DEMOKRATSKO OKUPLJANJE

Odmah na početku da se razjasnimo:

1. I dalje mislim da nikakvo novo okupljanje raznih političkih stranaka nije moguće. To je ludost kosmičkih razmera, ili kako to fino kaže gospodin Mićunović – ILUZIJA. Ali stvarna;

  1.  I dalje mislim da je Demokratska stranka  Poslednja Brana Nadolazeće Nesreće;

**********

Idemo redom:

Ovo nije vreme da neko ugasi svetlo i da mi sve ovo lepo zaboravimo. Taman, posla! Ali, isto tako, ovo nije vreme za nova okupljanja političkih stranaka ni u Srbiji, a ni u Leskovcu. Nikakvo ukrupljivanje, nikakvo novo okupljanje raznih političkih stranaka. Jok, more! Samo nam to treba.  Sva boja bojadisana,  samo nam sabornost treba. Ne mogu zajedno Pajtić, Čeda , Zoran, Boris, Dušan, Đilas, Vuk Jeremić, Verko, itd, itd.. Da su mogli zajedno oni bi bili Zajedno, ispušene su to muštikle.  Ta Nova Tvorevina, novi DOS, nastala okupljanjem raznih političkih  stranaka različitih ideoloških opredeljenja je kao žena sa 6-7 , ako ne i više, bivših muževa i ljubavnika, koji su je tukli, maltetirali, opanjkavali, proganjali, varali, razvlačili po političkoj kaljugi i na kraju: hteli da je zatru, unište! A, sada, odjedanput, Svi Oni bi da se slože i obože: da rade u slozi, složno i u miru? Naravno, na “dobrobit” i polzu građanki i građana naše zemlje ponosne? Nit je bilo, niti može biti, jedna Stranka, a dva (ovde bi bilo 7-8) gospodara – vladati svi ne mogu!  Još veći, ako ne jedan od najvećih problema mogao bi da bude to što svako od ovih političara sebe vidi kao Stožera Okupljanja. Zato pokušaj da se od razjedinjenih i usitnjenih partija stvori snažan opozicioni front ima ozbiljan feler – svako smatra da bi baš on trebalo da bude Ujedinitelj. Čovek, ipak, ne bi trebalo da se ogreši i kaže da lideri ovih stranaka danas nemaju ništa zajedničko. Imaju! Ujedinjuje ih isti cilj. Svako bi da bude prvi. Makar u opoziciji. Možda bi ova ideja Okupljanja imala više šanse za uspeh da to što oni nazivaju „ujedinjenom opozicijom“ zapravo ne predstavlja – izvornu Demokratsku stranku, zanemarijući činjenicu da ovakva DS u Srbiji, a i u Leskovcu, razjedinjena i u haosu,  ne može biti alternative vlasti, pa samim tim ni mesto okupljanja političkih stranaka, pogotovu,  kada se zna da su naše, srpske političke stranke, rogovi u vreći uskladišteni u podrumu lude kuće, gde  svaki član stranke misli kao Luj XI ”Drzava to sam ja”. I da zaključim: nikakvo okupljanje političkih stranaka u ovom Apsurdistanu, Srbiji  kao provizorijum državi, niti u Leskovcu, ne dolazi u obzir, jer je, trenutno, DS u Srbiji, a pogotovu  u Leskovcu, što bi  ”Šekspir” rekao:Smoke from The Cunt.

**********

Ukupno dosadašnje pisanije, ako ste ga uopšte čitali, moj lament nad DS u Leskovcu, bio  je samo uvod za ovaj deo teksta. Svestan sam da je bilo do zla boga dosadno i predugačko, ali bolje ne umem. Poenta, ako je uopšte potrebna, je ovaj deo mog autorskog teksta.

I dalje mislim da je Demokratska stranka  Poslednja Brana Nadolazeće Nesreće bez obzira što je Leskovac  sa njima, iz DS, bio grad bez optimizma i elana. Uslovi pod kojima DS u Leskovcu treba da postane Poslednja Brana su:

DS u Leskovcu mora da se promeni unutar sebe, da promeni svoju dosadašnju politiku, jer politika ne sme da bude zanat demagoga, što je dosad bio slučaj, B. and kompany, kod vođstva demokrata našeg grada. Politika, po svojoj definiciji, mora da se meša u život svojih građana, i običnih i neobičnih. Problem je samo šta podrazumevamo pod politikom. Ako pod politikom podrazumevamo ono što rade osobe bez zanimanja koje sebe zovu političarima, oni koji su upravo negativni uzori; oni koji su dokaz da ne morate ništa znati, ali ako u pravom trenutku uhvatite pravi vetar i poljubite pravu pozadinu onda postajete vodeća snaga DS u Leskovcu u kreiranju stranačke politike, i onda je samo nebo granica vaših gluposti. Demokrate Leskovca moraju da vode politiku koja podrazumeva viziju, ideju, duhovni podsticaj, afirmaciju pozitivnih vrednosti, ili makar civilizaciono ophođenje, sve Ono što nije bila politika koju sprovodi i koju je sprovodila DS u Leskovcu.

Zbog svega navedenog, članovi DS u Leskovcu, moraju, pod hitno, da promene celokupno rukovodstvo od čijeg znanja manji je samo osećaj odgovornosti – ako ga uopšte imaju. Promenom rukovodstva Stranke moraju se smeniti svi iz njihove neposredne blizine tj. ta gluvonema vojska klimoglavih sledbenika. Promena dosadašnje politike podrazumeva i da se članstvo DS pogleda u ogledalo, da izvrši introspekciju Stranke i definiše sebe pa samim tim iskorene iz svojih redova: pučeve, podele, svađe, nameštaljke, prepucavanja, intrige, bezočnost, duhovnu bedu  i na prvom mestu  poniznost- koja je odvratna za gledati a kamoli živeti takav život.

Dakle, leskovačkim demokratama su potrebni novi ljudi, sa novim idejama za ovo novo doba u koje smo kročili. U preporod, u novo doba, DS u Leskovac moraju povesti prvenstveno mladi  ljudi. Na strani mladosti su znanje, svežina mišljenja, snaga, odvažnost da se rizikuje. U mladosti Leskovca je jedina moć i nada, zato i hoćemo da Leskovac vode najbolji, a ne najgori. Hoćemo Leskovac u koji će interes građana biti preči od interesa vlasti. Ako ovi iz DS u Leskovcu vole Leskovac i Leskovčane, onda da postave, na rukovodeća stranačka mesta, nove mlade ljude, ljude jakog karaktera, koji neće mrzeti i nipodnaštavati rukovodstva i članove drugih političkih partija, i koji će biti stožer okupljanja mladih, školovanih, obrazovanih, pametnih, poštenih, nekorumpiranih, tolerantnih, demokratski nastrojenih i komunikativnih ljudi. Obavezno, polovinu rukovodećeg kadra DS u Leskovcu moraju da čine žene!!

Novi političar koji je potreban DS u Leskovcu, sa moje, muške, tačke gledišta, a tuđim rečima je:“Bio bi to neko ko ima dovoljno energije, ali koji se nasitio svega na vreme. Ko je imao dovoljno i ljubavi roditelja, i ljubavi učiteljice i ljubavi žena, da je spavao sa dovoljno žena na vreme i da se najeo bifteka, škampa i kavijara, da se napio finih vina, da je video tompus pre dolaska na vlast, da je vozio neka normalna kola i da je o svom trošku obišao pola sveta i da ima čovek zanimanje. Takav bi mogao da ima ideju da dobro vlada i da ima onu neophodnu plemenitost u odnosu na ljude. A mi večno imamo problem što svi naši političari imaju sedam gladnih dedova u stomaku, u najboljem slučaju nosili su do prekjuče cipele sa plastičnim đonom, bele čarape na crne cipele, imali eventualno po jednu ribu u životi, sadašnju ženu, i sada odjednom im je postalo dostupno sve. Ne treba zaboraviti da je moć ne samo najveći afrodizijak, nego i demonska stvar koja se bazira na dve najdemokratskije komponente, a to su LOVA  I  SLAVA. To je demonijada.”

I, tek tada, kada se Stranka konsoliduje, uljudi i uredi samu sebe, tek kada u sopstvenim redovima iskoreni burazerluk, nepotizam, kriminal i korupciju; kada počne da se oporavlja od „bojtomanije“ i primerom doprinosi razvijanju demokratske političke kulture, jer je na to i ime obavezuje, tek će onda DS u Leskovcu biti u stanju da – kada se domogne vlasti – isto to uradi i u celom Leskovcu. Iskreno želim da se DS u Leskovcu stabilizuje i krene napred.

Ima li nekog drugog puta kojim DS u Leskovcu treba da pođe?  Ja mislim da nema. Ukoliko se DS ne konsoliduje, ako ne dođe do preporoda Stranke, ako ne dođe do velikih, tektonskih promena, unutar demokrata, imaćemo puzajući fašizam.Odnosno, ako DS u Leskovcu ne uspe da za par godina ponudi program i ličnost sposobnu da ostvaruje interese većine i ponudi oblik vlasti koji služi demosu, SNS će vladati sve dok mu to ne dosadi, jer neće imati alternativu.

**********

Zato svako ko sada dođe u DS dvorište,  ili ono što je od njih ostalo, sa namerom da pomogne, a nema više od 35 – 40 (max.45) godina, dobrodošao je; sada pre bilo kakvih izbora. Posle izbora nikog, jer nisu potrebni lovci na privilegije u političkom mutljagu; dosta ih je bilo svih ovih godina.

I da jedanput okončam ovo moje pisanije. Kada za 2. do 3(4) godine DS u Leskovcu ponovo postane Stranka u pravom smislu te reči, ne simulakrum svoje nekadašnje veličine, mora se formirati široki front javnosti – NVO, sindikati, značajni pojedinci, odnosno sve ono što je vrlo kritično prema aktuelnoj vlasti, sa DS, kao jedinoj političkoj partiji u tom frontu, na čelo.

Ako, ne dao bog, do toga ne dođe imaćemo  Sirizu ili Zoru!! Živi bili pa videli.

Vjačeslav  Nešić

 

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

20 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Dusan
29.06.2014. 10:11

Sta si bre ti Beba Popovic. Smislili mu u MUP-u da krene u napad na DS kako bi instalirali svog coveka S… Posto S.Pesic nema kredibilitet ovaj ce napadati do rusenja Micija,Soce ,Bojte itd. Ionako zajedno idete na „razgovore“ u……

SPO
29.06.2014. 10:33
Odgovor za  Dusan

Milice pusti slobodno komentare o Nesicu. One je izneo niz kleveta i uvreda instruiranih iz sluzbe a ti ne pustas bilo sta sto ga demistifikuje. Pa valjda mi iz SPO-a znamo Nesica.

Će Gi Vara
29.06.2014. 11:22
Odgovor za  Dusan

De, bree….. što ste vi demokrate, „ispušene muštikle“(V.N.), postali osetljivi. Interesantno je da niste uopšte bili takvi dok ste vršili vlast 🙂 Pustite čoveka neka piše. Kagebe, cija, udba….pa zar svi vi niste sve to. Ne mislite valjda da svi mi verujemo da će „službe“ STVARNO prepustiti stranke i udruženja gradjanima

Bokan
29.06.2014. 11:47

Odlican tekst. Brilijantna analiza. Ovi iz DS neka se duboko zamisle. A ovi iz SPO-jadnici, da li znaju nesto drugo sem ko Kalimero da placu Udba, Udba. Pa njihov Vuk je dokazani saradnik Udbe, pa ga trpe. I sto se oni javljaju, oni su sad potrcko na Vucica.

Jan Bibijan
29.06.2014. 13:39

Bravo Nesicu. Kolumna za 10+. Sve ste dobro protresli. Neka demokrate vide da i njima neko drzi lekciju. Ne znam samo sta ovi iz SPO hoce. Mnogo im je krivo sto jos niste kod njih.
Za SPO vazi staro pravilo, a i za ostale nedobronamerne komentare: Kome cavka na glavu on vice is!

MZ Centar
29.06.2014. 13:45

Eto kolko je Saša Pešić nebitan, jedva u komentar da uđe. Ili nije? Pitanje za Večka 🙂

Vjaceslav Nesic
29.06.2014. 14:33

Za @MZ CENTAR od Vecka.
Posto radim za CIA, BIA, Mosad, KGB, NKVD, Sigurimi, Sekurateteu, Udbu, DB, MI6, MI5,STAZI, a naravno zajedno sa S. Pesicam za OZNU, moje pisanije ne bi trebalo uzimati preterano ozbiljno. Medjutim, ali, medjutoa, natirlich itd, itd neka clanovi DS u Leskovcu O B A V E Z N O procitaju komentar komentatora MZ CENTAR iz novembra meseca 2013 godine pred izbore za MZ. Brilijantna analiza, sa taksativnim, 1,2,3,4, itd, navedenim podacima sta i kako treba uraditi u DS u Leskovac, da izadje iz kriza. Pisala je osoba koja izuzetno zna sve prilike unutar DS u L. Nista od toga demokrate nisu usvojile, i prosle su kako su prosle. Neka sada, nikada nije kasno, se vrate na taj tekst MZ CENTAR iz novembra meseca, neka ga analiziraju, ako znaju i ako ima ko, i neka iz njega izvedu pouku. Inace ostace što bi ”Šekspir” rekao:Smoke from The Cunt.

MZ Centar
29.06.2014. 15:20
Odgovor za  Vjaceslav Nesic

Iako ne sumnjam u dobronamernost Vašiha napisa profesore imam da dam jednu primedbu i jednu razliku u našim analizama i predlozima. Takođe i jednu sugestiju.
Primedba se odnosi na to da niste sagledali sve faktore loših rezultata Demokratske stranke u Leskovcu.
A što se tiče predloga bolna je istina da je ta stranka svesnija od Vas da je puno uložila u Pešića, Kocića, Stankovića, Miladinovića i da su joj vratili aferama i nedomaćinskim radom, kao i „saučesništvom“ sa SPS-om.
I na kraju sugestija, pokušajte da budete ne-lični kad se obraćate građanima.

SPO
29.06.2014. 16:23
Odgovor za  Vjaceslav Nesic

Ne budi ironican Nesicu. Svi koji se u gradu malo bave politikom znaju da su ti iz SPO-a glavni informator a S.Pesic iz DS-a . Sve ste aktivnosti stranacke na vreme prenosili …. Leskovac samo jos na kolegijumima niste bili. Pa taj S.Pesic (DS) jedini nije ni … iako je inspirator svih …… radnji u DS-u.Zasto.

deca cveca - izreka koja sve kaze
29.06.2014. 16:06

Kolumna za pametne. Ovde b….e nema sta da traze.
Samo profesor je u jednom pogresio. Nije DS bas macki kasalj, ali je SPO stvarno postao:
što bi ”Šekspir” rekao:Smoke from The Cunt.

djura
29.06.2014. 17:57

Dok pisem ovo sto cu napisati, vec osecam prilican jad. Mucno mi je veoma, sto sam na neki nacin prinudjen da se pored svih svojih „muka“, bavim i ovime.

Iako sam ubedjen da sigurno imam pametnija posla, ipak maram. Podseticu sve da sam jos na samom pocetku ove Nesiceve „kolumne“, izjavio da cu svoj konacni sud (koji naravno nikome ne mora da bude vazan), dati tek kada sagledam celinu kolumne i njenu poentu, ako je bude bilo. Pa evo, da odrzim rec.

Celinu sam dakle sagledao, ali poentu jos uvek trazim. ❓ Nema je, ili je mozda ima i previse? ❓

A sta je uopste poenta ovolikog pisanja uvazenog profesora Nesica? ❓

Da se je kojim slucajem, ili mozda bolje reci srecom, ova „kolumna“ sastojala samo od svog prvog dela i krajnjeg zakljucka koji je sam autor nazvao „poentom“, ja se verovatno ne bih ni javljao. Barem ne u ovom obliku.

Mene je u ovom slucaju na pisanje ipak potakao onaj sredisnji deo. Deo koji sam autor prilicno vesto naziva „lamentiranjem“ , a ja bih ga ipak nazvao „seirenjem“.

Ja sam inace sa uvazenim autorom vec imao priliku da razmenim „misljenja“. Bilo je to poodavno i iz danasnje perspektive, sasvim nepotrebno.

http://jugmedia.info/2013/04/01/stari-sjaj-papirove-palate/

Mada kada se bolje zagleda, izgleda da je i pored proteklog vremena, „nasa“ tema ostala u potpunosti ista. Nije do mene naravno. Nisam ja taj koji je u oba ova slucaja, nametnuo objekat (ili mozda subjekat?) polemisanja.

Neke se stvari u zivotu jednostavno dese.

Tako se evo, desava i ovo sada.

Ovoga puta je meni u odnosu na predhodni, kudikamo teze. Ja cu naime sada ponovo kao potpuno anoniman lik, sakriven iza plasta svog laznog imena, polemisati sa covekom koji je ovoga puta iza svojih reci stao svojim licnim likom i punim imenom i prezimenom.

Dakle ja znam da sada nemam nikakve sanse, jer u samom startu pokazujem nedostatak ljudske hrabrosti, koju cenjeni autor u svojim kolumnama obilato iskazuje. Mada nisam bas siguran u sta spada to, kada neko svoje kolimne obilato ispomaze sopstvenim komentarima, pod raznim izmisljenim nikovima? A ima tih nikova poprilican broj i uvek i jedino su prisutni ispod Nesicevih „kolumni“.

Moja dosadasnja opreznost, da ne kazem kukavicluk, je dakle vec svima dobro poznata i ja po tom pitanju nemam nista novo da dodam.

djura
29.06.2014. 18:01
Odgovor za  djura

Ali da li je i ova toliko ocigledna profesorova „pamet, istinoljubivost i hrabrost“ zaista toliko prava i toliko nepokolebljiva, u meri u kojoj to on zeli da nam prikaze? ❓

U pamet mu necu dirati. Ona je nesporna, ako pod time podrazumevamo njegova obrazovna dostignuca i njegovo akademsko zvanje. No on nam mimo toga, ovde redovno prikazuje i svoje siroko opste obrazovanje, u koje ja takodje ni malo ne sumnjam.

Jednom mi je jedna moja dobra prijateljica kazala da: „Vjaceslav ima ogromno i prenatrpano znanje, koje je na zalost lose sistematizovano“.

Po mom misljenju, jedan zivot je verovatno malo za sve ono sto je postovani gospodin Nesic zeleo da sazna i da iz knjiga usvoji.

Ja sam tek koliko da se zna, pomenutoj prijateljici rekao da sto se pisanja na Jugemdii tice, priznajem samo profesorovu prvu kolumnu, jer je bezgresna u svojoj osnovnoj nameri i jer zaista lici na pravu kolumnu. Sve ostale su bile samo puko silovanje nejasnih tema i natrpanih reci. A sve u zelji da se bude veci Basara cak i od mucenog Svetislava. Kao i da nam se posto-poto prikaze ogromna nacitanost.

U takvoj bibliografsko-enciklopedijskoj tarapani, veoma je lako izmesati i Amise i Mormone i SK-B i AV. Sto veca guzva, manje se primecuje ko u stvari u tom galimatijasu nedostaje. A neko tu zaista nedostaje. Zato ja te „kolumne“ i nisam komentarisao.

Sto se profesorove istinoljubivosti tice, o tome bih imao jos manje da kazem.

Poznato je da je to i pored svoje veoma precizne definicije, ipak prilicno relativna kategorija, koja u mnogome zavisi od mnogih prisutnih parametara. Kao sto je recimo sam posmatrac, pa vreme posmatranja, pa ugao pogleda, pa kucno vaspitanje, pa skolska sprema, pa iskrene ili neiskrene namere, pa sve tako u nedogled. Matematicki gledano, sve sto je navedeno su varijabile, tako da se ja u konacni sud o istinoljubivosti uvazenog autora ipak ne bih uplitao.

A sad dolazi nesto u sta se po svom neskromnom misljenju ipak prilicno razumem.

Hrabrost! ❗

Smesno zar ne? Ja koji sam verovatno najbolje sakriveni lik u celom gradu, govorim o hrabrosti!? Slazem se sa svima koji se sada grohotom smeju. Ipak takav kakav sam, ja ipak imam cvrst stav o toj ljudskoj vrlini.

Ukratko receno, ako si zaista hrabar, nikada neces udarati na nekoga ko ne moze ili iz nepoznatih razloga ne zeli da se brani.

djura
29.06.2014. 18:07
Odgovor za  djura

Ako si hrabar, nikada neces udarati na nekoga ko je vec na kolenima i ko ima mnogo zesce neprijatelje od tebe. ❗

Ako si hrabar, nikada ne pokazuj radost zbog patnji onoga kome mozda nisi naklonjen. ❗

Ako si zaista hrabar, nikad se ne pridruzuj sakalima i lesinarima, dok grupno kidisu na ranjeno meso momentalno slabijeg. ❗

Kakva god ta napadnuta zrtva bila i koliko god njene „zasluge“ bile velike, takva rabota je necasna. ❗

Malo sam izgleda pomesao hrabrost i ljudskost, da ne kazem cojstvo i junastvo?

Ili mozda ipak nisam?

A mogu li opste jedno bez drugog?

Po meni ne! ❗

Ja sam na ovom portalu oduvek napadao samo one koji su uzasno jaki i bahati i koji svoju nenormalnu moc ne umeju, ili ne zele da obuzdaju. Naravno i poneke nevaspitane i bezobrazne, koji su vredjali osnovne norme civilizovanog ponasanja.

Ovo sto sada cinim, ne spada ni u jedno ni u drugo. Ovo je sa moje strane cista „iznudjena reakcija“. Ja ovo jednostavno ne mogu da precutim i otrpim.

Ako ni zbog cega drugog, pomenut sam. Jos tacnije receno, upotrebljen sam. A odmah pored mog nika, uvazeni kolumnista nije izdrzao a da kao „respektabilni“ izvor ne navede i jedan svoj, koji vec duze vreme ne upotrebljava (Agnus dei).

Dakle ja sam ubedjen da nikakvih dobrih namera u ovoj kolumni nema. Da ih kojim slucajem ipak ima, one bi bile potkrepljene mnogo cvrscim i jasnijim dokazima.

Umesto toga, ovde imamo apsolutno ciljane, gotovo opsesivne napade na jednog jedinog coveka. Coveka za koga napadac, u samom startu zna da se na takve napade nece obazirati i da se od njih nece braniti.

E sad ce neki upitati, pa zasto ga onda ti branis? ❓

Pa zato sto po ovim tackama „optuznice“, po kojima ga napada uvazeni autor ove kolimne u nastavcima, samo ja i meni slicni imamo prava da ga napadamo! I mi to cinimo i cinicemo na mnogo dostojniji nacin. Direktno oci u oci.

Odnosi unutar DS su ipak nase „porodicne“ stvari i mi cemo ih sami razresiti. Medjusobno. Po tom pitanju nema javne rasprave.

Bez obzira kakvi serijali i feljtoni na budu pisani. Kao i sa cije strane i po cijoj naruzbini.

A kataklizmicna prica da je DS jedina brana narastajucem puzajucem fasizmu, Zlatnoj zori i Sirizi, po meni stvarno nema nikakvog smisla. Ako je nama demokratama, sudjeno da to ucinimo, ucinicemo. Ako to ne ucinimo mi, ucinice vec neko drugi.

Ja licno mislim, da ce se prevarantski rezim AV urusiti sam od sebe.

djura
29.06.2014. 18:14
Odgovor za  djura

Ovolika gomila lazi je neodrziva u duzem vremenskom periodu. Pri tom naravno mislim na sve ono od laznih obecanja do laznih doktorskih disertacija. Tu su naravno i sve one rezimske nebuloze izmedju toga.

Da ne bude zabune. Ja sam svakako zabrinut. Ali samo kao gradjanin Srbije. Kao clan DS-a, ni najmanje. Naprotiv! Upravo mislim da se DS-u desava sjajna stvar. Steta je samo sto nam se ovo nije desila mnogo ranije.

Nadam se da ja na ovom portalu do sada, nisam ostavio utisak branitelja lika i dela SK-B. Mozda je neko ipak stekao takvu predstavu, jer sam medju prvima stao u odbranu njegovog ljudskog dostojanstva.

Govorim naravno o njegovom narucenom hapsenju i preteranom boravku u istraznom pritvoru.

Pre desetak godina sam takodje medju prvima, verbalno poceo da branim jednog drugog coveka, koji je proveo rekordno vreme u istraznom pritvoru i koji se jos uvek nalazi u njemu.

To je moj licni stav, kojeg cu se pridrzavati dozivotno, bez obzira na politicku ili licnu netrpeljivost koju mozda osecam prema ljudima o kojima se radi. Da se razumemo, u oba slucaja je rec o pritvorenicima.

Zasto se onda ovde, vise nego tendenciozno insistita na nazivu „bivsi robijas“ ?

Iako ne volim da se ponavljam, ponovicu nesto sto sam vec rekao. Uvazeni profesor je kao sto svi znamo, po obrazovanju hemicar. Zasto li se onda uporno trudi da bude alhemicar? ❓

Zasto jos uvek nevinog i jos uvek ne osudjenog coveka, uporno naziva robijasem??? Cemu to? Kakvu satisfakciju i zadovoljstvo oseca zbog toga? ❓

To su pitanja na koja ja ne vidim odgovor.

Kao sto ne vidim ni pametan razlog za profesorovo duboko cutanje prema naopakom liku i delu aktuelnog gradonacelnika Leskovca. Sto bi ono rekli rezimski kolumnisti, kada je cenjeni Dr. Cvetanovic u pitanju, za sve ovo vreme „NI MUKAJET“.

A zasto? ❓

Jednom davno, jos dok sam rastao, procitao sam jednu vaznu knjigu. U njoj neko rece:

„Secam se kad mi je otac prvi put dao tu pusku. Rekao mi je da ne smem nikada da nisanim ni na sta u kuci. Rekao mi je i da mogu ubiti sve plave sojke, ako ih mogu pogoditi. Medjutim, upamti sine, grehota je ubiti pticu rugalicu!“

Pitam se, da li ovo vazi i za jednu u potpunosti ocerupanu i ogoljenu politicku svraku, koja u ovom slucaju uporno i nicim izazvana pokusava da nam se predstavi kao plemenita bela vrana? ❓

Само Свој
30.06.2014. 14:44
Odgovor za  djura

Причају двојица па ће један:
– замисли, јуче, идем по пут и видим, двојица бијев једнога. Да се придружим, да се не придружим…и не придружи се. Мало потам, тројица бијев једнога. Да се придружим, да се не придружим…и не придружи се. Мало понатам, петорица бијев једнога. Да се придружим, да се не придружим…и придружи се.
Овај други га пита: – и кое направи?
– све га утепамо.

Boban Jankovic
30.06.2014. 18:47
Odgovor za  djura

Djuro madjijo.

Če Gi Vara
29.06.2014. 21:55
Odgovor za  djura

To što ne nalaziš poentu govori jedino o tebi, ne o tekstu i autoru. Nije tebi, rođo, nimalo lako kad poentu č`s nađeš kad profesor piše od gače, jer tad si prvi u aplaudiranju i ovacijama. A na samo mali nagoveštaj pominjanja vaših samoprecenjenih žutih dupeta od ujutru pa do 6 sati popodne „prikupljaš građu za roman“.
Al profesor vas ovde razvali, usitnio vam debela crevca , ispanglovao vam gluteuse pa sad sve to bacite na skaru da se počastite i razmilsite lepo o svemu 🙂

Само Свој
30.06.2014. 13:26
Odgovor za  djura

кад све ово прочитам, свиђа ми се што је колумна под наводницима.
Ово је цела дисертација, студија одрживог развоја ДС у Лесковцу, само из кривог угла, по свој прилици.

Vitez
30.06.2014. 10:24

Demokratska Stranka je mnogo obećavala a toliko malo dobrog uradila, oduzela ljudima mnogo godina, pod njivom vlašcu su mnoge porodice došle na ivicu siromaštva, privatizacija sprovedena katastrofalno, u svim oblastima je vladala korupcija,njihovi su se lideri i na lokalnom i državnom nivou ponašali bahato, delili novac poreskih obveznika kao da je njihov,lideri stranke i njihovi prijatelji postali bogataši, nameštali su se tenderi, javna preduzeća su otimala novac poreskih obveznika da pokriju svoje gubitke a njihovi lideri su njima upravljali… Slažem se da je potrebna zdrava opozicija ali nju nikako ne vidim u DS, URS, LDP, DSS čak i da se promene kadrovi jer se nikako ne mogu promeniti u potpunosti. Samo pominjanje ovih stranak u narodu izaziva uznemirinje, revolt, svi smo se nadali dobrom pružali im podršku a oni su nam vratili krajnje neozbiljnim, ne domaćinskim, bahatim, prevarnim ponašanjem… Aleksandar Vučić nam je nekako dao nadu, veru da možemo postati pravno uređena država sa dobrim životnim standardom, država u kojoj će se vrednovati poštenje, rad, upornost… da ove osobine uđu u sistem vrednosti kao pozitivne. Da li je moguće da se tako i ne deklarišu, jeste, jer vrlo često čujem od mladih ljudi „neću da se mučim,neću da radim, neću da učim, bitne su veze i da znaš da se snađeš pod ? snađeš“ pa onda navode kao primere pripadnike naše prethodne vlasti i njihove poznanike i prijatelje koji su ostvarili velike koristi a ništa nisu u životu radil… Tome nas je naučila prethodna vlast i aktuelna opozicija…

Bojana Paunovic
30.06.2014. 16:43

Ja sam Bojana Paunovic, inace bivsi profesorov student. Javljale smo se, na jugmediji, moja cerka i ja, uvek kada je profesor imao kolumne, a retko nekim drugim povodom. Od kako nam je Nesic napisao da ne zeli da njegovi bivsi studenti komentarisu njegovo pisanje, to ne cinimo ni ja ni moja cerka. Sada pisem komentar zbog „vecitog komentatora“ Djure i onog sto je napisao: „kada neko svoje kolimne obilato ispomaze sopstvenim komentarima, pod raznim izmisljenim nikovima?“. Za ostale ne znam, ali ja nikada nisam komentarisala pod tudjim nikom, uvek pod svojim, sto i gospodja Milica moze da verodostojno podvrdi.Uvek ista E-mail adresa, uvek ime i prezime. Nikakvi pseudonimi. Nikada.Djuro kome cavka na glavu on vice is! Da li to znas. Nema vece uvrede, samosakacena i samoblacenja, nego kada neka osoba se lazno predstavlja i koristi tudja imena. Ko svoje ime i prezime dobijeno od roditelja krije – to je vecna sramota. To je skrnavljenje i majke i oca: dece i celog potomstva. Sram da te je.
Djuro, verujem, nadam se, bolje reci, ti uopste toga nisi svestan da te ogromna vecina komentatori na jugmediji dozivljavaju kao de luks b….u . Veruj mi! I jos nesto. Nije profesoru potrebna moja pomoc oko hvaljenja kolumne. Na trecoj i cetvrtoj godini Tehnoloskog ima oko 50-60 studenata i svi imaju kompjutere. Ako ih Nesic zamoli oni ce na svaku njegovi kolumnu napisati 100 hvalospeva, kujuci u zvezde, iskreno ili ne, pismenost njegovu. Na jugmediji dobice sve pluseve gde im kaze sve minuse gde mu se ne svidja. To je jedina istina, a ne da se on javlja pod tudjim nikom.
PS. Vidim da komentare pises u 7.30; 8.20; 10.15; 14.30; 20.45: 23.50, pa cak i u 2h odnosno 4 i 5h preko noci. Pa kad spavas crni ‘Djuro”. To je vec bolest – teska zavisnost. Fizicka jos gore: zapupavices i zakrzljaces.
Bojana Paunovic