Gradonačelnik Cvetanović demantuje glasine o slučaju Arsić

LESKOVAC – Gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović izjavio je da je slučaj Arsić montiran, ali nije ni demantovao ni potvrdio da je udario gradskog službenika i partijskog kolegu kako ne bi uticao na rad državnih organa.

„Odgovorno tvrdim da organi reda, pravosudni organi, tužilaštvo, treba da rade svoj deo posla. Ja svojom izjavom ne želim da utičem na njihove odluke i njihove argumente. Ako sam kriv, podneću ostavku i svu odgovornost preuzću na sebe, ako nisam, svi oni mediji koji su objavljivali, najmanje što mogu da rade to je da – da pocrvene kao ovaj moj džemper, daju izvinjenje građanim Leskovca i meni i široj javnosti“, rekao je Cvetanović novinarima.

Slučaj Nenada Arsića (34), visokog službenika ALER-a, uzburkao je javnost pošto su iz vrha stigle glasine da je u kabinetu gradonačelnika prekjuče dobio batine. Jugmedii je juče potvrđeno da je Arsić pomoć zatražio u urgentnom centru, a potom dao izjavu u policiji.

Cvetanović je na improvizovanoj pres konferenciji kazao da iza „navodnog incidenta“ u njegovom kabinetu stoje interesi mnogih grupacija i da je kampanja protiv njega medijski pojačana poslednjih dana i preko društvenih mreža.

„Video sam da, navodno, imam grupu ljudi koji diluju drogu, da sa ljudima koji su u biznisu delim novac. To nije prošlo jer ljudi znaju kakav integritet moralni i svaki drugi imam. Sada su krenuli na nešto što ne dolikuje, naročito ljudi koji su akteri u svemu tome. Očigledno sam brana i stopirao sam stopu kriminala i sve ono što je vezano za lokalnu samoupravu. Sve što vidim i saznam prvi prijavim. Mnogima smetam zato što su u silnim sudskim procesima, smatrajući da sam ja odgovoran. Svakog dana prave grupaciju na koji način mogu da urade promenu. Na njima je da se politički bore, ali na nama je da budemo dostojanstveni i čekamo zvaničnu izjavu tužilaštva i MUP-a“, rekao je gradonačelnik Leskovca grupi novinara.

Perthodno je Cvetanović potvrdio da je sastanak u kabinetu održan posle učestalih žalbi službenice ALER-a Ivane Trajković zbog mobinga koji nad njom, navodno, vrši Arsić. Pokušao je kaže, da upozori da se takvo stanje neće više tolerisati. Pored Arsića i Trajkovićeve, sastanku od pet minuta prisustvovao je direkktor ALER-a Bojan Tojaga.

„Izjave policiji smo dali nas četvoro, ali i petnaestak službenika ALER-a, gde je nešto ranije došlo do žestoke svađe. Na video snimku se može videti lomljenje nameštaja i drugih stvari,kao i lupanje vratima“, istako je Cvetanović.

Prema njegovim navodima, Arsiću nije konstatovana ni jedna povreda, „čak ni ogrebotina“, posebno ne udarac pikslom u kabinetu, u kome se ne puši i u kome nema pepeljara.

Mobilni telefon Nenada Arsića i dalje je isključen, a Ivana Trajković je kratko rekla da je istina da je dve godine pod mobingom na svom radnom mestu.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

196 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
deckonja
25.09.2014. 15:33

Klasična zamena teza.Kao Arsića optužuje neka žena za mobing.Ja sam siguran da je obrnuto.
Arsići iako te ne gotivim, izadji i reci istinu, posle ovih optužbi, ne bi trebalo da ćutiš!!!

Obilić
25.09.2014. 19:32
Odgovor za  deckonja

Nije zamena teza nego istina! Stavili su čoveka na stub srama bez ikakvog dokaza, neko će morati da odgovara zbog toga!

gražanin pokorni
26.09.2014. 09:11
Odgovor za  Obilić

dragi mesko , mi jesmo siromašmi ko crknuti miševi al mozak imamao, debili nesmo. Pa će ispeglaš bre, i to si već uradeo sas slučaj Arsič i u SUP i u MUP. Dal smo bre glupavi na znamo da ti žena odma do glavnoga u policiji i da si sve sudije ti imenovao.
No ako br se izbruka na golemo, pa se izbruka. Zagorčato ono psovanje na kolegijima i gađanje s olovke i po ženski i po muški direktori. Jel da da nećeš više a?

Ekskluzivno !
25.09.2014. 21:53
Odgovor za  deckonja

Nenad Arsić visoki službenik ALER-a viđen sa visokim funkcionerom DS u restoranu GRUV kod SUPa.Saša Benefarm i Arsić prave neku kombinaciju.KRAJ.

eh
26.09.2014. 08:54
Odgovor za  deckonja

Ja se samo pitam hoce li “bog“ i u oktobru da nam zakine platu kako je najavio u julu, kad nam je uzeo pola…

FUDBALERKA
28.09.2014. 23:25
Odgovor za  eh

ISPLATICE ON SVE,BUDITE BEZ BRIGE.U VISE NAVRATA,ZA RAZLIKU OD GOJKA I BOJTE,POKAZAO JE DA PRIORITET DAJE ISPLATAMA ZARADA UPOSLJENICIMA.MOLIO BIH ZA MALO STRPLJENJA,NAKON CEGA CETE VEROVATI U ,,BOGA,, KAO I VECINA UPOSLJENIKA.

milica
29.09.2014. 07:48
Odgovor za  eh

tebi ako se nesvidja kako primas platu, potrazi na nekom drugom mestu, postoje falke,jura…pa se tamo dokazuj i radi od procenta…

realnost
29.09.2014. 11:16
Odgovor za  milica

Sram Vas bilo. Po vama treba „ćuti i trp“i jer je na drugom mestu gore. A onda pojedinci dobijaju bezgraničnu vlast. Poltroni, da Vam pojasnim su ljudi bez ličnosti i obraza, uvek bilo i uvek biće.Vidite li Vi sebe ko ste?

milica
30.09.2014. 08:01
Odgovor za  realnost

takozvana realna, nije me sramota da pomislim i kazem, za onakav nerad i nedisciplinu koja vlada po osmospratnici i po svim javnim preduzecima treba samo cvrsta ruka, a ja koliko vidim takve neradnike gradonacelnik nedira dok je predthodni gradonacelnik itekako kaznjavao, prema tome podrska goranu cvetanovicu…a ti realna budi i dalje tako realna…

mani mani
27.09.2014. 23:48
Odgovor za  deckonja

Mnogo ste bre naivni. Vi tu botujete a čovek u Kavali, već se kupa sa Goranom KOMOROM. Poveli i Novinara DŽIPIJADA.
MESKO CAREEEEE!!!!!

pravnik
28.09.2014. 08:27
Odgovor za  mani mani

Hahaha, sada ce da ispadne da gradonacelnik ima i sposobnost transportacije. Kako objasnjavate to da je on otvorio prvi sajam racunaske opreme i sekciju patologa sto je bilo u petak i sinoc festival Joakim Vujic ako je u Kavali?

zivota
25.09.2014. 15:42

Ovo je Baron Minhauzen . Gleda nas u oci i laze . Pa nismo mi tvoji podanici , kao sto nisi ti kralj Leskovca . Ti si jedan obican dikator , koji treba da podnese ostavku zbog ovoga i tu ne trebas da imas nikakvu dilemu… ako imas imalo casti .

Miša
25.09.2014. 20:46
Odgovor za  zivota

A otkud ti znas koja je prava istina i sta se zaista zbilo, pa mozes da pricas tako nesto. Ako su ti jedine informacije mediji i gradske price rekla kazala, onda bolje nemoj da pises ovakve komentare. Gospodin Cvetanovic je sam izjavio i ne bezi od problema, da je cela situacija kampanja protiv njega, sto ce ispitati i nadlezni organi…

juznapruga
25.09.2014. 21:53
Odgovor za  Miša

Kampanja protiv čega? Pa treba da počne da nas ubija a da svi ćutke gledamo. Naravno i tada bi ste rekli „to je kampanja“.
Neša je kriv i što je ovih dana padala kiša a batinaš-gradonačelnik nije pitan za to, zar ne?
Prvo bre stranku je oteo osnivačima, u drugom dnevniku ga je Vučić pomenuo kao negativan primer dok je ovaj 34 dana bio u Kini. Zar ste zaboravili? Kad ono nakon par dana Skupština grada Leskovca donosi odluku o počasnom građaninu.
Premijer bre ode u Kinu i dođe, a ovaj vaš nikako. Pitaste li ga šta je radio tamo. Morao je da ide neko da ga dovede.
I to mu je vrh stranke oprostio ali ovo sumnjam. Siguran sam da građani Leskovca neće!

Informisan
25.09.2014. 23:44
Odgovor za  juznapruga

Mozete li molim Vas bas da nam objasnite kako je to gospodin Cvetanovic oteo stanku osnivacima?Koliko sam ja informisan, a informisan sam poprilicno, Cvetanovic je u SNS poceo od nule. Kao obican clan.Sprovedeni su izbori u svim mesnim odborima na osnovu statuta stranke i clanovi SNS-a su ga izabrali za predsednika Gr odbora. Naravno da postoje overeni zapisnici i dokazi za tako nesto. Smesni ste koliko ste neinformisani.A ti osnivaci su preleteli u druge partije.I dobro se unovcili.
Na osnovu kojih dokaza Vi nazivate gospodina Cvetanovica kako ga nazivate?
i na kraju na moju srecu i srecu velike vecine gradjana Leskovca zelja Vam se nece ostvariti.

sreckovic
26.09.2014. 00:01
Odgovor za  Informisan

informisani, pa zar nije i gosp.gradonacelnik svojevremeno preleteo?

sreckovic
25.09.2014. 23:58
Odgovor za  juznapruga

Bravo majstore za odgovor. Vala, nek si im reko. Ovde ocigledno vecina ima kolektivnu amneziju, pa sve zaborave! Pa dosta nam je vise njegovih bahanalija. Da ona crna Honda ume da prica….

SasaDjordjevic
25.09.2014. 22:30
Odgovor za  zivota

Многима је неостварена жеља да заузму место градоначелника Лесковца и да управљају њиме како им се прохте. ПУ у Лесковцу се још не оглашава по овом питању што значи да је ствар поприлично нејасна. Све шпекулације, напади и остале ствари су створене у једној кухињи са разлогом да се дискредитује Горан Цветановић који је домаћин и радан човек. Као неко ко поштује шта је до сада урађено у Лесковцу и околини, дајем подршку градоначелнику да истраје у овим нападима.

Grujica
26.09.2014. 20:06
Odgovor za  SasaDjordjevic

Sale lepo si dao konstataciju u vezi ovog slucaja. Primetno je zadnjih meseci da su vecina napada usmereni, ne prema SNS-u, vec ka gradonacelniku. Njima smeta Cvetanovic jer je vredan i obavlja svoj posao i vise nego korektno. Za razliku od svog predhodnika, sadasnji je uveo red u lokalnu administraciju i nema mesta za manipulante.

Danilo
27.09.2014. 02:14
Odgovor za  Grujica

Uveo red u lokalnu administraciju? Kako? Tako što difovci rade u agenciji za lokalni razvoj, (u gradu nema dovoljno ekonomista?!) u direkciji za urbanizam stomatološki tehničari i da ne nabrajam dalje…. Sta je sa mozgom?

FUDBALERKA
27.09.2014. 23:55
Odgovor za  Danilo

NE BIH REKAO DA JE AKTUELNI GRADONACELNIK U VELIKOJ MERI UTICAO NA KVALIFIKACIONU STRUKTURU KADROVA U JAVNOM SEKTORU.KAO NEKO KOME JE POZNATA OVA STRUKTURA I SVEDOK JE SVIH ZAPOSLJENJA U POSLEDNJIH 15 GODINA, MOGU RECI DA JE TO ZASLUGA DOS-a POSLE 2000. GODINE,A NAROCITO U VREMENSKOM INTERVALU DO 2003. GODINE, KADA SU PRIMLJENI NAJRAZNORSNIJI PROFILI (MUZICARI, POLJOPRIVREDNICI, TEKSTILCI, PEDAGOZI, METALOSTRUGARI I DR.).NEKO BI REKAO DA I ZA TAKVIM PROFILIMA GRADSKA UPRAVA IMA POTREBU I SLAZEM SE SA TIM,ALI SIGURNO NE U ONIM UPRAVAMA GDE SU POTREBNI PRAVNICI,EKONOMISTI,INZENJERI I SL.

Mica
25.09.2014. 15:48

I tako… Svi lazu, svi kradu, jedino si ti cist! Kao da Leskovcani ne znaju cime si sve vitlao po Leskovcu zadnjih 25 godina!

sotir
25.09.2014. 17:42
Odgovor za  Mica

Jaoooo mico , zasto tako kleveces zar su i tebi napunili glavu ,kad budes videla saopstenje policije tuzilastva i ostalih organa reda mozes ta ko da pricas .

SasaDjordjevic
25.09.2014. 22:31
Odgovor za  Mica

Ајде још мало стаљинистичког линча, ово до сада је мало. Лепо сте то апсолвирали после 5. октобра 2000. године.

djura
25.09.2014. 15:49

🙂

spyraiblogspot
25.09.2014. 19:54
Odgovor za  djura

Djuro, brate, ja ovaj tvoj samjli ovako tumačim:
opet ovi mediji zakuvaše… U sred stopiranja stope kriminala…

turista
25.09.2014. 16:01

Mnogi su ocekivali da se se gradonacelnik sakriti i pustiti da se odvija medijski linc nad njim! Ali castan, moralan i posten covek kakav je on je izasao cistog obraza pred novinare i rekao istinu, kakva mnogima koji rade protiv njega, ne prija! Opozicija bi trebalo da se, nakon ovog bednog pokusaja da se blati ime prvog coveka grada, sakrije u misju rupu i prestane da smislja lazi! Gradjani Leskovca veruju ovom coveku, da nije tako, ne bi bio tu gde jeste! A gradjani nisu par dezurnih komentatora na jugmedii, koji su placeni od strane „zutih“ ili kojekakvih drugih, vec oni ljudi koji izadju i glasaju kad treba. Drago mi je da istina konacno izasla na videlo.

Cvrle
25.09.2014. 20:19
Odgovor za  turista

Cvetanoviću, ti li si?

cocek
26.09.2014. 09:35
Odgovor za  Cvrle

Ne sam tuj, morao sam da otidnem podhitno na neki seminar i vrcam se tek 3 oktombra kad se sve slegne. Aj cao pa bidite dobri dok se ne vrnem il ce neko izede cutek.

juznapruga
25.09.2014. 21:56
Odgovor za  turista

Tebi sam lepo odgovorio ali je moj odgovor nažalost sklonjen. Neka ga administrator vrati pa ćeš videti koliko nisi u pravu.

SasaDjordjevic
25.09.2014. 22:38
Odgovor za  turista

Туристо видиш (читаш) колико лажи и неистина је изнесено до сада. То су методе које се изучавају годинама. Они су вешти у конструисању лажи. Мислим да је ово „само“ један од многобројних напада на градоначелника и да ће их у будућности бити још више… Зато и народ поштује овог човека јер је све стоички поднео, са пуно достојанства.

turista
25.09.2014. 23:38
Odgovor za  SasaDjordjevic

Vidim ja, a vide i oni, ni sami vise ne veruju u svoje lazi, ali sta ce, rade po naredjenju. Saznace se istina kad tad, pa ce, kako rece gradonacelnik, svi biti crveni od stida, ako uopste znaju sta je to. Ja cisto sumnjam da znaju.

Grujica
26.09.2014. 20:26
Odgovor za  turista

Kao sto rece turista bez ikakvog osecaja krivice gradonacelnik je izasao pred medije kako bi rekao istinu. Ne oglasavanje policijske uprave u Leskovcu samo potvrdjuje konsataciju mnogih da je ovo jos jedan vesto montiran napad.

Stojke
25.09.2014. 16:07

OSTAVKA!

Obilić
25.09.2014. 19:34
Odgovor za  Stojke

Tako je! Ali Arsićeva i svih onih novinara koji su objavljivali neosnovane priče i optužbe na račun prvog čoveka grada!

Miša
25.09.2014. 20:56
Odgovor za  Obilić

Da ali onih cije je ovo nehumano delo… Gospodin Cvetanovic uziva veliki ugled i poverenje gradjana, u suprotnom ne bi bio tu gde jeste.

SasaDjordjevic
25.09.2014. 22:43
Odgovor za  Miša

Оставку жели онај део лесковачке чаршије који је у мањини. То су они који су на граници или испод цензуса, морални патуљци и бивши станари притворске јединице у Лесковцу.

juznapruga
25.09.2014. 22:01
Odgovor za  Obilić

Kukala ti majka što brukaš ime slavnog Obilića. Što ne uze psedonim Branković pa pevaj slavopojke o batinašu-gradonačelniku.
I Branković je hteo na presto, kao ti sada u neku od stranačkih fotelja na račun grbače građana Leskovca.

Obilić
26.09.2014. 00:34
Odgovor za  juznapruga

Tvoja je tebe vec odavno oplakala pa od Bojte dalje ne vidis! Upropastili ste grad i zemlju za 12 godina na vlasti, pa sad koristite najgore metode kako bi smanjili rejting gradonacelinka koji je zasluzio svojim napornim radom. I jos nesto, da bi neko bio batinas onda mora nekog da prebije. Gospodin Cvetanovic nije nikoga tukao, a to ce uskoro i sud ozvaniciti!

ejdan
26.09.2014. 09:19
Odgovor za  Obilić

Hoce li neko od ovih „zaljubljenika“ u lik i delo Gorana Cvetanovica da mi objasni jednu stvar:
Zasto Goran Cvetanovic, ako tvrdi da nije bilo nikakvog fizickog kontakta, do sada nije podneo nikakvu tuzbu protiv Arsica za klevetu, narusavanje ugleda i nanosenje dusevnog bola?
Mislim, ozbiljna je stvar a on covek na ozbiljnoj poziciji morao bi da zastiti pre svega instituciju gradonacelnika a onda i sebe kao licnost. A ja ne vidim bolji nacin za to nego preko tuzbe sudu.
Ili je mozda ipak nesto bilo pa namerno izbegava sud ?
Ja bih do sada Arsica tri puta tuzio ako to nije tacno.

Obilić
26.09.2014. 12:35
Odgovor za  Obilić

Ejdane nema potrebe niko da ti objašnjava. Pročitaj lepo izjavu gradonačelnika i donesi sam zaključke. Gospodin Cvetanović je rekao da će sud doneti odluku ko je kriv, kao i posledice te odluke. Vi bi verovatno isterivali pravdu za rad sitnog novca i vukli se po sudovima godinama, ali gradonačelnik ima mnogo pametnijih i važnijih poslova u ovom trenutku od toga!

Ejdan
26.09.2014. 13:08
Odgovor za  Obilić

Procitah ja izjavu vise puta, slatko se ismejah ali on sto pise u tekst glasi:
„Odgovorno tvrdim da organi reda, pravosudni organi, tužilaštvo, treba da rade svoj deo posla…“
Kakav biser. Hoces zajedno da analiziramo recenicu ili ti je vec sada jasno kakva je ovo nebuloza ?
„…Na njima je da se politički bore, ali na nama je da budemo dostojanstveni i čekamo zvaničnu izjavu tužilaštva i MUP-a“
Izjave su najmanja stvar koju treba da ocekuje. Kakvu pravnu tezinu ima izjava? Posao MUP-a i Tuzilastva nije da daju izjave. Tuzilastvo treba da pokrene postupak, ukoliko ima osnova za to i to na inicijativu MUP-a a po prijavi ostecenog.
I do kraja teksta ja ne videh nigde izjavu da ce zastitu potraziti preko suda i da ce tuziti nesrecnog Arsica.
Dalje, za tvoju informaciju, “ za rad“ se pise zajedno a sto se tice „sitnog“ novca, znajuci lokalne funkcionere, za njih nema sitnog novca. Za njih je 100 eura ogroman novac.
I posto je to “ sitan“ novac, sto ne bi od te tuzbe koju “ sigurno“ dobija uplatio taj novac u dobrotvorne svrhe ?
Zamisli kakav bi to odjek imalo medju gradjanima i koliko bi uticalo na njegov rejting.

Obilić
26.09.2014. 15:38
Odgovor za  Obilić

Nemoj o gramatici, molim te! Ja sam napravio grešku u kucanju, a ti pogledaj na šta liče tvoji komentari pa onda komentariši tuđe. (“Mislim, ozbiljna je stvar a on covek na ozbiljnoj poziciji morao bi da zastiti pre svega instituciju gradonacelnika a onda i sebe kao licnost” – Gde su ovde zarezi i koja je smiosao teksta?)
Naravno da MUP ima pravo da da svoje saopstenje o nekom događaju koji je bitan za javnost. Svoj rejting među građanima, gradonačelnik ne gradi tako što će da tuži male ljude kao sto je Arsić, već napornim radom na razvoju grada. A dokaz da dobro radi su i rezultati prethodnih izbora!

Ejdan
27.09.2014. 08:25
Odgovor za  Obilić

Prvo, nema potrebe da se plasis gramatike.Sve se moze nauciti pa i gramatika. Probaj, videces.
Drugo, ne verujem ti da si pogresio u kucanju. Slovo „r“ je daleko od tastera „space“ da bi pogresio u brzini. Mislim da je posredi nesto drugo.
Trece, to sto tebi izgleda da recenica nema smisla ne znaci automatski da je problem konstrukcija recenice. Mozda je do tebe?
I kako onda komentarises nesto sto ne razumes? Po zadatku?
Cetvrto,interpunkcijski znaci se ne stavljaju reda radi, zato sto treba da ih ima u recenici. Molim te da u mojoj recenici koju si naveo, ubacis interpunkcijske znake gde nedostaju i postavis je ovde. Ja zelim da naucim.
I ne razumem odakle ti ovolika zagrizenost u branjenu lika i dela Gorana Cvetanovica? Jel te zaposlio?

Ahilova peta
25.09.2014. 20:36
Odgovor za  Stojke

Eeee konacno da se u nečemu složimo! Pa naravno da Nenad Arsić treba da da ostavku!

deckonja
26.09.2014. 16:30
Odgovor za  Ahilova peta

Kakav si to Obilić kada koristiš reč ,,zarez“ pored lepe srpske reči ,,zapeta“.Ti si samo jedan običan presvučeni radikal, ništa više!

Direktor
25.09.2014. 16:12

Pa mobing vrši direktor a ne Arsić . Valjda joj je on pretio otkazom i to svi u Aler-u znaju a ne Arsić . A zašto joj je pretio i ucenjivao to njega pitajte. Arsić tu nije kriv i ispao je žrtva. Toliko za informaciju gradonačelniku.

NAJA
26.09.2014. 11:34
Odgovor za  Direktor

NIJE NI ONA CVECKA

slobodan
25.09.2014. 16:31

Nemam poverenja u bilo sta sto kaze gradonacelnik nasilne prirode. Vreme je za odlazak na zasluzeno mesto. Najbolje je da je samo podneo ostavku.

Mirko
25.09.2014. 19:52
Odgovor za  slobodan

Ovaj čovek, čije ime blatite na osnovu neproverenih gradskih priča je bez ikakve sumnje najbolji gradonačelnik koga je Leskovac imao u prethodnih 30godina!!

Bane
26.09.2014. 12:55
Odgovor za  Mirko

Izvinjavam se, sebe. Dao sam ti +. Greška…

Danilo
27.09.2014. 02:30
Odgovor za  Mirko

Molim te prosvetli me i objasni mi koji su to kriterijumi po kojima si ti procenio da je on najbolji gradonačelnik? Ne računamo to što si ti verovatno dobio posao kao jedan od onih slepih stranačkih poslušnika, kad je dotični došao na vlast.

Obilić
25.09.2014. 19:56
Odgovor za  slobodan

Ko je bre nasilan? Svako ko poznaje gradonačelnika Leskovca, zna da on nije u stanju da uradi tako nešto. O;igledno je da se vodi se hajka protiv čoveka koji je u Leskovcu uveo domaćinsko poslovanje i trudi se da ovaj grad stavi na noge i izvuče ga iz problema u koje ga je uvalio demoktratski režim.

Зоран
25.09.2014. 20:53
Odgovor za  Obilić

Znači, slažeš se da je sada na vlasti NEDEMOKRATSKI režim?

Obilić
25.09.2014. 22:18
Odgovor za  Зоран

To nisu moje reči. Danasnje vlast je na svoje mesto došla demokratskim putem!

Зоран
26.09.2014. 23:35
Odgovor za  Obilić

Skakanjem i urlikanjem ispred kuća ljudi, koji nisu hteli da izvesna osoba, koja se nalazi na vrhu ove stranice, bude br. 1? Izem ti demokratiju, kada čovek koji vedri i oblači na izborima osvoji 18 odbornika, od mogućih 75.

Студент није запалио жито
25.09.2014. 16:40

„To nije prošlo jer ljudi znaju kakav integritet moralni i svaki drugi imam.“ “ Očigledno sam brana i stopirao sam stopu kriminala i sve ono što je vezano za lokalnu samoupru “

Кад се сад нисам шлогирао,никад нећу.

FUDBALERKA
28.09.2014. 00:06

TACNO JE,ZASLUZENIH I POSTENIH 18 OD 75.NIJE SE MOGLO VISE,NOVAC VRTI GDE BURGIJA NECE.

sotir
25.09.2014. 16:52

Nema ovde nikakve zame teza, poznato je da je nas gradonacelnik covek koji posreduje u sporovima izmedju radnika i lepo je covek rekao da ce da podnese ostavku ukoliko se dokaze suprotno. U sudskoj praksi je poznato da je svako neduzan dok se ne dokaze suprotno. Takodje je poznato da je Arsic na svoju ruku radio mnoge stvari pa me nebi cudilo i da je vrsio mobing nad svojom kolegenicom. Na zalost ovo je jedna velika farsa u koju su pokusali da uvuku samog gradonacelnika i srozaju njegov integritet kod gradjana .

Зоран
25.09.2014. 20:51
Odgovor za  sotir

1. „lepo je covek rekao da ce da podnese ostavku“ – i Vučić je lepo rekao da neće da dira penzije (ali pre izbora)
2. „Takodje je poznato da je Arsic na svoju ruku radio mnoge stvari pa me nebi cudilo i da je vrsio mobing nad svojom kolegenicom“ – jel to znači da je trebao da traži saglasnost od šefa za mobing, pa bi onda bilo OK?
3. Šta znači konstrukcija „integritet kod građana“?
Hvala

Leskovčanka
25.09.2014. 16:56

podrska gradonacelniku, previse je ocigledno da je prica izmisljena od strane doticnog arsica

Miša
25.09.2014. 17:03

Gospodin Cvetanovic je ponovo pokazao da je vredan mesta na kome se nalazi. Cela situacija i kampanja koja je vodjena protiv njega, pogotovo medijska, je konacno izasla na videlo. Ovakvi pokusaji da se ukalja njegova cast, bi bili smesni, da nisu zalosni… Svi koji su ga unapred bez ikakvih dokaza i cinjenica blatili, treba da ih je sramota (mada cisto sumnjam da je imaju dezurni „zuti“ kriticari)…

Ahilova peta
25.09.2014. 17:06

Znajuci Nešu, garant je sve izmislio da bi bio u centru pažnje, ili ogorčen time što nije dobio ono čemu se nadao. Zašto ga nigde nema da da neko saopštenje? Aman ljudi, Nešu bar svi znamo 😀

Ovo je mali grad!
25.09.2014. 17:18

Znamo te pusko kad si pistolj bila…

Jos jedna kuca
25.09.2014. 17:45

Bilo kako bilo,na kraju ce jos jedna kuca biti sagradjena….novo radno mesto i svi ce biti zadovoljni!

Mishale
25.09.2014. 18:37

Sta znaci visoki sluzbenik ALER-a. Na kojoj je poziciji Nenad Arsic u ALER-u

Batka
25.09.2014. 18:44

Scenario Milorada i Gojka Velickovica. Sada treba na scenu da stupe boteri i pocnu sa botovanjem.

žbot
25.09.2014. 19:40
Odgovor za  Batka

A ti kao nisi bot.

Ahilova peta
25.09.2014. 20:31
Odgovor za  Batka

Boteri?! o.O
Nikada nije kasno za edukaciju.
Ako će takvi kao ti, da budu opozicija, onda vidimo da SNS nema konkurenciju.

Mare
25.09.2014. 18:50

Sramno je sta nece da izmisle za coveka koji se bori da Leskovcu krene nabolje, neko kao da hoce da unisti Leskovac, nedaj se Cvetanovicu.

afrodita
25.09.2014. 18:59

Nije mi jasno zasto ne pustite policiju i tuzilastvo da odrade svoj deo posla pa kasnije donosite zakljucke. Ovih dana u svim elektronskim medjima mozete procitati ovu vest i u svakim neka nova cinjenica. Gde su dokazi da je tuca uopste bila i ako je bila, gde je bila u centru grada, kabinetu ili u ALER-u? Kada organi reda odrade svoj posao onda donosite sud i zakljucak.nogo spekulacija i nagadjanja.

toci
25.09.2014. 19:02

sramota je da se svi navedeni svedoci povucete kad svi znate sta ste videli!koliko cutanje kosta??
pravda je i pred Bogom pa dobro razmislite da li cete lagati prilikom izjave.
da li je ovaj narod sa toliko kratkom memorijom pamcenja pa ne zna sta je Veliki sve radio/radi/radice i zasto ste svi iznenadjeni?
i sve to zato sto je covek pitao gde je radnica i zasto kasni?
a (TV)radnica u kabinetu uvredjena ipak planirala sa Velikim na put u Kavalu, ko sme za nju da pita toboze?!
SUMMA SUMMARUM: kraniogram posle piksle, case i pesnice