AGROLIDER Trideset i dva izlagača i preko 800 voćara na savetovanju u Leskovcu

AGROLIDER Trideset i dva izlagača i preko 800 voćara na savetovanju u Leskovcu
Podeli:

Savetovanje voćara i izložba opreme i repromaterijala za voćarstvo „Agrolider“, koje se ove godine održavalo pod sloganom „Može više i bolje“, bilo je danas centralni događaj u Leskovcu jer je okupilo proizvođače zaštitnih sredstva i jagodastog voća skoro iz svih krajeva Srbije.

Na svojim štandovima u hotelu „Park“,  predstavili su se proizvođači pesticida, đubriva, sistema za navodnjavanje i ostale opreme i repromaterijala za voćarstvo.

Istovremeno je održano 7 stručnih predavanja u tehnologiji gajenja voćnih vrsta, gde je najveću pažnju privukao doktor Aleksandar Leposavić iz Instituta za voćarstvo u Čačku, govoreći o aktuelnim trendovima u proizvodnji jagodastog voća u razvijenim zemljama Evrope i sveta.

Da može više i bolje potvrđuje ovoliki broj voćara, da direktno u kontaktu sa stručnjacima saznaju nešto novo i da već početkom ove vegetacione sezone to primene u praksi“, kazao je urednik emisije za poljoprivrednike Agrozona Goran Tasić, jedan od organizatora savetovanja i izložbe.

Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović podsetio je da je grad na Veternici već osam godina pokrovitelj ove popularne manifestacije jer je smatra korisnom za voćare leskovačkog, ali i za one iz Pčinjskog, Topličkog, Nišavskog i Pirotskog okruga.

Naš cilj je da pomognemo našim poljoprivrednim proizvođačima da budu što konkurentniji na tržištu i da ostanu na svojim gazdinstvima“, kazao je Cvetanović, najavljujući za ponedeljak posetu ministra poljoprivrede Branislava Nedimovića Leskovcu.

On je i ovom prilikom podsetio da je od 2013. godine iz budžeta leskovačke lokalne samouprave izdvojeno 127 miliona dinara za 3.320 gazdinstava i naglasio da je u te svrhe ove godine već podneto 820 zahteva, a podela sredstava se očekuje do kraja godine.

Podsetio je takođe na 65,5 miliona uloženih u elektrifikaciju polja, 86 miliona za komasaciju i 60 miliona uloženih u sređivanje atarskih puteva.

Potrebno je na tržištu biti spreman na stalna ulaganja, edukaciju i praćenje trendova. Upravo zato je značaj ovakvih manifestacija nemerljiv jer one omugućavaju poljoprivrednicima da budu u toku sa svim novinama“, zaključio je leskovački gradonačelnik.

Savetovanje i izložbu organizovale su dve leskovačke agencije: Agrozona promedia i Friends brands, uz pomoć sponzora.


Podeli:
  1. Inicijativa je odlična! Samo sam mislio da je trebalo da se obuhvate i proizvodjači drugih grana privrede. Da ne izgleda da se jedni forsiraju u odnosu na druge. Inače super!




    0



    0

Comments are closed.