Gradonačelnik Cvetanović: Sloboda štampe i nezavisno novinarstvo uslov za ulazak u EU

LESKOVAC – Jedan od važnih preduslova ulaska Srbije u Evropsku uniju svakako je sloboda štampe i nezavisno novinarstvo, ocenio je gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović.

Cvetanović je u saopštenju čestitao Dan novinara Srbije, koje prenosimo:

Poštovani, danas se u našoj zemlji, 14. put za redom, obeležava  27. mart, dan novinara Srbije.  Želim da Vam najsrdačnije čestitam praznik i poželim još mnogo uspeha u radu.

Jedan od važnih preduslova ulaska Srbije u Evropsku uniju svakako je sloboda štampe i nezavisno novinarstvo.
Naša zemlja mora da se izbori i sa sve prisutnijom tabloidizacijom medija  i senzacionalističkim izveštavanjem, koji prete da dovedu do tabloidizacije celog društva.

U ime lokalne samouprave grada  Leskovca i svoje lično ime, želim da Vam se zahvalim na saradnji, korektnom i kvalitetnom  praćenju svih aktivnosti koje preduzimamo u cilju unapredjenja i ekonomskog napredovanja naše lokalne zajednice”, navodi se u saopštenju.

Povodom novinarskog praznika, gradonačelnik Cvetanović danas je priredio ručak za urednike lokalnih medija i dopisnike beogradskih medija.

(Kraj) mil

Pratite JuGmedia portal na društvenim mrežama Facebook, Instagram, TikTok i X (Twitter)!
Budite uvek u toku dešavanja!

Pretplati se
Obavesti o

Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije portala juGmedia. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce portala juGmedia da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Takođe je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.

56 Komentara
Najstarije
Najnovije
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
Građanka
27.03.2014. 19:02

Iskrena čestitka svim novinarima, za njihov Dan!

Pitanje: Da li građani Leskovca, u narednim obraćanjima g-din-a.Gradonačelnika, mogu da vide sliku na kojoj je amblem grada Leskovca iza njegovih leđa, zastavu države Srbije ili drugo obeležje koje simbolizuje njegovu funkciju?

Svaki put kad na Vašem portalu ugledam njega, ja se „štrecnem“od pozadine na njegovoj slici, (da je samo od pozadine bilo bi dobro,ali to je već moj problem). Da li je to postala praksa, urednika portala,da nam ističe,uvaženog nam Gradonačelnika sa pozadinom SNS-a? ( pri tome se obraća u ime lokalne samouprave)

Molim Vas, da što hitnije ažurirate fotografije Gradonačelnika kada se obraća u ime lokalne samouprave.One ga, doduše, neće učiniti lepšim, ali će bar izgledati „malčice“ iskrenije.

mara
27.03.2014. 23:32
Odgovor za  Građanka

Cvetanović je i kao opozicionar bio provokativan političar za medije. Možda on nije najbolji gradonačelnik, možda nije najbolji čovek, sigurno nije po meri svih, šta god, ali je za DS i Bojtu – DEMOKRATA što se uticaja na medije tiče. I istina je da je na ovom portalu u vreme žutih bilo cenzurisano sve što je mirisalo na opoziciju. Samo da se zna. Prelistajte!!! Neka urednica napravi paralelu, iskrenu i poštenu!!!

djura
27.03.2014. 23:43
Odgovor za  mara

Ma manite to maro

Nego recite Vi meni, jeste li vec odabrali stranku za uclanjenje?

Ovo pitam samo ako ste Vi ona mara iz

http://jugmedia.info/2014/03/24/nove-gerontodomacice-leskovcu/#comment-37590

Ako kojim slucajem ipak niste, ja Vam se izvinjavam.

Anonimus
28.03.2014. 07:50
Odgovor za  mara

E maro, maro, gde li ces da se uclanis ako nisi vec dr-ca clanica, sa clanskom kartomkoja viri iz dzepa da se ponosis i da svi vide.

Malo-građanka
28.03.2014. 16:48
Odgovor za  mara

Jes,jes Maro, sunce naše žarko,
nema veće zemlje ( grada) dembelije i grada od demokratije, nego što je ovaj naš Leskovac sad’.Ma, kak’I smo mi demokrate bili,slepci, pri rodjeni’ očiju nam.Pu, ne bilo nas više,pu ne vratilo se.
Hvala, što nam otvoriste oči,otpušiste uši, razvezaste jezik, još bi’ po tami lutali i svemiru plovili.
I tako, ide patka preko Save nosi pismo na vr’ glave, a u pismu piše napredni smo sve više i više.

somebody
27.03.2014. 19:30

On zna da su jedini svedoci slobodnoh medija u njegovom slučaju samo komentatori Jugmedie. Zašto nas onda nije pozvao da svedočimo u njegovu korist?

Aleksandar
27.03.2014. 20:10
Odgovor za  somebody

Pa zar nije i sama Jugmedia, zašto bi puštala komentare, pa zar nisu i drugi internet portali, ima dosta kritičkih članaka prema vlasti, nađi mi tako nešto za vreme demokrata?

somebody
27.03.2014. 21:07
Odgovor za  Aleksandar

Ima tome preko 6 meseci, kako smo koplja ukrštali? Vidim krenulo Vam? Jeste. Rade mediji, otežano. Rade bez para, s manje para, u strahu,sa cenzurom, pod nadimcima, sa tačkicama usred tekstova. U obavezi su za nešto para da dotrče na sve i svašta, na događaje bez efekta i posle godinu dana vlastodržanja. Zar Vi mislite da iko mora položiti račune, a morao bi, za naredna putovanja, ako li ne prethodna. Evo, ide u Sarajevo. I kakva je to strateška prednost što baš predstavnik Leskovca ide tamo? Šta će to posebno značiti za Leskovčane, hoće li nam doneti išta ili ide da vidi put kaput? Pa zar Vi mislite da postoji ijedan ozbiljan koji zna šta da savetuje i kojeg će naš putnik poslušati u vezi sa tim smernicama na putu za Sarajevo? Nije dovoljno pojaviti se tamo, odraditi put. Sa svakog puta nešto mora da dođe u Leskovac.
Mediji samo beleže i to ne sve. Kad pitaju, grubi su, mešaju se. Udaljavaju ih sa konstruktivnih sastanaka, dopuštaju samo uvodno prisustvo, da ne bi talasali.
Vlast ne podnosi pitanja o potrošenim parama, destinacije sakriva, pokriva društvo koje ga prati na tom putu za zabavu.
Zar je važno kako je bilo pre vas za vreme DS-a, ako je neko seo da donese boljitak? Zar su loši primeri uzor? Zar mislite da će se za mišljenje pitati vlast o tome? Ne! Pitaće se građani u anonimnim anketama, a ne poput one vaše od baba Smiljke. Pitaće opoziciju, koju god i kakvu god. Pitaće nezadovoljne gde i da li smeju da izraze svoje nezadovoljstvo. Da, komentatori bi vam bili idealni svedoci. Još samo kad bi hteli da svedoče u vašu korist.

Nadam se da ste zadovoljeni u potpunosti mojim razgovorom sa Vama. Ako i niste, verujte, sada ste u poziciji da Vi morate udovoljavati meni, sve dok mi ne ugodite sasvim, a ne obrnuto. Vi se ne pitate za slobodu medija. Gospoda novinari treba da govore. Vaš stav za njihov račun opet govori o nedostatku ukusa s vaše strane za ove ozbiljne stvari.

Vama su važne vaše fotelje, a od novinarskog rada, istraživanja zavise životi građana, često izlečenje dece, pronalazak izgubljenih, surova istina da nas neko truje, zagađuje nam vodu, vazduh. Niste vi političari centar sveta, ali ste odgovorni i to centralizovano vrlo većinski ovoga puta za sve što se sistemski sa greškom bude dešavalo u zemlji. Čak i za limitirane slobode medija.
Ne poredi prošla vremena, da te ne poredim sa nekom izvornom partijom, idejom za Kosovo, neke velike Srbije, jer sve se menja, pa i ti. Srećan put za Sarajevo, ako te povedu, pa piši, ako ti…

somebody
27.03.2014. 21:13
Odgovor za  somebody

..pa piši, ako ti daju da se slobodno javiš

Aleksandar
27.03.2014. 21:40
Odgovor za  somebody

Znači da sam od Vas dobio priznanje da je sada stanje u medijima bolje nego pre ali bi trebalo da bude još bolje.
Slažem se sa Vama, samo da Vam kažem da ja nisam političar i da se nadam kako ako nekada ponovo demokrate budu na vlasti neće ukinuti ove naše komentare.
A što se tiče slobode medije, mogu ti reći da smo mi ovde u nekim stvarima verovatno poslednji Mohikanci. Ne koristimo to na pravi način, veruj mi. Pljuvanje nikom nije donelo dobro.
Ta sloboda za koju Vi mislite da postoji, tamo sve drže veliki igrači. Nije to ta priča o entuzijazmu i ljubavi prema novinarstvu, zna se šta se sme a šta ne, to je u najdemokratskijim zemljama.
Čim neko sa strane napravi veći uticaj u našoj zemlji, baj baj razgovorima koji bi time štetili.

Шефтелија
27.03.2014. 21:11
Odgovor za  Aleksandar

Јесте, Ацо, у праву сте. Није било овако слободно у време владавине демократа. Још увек се питам да ли је то било због њих самих или је то било због СПС-а.

djura
27.03.2014. 21:18
Odgovor za  Aleksandar

Dakle Aleksandre, prijatelju moj dragi

Ispade da sam ja, pored mnogih ostalih, debelo zasluzan za demokratski oreol kojim se sadasnja vladajuca garnitura, sasvim zasluzeno ponosi.

Moram ipak da kazem, da osecam malenu gorcinu u svojoj dusi. 🙁

Naime, niko mi jos uvek nije iskazao zahvalnost, na tom mom samopregoru.

Sta da se radi? 🙁 Tako to obicno biva. 🙁

djura
27.03.2014. 21:30
Odgovor za  djura

😀 😀 😀 😀 😀

soul
27.03.2014. 21:37
Odgovor za  djura

Nisam htela da ja budem ta koja će gradonačelniku reći da treba da te oslobodi, pa da ti dodeli počasni orden, pa navede za primer, kako vlast sme biti kritikovana bez sankcija. Dapače, da ti dodele stan u centru, plac u Zelenoj zoni, imenuju gradsku česmu po tebi i uvedu rubriku za sve slobodne medije-Pitajte đuru!!!
E kad se to dogodi, tada je došla demokratija u medije. Sve dok si ti u ilegali, nema slobodnih medija!!!

djura
27.03.2014. 22:03
Odgovor za  djura

@soul

You really are my soul 🙂

blouse
27.03.2014. 22:28
Odgovor za  djura

@soul, pišu i drugi protiv vlasti mnogo gore stvari u mnogo uticajnijim medijima, pa se potpisuju.
Nema djura veze sa slobodom medija, on sam sebi ograničava kretanje, niko njega niti juri niti traži.
Jugmedia danas dobija od grada neki novac, nije puno ali dobija. Ima kritički stav prema vlasti i za mene je što se toga tiče kapa dole gradonačelniku. Neka neko nađe primer u prošlosti ko je još tako postupio.
A što se tiče ordenja koje traži, pa neka uradi nešto kao Milica Ivanović, neka skupi hrabrost, možda i njega grad pomogne novčano.

Aleksandar
27.03.2014. 22:17
Odgovor za  djura

Teško da si ti zaslužan za to, ovde si u istoj čorbi kao i svi komentatori.
Ma koliko bio zaljubljen u sebe, treba da staneš u red i zahvališ ovoj vlasti i vlasnicima medija na slobodi koju su nam omogućili.

djura
27.03.2014. 22:28
Odgovor za  Aleksandar

🙁

U pravu si Acko.

Posebno Vlastima. ❗

Odoh ja da uhvatim red za zahvaljivanje. 🙁

Aleksandar
27.03.2014. 23:16
Odgovor za  Aleksandar

Pa jeste djuru treba da zahvalimo ovim vlastimo što su oslobodili medije.
Težko ti je da priznaš tu činjenicu ali je tako. Znači ma kako ti hteo da predstviš ovu vlast, ona je popravila stanje u medijima što se tiče slobode.
Sad malo je nezgodno što to stanje ne ide u ruku onima koji su u potpunosti kontrolisali sve medije u zemlji, nema više mi, mi i samo mi.

Anonimus
28.03.2014. 07:52
Odgovor za  Aleksandar

Acko pa imas lep posao koji ne zavisi od politike, sta ce tebi ovo u zivotu. Uzmi tu clansku kartu biblioteke pa procitaj nesto korisno umesto ovih necenzurisanih novinskih clanaka i nepismenih komentara.

soul
27.03.2014. 22:51

Gospode Bože! Još će gradonačelnik da dobije orden što dopušta da bude kritikovan umesto da je sporno što daju razloge, ne samo povode, za kritiku. Ali, moraću da priznam da mediji popravljaju stvari, jer on voli da bude bolji u očima građana, trudi se. Jedino što je sredina konopca za natezanje još uvek na njegovom delu teritorije, a morala bi biti bar na sredini, ako li ne na strani medijskih predstavnika. I za njegovo dobro, mada on to ne vidi tako. Još uvek.

Aleksandar
27.03.2014. 23:24
Odgovor za  soul

Pa jeste, lako je sada napisati gospode Bože, ali to niste mogli pre nekoliko godina. Lako Vam je da se dičite nečim što Vam je neko drugi omogućio, ne zaboravite da niste imali gde da pišete protiv vlasti dok nije došla ova.
Što niste ranije digli glas, što niste napravili neko mesto gde bi svi mogli slobodno da pišemo nego ste čekali ovu vlast?

djura
27.03.2014. 23:36
Odgovor za  Aleksandar

Acko ponovo si u pravu

Bar sto se tice gospoda Boga. Naime, tek smo sada dali pare za „zvona i praporce“.

Ranije smo davali za tamo neke skole i fabrike. 🙁

I da, da ne zaboravim mozda najvazniju stvar:

Hvala Vam sto ste nam omogucili i stvorili ovo mesto, na kome smo smeli i mogli da kazemo istinu. Hvala Vam na Jugmedii.

Vecnaja pamjat ❗

Šaka Zuluf
27.03.2014. 23:55
Odgovor za  djura

Slažem se, malo je nezgodno da „istinu“ pišemo na kojekakvim društvenim mrežama. To su više mesta za tepsije sa podvarcima, za vanilice i idilične fotografije sa porodičnih svetkovina
🙂

Aleksandar
28.03.2014. 00:05
Odgovor za  djura

Pa gde si mogao da pišeš protiv vlasti druže. Sada možeš, u tome je poenta samo je ti skrivaš.
Kažite mi i ti i Jasmina(ipak mi je ostala kao omiljeni lik) gde smo to mogli da pišemo kritički protiv vlasti a gde možemo sada.
Jel ste nas to vi oslobodili pa tražite ordenje?
I mesto makar malo srama što predstavljate one koji su Srbiju gurnuli u najveći medijski mrak u istoriji, čak je i za vreme Miloševića bilo opozicionih medija, ovde bi da još gurate svima prst u oči, ako bi mogao i aplauz.

djura
28.03.2014. 00:30
Odgovor za  Aleksandar

Acko

Ne bih ti odgovarao, ali ipak moram zbog pomenute Jasmine.

To ti je zesci pogodak da znas. Bas kao i ono sa gospodjom 2210. 🙂

Pa znas li ti uopste prijatelju moj, koliko je vremena proslo od kada se je Jasmina „samoukinula“.

I da znas da i meni nedostaje. Barem koliko i tebi. 🙂

Aleksandar
28.03.2014. 00:40
Odgovor za  Aleksandar

I još nešto, vrati belog listića, šta god rekao znam da mošež.

djura
28.03.2014. 08:42
Odgovor za  Aleksandar

Ma nema problema, mogu ja sve Acko.

Ispunjavam svacije zelje.

Samo nazalost, ne mogu ono sto meni treba. 🙁

Novinarka dva
30.03.2014. 23:00
Odgovor za  Aleksandar

Aleksandar,

Vi sebe I svoju stranku sada I ovde Na ovome nestu predstavljate kao boraca za Slobodne medija I novinara, I to bas u vreme kada Su se novinari samoukinuli

soul
27.03.2014. 23:11

djuro, što se predloga blouse-a tiče da odeš i zatražiš od gradonačelnika apanažu, seti se one stare korisne-Ponuđen, ko počašćen!

djura
27.03.2014. 23:23
Odgovor za  soul

Dusice moja

Mislim da cu ipak insistirati na apanazi. Ma sta neki mislili, siguran sam da sam je zaista zasluzio.

Ali da odmah naglasim da cu je se istog momenta po dobijanju, odreci u dobrotvorne svrhe.

Jel imas slucajno neku siromasnu rodjaku studentkinju? ❓

soul
27.03.2014. 23:36
Odgovor za  djura

A da meni uplatiš koji semestar menadžmenta? Nije fer da samo ja ostanem ,,bezobrazovana“. Nije meni zbog mene, nego nije red sve vas da brukam, da se pročuje.

djura
27.03.2014. 23:46
Odgovor za  soul

Pristajem!

Ali kada si ti u pitanju, filantropija me uopste ne zanima.

Sta dobijam za uzvrat? ❓

soul
28.03.2014. 00:05
Odgovor za  djura

Naravno da ne dolazi u obzir, pa nisam ja sponzoruša! Volontiraću stručnu praksu, da položim stručni ispit. Samo ne znam na koju temu predlažeš?

djura
28.03.2014. 00:19
Odgovor za  djura

Tvoj izbor.

Obozavam iznenadjenja. 🙂

soul
28.03.2014. 00:33

Uticaj svih đurovića na oslobađanje obruča oko medija sa posebnim osvrtom na filing za napredniju modernizovanu vlast i njene aspiracije za apsolutnim gospodarstvom nad svim slobodama.
p.s. I odma da se dogovorimo, dok radim tu praksu nema ,,tesne asistencije“. Odnos strogo profesionalan!

djura
28.03.2014. 00:44
Odgovor za  soul

Slazem se.

Pristajem i na tvoju strogu profesionalnost i na tvoju apsolutnu dominaciju.

Ma pristajem na sve.

I unapred se odricem prava na zalbu. 🙂

Povratak u budućnost
28.03.2014. 00:47
Odgovor za  soul

A možda bi hteli i da idete napred u prošlost.
Samo se pazite, ne želim da Vas plašim ali tamo nema djure.
Sve je lepo kao u bajci ali bez djure, nije za Vas.

djura
28.03.2014. 10:23

Povratak u budućnost
28.03.2014. 11:17
Odgovor za  djura

Mnogo Vi ne razumete za jednu informisanu osobu. Pa ova Vaša duša bi da priziva vremena kad je bila „sloboda medija“, sad je nekako sve napredno i odvratno, ali tad je bilo super.
Sve školovani i pismeni, negde da vidiš sljam, a pogotove ne među komentatorima. Sjajno i bajno, ali nema đure. 🙂
Razumete li ili da nastavim?

djura
28.03.2014. 12:26

Nastavite molim Vas.

soul
28.03.2014. 11:38
Odgovor za  djura

Ostajem neutešna. Jedina satisfakcija biće očigledna tuđa sreća i u sopstvenom srcu, ali i izabranom društvu, nečija radost na svim portalima, zadovoljstvo na poslu i u životu, zbog sačuvanih vrednosti. Bez toga, svaka žrva je uzaludna. Ona obavezuje, takođe. Mnogo više, zato što je nekog moralo da boli, da bi drugi uživali. Iskoristite zato novi početak. To je šansa da zajedno pružite maksimum zbog novog momenta u životu koji šalje signale da postoje i bolji načini, ljudi za ostvarenje životnih snova. Ako se javite nakon toga, kao gubitnik, bilo zbog praznine koju je nemoguće nadomestiti ili zato što drugima nije stalo kao vama da se potrude, tada imate obavezu da uzvratite na svaki način ovaj zalog koji danas dajem. Srećno u, verujem, zajedničkoj borbi za, nadam se, vašu zajedničku stvar. Samo jedan, sa osećajem za trenutak, je nedovoljan. Život ipak čini njih dvoje, najmanje. Prirodno sasvim. Zato gledajte da niste odsutni iz sopstvenog života. Uključite se i uključite neophodne partnere. Važno je i fer da sveesno budu prisutni, daju maksimum, da ne bi zažalili. I ja volim kada se za udarac pripremim. Nije u redu da bude iza leđa. Podelite to. Tome i služi odnos, partnerstvo, zajednički život.

djura
28.03.2014. 13:00
Odgovor za  soul

🙁

soul
28.03.2014. 13:57
Odgovor za  soul

U džentlmenska vremena odgovor bi glasio: I swear.
To bi znsčilo učiniću sve u oba slučaja. I u prvom i u drugom. Podržavam prvi. Drugi neću propustiti.

djura
28.03.2014. 15:22
Odgovor za  soul

I swear, but …

honey
28.03.2014. 17:30
Odgovor za  soul
Stevan
28.03.2014. 07:38

Vidim, gradonacelnik se slika kao i pre izbora, voli to pa Bog. Nemam nista protiv toga, neka uziva covek, ali najmanje sto ocekujem od njega je da izadje i objasni nam sta je uradio ovih dana na temu prebijanja nasih sugradjana od strane mladica romske nacionalnosti? Da li je pozvao predstavnike Roma u Leskovcu da porazgovara s njima, da li se zainteresovao za prebijenog mladica i ostale napadnute leskovcane, kao i da li se interesuje dokle je policija stigla sa otkrivanjem napadaca. To je meni bitno a ove demagoske price me uopste ne zanimaju.

Auuuuu
28.03.2014. 09:27
Odgovor za  Stevan

Pa kako udariti na naj pouzdanije birace???

Zivi bili pa videli sta ce tek biti za koju godinu

ako im ne stanu na put i praaaaaava.

Peca
28.03.2014. 11:49

Nema slobodnog novinarstva dok su mediji na budzetu !

novinarka
28.03.2014. 13:28

Koliko kreativnih misli u vašim komentarima…ako vređate vlast mediji – to je sloboda; ako se finasirate iz budžeta nije; ako , ako…
Poštovani komentatori , mediji NE MOGU opstati ukoliko ne budu finasirani iz budžeta, koji god da im je oblik vlasništva. A i zašto bi objavljivali i jednu informaciju od javnog značaja – besplatno ? Policija, struja, voda, rad lokalne samouprave, stranke, preduzeća – otud sve informacije koje se plasiraju javnosti , iza kojih stoji nečiji rad – i on ne treba da bude plaćen ??!
I samo još jedan detalj. Svi vaši slobodni komentari , koje potpisujete pod raznim nazivima, samo ne imenom i prezimenom, nije novinarstvo.
Svi vi , jedan minut zamislite sebe u koži Brankice Stanković , koja živi zbog svog pisanja sa policijskom zaštitom – i da li biste se zamenili sa njom. Ja , iskreno ne bih.

djura
28.03.2014. 13:44
Odgovor za  novinarka

U pravu ste. Ni ja ne bih. 🙁

Peca
28.03.2014. 16:32
Odgovor za  novinarka

Zašto bi mediji objavljivali i jednu informaciju od javnog značaja besplatno ?
Recimo, da bi privukli komintente da se reklamiraju na tim medijima. Dalje, drustvena odgovornost. Ima jos, popuna programa, strana …
Drzava treba da omoguci ambijent u kojem bi mediji mogli da rade i zarade, a ne da refundira objavljivanje informacija vezanih za drzavu.

djura
28.03.2014. 20:57
Odgovor za  novinarka

NE SHVATAM ❓

Novinarka je ovde postavila i vise nego korektan komentar.

Ja sam taj komentar podrzao, jer ga smatram pre svega tacnim.

A pogledajte ovo „glasanje“.

Pa da li smo mi normalni? ❓ ❗

Ne mislim samo na komentatore i citaoce portala.

Mislim na narod u celini.

Ovako smo izgleda glasali i na proteklim republickim izborima.

deckonja
28.03.2014. 22:08
Odgovor za  djura

Zato što je spomenula Brankicu Stanković koja nije omiljena u narodu, zbog svojih anti-srpskih stavova.Neke emisije u insajderu su joj dobre ali u nekim je bilo preterivanja i omaložavanja srpskog naroda i to je moguće samo u zemlji Srbiji.Kao i one žene u crnom, kao i Sonja Biserko, Kandićka i druge, u normalnim zemljama bi bile Persona non grata ali ovo je Srbija i sve je dozvoljeno.Čak i neki svedoče u Hagu da je naš narod počinio genocid,i sve se to finansira onaj Soroš.Ja da se pitam prepisao bi Ruski zakon o NVO i sprečio takve stvari.Ali mi nemamo predsednika kao što je Putin, koji je uspeo da vrati Rusiju na mesto broj jedan kada je u pitanju globalna dominacija i vojna a još malo pa i ekonomska odnosno finansijska.

znanje ili neznanje
28.03.2014. 18:19

Peco,
i najvisim aktom drzave regulisano je finansiranje medija, kada su u pitanju informacije od javnog znacaja.
Proverite , recimo koliko novca iz republickog budzeta su dobili , na konkursu ministarstva kulture,pojedini privatni mediji ,(ekonomski stabilni ).
Zasto bi i bogati mediji vama ,meni servirali besplatno informacije. Da popune program ? Otuzno. Ne poznajete neke osnovne cinjenice.
Ja ne komntarisem informacije ,kada ne znam pravu istinu .Ali, vase je pravo da iznesete stav.

Peca
29.03.2014. 14:19

Dobro, ‘ajde da se slozim s Vama da je neophodno finansiranje medija od strane drzave. Mogu da se slozim, a i neko pametan je to stavio u Ustav (tako kazete, verujem vam), da se mediji finansiraju kada su u pitanju informacije od javnog znacaja. A koje su to informacije od javnog znacaja? Ko odredjuje to? Pracenje drzavnih funkcionera po svaku cenu, nikako ne moze da bude informacija od javnog znacaja. A s druge strane, ako ga (drzavnog funkcionera) novinari ne prate, on im jednostavno ukine dotacije. A ako neko s drzavnim funkcionerom ide i u WC da ga snima (karikiram), taj ce dobiti mozda i nagradu u vidu novcane dotacije (pa cak i na konkursu Ministarstva).
Zato je potrebno profesionalno, realno, odrediti sta je informacija od javnog znacaja, pa to i naplatiti. Za ostalo je tu trziste.