Uprkos velikim tragedijama zbog nespuštene rampe na pružnim prelazima, urpkos brojnim upozorenjima od strane medija i javnosti, Železnice Srbije i dalje teraju po svome, onako kako rade decenijama, pa se tako i danas, bar u leskovačakom kraju, rampe ne spuste na pružnim prelazima dok voz prolazi, a nedavno je rampa spuštena u poslednjem momentu pa je pala na automobil i polomila ga.
Čitalac Jugmedie poslao nam je snimak sa pružnog prelaza na izlazu iz Leskovca prema Vlasotincu gde se jasno vidi da su rampe podignute sve vreme dok prolazi voz.
Drugi čitalac nam je poslao fotografije sa pružnog prelaza na ulazu u Štrkovo naselje. Scena nesvakidašanja i, čini se, do sada neviđena. Voz prolazi rampe su spuštene, ali je jedna rampa pala preko automobila i oštetila ga.
Autor snimka i očevidac kaže da su rampe spuštene u momentu kada je voz bio na par metara od pružnog prelaza i da je zamalo izbegnuta tragedija.
Nakon objavljivanja teksta reagovale su i „Infrastukture železnice Srbije“ čije saopštenje vam prenosimo u celosti:
1. Prvi slučaj, na kojem se vidi drumsko vozilo, dogodio se 25. juna na putnom prelazu u blizini železničke stanice Pečenjevce.
Navedeni putni prelaz bio je u kvaru toga dana od 8.30 sati, kada je drumsko vozilo polomilo motku polubranika. To je prouzrokovalo kvar uređaja putnog prelaza.
Na navedenom putnom prelazu bili su ispravni i zvučna i svetlosna signalizacija, tako da je vozač drumskog vozila mogao blagovremeno da zaustavi svoj automobil i tako izbegne zaustavljanje u neposrednoj blizini putnog prelaza i spuštanje polubranika na automobil.
Stručne službe „Infrastrukture železnice Srbije“ brzo su i efikasno reagovale i putni prelaz je bio popravljen već u 10.20 sati.
Tokom trajanja kvara na putnom prelazu, železničko osoblje je bilo upoznato sa situacijom na terenu i poštovalo definisane procedure i propise u takvim situacijama. To znači, da su se vozovi zaustavljali pre putnog prelaza, i nastavljali vožnju tek kada bi se uverili da ne može da dođe do ugrožavanja učesnika u saobraćaju. Bezbednost saobraćaja ni na koji način nije bila ugrožena.
2. Drugi slučaj, na kojem se vidi teretni voz, dogodio se 9. jula 2019. godine. Putni prelaz bio je u kvaru u dva navrata, i to od 8.13 do 09.45 sati i od 12.11 do 13.25 sati.
Stručne službe „Infrastrukture železnice Srbije“ u oba slučaja brzo su intervenisale i popravile uređaj putnog prelaza.
I o ovim kvarovima železničko osoblje je bilo na propisani način infromisano i poštovalo je sve propise i procedure u takvim slučajevima.
Vozovi su se u oba slučaja zaustavljali na putnom prelazu i nastavljali dalju vožnju tek nakon što su se mašinovođe uverile da na putnom prelazu nema nikoga, a bezbednost saobraćaja nije bila ugrožena.
Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!
U pitanju je nestručan rad zapošljenih u Železnicama Srbije. Svi znamo ko zapošljava u Železnici tako da niko za ovo ne može da krivi SNS.
Pa zar nije Zorana Mihajlović kazala da se ovakve stvari više neće ponoviti, kad ono postaju sve učestalije. Ministar u nekoj normalnoj državi koji se pokaže kao nedorastao zadatku koji mu je poveren sam podnese ostavku. To se neće desiti kod nas nikada nažalost. Pitam se da li bi pisao ove nebuloze da je tebi pala rampa na automobil ili bi zahtevao kazne za nadležne. Taman posla da je neko iz SNS-a kriv za bilo šta loše u ovoj zemlji nepismenih i obespravljenih.
А ко запошљава по Железници ??? Колико је познато, у србији запошљава једино СНС и нико више!