Vožnja Vlasinskim jezerom ili planinarenje na Čemerniku

Od vožnje Vlasinskim jezerom ili planinarenja na Čemerniku, do spektakularne gastonomije i na daleko čuvenog gostoprimstva naših domaćina, Vlasina predstavlja biser jugoistočne Srbije.Protekla godina donela je veći priliv domaćih turista, usled nemogućnosti da se putuje van granica zemlje, te su se tako mnogi putnici uverili u lepote vlasinskog kraja.

Međutim da bi mu se ponovo vratili, potrebno je iskoristiti sve turističke potencijale, a ponuda mora biti još konkurentnija.

Zahvaljujući podsticajnom projektu Vlasina-čista ljubav, koji sa svojim partnerima, Kabinetom ministra zaduženog za razvoj nedovoljno razvijenih opština, opštinom Surdulica  i Turističkom organizacijom Surdulice, pokreće Coca-Cola Sistem u Srbiji, to će biti i te kako moguće.

Prepoznajući potrebe lokalne zajednice i vlasinskog kraja, Sistem, koji je u vlasinskom kraju prisutan zahvaljujući fabrici Vlasinka, projektom želi da osnaži lokalne male ugostitelje, a time i privredu i turističke potencijale Vlasine.

O čemu se zapravo radi i kako da se domaći ugostitelji uključe u ovaj projekat?

Projekat Vlasina – čista ljubav je namenjen unapređenju poslovanja preduzetnika iz oblasti ugostiteljstva kroz seriju besplatnih edukativnih radionica u trajanju od 23. do 26. avgusta.Zajedno sa partnerimaorganizovane su radionice na temu finansija, promocije biznisa, razvoja marketinga, brendiranja, novih modela poslovanja, a sve u cilju pomoći lokalnim preduzetnicima i privredi vlasinskog kraja.

Za učešće u projektu, zainteresovani ugostitelji mogu se prijaviti putem sajta https://vlasina-cistaljubav.rs/ ili slanjem prijave na mail info@vlasina-cistaljubav.rs. Sve detaljnije informacije se mogu dobiti putem e-mail adrese info@vlasina-cistaljubav.rs i na broj telefona +381692207014.

Svi učesnici projekta Vlasina-čista ljubav će imati jedinstvenu priliku da čuju savete i razmene iskustva sa ekspertima iz različitih oblasti: Milanom Maglovim, stručnjakom iz oblasti digitalnog i social media marketinga, Slobodanom Stefanovićem, TV licem i poznatim kuvarom, Milanom Trbojevićem, vlasnikom sajber knjigovodstvene agencije Knjiški moljac koja nudi savete preduzetnicima u vezi računovodstvenih i poreskih pitanja, kao i mnogim drugima. Smernice iz oblasti finansija, novine u promociji na društvenim mrežama ali i mnoge druge ključne informacije, biće više nego korisne svima onima koji žele da posao održe i razviju, čak i u uslovima krize.

Pored edukacije, Coca-Cola Sistem će sve učesnike, odnosno njihove biznise, promovisati na svojim kompanijskim kanalima. Takođe je planirana nacionalna i lokalna medijska kampanja, kao još jedan od načinada ugostitelji postanu vidljivi i dobiju dodatne mogućnosti za bolje pozicioniranje na tržištu.

„Nestvarna priroda Vlasine, ali i energija južnjačkog temperamenta, upornost, toplina i gostoljubivost, ne sreću se tako često. Mi to dobro znamo, jer smo već 15 godina prisutni u vlasinskom kraju i doživljavamo ga kao svoju drugu kuću. Trudimo se da zajednici uzvratimo gostoprimstvo koje svakodnevno osećamo i stalo nam je da se ovaj kraj razvija na društveno odgovoran i održiv način u skladu sa brojnim privrednim i turističkim potencijalima koje poseduje. Verujemo da je najbolji način za to upravo podrška sjajnim lokalnim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva, koji su možda i više od svih bili pogođeni globalnom pandemijom. Zato nastojimo da, ulažući svoje međunarodno iskustvo, vreme i ekspertizu, pomognemo oporavak lokalne privrede i podržimo ugostitelje da kvalitetom usluga i novim znanjima privuku i zadrže što veći broj turista”, ističe Nina Elezović, direktorka korporativnih poslova i održivog poslovanja u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.

Ovaj projekat nije prvikojim Coca-Cola pomaže vlasinskom kraju. Od kako je Vlasinka deo Sistema, u razvoj lokalne zajednice, privredu, turistički potencijal i očuvanje životne sredine, do sada je uloženo preko 15.5 miliona evra.

„Coca-Cola HBC Srbija naš je tradicionalni partner na čiju se podršku oslanjamo već dugi niz godina. Kontinuirane investicije u fabriku Vlasinka, ali i ulaganja u održive projekte u oblasti ekologije, kulture, sporta, višegodišnja saradnja i zajednička realizacija brojnih inicijativa pokazuje da u kompaniji imamo pouzdanog i snažnog saveznika u jačanju lokalnih privrednih kapaciteta”, istakla je predsednica opštine Surdulica Aleksandra Popović.

Jedan od partnera na projektu je i Turistička organizacija Surdulice, koja svojim aktivnostima pomaže da Vlasinu i njene lepote upozna što veći broj turista.

„Vlasina, kao predeo izuzetnih odlika je ekološka i kulturno-istorijska oaza koju vredi upoznati, ali i gastronomski raj kojem se rado vraća. Coca-Cola Sistem u Srbiji tradicionalno prepoznaje značaj popularizacije Vlasine i njenih odlika i veoma smo zahvalni na partnerskoj podršci i iskrenoj želji da se osnaži sektor koji je u prethodnom periodu pretrpeo ozbiljne posledice i što pre prevaziđu posledice krize”, navodi direktorka Turističke organizacije Surdulica, Biljana Nikolić.

Coca-Cola Sistem i partneri pozivaju sve zainteresovane ugostitelje da se priključei prepoznaju svoju šansu, unaprede svoje poslovanje, kao i privredu celog kraja. A turisti će već znati to da prepoznaju i nagrade.

 

Ovaj medijski sadržaj sufinansiran je od strane opštine Surdilica. SDtavovi izneti u podržanom medisjkom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

  • Ma sve ce ih naucite vi kako da uzmete novac iz nevladinog sektora a sto se tice ugostiteljstva, vi ce ih naucite oni nemaju pojma kakve budalastine, e to evropejci o kafanama pojma nemaju ali knjiski sve bre znaju a i da uzmu novac

vaš komentar