Zbunjene sestre i misteriozni recept

Odem kod lekara, čekanje, čekanje, jao pa vi ste zakazali elektronski, opet čekanje, još malo čekanja, pregled. Izdaju mi elektronski recept. Odem u apoteku, recepta nema u sistemu.

Vratim se kod lekara, čekanje kod sestre, sestra ne ume da se snađe, zove drugu sestru, gledaju 10 minuta zbunjeno u računar. Svi zajedno čekamo i ulazimo opet kod lekara.

Onda sve tri pokušavaju da izdaju novi recept, niko ne zna šta se desilo sa prethodnim. Kako je već zatvoren današnji pregled, donose zaključak da nije moguće da izdaju novi recept. Ne umeju da vide šta se desilo sa prethodnim, ali vide da ne postoji u sistemu.

Posle dugog većanja, donose zaključak: Ne možemo da izdamo recept, rešenje je da sami kupite lek. Toliko.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

3 komentara

  • Ja sam odveo dete kod lekara u Dečiji dispanzer, doktorka napisala elektronski recept, otišao sam u nekoliko apoteka i svuda dobio isti odgovor: „ovaj lek se ne proizvodi godinama“…

    5
    3

  • Sve recepte koje mi napiše moja odabrana doktorka uvek nađem u apoteci. Pritom se lekarka uvek trudi da mi prepiše lekove koji su besplatni ili koštaju vrlo malo. Gospođa enveovka pati od NVO sindroma viška pameti, viška prava i aktivizma u pokušaju.

    2
    2

  • Pozivamo medije da u ime gradjana pozovu sve kontakt telefone koji su placeni da budu servis gradjanima. Nek provere da li se iko javlja, posle koliko vremena i sa kakvom ljubaznoscu. Stari ured redovno drzi otvorenu slusalicu, da ne bi morali da primaju pozive. Na Legasu sam imao isto iskustvo danas. Njihov broj 215 550 bio je satima zauzet. A kad sam licno otisao, nisam video da ih neko toliko zove pa su non stop zauzeti. Pozovite sve i bolnicu, dom zdravlja, komunalna preduzeca na brojeve za prijavu kvarova, usluzni centar, inspekcije, komunalnu policiju, obicnu policiju, vatrogasce, hitnu pomoc. Molim Vas, ovo je vazno da oni znaju koliko je gradjanima vazno. Videcete koliko mali broj njih profesionalan radi svoj posao. Nazalost nas gradjana. Ovo je ozbiljna tema i svakako zasluzuje medijsku paznju. Da ne govorimo o kulturi, pozoristu, rezervaciji karata itd.

vaš komentar