Beli mantili „biznismeni“ – ko nas leči?

Ko i da li neko ispituje poreklo imovine lekara sa dvorcima i nekoliko lokala u vlasništvu i kako je moguće da lekar specijalista sa 5 do 6 godina efektivnog radnog staža bude posednik stambene zgrade od 1.200 kvadrata sa luksuznim stanovima na elitnoj lokaciji?
Beli mantili „biznismeni“ – ko nas leči?
Podeli:

Zarade lekara u Srbiji, onih koji brinu o našem zdravlju i koji su često (ne)pravedno na udaru javnosti, nisu velike budući da se kreću od 50.000 do 60.000 na primarnom i od 80.000 do 130.000 na sekundarnom nivou, s tim što su one više za 10 do 15 posto u kliničkim centrima. Ipak, među belim mantilima, posebno specijalistima i u našem okruženju ima pravih bogataša i biznismena, pa se postavlja logično pitanje kako su stekli bogatstvo?

Istini za volju skoro da ne postoji lekar specijalista koji dodatno ne radi i u privatnom sektoru, pa kada se i taj prihod doda, ljudi koji su sticali svoje znanje tokom 25 i 26 godina, mogu da računaju na mesečnu zaradu od 1.500 evra. Nedovoljno u odnosu na zarade njihovih kolega na zapadu, odlične u odnosu na prosek zarada u Srbiji od oko 50.000 dinara.

To je suma dovoljna za udoban život, za punu trpezu, za bezbrižno školovanje dece, za firmiranu garderobu, za letovanja i zimovanja, posebno ako su oba bračna partnera lekari specijalisti, pa usput, ako su baš štedljivi, kupi se stan u Beogradu ili Grčkoj, ali, ipak nedovoljna za sazidane dvorce, za kupovinu po nekoliko lokala ili za vlasništvo nad stambenim zgradama.

Ja ću ovde o ovom poslednjem slučaju, ne pominjući ime i imena. To ću ostaviti za neku drugu priliku jer je u slučaj umešan lanac, počevši od vlasnika preko kamataša, zelenaša, tužilaca i sudija.

Reč je zapravo o dvoje leskovačko-niških lekara specijalista, bračnom paru

Vlasnik zgrade sa osam luksuznih stanova u Nišu od 1.200 metara kvadratnih i sa pogledom na ceo grad je žena koja ima svega 5 do 6 godina efektivnog rada kao specijalista. Nije reč o nasledstvu jer potiče iz skromne seljačke porodice.

Ko je toj lekarki obezbedio takvo bogatstvo čija predračunska vrednost samo za grube građevisnke radove iznosi 30.259.192 dinara što je samo četvrtina vrednosti od ukupne cene zgrade od četiri sprata?

Odgovor je – njen suprug? A kako je on došao do kapitala, sledeće je logično pitanje, budući da od roditelja nije nasledio ni jedan jedini dinar, a nema ni tetku u Kanadi?

Ako se uzme u obzir činjenica da su protiv bračnog para sa četvorospratnom zgradom podnete dve krivične prijave za prevaru i da se vode dva parnična postupka za dokazivanje prevare, pa hipoteke nad tuđim kućama kao zalog za podizanje kredita, onda nije teško zaključiti da se radi o takozvanim biznismenima lekarima.

ŽIVOTNO NEVEROVATNA PRIČA

Lekari su javne ličnosti pre svega zato što zbog prirode posla znaju mnogo ljudi, među njima i uticajne, jer svi smo ljudska bića, razbolimo se i nekako uvek stignemo tamo gde ne želimo. A tamo nas čeka on, lekar, bog u trenutku naše bolesti

Krivična prijava za prevaru partnera u zidanju zgrade podneta je Višem javnom tužilaštvu u Nišu februara 2016. godine i odbačena uz obrazloženje da je „životno neverovatno da bude tako prevaren“. Žalba sada čuči u Višem tužilaštvu Niš, a uporedo se vodi parnični postupak za dokazivanje prevare, odnosno, oduzimanje poslovnom partneru vlasništvo nad dva stana i stavljanje hipoteke nad objektom, prevarenog vlasnika bez njegovog znanja.

Druga krivična prijava protiv bračnog para podneta je je Osnovnom javnom tužilaštvu Leskovac iste godine. Do današnjeg dana ono nije reagovalo. Krivičnu prijavu podneo je ojađen čovek na čiju je kuću specijalista u ime svoje žene stavio hipoteku. Paralelno se vodi spor za dokazivanje prevare i za ugrožavanje privatnosti. A čovek je u kupovinu kuće uložio svoj i godinama stedjen novac roditelja.

A susret ročištima specijalista organizuje tajna snimanja i fotografisanja onoga koji ga tuži, tako što kobajagi pristane na razgovor, a u toku razgovora oko njih nenajavljeno onako u prolazu prisednu na tren po još dvojica, trojica ljudi, koje onaj siromah što tuži ni ne poznaje. Neko sa strane napravi snimak i fotografije, pa specijalista lekar na sud dovede lažne svedoke, a kada naivčina kaže da ih ne poznaje, doktor specijalista iz akten tašne izvuče pred sudijom fotografiju kao dokaz.

Specijalista suprug je prevejana ličnost, lukava i u isto vreme umiljata kad mu ta umiljatost zafali u osvajanju simpatija potencijalnih poslovnih partnera ili tužioca i sudija. U isto vreme surov do bola kada prevareni shvati da je ostao i bez novca i bez nekretnine. Ima, kažu, veze i pipke na sve strane. Sposoban je da obrlati i sudiju i tužioca i zapisničara i kafe kuvaricu. O eventualnom podmitivanju neću jer nemam dokaze iz prve ruke. A vi sudite sami.

I KO NAS ZAISTA TO LEČI?

I lekari sa dvorcima, lokalima i lekari sumnjivi biznismeni! Istina je da ih Hipokratova zakletva obavezuje na etiku samo u slučaju pacijenata, ali ako imamo slučaj gore opisan, a koji nije i jedini u Srbiji, onda se postavlja logično pitanje koliko su etični u odnosu na same pacijente?

Zbog takvih i ne samo zbog takvih, profesija lekara u Srbiji je na udaru, zbog takvih, ali i zbog mnogih drugih se lekari u Srbiji ne skidaju sa vodećeg mesta na listi koruptivnosti.

Čast i veliko poštovanje za onaj veći deo časnih, poštenih i savesnih, među kojima imam prijatelje. Vama kapa dole.


Podeli:
  1. To je …. koji je iz Opšte bolnice Leskovac, prešao da radi u KC Niš. Opasan je i to je jedan od najkorumpiranijih lekara ikada. Čak je i svoju ……….e. On je izuzetno nemoralna osoba.




    38



    1
    • Puno njih je prešlo, ali ja znam da kada je jedan otišao sa hirurgije, to je kao da su otstranili kancer iz organizma. Maltretirao je sve, od sestara, do svojih mlađih kolega. Nameštao smene sebi i dežurstva da bi sa anesteziolozima radio operacije od kojih može da naplati. Svi smo znali sve, ali nekako smo ćutali, ali nam je svima laknulo kada je on otišao. Zamalo da postane načelnik, toliko je to daleko otišlo, ali na svu sreću nije, tek tada bi bilo nepodnošljivo za rad i svi bismo se posvađali zbog njega. Jednostavno bio je zlo, a sa ljudima sa sela i ostalima, znao je kako da im se uvuče. Jadni ljudi posle njega su godinama dolazili da se žale kako je pozajmljivao pare od njih. ….n ……ć




      35



      0
      • Pozajmljivao pare. Jedan je od mene pozajmio posle operacije. Došao je kao da me poseti, da vidi kako sam, a nma svima u kući bilo čudno…posle možda dva meseca opet on dolazi i idirektno…mogu li da mu pozajmim 3000 eur, vratiće za 3 meseca. Prošlo 6 godina, a ni traga od glasa od hirurga, niti od para. Sramota.




        31



        0
        • Ja sam čovek iz sela, operisao me pre tačno 7 godina. ali ne samo mene već i moje rođake. Redakcijo, kod svih nas je dolazio da mu pozajmljujemo pare, svi smo mu dali, neki mislim da su me slagali i da su mi rekli manje, ali nije ni bitno, bitno je da je sve nas lagao i da nam nikada nije vratio. Ja sam prvi koji želi da ga tuži jer nas je sve obmanuo. Nije mi do para, nego do ljudskosti. Svi mi smo poljoprivrednici i naš dinar je jako težak,a nekome pozajmiti, a da te laže sve vreme kako će da vrati, kako je u problemu, kako ga ne razumeju. Čak sam čuoda ga se je otac odrekao, ostavio ženu sa dva sina i oženio se sa doktorkom iz Niša i sada ima još dva deteta. Taj čovek nije da bude doktor. Hvala.




          29



          5
          • A sto ste mu dali? To mene zaista najiskrenije zanima. Koji je motiv da nekome ko vam nije nista pozajmite hiljade evra.




            34



            3
          • Ponosni Građanin 4. septembra 2018., 8:40 pm

            Seljaci vole mito, oni su ga izmislili.




            32



            6
          • M pa ljudima je cast da se druze sa doktorom. Ako se ovaj ovak „pozamljivao“ predlazem da se osnuje udruzenje pozajmljivaca i da se bore za svoje pare. Premda u zabokrecini je tesko da se boris. Ovo je drzava upravo takvih ko sto je ovaj dr. Ma mi obicni smrtnici muku mucimo da decu za skolu spremimo.




            17



            0
          • Mile ja koliko znam cast je druziti se sa normalnim i kulturnim ljudima a to profesija necija ne garantuje. Ne mogu da shvatim da neko pozajmi novac nekome ko je samo radio svoj posao. Je l to fora da ako ponovo zatreba, doktor malo pogura i sredi preko reda? Ljudi ne prihvataju i svoju odgovornost u korupciji. Ti ljudi bi se sakupili i mogli da tuze da imaju priznanice i dokaze koliko su i kome pozajmili. Ali onda bi morali i da objasne odakle ti novci. Sve je to jedan divan krug muljavine.




            16



            0
          • politicka koza nostra 5. septembra 2018., 11:02 am

            Narod treba voditi, a ne zavoditi. Pametni odlaze u inostranstvo, mufljuzi se uclanjuju u SNS. Narod ceka nove izbore!!! Suska se da je glas u Majdanpeku placan po 2.000 dinara, a ako to ne uspe samarcina i zastrasivanje crnim dzipovima.




            13



            3
      • Ja ću samo kratko…MACAN.
        Čuveni stručnjak…operiše jadne ljude i pozajmljuje posle pare od njih i NIKADA ne vrati.
        KONAČNO da neko napiše nešto protiv loših doktora…uglavnom se veličaju jer ima dobrih, zaista ima dobrih doktora, ali ima i mnogo loših kao što je ovaj HIRURG.




        31



        0
        • „U zatvor s njim“, „Tužba“ „Predistražni postupak“….
          Da, da.. Bla bla bla, nije nego.. A šta ćete da učinite da bi se izborili protiv korupcije? Nastavićete da oštro komentarišete na internetu? Pa sami ste mu davali pare, i nastavićete da mu ih dajete. On pare nije od nikoga oteo, opljačkao. Ako je on kriv i vi ste krivi, jer ste saučesnici. I vi ste deo korupcije.




          24



          2
        • Ima ih podosta. Vidite gastro , ginekologiju …Direktore bolnice Leskovac , kreni …ako smes.




          11



          0
        • Ima u leskovackoj bolnici mnogo lekara za zatvor . Obogatili se na muci naroda. Ginekolozi , gastro , hirurzi , neurolozi, urolozi. Mora da se reaguje. Prekipelo.




          8



          0
      • Ženu njegovu treba ispitati odakle sve to na njeno ime i zašto. Ona je ključni svedok. Koga je sve ona zavrnula i zašto da bi bila vlasnik zgrade. To je poenta!




        9



        0
    • Ono, kad sam ga sreo ….. pre par meseci zalio mi se kako nema pare kako jedva sastavlja kraj s krajem. Samo sto nije zaplakao, a ja ga gledam kako se crveni i napreze i izigrava jadnika….zalosno i ja sam se bedno osetio sto misli da se pecam na njegova paranoicna s… Iskren da budem nije mi jasno ,kupio stan, gradi zgradu u nis a po leskovac otima od ljudi impovine vuce se po sudovi i uvlaci se svima u d… a ovamo mizerno place meni na ulicu i zali se da nema para…Steko sam utisak da je otkacio. A taj partner u izgradnji zgrade je njegov vencani kum ni manje ni vise koga je prevario..




      27



      0
    • Taj lekar na koga svi mislimo a redakcija ne zeli ime da mu objavi,ima svoju tarifu. Nazalost koliko vidim ovde iz komentara, njemu para nikad dovoljno. Pre par godina sam vodio oca na operaciju i on je bio u nasoj bolnici. Drug koji je stazirao na drugom odeljenju, mi je rekao u poverenju- spremi pare, … je skup lekar ! – toliko o tome.




      21



      0
      • Građanine,
        takođe znam jednog koji je otišao za niš iz naše bolnice i mog sina operisao posle pada sa motora i posle nekoiko meseci dolazio da nam traži pare, Kao on mu spasao život, on mu zakrpio ovo, on mu zakrpio ono. Ja sam ga smatrao za najvećeg dužnika na svetu jer mi spasao sina, ali kada je došla kontrola nema veze sa istinom. Sve što je rekao bila je laž. On bio dežuran i to mu je posao da pomogne, a ne da mi traži posle pare i da me olajava kako nisam hteo da mu pozajmim pare. HIRURG…užasnut sam i sada kada se setim njega. Drugi hirurzi su nam za sve izašli u susret, hvala m.




        22



        0
    • Nisu svi takvi, ali ima ih puno koji sami traže i počnu da se bogate i da prave to što pokušavaju da naprave…evo taj doktor sa svojom ženom zgradu, lokale, kuće, ali ja lično mislim da nisu svi takvi, a ovima što pre stati na put i konačno da im se oduzme sve. Pozdrav za tekst!




      18



      0
      • U leskovačkoj bolnici na svakom spratu pise“Prijavite mito“ i pored broj direktora bolnice. Za 5 godina, javilo se 10 pacijenata, ali predlog direktora da se obavesti policija i obeleze novcanice, ni jedan od njih nije prihvatio. Toliko o gradjanskoj hrabrosti




        35



        13
    • prazna casa na mom stolu 5. septembra 2018., 11:23 am

      Na delu je moc pojedinca, za koga ne vazi odgovornost. To se zove tiranija. Gradjani Srbije trpe pravno, fizicko, mentalno i finasijsko nasilje. Posle ovakvog teksta u normalnim drzavama krece tuzilastvo i policija. A ovde corak. Mozda Milica dobije telefonsku pretnju od ovog doktora, eventualno da da izjavu u svostvu gradjanina.




      16



      0
    • More na jedno oko ti namiguje, na drugo te saranjuje.




      7



      0
  2. Ruku na srce ima lekara specijalista koji rade samo u drzavnoj ustanovi i to posteno (i nemaju ni blizu te pare o kojima vi pisete, niti firmiranu garderobu, niti dvorce) i savesno ali takvi vam nisu zanimljivi. Trebate da razbucate sve ove lose bas zbog tih dobrih ali nekad i njih spomenite, raspitajte se. Mali je grad i sve se zna. Samo se plasim da nemate hrabrosti da razbucate sve lose jer avaj politicki su aktivni, a zna se kod nas kako to funkcionise.




    34



    1
  3. Vama kapa dole,gospodjo Ivanovic! O ovome se nikad ne pise, dok bolesni,siromasan narod cuti i trpi „reketiranje“ da bi ostao ziv! Cast postenim lekarima,ali ih je po gorkim iskustvima moje porodice i drugih ljudi,sve manje. Korupcija u zdravstvu je nesto sto je postalo normalno.“Nece da te operise,leci? Pa nisi platio,zna se tarifa.“ Nemam nista protiv toga, u privatnoj ustanovi,ali je skandalozno da se to desava u drzavnim bolnicama,gde im ovaj narod obezbedjuje ipak ne tako male plate,napredovanje,skupe aparate….A skandaloznije je sto se to dozvoljava i ne sankcionise,nego precutno odobrava. I sto skoro svaki specijalista ima svoju paralelnu,ne vise ni ordinaciju,nego kliniku! Ljudi hoce nemacku platu od 5000e na srpski standard od 300.Kazu-otici cemo pa nece imati ko da vas leci,ne,otici ce svi pa necete imati koga da lecite,jer su ovakav zivot i bezakonje nepodnosljivi i retko gde postoje. Mislim da bi ovaj problem mogao brzo da se resi,ali da za sada kao i za sve drugo „nema volje“.Tacno je da je posao odgovoran i stresan,ali je i mnogim drugim profesijama,sa 3-5 puta manjom zaradom.Korupcija nije resenje.




    33



    2
    • Pudlice političara 4. septembra 2018., 4:20 pm

      Ovde li su dozvoljeni samo komentari „kapa dole“? Aloo, prodane duše redakcijske. Ovamo kao brinete o zdravlju sugrađana dok nam uskraċujete komentare. Proċi ċe i vaše uskoro.




      27



      7
  4. A kako je sve ovo moguce? Tako sto je pacijent „tihi svedok“,korupcija se tesko dokazuje, a neretko su bolesnici prinudjeni da sami nude mito.Sve je ovo godinama uzimalo maha ali je poslednjih nekoliko eskaliralo. .Izvinjavam se iskreno ljudima koji posteno i savesno rade posao koji su odabrali,a koji je s druge strane,vrlo pozeljan,izmedju ostalog i iz navedenih razloga.Humanost ocigledno nije presudna.




    22



    0
  5. Niste naveli ime, ne znam o kojim lekarima se radi, ali znam jednog dotičnog koji je opersao mene i mog oca još u Leskovcu pre 10, a oca pre 12 godina. Doktor se zove …… Naravno da sam mu ponudio da častim za oca, a posle i za mene, ali nije pristao da uzme. Iskreno mi u porodici nismo dobro stojeći, ali smo hteli da ponudimo po 200 eur…odbio je…ali kada je došao kući kod nas tražio nam je na zajam 3000 eur jer se navodno razvodio od bivše žene. Skupili smo za nekih 10 dana i naravno pozajmili. Nikada nam nije vratio, a dolazio je opet i opet tražio na zajam, ali mi nemamo mnogo i nismo mogli više da pozajmljujemo. Eto to je naša priča, a znam još mnoge iz našeg sela koje je ojadio za mnogo više novca. Hvala mu za sve što uzima od nas sirotinje, ali tako će i da mu se vrati.




    32



    0
  6. Ne znam o kojim lekarima specijalistima se radi li znam da su niški lekari puni kao brod. Voleo bih da upoznam tog mangupa i da mu pružim ruku i čestitam i kažem: Bravo majstore, dok ima ovaca biće i šišanja. Udri samo jače, pa dogodine još jednu zgradu!




    13



    17
  7. koruptivni sistem 4. septembra 2018., 4:58 pm

    Sa skoro 40 sam postala majka. Nije bilo vece radosti za mene. Naravno da sam saznala da ocekuju da castim babice. Spremila sam novac. Posle carskog reza, bunovna i nevesta sa davanjem mita, pomenula sam u sok sobi, gde sam lezala, da u torbi imaju kafu, cokolade. ,,Imamo mi to“, odbrusila je sestra Coneli. Novac sam vratila kuci, nije ga zasluzila. A lekarki, koja nista nije ocekivala, poslala sam pice, cvece i neku sitnicu, za uspomenu na mene i moje jedince, zena nista nije ocekivala. Verovatno mi stvaramo koruptivni sistem, ali svako se raduje novorodjencetu i zeli da radost podeli poklonima. Ipak, traziti novac za operaciju, nije bas u redu. U Beogradu, ne mozes da dodjes do dobrog lekara. Kazu, neka ih operisu nesposobni, jer sposobni imaju tarifu.Sposobni su nepoverljivi, pa ako nemas dobar kanal da im urucis pare, da niko ne sazna, neces ni doci do dobrog hirurga. Cuveni gatroeneterolog, poznat po strucnosti, je jedan od najneljubaznijih u Leskovackoj bolnici, ukoliko nisi njegov privatni pacijent. Svi direktori to znaju i nijedan se ne postavlja kao direktor koji stiti renome institucije, stiti pacijente nejednakog socijalnog statusa. Direktor se i dalje pravi da je samo doktor, koji i sam treba da podrzava korupciju, a ne da rusi mrezu koju su isplele kolege lekari. Prvo sa cim mora da rascisti svaki direktor je da ako ces dok si direktor stalno biti opterecen time sta ce reci kolege kad ne budes direktor, ti onda nisi ni sposoban da budes direktor, jer rukovodilac ne sme da trosi energiju na pogled unazad, vec samo unapred, da zrtvuje deo sebe, ako se vec nahvatao da radi nesto u ime i za racun drugih, kao pravo odgovorno lice, a ne seka persa. Direktor je prva barijera. Nesposobni, oni zmure, pozivaju se na sudije, cekaju da im druge institucije rese problem. Kad je ijedan direktor pozvao da mu pacijenti dostave dokaze da im neko trazi mito pa da suspenduje jedno 10 lekara? Nece da se zamera covek. A oce da bude direktor. E pa dobar covek i dobar direktor, to ne ide zajedno. On mora da bude sposoban, ako hoce da je direktor. Jedino tako ce biti dobar, ako dobro brani sistem protiv korupcije.




    30



    0
    • Neki su u komentarima napisali bravo Milica i bravo Jugmedia. Ja vicem ua Milica, nije smela da objavi komentar u kome sam prozvao drzavu i vrhovno bozanstvo najcesce ga oslovljavamo sa dva velika slova. Gospodo doktori, samo vicite Aco srbine i dlaka s glave nesme da vam fali.




      21



      0
      • Milice slazem se sa prehodnim komentarom koji se potpisao kao „ua Milice“. Jedan si od retkih portala koji kroz komentarecitalaca objavljuje o danasnjoj nakaradnoj vlasti. Toga u zdravstvu ima, ma nedao vam bog da se razbolite. E ovaj sto je prozivao drzavu i AV je po meni u pravu. Ako vas drzava ne zastiti, a to joj je obaveza, onda morate sami da se stitite, a kad se samozastita omasovi, onda je to revolucija. Objavi taj komentar, ili idi ponovo u skolu.




        9



        2
      • draskovas@gmail.com 5. septembra 2018., 11:14 am

        Samozastita, nego sta drugo. Jedan pacijent a sa njim cela porodica. Pa kad krene dranje, oni pozovu policiju. Sve se salim, nema nam spasa a i ne zasluzujemo. Evo sad u Majdanpeku preko 65% glasaca je htelo da da mito: lekarima, sudijama, policiji, opstinskim cinovnicima…




        11



        0
    • Drago mi je sto si pomenula gastroenterologs cuvenog po strucnosti mislim da od njega nema neljubaznijeg coveka na svetu koji nema vremena za pacijente u bolnici ali zato ima vremena u privatnij klinici




      12



      0
  8. Svaka maca “n”a svoja vratanca! Mac, mac, mac, mac….




    15



    0
  9. Јужна пруга 4. septembra 2018., 5:34 pm

    Огромна већина лекара на „профитабилним“ одељенима, поседује најмање по два стана ван лесковца. Одакле, са платама које су реално мизерне, можемо да претпоставимо. Међутим треба бити реалан, и признати, да огромна већина људи „части“ и када не траже, јер је корупција постала саставни део друштва, једноставно се подразумева да се „части“. И нису само доктори „алави“, на „профитабилним “ одељењима, просто је нормално да се купи доручак или вечера сестрама. то није ни јавна тајна, већ опште позната чињеница. И никада нико није ништа предузео да се то спречи, јер је корупција толико нагризла друштво, да више нема лека, немогуће је више истребити. П.С. Због појединаца, који су већина, не треба нападати и пљувати целу професију, јер заиста има дивних,моралних и поштених људи, који су на жалост у огромној мањини и дефанзиви.




    21



    0
  10. Poznajem licno doktora o kome je rec, njegovu zenu i njihovog kuma.
    Tuzna prica, istinita na zalost. Neshvatljivo normalnom coveku da se moze u prevari ici tako daleko, da covek nema granice. Prosto se zapitas, da li se taj icega boji? Navodno je veliki vernik, a jedan od prvih na udaru je bio covek koji ga je vencao i krstio mu decu!!! Kuma je na perfidan i podli nacin ostavio bez vlasnistva na pomenutoj zgradi u Nisu, zaleci mu se i moleci ga za pomoc. Kada mu je ovaj izasao u susret, doktor Borzdzija je zabio noż u ledja..
    Koliko znam, kod suda je pokrenut postupak za sve ovo, na sudu je da sudi, ali sudi se i gore iznad nas.. da li lekarski tandem prevaranata, sutradan planira deci ostaviti otete stvari?




    19



    0
  11. Kluc problema su tuzioci i sudije




    21



    0
  12. Posle ovoga bi policija trebalo da reaguje. Ocigledno je o kome se radi. Da sam na …..mestu, zapitao bih se da li je vredelo sve te lose stvari uraditi.




    22



    4
  13. „Specijalista je prevejana licnost,u isto vreme lukava i umiljata….“ to mi zvuci kao MACÂN!!!!




    18



    0
  14. kapa dole za Milicu 4. septembra 2018., 6:26 pm

    Odusevljen sam vasom kuknjavom, gospodo komentatori. Svi ste jadni prevareni i sg ce ga tuzite. Ali niko ime i prezime, pa sliku da stavi na komentar. Jok, more! Nik do nika. I kuknjava do neba. Da ste mu tada, kada je uzimao novac, prilepili jednu roditeljsku „zausku“, pa da se umoca od cutek, nebi mu vi vise palo na pamet da trazi pare. A, i vi lekari sada ste se setili da kolegu iznosite na stub srama. Sada mozete, svog kolegu, da ga podrzite za Crven Ban!
    Milice, Tebi za ovaj i ovakav tekst, KAPA DOLE i VELIIII NAKLON.




    10



    26
    • Ovde ne ispuštaš crven ban iz usta, 4. septembra 2018., 7:21 pm

      a ispod tvoju kolumnu si udario embargo na sex, ko da će te onode komentatori!
      E moj kerovođo… Na niske si granjke spao. ☹️




      21



      2
  15. Urednice, ti da si na njegovom mestu, pa ti bi imala Beograd na vodi.




    14



    1
  16. E …. i od tebe pocese u novine da pisu jos te Macan zovu




    16



    0
  17. Kolega ovog mora da operisemo ima ,sta ima ,pa ima pare.




    11



    0
  18. U bolnici postoji lice zaduzeno za ispitivanje korupcije, radi nezavisno od direktora. Nije javno objavljeno ali covek radi po prijavama bez obzira o kome se radi. O tome informise nadlezne organe nakon sprovedene interne istrage.Neki su vec pod debelom istragom. Cuce se,




    12



    2
    • Pa sta taj čeka ? Zašto ne reaguje? Radim u bolnici i neznam da takav postoji. Kad ništa ne preduzima , on je saučesnik u pljački. Jedina odgovorna ličnost za takva dešavanja u bolnici Leskovac je direktor. Njega treba ispitati pod kojim uslovima upošljava prekvalifikovane medicinske sestre i nekvalifikovano van medicinsko osoblje za poslove koje obavlja ? Molim objavite komentar i sve ostale komentare na ovu važnu temu.




      7



      0
      • Lekari specijalisti o kojima je reč u tekstu ne rade više u leskovačkoj bolnici




        0



        10
        • Poštovana urednice , načeli ste veoma važnu temu , a sada se kukavički povlačite. Bavite se malo istraživačkim novinarstvom i otkrićete da u Leskovackoj bolnici postoji veći broj lekara koji svoje usluge naplaćuju i bogate se. Budite hrabri iako će da vas ucenjuju. To znamo.




          6



          0
          • Ne povlači se urednica, nego vas vraća na temu teksta. Inače, evo linka upravo objavljenog teksta: http://jugmedia.rs/pacijenti-prijave-mito-pa-pobegnu/
            Kao što ćete pročitati, pacijenti ne žele da obelodane i ukažu prstom. Nažalost, mi nismo detektivska već novinska agencija. Inače, rado bismo pisali jer je korupcija rak rana srpskog društva. Ne postoji osoba na ovom svetu koja bi mogla da utiče na nas da priču sa dokazima ne objavimo




            1



            5
    • Kada cemo da cujemo ? Ako tako nesto postoji . A sigurno je da ne. Jedino odgovoran je direktor . On je na celu bolnice i mora da zna sva ova desavanja. A da se lekari bogate i pljckaju , jos kako…




      3



      0
  19. Јужна пруга 4. septembra 2018., 9:02 pm

    У свакој нормалној држави, на основу изнетих тврдњи у коментарима, јавни тужилац би морао да отвори бар предистражни поступак.




    18



    1
  20. Niko ne kontrilose imovinu mafije belih mantila. Ne budite smesni. Pa ovaj mora da je deo mafije.
    One iste koju cine i sudstvo i tuzioci. Pojedini naravno. Jer da nema podrsku tamo on ne bi nastavio svoju kriminalnu radnju
    A nastavio je




    15



    0
  21. Spavaš li mirno specilaisto …..ću ……ne?




    6



    0
  22. Bravo !Napokon da neko progovori,barem i u ovako zavijenoj formi!




    10



    0
    • Da ,to je lepo , makar i u zavijenoj formi. Ali se brzo povlaci . U leskovackoj bolnici ima mnogo korumpiranih lekara. Imovinsko stanje treba ispitati. Samo , bojim se da ce sve ostati na ovom tekstu.




      3



      0
  23. Kada je meni trazen mito za moje novorodjence“jer je rodjeno zdravo i pravo a drugog dana zarazeno streptokokom, kada se je borilo 7 dana za zivot jer je dobilo upalo mozdanih ovojnica“pozvao sam lepo policiju broj 92 je jos bio i pitao sta da radim.Pitali su me i koji je lekar u pitanju rekao sam i ime i prezime.Zvao sam iz bolnickog kruga,na tel mi rekli da dodjem i podnesem prijavu i da „odradimo“novcem kamerom i papirima lekara.Naravno da sam pristao da ga „odradimo jer se za 200e igrao sa zivotrom mog deteta.Novac mu je bio bitniji od zivota o.k,sad plati cenu bez ikakvog osecaja krivice sto cu nekome unistiti zivot i porodicu.Moja majka je lekar kada sam je pitao za savet rekla mi je prijavi sine slobodno.Epilog price posle 5 mn zvoni mi tel,nepoznati broj,razgovor i gorak osecaj poraza jer je lekar u tih 5 mn vec obavsten da sam ga prijavio,zvao policiju i da cu da ga namestim.Ko ga je obavestio i sa kime je dilu pa jasno je kao dan.Kada se uvese kineski sistem streljanje tada ce mito nestati preko noci a do tada obecanje ludom radovanje




    23



    1
    • nezainteresovanost 5. septembra 2018., 9:47 am

      To i govorimo ovde. Direktor sve zna a pravi se nevin ko francuska sobarica, a njegovi dokotori to rade. Kad direktor ustane prvi, tad pacijent veruje u zastitu pa prijavljuje. Tad policija sumnja u mogucnost doktora da to izvede bez tragova. Nikada javno direktor to nije rekao. Da pozove gradjanstvo, uperi prst, zapreti, obaveze se. I zato se desava sto se desava. Cim dovedete sposobnog direktora, smanjice se pojave. Ovaj ne pokazuje zainteresovanost javno. Babice su krale od majki i on ih nije otpustio.




      16



      0
    • Bravo za komentar. Pametnima ne treba objašnjavati da bi shvatili gde je i kod koga je problem. Dakle, u tom lancu rešavanja ovakvih problema postoji lanac odgovornosti. Policija goni i otkriva učinioce krivičnih dela, tužilaštvo ih nakon sprovedene istrage optužuje i na kraju sud je taj koji ih presuđuje. To znači da bi neko mogao da bude osuđen mora prvo policija da odradi svoj posao a tek onda i ostali u lancu. Ako oni omanu, a omanjuju često, ništa od ovoga se neće rešiti. Biće samo prazna priča.




      7



      0
      • direktor je prvi odgovoran 6. septembra 2018., 11:58 pm

        Ma kakva policija i sudije. Nijedna drzava ne funkcionise tako. Direktor, gradonacelnik,predsednik drzave stvaraju atmosferu. Ako niko ne podrzava istragu, nece je ni biti. Sto da se policija zameri direktoru kojem to ne smeta? Prvi odgovoran za svoje zaposleno osoblje i njihovu ispravnost rada je direktor. Ako on ne proziva, ne navede koji zaposleni ima prijavu pacijenata, nikada niko nece cistiti tudje djubre. Ambijent da,se nadje krivac je vazan. Kad direktor zmuri, tapse ga, sto bi drugi hapsili.




        11



        0
  24. U normalnim zemljama lekar ima odlicnu platu i on nema potrebu da radi privatno i vanredno. U normalnim zemljama se doktori zaposljavaju a ne drze se na kratku uzicu time sto ih zaposljavuju na odredjeno vreme ili ih ponizavaju uslovljavajuci ih da po nalogu stranke mere pritisak po mesnim zajednicama. Tako zadovoljni doktori svojim platama se drze Hipokratove zakletve a oni alavi idu u zatvor – u normalnim zemljama, naravno.




    10



    1
    • U normalnim zemljama lekari i sestre ne idu u Nemacku da rade,u normalnim zemljama nema ovoliko advokatskih kancelarija,rupa u zakonu da se isti bogate i neresenih sudskih sporova.Mnogo toga treba ovoj zemlji da nam omladina ne ode.




      7



      0
  25. Ne mogu da verujem!!!!
    Slažem se sa prethodnim komentarom. On jeste prevarant, izgleda, ali tužilaštvo i sudstvo, pa i policija igraju ovde glavnu ulogu. Ako on jeste takav a izgleda jeste oni bi pre svega morali da znaju i morali bi da budu na stranu prevarenih. Tužioci, sdije, merite i vagajte po zakonu ne po simpatijama i da ne kažem ono što svi mi mislimo. Jer pare su prolazne, čast je večna




    15



    0
  26. Evo sad su postavili za nacelnika neurologije dr. Tomica. To je onaj sto kolektivno prima pacijente po sistemu koliko moze da stane u ordinaciju (Video zapis objavio Blic). E taj privatno ordinira u kuci svog tasta u Bosnjacu. Prima po jednog pacijenta, ostali cekaju u dvoristu.




    20



    0
  27. Hm..A da li je pravda dostižna za obične smrtnike, koji zavise od belih božanstava ? Kako građani koji primaju minimalac, ili se bave običnim poslovima da pokreću postupke i izlažu se enormnim troškovima, sa neizvesnim ishodom? Obično se u takvim postupcima trguje uticajima (ne novcem)…jer “to je doktor, će zatreba“. Običan građanin kada se nađe u takvoj situaciji iz straha daje i ono što nema, jer mu je jeftinije da “plati“ nego da isteruje pravdu.
    BRAVO za lekare koji su časni predstavnici svoje profesije i leče bez obzira da li je neko star, sirot, na poziciji, mlad, bogat, ….. LJUDSKI ŽIVOT NEMA CENU! Srbija je iznedrila i obrazovala puno takvih, ali nažalost nije uspela da nađe adekvatan mehanizam, kako bi istrebila kukolj iz žita!




    16



    0
  28. Sta normalan, prosecan covek bez veza, moze ocekivati u ovakvom drustvu?
    Iz clanka i komentara se jasno vidi koliko je to uzelo maha, da je ceo sistem izopacen.
    Naravno da ima dobrih i losih ljudi, bilo ih je i bice ih.
    Medjutim, kod ovako odgovornog i vaznog zanimanja, drustvo ne treba tolerisati korupciju.
    Nemas izbora kada odes lekaru, svoje zdravlje, zivot poveravas tom coveku, a njega da pruzi pomoc obavezuje Hipokratova zakletva kao i plata koju prima od drustva za svoj rad.
    Plate jesu male, mnogo su nize nego u cesto pominjanoj Evropi. Ali ovdasnji pacijent takodje ima mnogo nizu platu od evropske. Zaista je neljudski da pored svoje plate, trazis dodatnu korist od bolesnika.
    Ako ti je nedovoljno, idi u privatnike, idi u Nemacku. Nemoj tom jadnom coveku koji trazi pomoc da postavljas svoje uslove i ucenjujes ga. Nemoj, nije ljudski.




    15



    0
  29. Bedni i drljavi tzv.“narod“ kaska pored i „neda“ Kosovo! Oj, tugo, tužna… A vodje u skupim odelima nista ne preduzimaju da se stane na put „lekarima investitorima“. Samo zbog ovog teksta treba bar na 48 sati pritvoriti tog doktora, pogotovu sto se zna da ima te nekretnine, a takodje i zna se da „nema tetku u Kanadu“




    10



    1
  30. Tako je to u zemlji bezakonja. Nisu jedini prevareni samo je ovo specifično što prevara dolazi od strane lekara, humaniste, etičara, bar bi trebalo da poseduje te osobine




    9



    0
  31. Da li Vi mislite da vaši komentari mogu dati doprinos ljaganju čoveka, naravno DA, ali zapamti te kada ga budete sreli u KC Niš odmah će te početi sa, citiram: „podguznim mušičenjem“, radi ostvarenja svojih ciljeva.
    Da li mozda znate koliko je pacijenata taj dotični lekar pregledao, operisao, i slič. naravno NE.




    6



    15
    • Sami ċe da mu nude pare :-) Pa šta da radi čovek kad ne može da se odbrani.




      9



      0
    • Teško! Pozdrav „podguznim mušičenjem“ zapravo potvrđuje da pacijent kod ovog doktora, osim svojih zdravstvenih problema treba da ponese još nešto. Sem toga koji cilj može da ima osoba koja se nađe u zdravstvenoj ustanovi? Osim da joj je pruži zdravstvena nega i zaštita!




      7



      0
    • Koviljka, pa vi zaboravljate da su lekari zaposleni u zdravstvenim centrima zbog gradjana ove države, a ne da bi se šetali hodnicima u belim mantilima, sa stetoskopom oko vrata. Oni primaju platu iz budžeta Srbije, kako bi pružili zdravstvenu pomoć građanima. Pobrkali ste lončiće. A konkretan slučaj bi bilo bolje da se bavi poslom za koji ga država praća, a ne da očekuje podguzno mušičenje.




      10



      0
    • Gadno grešite, ja to nikada ne bih. Poznajem ili ne poznajem tog čuvenog MACANA, ja se nikada ne bih povinuo njihovim lažima. I sam sam upoznat sa njihovim delovanjem, ali sa njim nisam imao sreće da se upoznam. Nadam se da ima puno tih koji dele moje mišljenje. Zahvaljujem




      9



      0
      • Taj „cuveni Macan“ je cuven samo po losem! Zasto bi se neko njemu ulagivao? Pa on se ulaguje tamo gde moze da prevari. Nema tu lekarske etike samo korist! Kako i ne bi kad grca u dugovima do guse!




        15



        0
        • da grca u dugovima, on i zena rade kao hirurzi na urgentnoj u KC sa primanjima od preko 200.000.
          jos su investitori stambene zgrade..
          ljudi, da li je to normalno?




          9



          0
    • Koviljka mozes da ga branis koliko hoces.Ovoliko komentara nije bilo za jedsn clanak odavno i svi su u negativnom kontekstu .




      10



      0
    • KOVILJKA,
      da li možete da mi odgovorite odakle njegovoj ženi toliko kapitala i da ima na svoje ime 1200 m2. ODAKLE IM SVE TO? Treba lepo to ispitati…koliko je to operacija imala njegova žena, koliko pregleda, koliko ima platu?
      Unapred zahvalan na odgovoru….




      7



      0
    • Macane ti li si?




      8



      0
  32. Jasno je šta doktorka radi. A doktorka izgledami samo sedi, kenja i brzine menja.




    12



    1
  33. Cuveni doktor je specijalista, ne samo … je, vec i trgovine uticajem.
    Jako je susretljiv, svima nudi razne usluge po KC, ali obavezno ispostavi racun. Narocito je vest ako se radi o sluzbenicima drzavnih organa, katastra, policije, tuzilastva. Za svakog od njhih ima slatke reci, dok obican svet placa novcem, ako sam ne ponudi, specijalista kao trazi na zajam.
    Hteli priznati, ili ne, radno mesto mu je veoma uticajno, a on to koristi i manipulise time.




    11



    1
  34. Ne znam o kome se radi ali u našoj banci je čest gost bio doktouv …i. Dolazio je kod Seljaka i Pacova sa nekim poljoprivrednicima kojima smo posle odobravali kredite. Sad kad sam pročitao sve ove komentare mogu da naslutim kod koga su pare završile.
    Uzimajuću u obzir da je u banci mnogo toga radjeno i da su pojedini bankari imali tarife za takve usluge sve se uklapa.
    Javna tajna je da je Pacov po kreditu uzimao 200eur a kasnije je isplivalo pranje novca od 255.000eur…..ništa strašno predmet je završio u Specijalnom sudu.
    Jednom prilikom smo čekali da prvo legne provizija koja je išla kod ……. u butik a koji je takođe uzimao rentu butikaštma i muvao sa lokalima.
    Sve u svemu nema ništa od ovog. Ceo sistem je korumpiran.




    15



    0
    • Ne znam da kažem slovo “R” 6. septembra 2018., 4:34 pm

      Ukoliko je predmet završio pred Specijalnim sudom, onda da se ipak uzdamo u našu sudsku vlast.




      12



      0
  35. a jeste culi za doktora jedinog vaskularnog hirurga u nasoj bolnici …na zalost u Leskovcu po karakteru i ophodjenje prema pacijentima kao da su stoka i svi moraju da idu u kukarevu apoteku da kupe carape za vene o svom trosku inace doticni vredja, vice niko nista ne sme da ga pita …gospodine nacelnice zdravstvene inspekcije bili ste uspesan sanitarni inspektor ocekivala sam vise od Vas sto se nase bolnice i dz zdravlja tice….




    14



    0
    • Pre par godina su nas iz Dispanzera poslali hitno kod hirurga jer nam je sin-beba od 6meseci dobio kilu. Dežuran je bio …. zet ali gospodin uobraženo nije hteo da pregleda bebu jer mu se smena završavala za 15min (došli smo u 18:45). Molili smo čoveka da pogleda dete a on je reko da sačekamo sledećeg dežurnog. Iznervirao nas je tom prilikom dobro da je prošao bez batina.
      Naišao je drugi doktor i vratio kilu bebi. Dobili smo uput za Niš i sve je bilo OK.

      Čujem da je Dr. apotekar toliko drčan postao da mu parice iz oči viriv. Možda bi on i pogledao dete da smo gurnuli neku 100ku al ne smo.
      Bruka familiju a i onako se prizetio kolko čujem.




      9



      0
  36. Inspekcijw , tuzilastvo sve relevantne ustanove da se ukljuce u istragu. Procesuirati ivakve lekare. Sramota jw. A zasto direktor bolnice cuti.? Nista ne preduzima. Placka naroda u leskovackoj bolnici iniko ne reaguje. Ginekolozi, hirurzi, interniste, gastro…..




    10



    0
    • Jedan prepotentni …..rolog !? Da li znate ko ? Dalje nastavite sami da izvedete zakljucak o njegovim postupcima. I niko nista ne preduzima. Morace. Mnoge je ojadio.




      13



      0
      • Mislite gastro………! Znamo ga. Treba debelo pretresti njegovo imovno stanje i sta sve radi sa pacijentima i farmaceutskim kucama.




        9



        0
  37. Zasto skoro svi lekari zaposleni u bolnici rade privatno , neprijavljeno u svojim ordinacijama ? Zasto mnogi rade u privatnim poliklinikama i to u vise privatnih poliklinika ? Policija, Inspekcija rada , Tuzilastvo za organizovani kriminal …Pisem o Leskovcu i leskovackim lekarima. Molim da komentar objavite.




    12



    0
    • Koja bre Policija. Pa mom sinu su pre par godina odradili pasoš ispod ruke. Iako sam zakonski staratelj, bivša supruga je došla u MUP i uzela pasoš bez pardona. Aktivirao sam Internu kontrolu a ovi u LE umesto da odrade istragu kako treba, pokušali su da me zaplaše i ućutkaju. Pustili su mi neosnovanu prijavu OJT u kome sam dokazao da sam u pravu. Visoko moralna inspektorka je sve priznala. I da je predala pasoš trećem licu i odala kolegu koji je odradio pasoš. Umesto da ih Tužilaštvo osudi oni su prošli samo sa disciplinskom. Nedavno smo imali sličan problem ali sa LK. Starija policajka iz okolnog sela je mahnitala i terala me da potpišem nešto što nesmem po zakonu. Lažno se predstavila kao šefica. Ona prsva Šefica je nakon toga ponovo pokušala da prikrije problem. Vršila je pritiske nadamnom ali bez uspeha. Epilog svega je da je mlađa policajka kojoj je ova smestila radnju dobila otkaz a ovu matoru još štite. Drugostepena komisija je mimo zakona okončala predmet samo da bi sve zataškala. Aktivirao sam Ministarstvo i sad je pokrenut postupak protiv komisije. Ono naj zanimljivije je što je njen predsednik koji od skora postade kafedžija u vezi sa inicijatorom celog problema a njenoj rođenoj sestri pobratim.




      5



      0

Comments are closed.