Graditelji probili rok izgradnje puta Leskovac – Vlasotince

Iako na tabli kod pružnog prelaza na izlazu iz Leskovca piše da su radovi na kompletnoj rekonstrukciji deonice puta Leskovac – Vlasotince od 6,5 kilometara počeli 19. juna 2019. godine, istina je da su oni u startu kasnili, pa je prva kocka na tom izrovanom putu izvađena tek sredinom septembra iste godine, a rok za završetak je i dalje ostao isti – 11 meseci. Radovi još nisu završeni, a kada će neizvesno je jer se trenutno radi najteža deonica kroz naselje Podrum.

Reč je o kapitalnoj investiciji važnoj ne samo za stanovnike Leskovca i Vlasotinca već za ceo jug Srbije, zbog čega su Putevi Srbije za ovu investiciju izdvojili dva miliona evra, odnosno, 240 miliona dinara. Put se iz osnova rekonstruiše, tako što je izvađena kocka postavljena tu pre 60 godina, pa se preko stavljaju dva sloja asfalta. Veći deo deonice dobio je i drugi sloj, kroz naseljena mesta vidljivi su obećani trotoari, formirana su tri kružna toka na izlazu iz Leskovca, ali još nema obećanih biciklističkih staza i bankina.

Graditelji su asfaltom stigli već ispred samog Leskovac, ali su se potom preselili na deonicu od pružnog prelaza do raskrsnice koja vodi prema Vlasotincu, starom auto putu i ka starom putu za Grdelicu. Tokom radnih dana, negde do 14 sati, ta deonica je zatvorena za saobraćaj, pa se koriste okolni putevi . Uprkos zaobilaznim putevima, vožnja prema Vlasotincu i dalje je otežana baš zbog deonice ispred i iza kružnih tokova, koje još nisu asflatirane.

U sklopu tih radova, grad Leskovac investirao je 14,2 miliona dinara u rekonstrukciju vodovodne mreže od 1,5 kilometara, kao i 31,1 milion za rekonstrukciju vodovodne mreže u dužini od 1,9 kilometara.

This slideshow requires JavaScript.

Pratite juGmediu na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila:
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

4 komentara

  • A tek graditelji na bulevar Nikole Pašića, oni su za Ginisa. Još pre godinu dana potpisali ugovor sa Putevima Srbije, uzeli nešto avansa, a pritom ni kamenčić nisu pomerili. Čekaju lepo vreme 🌞

  • A kakva je to nekada firma PZP Vranje bila. Ovo danas je propast od firme, radnici bez zastitne opreme, neobuceni, regulisanje saobraćaja je kao u horor filmovima, prava sreća je pratila i radnike i učesnike u saobraćaju, kopanje, prekopavanje, krpljenje. Postavljanje ivičnjaka je tek posebna priča, jedne postavljaju, druge sklanjaju, 3 radnika u toku dana nameste po 3 ivičnjaka, pa ce ovim tempom ivičnjaci biti gotovi do Nove godine, a put do leta sledeće godine. Jednom rečju, žalosno.

  • Svako je ogorcen na ovakvo ponasanje onih koji sklope ugovor za izgradnju puta a radovi se odugovlace,znaci probijeni rokovi,niko ne odgovara sto se sve to oteglo mnogo ,stranka na vlasti cuti i to tako ide godinama

  • Ja probao novi sasvalt i pomislio da mi je neka guma iscepana koliko je neravan. Ne znam šta će Zorica da kaže.

vaš komentar