Kako prepoznati potrebe kupca da biste unapredili svoje poslovanje

Predavanje će se održati u sredu, 13. februara sa početkom u 11 sati u prostorijama Omladinskog Kluba u Leskovcu. Učešće je potpuno besplatno, a sve što treba da uradite jeste da popunite kratku prijavu.

Predavanje “Kako prepoznati potrebe kupca da biste unapredili svoje poslovanje?” koju organizuje ICT Hub, Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva iz Beograda, u saradnji sa svojim partnerima. ICT Hub je u okviru prethodnog ciklusa organizovao 32 radionica u devet gradova (Beograd, Novi Sad, Niš, Zlatibor, Novi Pazar…) na kojima je prisustvovalo više od 400 učesnika.

Danas, kada se prodaja seli na Internet i u šoping centre sa velikom fluktuacijom ljudi, i kada se navike i potrebe potrošača konstantno menjaju, neophodno je razviti personalizovani odnos sa vašim kupcima. Predavanje će vam približiti alat koji malo ko uspešno koristi – Customer Journey Map (mapiranje korisničkog putovanja). Alat koji nam u suštini pomaže da razumemo ko je naš kupac, koja su njegova interesovanja, navike i potrebe, putem kojih kanala I kako komuniciramo sa njim.

Dolazak na radionicu možete potvrditi klikom OVDE.

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem e-mail adrese na vojin.nikolic@icthub.rs ili putem telefona na +381 11 411 8881. Više informacija o predavaču, satnici i program radionice možete pogledati . . . . . OVDE

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

0 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare