AGROLIDER Trideset i dva izlagača i preko 800 voćara na savetovanju u Leskovcu

Savetovanje voćara i izložba opreme i repromaterijala za voćarstvo „Agrolider“, koje se ove godine održavalo pod sloganom „Može više i bolje“, bilo je danas centralni događaj u Leskovcu jer je okupilo proizvođače zaštitnih sredstva i jagodastog voća skoro iz svih krajeva Srbije.

Na svojim štandovima u hotelu „Park“,  predstavili su se proizvođači pesticida, đubriva, sistema za navodnjavanje i ostale opreme i repromaterijala za voćarstvo.

Istovremeno je održano 7 stručnih predavanja u tehnologiji gajenja voćnih vrsta, gde je najveću pažnju privukao doktor Aleksandar Leposavić iz Instituta za voćarstvo u Čačku, govoreći o aktuelnim trendovima u proizvodnji jagodastog voća u razvijenim zemljama Evrope i sveta.

Da može više i bolje potvrđuje ovoliki broj voćara, da direktno u kontaktu sa stručnjacima saznaju nešto novo i da već početkom ove vegetacione sezone to primene u praksi“, kazao je urednik emisije za poljoprivrednike Agrozona Goran Tasić, jedan od organizatora savetovanja i izložbe.

Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović podsetio je da je grad na Veternici već osam godina pokrovitelj ove popularne manifestacije jer je smatra korisnom za voćare leskovačkog, ali i za one iz Pčinjskog, Topličkog, Nišavskog i Pirotskog okruga.

Naš cilj je da pomognemo našim poljoprivrednim proizvođačima da budu što konkurentniji na tržištu i da ostanu na svojim gazdinstvima“, kazao je Cvetanović, najavljujući za ponedeljak posetu ministra poljoprivrede Branislava Nedimovića Leskovcu.

On je i ovom prilikom podsetio da je od 2013. godine iz budžeta leskovačke lokalne samouprave izdvojeno 127 miliona dinara za 3.320 gazdinstava i naglasio da je u te svrhe ove godine već podneto 820 zahteva, a podela sredstava se očekuje do kraja godine.

Podsetio je takođe na 65,5 miliona uloženih u elektrifikaciju polja, 86 miliona za komasaciju i 60 miliona uloženih u sređivanje atarskih puteva.

Potrebno je na tržištu biti spreman na stalna ulaganja, edukaciju i praćenje trendova. Upravo zato je značaj ovakvih manifestacija nemerljiv jer one omugućavaju poljoprivrednicima da budu u toku sa svim novinama“, zaključio je leskovački gradonačelnik.

Savetovanje i izložbu organizovale su dve leskovačke agencije: Agrozona promedia i Friends brands, uz pomoć sponzora.

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

  • Inicijativa je odlična! Samo sam mislio da je trebalo da se obuhvate i proizvodjači drugih grana privrede. Da ne izgleda da se jedni forsiraju u odnosu na druge. Inače super!

Komentarisanje je zatvoreno.