RUSOFILI? DA VAM NEŠTO KAŽEM?

Prema podacima ispitivanja javnog mnjenja, više od 50 odsto Srpkinja i Srba su protiv ulaska Srbije u Evropsku uniju. Ok. Isto toliko anketiranih želi da se Srbija okrene Rusiji, a 41 odsto podržava naš ulazak u ekonomsku zajednicu BRIKS (Brazil, Rusija, Indija, Kina i Južna Afrika). Ok.

Čak 68 ispitanih su protiv uvođenja sankcija Rusiji, što je jedna od obaveza Srbije na našem putu za Brisel, koga se nikada nismo odrekli. Ok.

Autor teksta

Istovremeno, 70 odsto anketiranih bez dileme kažu da bi radije živeli u Evropskoj uniji nego u Moskvi, što će reći „novčanik na Zapadu, a srce u Rusiji“. Tu smo!

Dakle, u Srbiji imamo dve Srbije: onu radikalsku, kojoj se gade Evropska unija, Brisel i zapadne vrednosti, i onu drugu, koja po svaku cenu želi da Moskvi okrenemo leđa, jer smo „mi oduvek bili proevropska zemlja“.

Tako dolazimo do dileme: Evropska unija ili Rusija, Brisel ili Moskva, Zapad ili Istok?

A, šta na sve ovo kaže život –vrhovni sudija?  Svidelo vam se ili ne, evo nekih mojih razmišljanja koja sam namenio vama  – rusofilima, Srpkinjama i Srbima koji, ničim izazvani, pored svoje biološke, imaju još jednu majku – Rusiju!

  1. Očekivao sam da ovoga leta godišnji odmor provedete negde na Krimu, u Sevastopolju. .. tamo je tako jeftino, a tako lepo. vetrovi stalno raznose miris baruta. Ostavite Grčku, Italiju, Španiju, Kipar, Maltu…
  2. Kada smo već tu, otvorite vaš pasoš, prebrojte pečate i odgovorite: koliko puta ste ulazili u zemlje Evropske unije, a koliko puta u Rusiju? Pa more, sram, vas bilo. Jel se tako poštuje majka Rusija?
  3. Da li je moguće da vi, ortodoksni rusofili, na deviznoj knjižici nemate ni jednu rublju – sve sami smrdljivi evri i dolari. Sramota, pa više nema kuda.
  4. Godinama vozite automobile iz Nemačke, Francuske, Italije, Švedske…! Kada će već jednom na red stići ruska „ladu“ – automobil vaših snova?
  5. Poznajem toliko Srba i Srpkinja čija decu se školuju u zemljama EU i SAD. Da ne grešim dušu, meni lično nije poznat primer da nečije dete studira u Rusiji. Zašto se brukate?
  6. Koliko članova vaše porodice, vaših drugova i prijatelja… žive i rade u UE ili u SAD? Majkoviću, pitajte sve njih odakle kod njih taj stepen ljubavi prema evru, dolaru i – crnačkom radu.
  7. Slušam vas… malo-malo pa počnete da pevušite na engleskom, francuskom, italijanskom…! Alo, viknite bre malo i na ruskom, da vas ceo svet razume. Zašto se stidite?
  8. Za žvaku koja se zove Rusija, danas znaju i srpski srednjoškolci. Neka mi Bog oprosti ako grešim, ali ja nisam čuo da se svih ovih godina neka srednjoškolska ekskurzija iz Srbije zaputila prema Rusiji. Ako grešim, molim vas da me demantujete.
  • Sledeće – gde ste i kada pročitali da je neka naša firma, neka kompanija iz Srbije, iz moćne Rusije uvezla neku specijalnu mašinu ili opremu za svoju fabriku?
  1. Zašto su 27 zemalja Zapadne, Srednje i Istočne Evrope i Skandinavije, danas u sastavu Evropske unije, a nisu u savezu s Ruskom Federacijom? Predlažem da o ovome konsultujemo Poljake, Čehe, Slovake, Mađare, Rumune, Bugare…
  • A, sada malo o emigrantima. Zvanična Moskva je potvrdila (proverite) da je iz Rusije, za vreme Putina, preko 5.000.000 stanovnika: diplomata, naučnika, inženjera, sportista, običnih građana, … pobeglo u svet, u SAD, Nemačku, Kanadu,… . Broj emigranata iz sveta, koji su svoj dom našli u Rusiji, mogao bi da stane na jedan list hartije formata A4.
  1. Nije nikakva tajna: Rusija je danas prepuna političkih zatvorenika, protivnika politike Vladimira Vladimiroviča Putina, koji je na vlasti od marta 2000. godine. Neke je, to pouzdano znate, progutao mrak. Razlog: u toj zemlji i zidovi imaju uši. U Evropskoj uniji i SAD, pravosuđe skoro da ne zna za političke zatvorenike, a na najvišoj državnoj funkciji neko može ostati dva mandata, i – kraj. The end.
  • Od 2000. godine, EU je raznim donacijama u finansijski krvotok Srbije ubrizgala oko četiri milijarde evra – 608 evra po svakom stanovniku. S duge strane Rusija je Srbiji donirala nekoliko starih aviona, pomogla neke akcije Srpske pravoslavne crkve i aktivnosti nekih srpsko-ruskih centara i udruženja. Toliko od bratskog ruskog naroda.
  1. Vučićevu Srbiju do sada je napustilo preko 250.000 uglavnom mladih i školovanih ljudi. Kakva šteta. S druge strane, broj onih koji su otišli u Rusiju, može se pobrojiti na prste jedne ruke. Kakva sreća.
  2. Kada ste na gala prijemima i kada se kurčite pićem, vi obavezno zajebete viski – radite to s ruskom votkom, onako teatralno, s naklonom i visoko uzdignutom čašom. Nikako da vidim takvu scenu.
  3. Da ovo treniranje rusofila završim sportom: pogana Evropa i truli Zapad nude nam samo tri sporta: fudbal i Ligu šampiona, NBA i Evro ligu u košarku i naravno tenis sa četiri Grand slema. Šta braćo Rusi nudite u zamenu?

… i tako u nedogled. Vučićevoj eliti – kv i vkv radnicima, srdnjoškolcima, zanatlijama, probisvetima i kriminalcima naravno, Radikali su oprali mozak, a Srbija je dotakla civilizacijsko dno.

Istovremeno su u ovoj zemlji, pod patronatom Srpske pravoslavne crkve, patriotizam, rusofilija i kriminal, postali najunosnija i najprofitabilnija zanimanja.

No jedno nemojte zaboraviti: Srbija polako ali sigurno ulazi u EU. Vučić i ova vlast svake godine tamo „šalju“ više od  50.000 mladih, najboljih i najpametnijih Srba i Srpkinja.

A što se vas tiče, Srbija ima sreću što ste vi s vašim godinama, naša prošlost, pa zato u kompoziciji za Brisel i onako nema mesta za vas.

Do tada – navijte sat da vas probudi na vreme, da ne zakasnite u Moskvu. I pišite nam otuda.

 

UPUTSTVO za upotrebu ovog teksta: čitajte, ali hladne glave. Polemika? Naravno, ali na odgovore po metodu „ad homine“, apsolutno ne prihvatam. Dakle, ostavimo laprdanje, poslužimo se činjenicama.

Radoma Irić

 

Stav autora nužno ne odražava i stav redakcije.

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

45 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Hans
14.08.2025. 14:11

Посебно ме нервирају ови наручени текстови који промовишу ЕУ и покушавају да утичу на свест грађана. Зашто се трудите да креирате свест народу на онај начин на који ви размишљте да све супротно је ретроградно, радикалско…Ови портали су постали средство преко којег се све ово у друштву и креира.

Spiridon
14.08.2025. 15:30
Odgovor za  Jugmedia

Nema taj argumenata, već ponavljanje da smo braća i sve izlizane fraze. Putinofili su najveći LICEMERI na svetu. Najveći. I ne treba gubiti vreme na njih.

Dejan P.
15.08.2025. 13:40
Odgovor za  Jugmedia

Poštovana urednice, izraz naručen tekst ne znači van svake sumnje da je naručilac onaj koji ga je objavio tako da ne razumem Vašu tvrdnju „nije naručen, poslat je“! Vi možete imati saznanje da ga Vi (Vaše novine) niste naručili ali to me znači da ga neko nije naručio i da nije naručen!

Čičino
14.08.2025. 14:42
Odgovor za  Hans

Te ti sad.Sve što napisa pade u vodu.Što si ti Hans,što nisi Evgenije.Ili Vojislav Šešeljov.
I ko ti ovde nameće mišljenje?kad ti imaš svoje.Samo da znaš Rus je lepo rek’o,Vi Srbi prvo da volite sebe i Srbiji,a posle volite nas Ruse.
P.S.I čičino,pročitaj „Sanstefanski mir“.
I kad odeš u Rusiju pozdravi „baba Volgu“.Znaš ona je ruska majka.

Spiridon
14.08.2025. 15:28
Odgovor za  Hans

Imaš li nešto da kažeš u korist rusije a protiv teksta ili ćeš da mrsiš k’o što to rusi uvek rade, kad god im glupi srbi zatrebaju za njihovu prljavu rabotu?

Andersen
14.08.2025. 15:31
Odgovor za  Hans

Naručen, nenaručen – navedite jednu rečenicu koja nije tačna. Želje su jedno, činjenice drugo.

Harry
14.08.2025. 17:36
Odgovor za  Hans

Ako ćemo o nerviranju – mene nerviraju naručeni tekstovi u Sputnjiku, RT i ostalim ruskim propagandnim glasilima (da mislim i na Happy). Ruske špijune treba deportovati!.

adv
14.08.2025. 21:51
Odgovor za  Harry

Ćirjaković, jedini lek za autošoviniste!
Dao bi mu sve moguće ordene!

Harry
15.08.2025. 19:07
Odgovor za  adv

Autošovinizam- šta je to? Ako sam dobro razumeo, ljudi koji se slažu sa ovim tekstom su automatski autošovinisti. Teško se razgovara na taj način ako se uopšte želi razgovor.

Radoman Irić
14.08.2025. 15:17

Hans, ostaviomo žvake za malu decu. Recite vi i napišite svima nama da pročitamo šta ovde u osvrtu nije uredu, šta smo slagali, čime lažno utičemo na svest građana. Dakle, budi fer i odgovori, tačku po tačku, šta nije isrtina. Za početakj: slikaj tvoj pasoš ili tvoj devizni račun i ja ću biti zadovoljan.

Hans
15.08.2025. 09:24
Odgovor za  Radoman Irić

Нисам планирао да улазим у било какву полемику и трудићу се да то и не урадим. Очигледно је да не разумеш шта је оно најбитније што спаја Србију и Русију, а то сигурно нису девизни рачуни и валута у којој се чува новац. Оно најбитније је то да је Русија чувар православља, што значи да је земља која чува и наш народ и државу. Не желим да причам о томе да су нас кроз историју више пута спасили и то кад је питање постојања и народа и државе било доведено у питање. Да запад не врши најгрубље кршење свих могућих закона, да не спроводи најмонструознији фашизам над руским народом онда би можда и већина Срба чувало свој новац у рубљама и летовали по руским летовалиштима.

Predrag
15.08.2025. 10:20
Odgovor za  Radoman Irić

Ja cu da ti objasnim gde si se pogubio bas kao tvoj otac i deda u Socijalizmu i Komunizmu.

  1. EU moraces dati da oni upravljaju tebi. Sta ti kazu to ces raditii zakone donositi cak moras priznati da smo genocidni narod.
  2. Svo vreme Finansiraju Spitare na Kosovu i zastupaju ih 100% uvek protiv Srbije
  3. Ljudi u Srbiji hoce pare bez rada i inteligencije. Zato kada dobijete pare od EU prezadovoljni ste jer mislite da ste nesto zaradili tj( isti ste kao siptari) jer dobijate pare bez rada.
  4. Vodjeni ste sve sto imate da razbacate i podelite medjusobno bas kao sto i radite
  5. Stanove iz penzionih fondova ste podelili za 10 maraka kao sto su Dubocici Lamemaka i ostalim. Sada mislite da ste nesto zaradili u vremenu otimanja.
  6. Fabrike ste unistili i masine pretopili kod Vitka livca da bi uzeli platu koju ste proveli kuci.
  7. Ponavljate ljazi iz dana u dan i pravite ih kao kvazi istiku Licemerno prateci samo vas licni interes.
Zika
15.08.2025. 14:49
Odgovor za  Predrag

Je li Predraze, a gde se pogubio Nikola Tesla kada je otisao u Ameriku, a ne u Rusiju. Podseticu te na Navaljnog, pravednog i iskrenog coveka koji se borio za neku novu Rusiju, sta se sa njime desilo? Eto, to je tvoja Rusija.

Joca
14.08.2025. 15:19

Nevidjena naci propaganda protiv Rusije !
Zasto doticni precutkuje razbijanje SFRJ i priznavanje otcepljenih republika i to gle od strane tog zapada .
Zasto doticni precutkuje teroristicko bombardovanje 1999 -te , ubijanje dece i civila i to gle od strane tog zapada .
Zasto doticni precutkuje nasilno otimanje KiM i priznavanje nekakve fantomske nezavisnosti 2008-me i to gle cuda medju prvima od strane tog njegovog ljubljenog zapada .
Taj isti zapad nas konstantno ucenjuje i prisiljava da prihvatimo sva njihova zla kao sto su nevladine organizacije i nekakvu paradu gadosti .
Ja sam rusofil i da nisam u ovim godinama odselio bih se u Rusiju jer mi je vise muka od ovakvih , od Vucica , od opozicije i kojekakvih blokadera .

mile
14.08.2025. 20:03
Odgovor za  Joca

Rusija je aktivno ucestvovala u razbijanju SFRJ i to rade od stvaranja Jugoslavije jer su Rusi Jugoslaviju uvek posmatrali kao hegemonisticki izraz srpskog naroda. Favorizovali su Hrvate, Slovence i Albance. Izraz „Kosovo republika“ skovan je krajem 70tih u ambasadi SSSR-a u Beogradu. Sve vodje Albanaca iz tog vremena pa i kasnije su bili lenjinisti i marksisti. Tokom gradjanskog rata u SFRJ doturali su oruzje Hrvatskoj i medju prvima priznali njenu nezavisnost. Podrzali su sankcije koje je OUN uvela SRJ. I prekinite vise da srbujete jer nas od srbovanja bole i glava i ledja.

Majka
14.08.2025. 20:26
Odgovor za  Joca

Vi mora da ste fanatični gledalac Vučića i njegovih govnjivih medija. O kavoj naci- propagandi pišete. Gde Vi ovde vidite nacizam? Znate li Vi šta je nacizam? Jeste li išli u školu? Koliko ste knjiga pročitali?
Čovek je pisao o faktičkom stanju, tačka po tačka, istina do istine. Ništa niste osporili, već lepite etikite po modelu Vičić-Gebels.
Pa šta ako nisu priznali Kosovo? Velika korist od toga. Rusi čuvaju temu Kosova kao adut u rasprvi u UN i ništa više. Njihovi tenkovi su prvi stigli na Kosovo iz Bosne, pa odmah otišli. Zašto nisu ostali već pobegli? Je’l znaze zašto? Boli ih uvo za Srbe.
Nisu nas bombardovali, ali nam uzeli NIS!!!! A zaboravili ste INFOMBIRO???
Naravno d anismo zaboravili sve što nam je zapad učinio, posebno ja kpjoj sve to je bilo muško u porodici I familiji, bilo na Paštriku, Jedann ranjem, jedva preživeo. Uprkos tome, svi idu na zapad, Tačka, i činjenicma nema raprave!

Joca
14.08.2025. 23:20
Odgovor za  Majka

Isuvise ste ostrasceni i jednosmerni , niste ni komentar do kraja procitali .
Procitajte komentare Alexa , Milana i Jagode i sve to milsim i ja .
Ali necete jer je za vas samo zapad i tacka .
I nisu nam UZELI Nis vec im je to vas Tadic poklonio .
A zaboravili ste konclogore tog vaseg ljubljenog zapada ?

Harry
15.08.2025. 10:40
Odgovor za  Joca

GULAG= KONCLOGOR. Uzgred GULAG je skraćenica od Главное управление исправительно-трудовых лагере́й и колоний- valjda za toliko znate ruski da ne moram da pišem prevod.

mile
15.08.2025. 11:25
Odgovor za  Joca

Opet spinujete. NIS je rusima poklonio kostunica. Dosta vise lazi.

Hahahaha
14.08.2025. 16:06

Svi idu tamo gde su im otišle pare. Da nas je pokrala Rusija išli bi za Rusiju. Rusija ima svoje gastarbajtere, 13 miliona njih, iz okolnih zemalja, a plate u Rusiji su kao ovde, samo što je hrana drastično jeftinija nego u Srbiji ili EU.
Normalno je da ljudi više vole Rusiju, koja ih je dva puta oslobađala, nego Nemce koji su ih tri puta bombardovali, ali pare im, ponavljam, nisu odnošene u Rusiju, već na Zapad, tamo i idu po njih.

Zika
15.08.2025. 15:13
Odgovor za  Hahahaha

Rusija ili bilo ko drugi nije nas oslobadjao! Sami smo se oslobodili, oni dosli na kraju. Najjaci pokret otpora ikada je postojao u staroj Jugi a cinili su ga najvise Srbi, kakva bre Rusija. Lako je kao Rusiji suprotstaviti se neprijatelju slicnog kalibra na svojoj teritoriji. Mi smo pravi pobednici oba rata.

Jorka
20.08.2025. 14:19
Odgovor za  Zika

U Beogradu je od 1941-1944., dok nisu došli Rusi, ukupno ubijeno 3 Nemca. Jedan na kartama, svi pijani bili, jedan zgažen autom na pijačnoj gužvi i jednog ubio ljubomorni muž

alex
14.08.2025. 16:16

Zasta sam Rusofil?Lepo pitanje.Nismo nikada u ratu bili sa Rusijom.Puno puta su nam pomogli.Stop.Nisam rekao uvek.Za uzvrat,od srca evrope smo uvek imali streljanja,konc.logore,bombardovanja i nasilno proterivanje.Dalje,idemo u evropu jer je lepo,blizu i to niko ne spori.Isli bismo i na Krim,ko ima para,ide.Idem za moje pare gde zelim,kao sto i Rusi idu u evropu,pa ih ne nazivaju izdajicama jer je to glupo poredjenje.Ali,zamisli…..evropljani i ameri idu u Rusiju turisticki,ko zeli.Tako da ne vidim svrhu ovog texta,osim ako nije osecaj mrznje prema delu naroda koji voli ili oseca bliskost ka Rusiji.Vrlo amaterski i povrsno napisan unutrasnji osecaj jednog coveka punog mrznje.

Zika
15.08.2025. 15:16
Odgovor za  alex

Pomagali nas, hahahaha. Vazi, vise su nas spasili Francuzi nego li Rusi, gle cuda isto sa Francuzima nismo nikada ratovali, oni skolovali mnoge nase oficire i naucnike, cak i kralj Aleksandar je bio visoko cenjen sa njihove strane. Svakako ne podrzavam mrznju koja se siri ka Ruskom narodu jer smatram da su i oni taoc svoje sopstvene vlasti.

Pravi srbin
20.08.2025. 15:28
Odgovor za  alex

U pravu si,samo onomad pravili Veliku Bugarsku od koje su nas spasili gle-nemci a posle toga prodavali oruzje hrvatima a slag na tortu povukli se iz Bosne i Kosova.Daleko im lepa kuca a i vama.

Dragan
14.08.2025. 18:25

Putuj igumane, ko ti brani.

Ivo
14.08.2025. 18:39

Nisu to rusofili, to su putinoidi

Pravi srbin
20.08.2025. 15:29
Odgovor za  Ivo

U pravu si,to nisu rusi to su putinovi sovjeti,Rusi su ubijeni sa porodicom Romanov.

Milan
14.08.2025. 20:58

Vidi čuda, Rusi nam nisu uvek pomagali , naravno, jesu nam uveli sankcije 90-tih , i još neke greške možda pravili, ali činjenica je ta- da nas Rusi nikad nisu ubijali, nisu porobljavali , i klali kao Nemci pa i Hrvati, nisu nas odvodili u logorima, Tito je odbijao saradnju sa SSSR i Staljinom setite se toga vi stariji, pa zato smo i dobili što smo zaslužili pa posle kukamo. Kao drugo Rusi nas nisu bombardovali i ubijali decu, kao NATO i nazvali bombardovanje milosrdni anđeo , to što naši idu po zapadu idu da uzmu pare onde gde su im otišle iz naše zemlje i da im naplate za sve nevolje, a Romi , Jevreji, muslimani, šta mislite vi o tome, crnci su mnogi otišli tamo, sa ciljem da im se sve vrati milo za drago zapadnjacima što su ih kolonijalizovali. Pa nisu Srbi jedini druškane koji su tamo, stavi prst na čelo i nemoj da brbljaš i bulazniš kad pojma nemaš, to što zapad ulaže u Srbiju i vrši uvoz, to je samo ekonomsko eksploatisanje Srbije i jeftina radna snaga, zašto Nemci oće kopanje litijuma u Srbiji – pa cilj je da se sva priroda u našoj zemlji uništi i zagadi , nek kopa Nemac u svojoj državi, svaki proizvod koji dolazi sa zapada za naše tržište je niža klasa i ono što mnogo nema vrednosti, a kao treće druškane, Kina je najveći svetski proizvođač i izvoznik tehnologija pa evo sada i automobila. To što mi uzimamo auta sa zapada jer smo navikli ići na gorivo. I zapamti – kad tad EU će se raspasti, tako da para je jedno , ljubav je drugo. To što Srbi idu tamo idu radi para, a crnac jedan reče mojoj tetki koja je živela dugo u FR, „vratićemo im sve, ovde su mnogi naši preci zakopani“. Tako da, ne lupetaj ništa i ne raznosi gluposti jer ovaj narod nećeš ubediti, jer nas je ta EU tol’ko uništila i finansijski i po stanovništvu da im nikad nećemo oprostiti. Zato druže, navij ti sat i pravac na zapad, mada nećeš zakasniti mnogo jer njihovo Američko vreme je ionako ranije od našeg sata. Pa srećan ti put i gledaj kako sunce zalazi. Nas ostavi na miru.

Bobi
15.08.2025. 11:27
Odgovor za  Milan

Pojma nemas sa zivot. Prestani da pricas od proslost. Nemci ratovali sa ceo svet pa sad saradjuju sa svima. Sto su nas bombardovali? Zato sto su nasi politicari stoka.

Milan
20.08.2025. 13:09
Odgovor za  Bobi

Ti imaš pojma, nisam znao da si toliko pametan pucaš od „pameti“, znači naši političari su krivi za rat? A drugi nije, znači po tvom mišljenju mi bi trebalo da budemo večito samokritični i da krivimo sebe za rat, jel tako, vidi druškane, Hrvati su najviše krivi zbog svega što se dešavalo, šta su nam sve radili, pa nikad nisu žalili , i još ih zapad podržava zato što su bili poslušnici Hitlerovog režima, najveći genocid u istoriji čovečanstva su počinili nad Srbima, pa smo zato i ušli u rat 90-tih , pa, to je druže sve geslo EU, a Hrvati ne pričaju o prošlosti, zato i dan danas se to veliča kod njih i još uvek ističe ustaška zastava i pokret. Zato bolje ti da ćutiš nego što bi ja prestao. I Mani se zatucanosti i praštanja, jer zato što krivimo svoje radimo u korist tuđeg. A sebe podređujemo i ugnjetavamo.

Jagoda
14.08.2025. 21:46

Zasto volim Rusiju a trenutno zivim u Americi?.Volim je zbog Jesenjina,Puskina,Dostojevskog.Volim je zbog Ane Karenjie,Zbog Griske Melehova..Volim je zbog svih onih vojnika koji su svoj zivot dali da bi se pobedilo najvece zlo dvadesetog veka..Volim je I zbog poslove koje su radile u njoj firme iz bivse Juge a mi tad gradili svoje domove..Volim Rusiju jer nijednom nije istupila protiv nas dok nam je zapad mleo jednu od najhumanijih zemalja na svetu.Volim je sto prasta I kad joj mi dobacimo nozeve iako ona nama nikada nije..Postujem Putina sto nije dao da se djubre baca pred njegovom kapijom I sto ima stav vodje..Da je blize Srbiji rado bih otisla jer je to jos uvek neistrazena zemlja.Mozda bi I Rusija imala standard evropskih zemalja da nije imala kraljeve I robove,komunizam koji je vezivao ruke svakom mislecem coveku..Licno mislim na Staljina koji je trebio svoj narod bas kao I ova radikalska gamad..Volim Rusiju zbog Kaljinke,Labudovog jezera I Podmoskovske veceri..To sto sam u Americi nimalo ne menja moju ljubav prema mojoj bivsoj Jugi I Rusiji..Ko ce sta napisati ispod mog komentara ni pet para ne dam..

Ivo
15.08.2025. 03:27
Odgovor za  Jagoda

Kažete da je zapad samleo jednu od najhumanijih zemalja na svetu (verovatno mislite na bivšu YU, mada ja mislim da se teško može nazvati humanom zemlja koja je imala Goli Otok pa makar sve ostalo bilo idealno). A da li vam je poznato da je Rusija priznala HR i SLO, pre Amerike. Za nestanak YU su krivi Srbi i Hrvati (tim redom) a jedina zapadna država koja je u tome svojski pomagala je Nemačka.

Čičino
15.08.2025. 13:18
Odgovor za  Jagoda

Tetkino,da vas pitam;da li znate zašto volim Srbiju i živim u njoj???

adv
14.08.2025. 21:48

Zašto mi ne objavljujete komentar? Za tog Radomana stvarno nisam čuo nikad, možda je to moj problem, ali močim te Milice da objaviš da adv Petrović smatra da gluplji tekst nisi objavila godinama!

Марчић Радомир
15.08.2025. 07:26

Браво Радомане, одавно нисам овакав текст прочитао! Све тачно, аргументовано, истинито! Русофили, тачније путинаши, никада неће схватити ниво и количину својих заблуда. Предлажем да их оставимо на миру, да лепо живе са својим заблудама и фантазијама. Само да им Аца Србин уплати један леп Сочи аранжман и сви њихови проблеми ће бити решени!

Milan
20.08.2025. 13:14

Ti živi u EU, tamo teče med i mleko, evo sve naš čeka EU da mi dođemo , a kad odemo, čistimo njihove prljavštine i klozeti i na građevini.

Predrag
15.08.2025. 08:22

Srbija treba da ostane Srbija i tu je tacka bez ikakvih polemika. Ostale dve alternative se ne uklapaju u nasu kulturu i istoriju koja nam je bogom dana. Jer smo mi svi potomci Nemanjica jer na to ukazuje Loza koja preko 800 godina radja i ko se njoj molio dobio je musko dete. Dok ima drugih koji misle da smo nastali iz Jugoslavije socijalizma i komunizma tj iz pecine(kao siptari) iz nicega bez korena. U EU vraticemo se u pecinu a u rusiju nije moguce

Bobi
15.08.2025. 11:28

Rusija da nema taj gas bila bi Zimbabve.

Dejan P.
15.08.2025. 13:18
Odgovor za  Bobi

Rusija je 4-ta ekonomska sila sveta (zvaničan podatak UN dostupan svima), značajna poljoprivredna sila (1. u izvozu a time i proizvodnji žitarica) sa jakom industrijom (energetika, rudarstvo, kosmonautika, lekovi a i vojna industrija je jaka)!
A što se tiče udela PDV od prodaje energetika u budžetu (koji je sad mnogo manji nego u najgorim vremenima Rusije) naglasio bih da se i zemlje koje uvoze energetika (npr. SR Nemačka) imaju značajan udeo u budžetu od energetika kao akcizne robe (uz duvan i alkohol).

Možda grešim (i veliki Aristotel je grešio) pa bih zamolio poštovanog Bobija da mi ukaže na greške jer imam želju da naučim i da budem bolji!

Pravi srbin
20.08.2025. 15:30
Odgovor za  Bobi

Najjaca vojna industrija,tri godine ulaze u Kijev.Najvecu industriju ima Kina.Tacka.

Zika
15.08.2025. 14:46

Upravo tako, ugledati se na drustvo koje je kao rusko dozvolilo jos vecem tiraninu da upravlja skoro na najvecom silom na planeti je ravno ludilu. Ne treba nam takva majka kao Rusija koja nas ne gleda, ne pazi i ne hrani. Sami cemo da se gledamo, u svoju avliju, da se sami prehranjujemo a voleo bih da se makar zakoni postuju kao u EU, to je ono cemu trebamo stremiti. Verujem da ce nakon ove duboke promene u drustvu imati sta i evropljani da nauce od nas.
Nazalost, nas primitivan narod ce uvek boleti istina, ali to je jedna jedina istina, ma koliko bolna i razocaravajuca ona bila. Rusija kao velika sila radi sto rade velike sile po svetu, gleda samo svoj interes, nema tu bratske ljubavi.
Zaboga, da pitam sve ove rusofile da li su ikada razgovarali sa jednim Rusom, Francuzom, Italijanom, cisto da vide kako nas percipiraju braca Rusi, ne bi ni prljave cipele obrisali nama. Toliko o bratstvu, da su bili dobri stara Jugoslavija bi odavno usla u njihov blok, ali hvala Bogu da nije.
Dosta je vise sedenja na dve stolice, svet je poslednjih 40 godina unipolaran, tako da moramo da gledamo sebe i povlacimo poteze koji idu nama u korist, makar morali da zauzmemo stranu na taj nacin.
Bedo moja nepismena, srce mi se cepa kada citam ove zlurade komentare na tekst jednog intelektualca.

Joca
16.08.2025. 00:07
Odgovor za  Zika

Kako odgovoriti jednom autosovinisti a ne spustiti se na njegov nivo ?
Ovo intelektualac ?
Koji odobrava sve zlocine koje je njegov ljubljeni zapad cinio nad srbima .
Bedo moja nepismena ti bi i majku prodao za 30 srebrnjaka !
Ne dao bog da nam takvi dodju na vlast , bili bi i jos gori od Vucica .

Nebojša|
20.08.2025. 16:35

Nama treba normalna državna i opštinska administracija,ni Rusi,ni Eu.
Normalna državna i opštinska administracija koja zahteva:
rad,odgovornost,znanje,poštuje i radi po zakonu,strogo kažnjava korupciju…itd.