dva dana bili potpuno bez vode, što je juGmedia juče i objavila citirajući navode iz razgovora sa carinicima i špediterima na licu mesta, iz gupe za odnose sa javnošću Uprave carine iz Beograda danas tvrde da nije istina da “nemaju ni najosnovnije higijenske uslove na radnom mestu nakon što dođu kontakt sa kamiondžijama na carini tokom pregleda robe ili administrativnog upisa dokumentacije“.
Da je došlo do havarije na hidroforu koji snabdeva carinski terminal tehničkom ovodom novinaru juGmedie potvrdili su i u samom „Nevpromu“
Kako navode u svom saopštenju Carinska ispostava Leskovac nema nikakvih problema sa kanalizacionom mrežom.
“Postoji mokri sanitarni čvor koji je u funkciji i redovno se održava. Naglašavamo takođe da na robnom terminalu postoji spoljna česma i mokri sanitarni čvor sa kupatilom koje koriste vozači – korisnici usluga terminala. Kada je vodosnabdevanje u pitanju, držalac terminala firma ‘Nevprom’, vrši redovno snabdevanje carinske ispostave tehničkom, ali i pijaćom vodom iz aparata”, navode iz Uprave carine.
Iz ovog izvršnog organa Vlade RS u sastavu Minsitasrtva finansija dodaju da nema govora o izloženosti nehigijenskim uslovima kako carinskih službenika koji rade na ispostavi, tako ni korisnika terminala, pa samim tim ni bojazni od rizika širenja bilo kakve viremije.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
Da li je moguće da neko da ovakvo saopštenje? Ovo kao da je saopštenje dao sam Nevprom. Carinska ispostava kao i jedna špedicija na prizemlju imaju tehničku vodu, i to u veoma malim količinama. Ostatak zgrade koji ima još dva sprata, tehničku vodu ima kada Nevrpom hoće, a kao razlog se navodi kvar na hidroforu, kao i curenje vode koji oni ne mogu da otkriju gde je. Takođe iu Informativne službe Uprava carine bi trebali da znaju, da pijaće vode nema već više od 10 godina i da kada je i tada Republička Uprava carina, na čijem čelu je bio Kertes, je kupovala prostorije sa pijaćom vodom, priključenom na gradski vodovod. Pošto se Nevprom obavezao da plaća sve komunalije kao i struju i vodu za CI Leskovac, zato i ovakvo saopštenje Uprave Carina, koje je u potpunosti netačno, proizvoljno i tendeciozno. Neka ti iz Informativne službe dođu u Leskovac i neka se uvere na licu mesta o pravom stanju stvari, i neka daju saopštenje o tome da li negde u Srbiji njihovi radnici, kao i špediteri imaju samo tehničku vodu za korišćenje. Bruka i sramota i Uprave carina i Nevproma.
Bravo sve sto ste napisali je tacno,a „gospoda“ koja tvrdi da nije istina da nema vode neka dodju da snime i uvere se ko je u pravu!
Verujem u sve o0vo što su špediteri Leskovca napisali. Jer ako znamo da je NEVPROM, kupio Veranomotors, koji je sve upropastio u ovom gradu, zašto to ne bi bilo i sa ovoim preduzećem. A znajući ko stoji iza toga posle preprodaje Nevproma, „kontraverznom bisnismenu“, koji je podguzna muva svim vlastima, nije ni čudo što u 21. veku ljudi na svojim radnim mestima nemaju pijaću vodu, već se snalaze kako znaju i umeju, a pored toga im se uskraćuje i tehnička voda.
Pročitao sam oba teksta, i onaj od juče i ovaj danas, sa saopštenjem Informativne službe uprave carina. Pošto često boravim zbog posla u toj zgradi, zbog posla i pošto imam prijatelje i među carinicima i špediterima, mogu samo reći da skoro sve iz saopštenja samo čista laž. Nevprom maltretira i carinu i špeditere, a veoma dobro živi na njihovim leđima i od njihovog rada. Vode za piće nema, tehničke ima, kad kako, curka iz slavina. Ta tehnička voda je i bakteriološki i hemijski neispravna, pa vozači i korisnici terminala pijući tu vodu dovode sebe u opasnost da se zaraze. Na toj spoljnjoj česmi gde vozači piju vodu, ne znaju da piju tehničku vodu, nigde ne postoji obaveštenje da je voda neispravna. Terminal drži Nevprom i dužan je da to istakne na toj česmi. I sami carinici su nezadovoljni tom činjenicom, ali su prinuđeni da ćute. A u Leskovcu je više od 80% carinika sa strane i nije ih baš briga kakva je voda, jer oni dođu i odu, a ovi koji su iz Leskovca, šta će, moraju da ćute i trpe. Naravno i šefoni ispostave se menjaju na svaka 3 meseca, pa i oni uopšte nisu zainteresovani da se zauzmu da se problemi reše u ispostavi. Leskovac, je postao dno, dna, ali me čudi da niko iz rukovodstva grada se ne pozabavi ovim problemom, jer celokupna privreda grada, je vezana za ovaj prostor. Šta reći, zbog samovolje bahatog vlasnika Nevproma, svi trpe. Ljudima tamo zaista treba pomoći, jer u vreme korone, mogu postati gore žarište virusa, nego što je bila Yura. Neka nas bog čuva.
Nakon mesec i po dana od vase reportaze, a u vreme najvece epidemije, gde se apeluje da budemo odgovorni, u pomenutoj zgradi jos uvek nije resen problem sa vodom, pa su slavine svih spediterskh kancelarija do dan danas suve.